Van wie moest dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik durf niet. Laatst moest ik in het stemhokje plassen
SG spreektt altijd de waarheidquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, moet ik nou serieus alle topics terug lezen zodat ik weet of dat "die en die is altijd dat en dat" gedoe waar is?
Stem op mij, dan hoef je dit tyfusverhaaltje niet te lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Aan mijn mededorpsgenoten,
Ik begrijp hoe jullie kiezen voor een oude bekende zoals mevrouw Harajuku als het om burgermeesterschap gaat. Je weet immers wat je eraan hebt. Het ging ons onder haar hoede jarenlang goed. Maar waar staan we nu én gaan we voor? Nee. We zijn niet voor niets op deze avond bij elkaar gekomen. Het is tijd voor verandering. Met thee en stroopwafels lossen wij niets op.
We moeten leren van het verleden want we staan in deze tijd weer onder druk. Er is werk aan de winkel en ik ben ervan overtuigd dat ik een goede leider kan zijn. Ik stel me daarom beschikbaar als burgermeester en de keuze is aan jullie.
Als jullie veiligheid willen, stem allen op mij voor een veiliger en betere wereld.
SG maakt grapjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, moet ik nou serieus alle topics terug lezen zodat ik weet of dat "die en die is altijd dat en dat" gedoe waar is?
Maar ik wil een goede BM worden als ik gekozen wordquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niks teruggelezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik wil een goede BM worden als ik gekozen word
Ik las vroeger ook alle SC topics terug
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die op een newb stemmen zijn verdacht.
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Aan mijn mededorpsgenoten,
Ik begrijp hoe jullie kiezen voor een oude bekende zoals mevrouw Harajuku als het om burgermeesterschap gaat. Je weet immers wat je eraan hebt. Het ging ons onder haar hoede jarenlang goed. Maar waar staan we nu én gaan we voor? Nee. We zijn niet voor niets op deze avond bij elkaar gekomen. Het is tijd voor verandering. Met thee en stroopwafels lossen wij niets op.
We moeten leren van het verleden want we staan in deze tijd weer onder druk. Er is werk aan de winkel en ik ben ervan overtuigd dat ik een goede leider kan zijn. Ik stel me daarom beschikbaar als burgermeester en de keuze is aan jullie.
Als jullie veiligheid willen, stem allen op mij voor een veiliger en betere wereld.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SG spreektt altijd de waarheid
quote:
Ah, okquote:Etc, PS, Krio en ik zijn bijna nooit mafia. Tim is heel soms wel spion enzo, maar meestal niet. Trevland is vaak mafia.
Mensen die op een newb stemmen zijn verdacht.
Als het over dieren gaat ben ik altijd de lul, als het over spelletjes gaat zijn Etc en PS de lul, als het over motoren gaat is Isdatzo altijd de lul, als er spelfouten zijn is Trevland niet de lul maar gewoon mafia. Enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef timmmmm het volgende:
O, en mensen die niet stemmen zijn het verdachtst. Want de spion mag niet op maffia stemmen, dus stemt het liefste niet, net als maffia als er een rechercheur meedoet.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SG spreektt altijd de waarheid
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef -SG- het volgende:
[..]_. Ja en als je per ongeluk op een Maffia stemt en ze komen erachter, vedenkt iedereen je ook.
Ze heeft wel een leuk verhaaltje geschrevenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woorden.
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ah, ok![]()
Maar je kan toch altijd iets anders worden, ongeacht wat je vorige keer was?![]()
En Stijnda maakte net ook een spelfout![]()
En ik ben ook van de dieren![]()
Spannend!![]()
![]()
Waarom gebeurt het niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolIk ben nog wel eens cupido of nachtwaker of zo.
Nachtwaker is geilquote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolIk ben nog wel eens cupido of nachtwaker of zo.
Mensen schelden al op me, ik ben helemaal gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
Loopt het al een beetje mensen?
Hara is weer mob. zoals altijdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
Loopt het al een beetje mensen?
Koffie managerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het niet dan?Gaat het niet gewoon random?
Eigenlijk oneerlijk toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |