Mag ik ook een keerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
En Stijnda maakte net ook een spelfout![]()
De Maffia Goden houden nou eenmaal meer van sommige spelers.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het niet dan?Gaat het niet gewoon random?
Eigenlijk oneerlijk toch...
Ja, t is random maar toch kunnen we dit zeggen over een speeltijd van twee jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het niet dan?Gaat het niet gewoon random?
Eigenlijk oneerlijk toch...
Jij bent een bewezen zuipmajoor dat elk feestje afrent. Dat is allemaal reuze gezellig maar we staan nu wel voor moeilijker tijden en men denkt het hier kennelijk met wat grappen en grollen op te lossen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woorden.
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hara is weer mob. zoals altijd
En timmmm is weer irritant.
Wat is dat nou weerquote:
OMGquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hara is weer mob. zoals altijd
En timmmm is weer irritant.
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry haraquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksStem nou gewoon op mij, or else the dog gets it
Tot volgende week of zoquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent een bewezen zuipmajoor dat elk feestje afrent. Dat is allemaal reuze gezellig maar we staan nu wel voor moeilijker tijden en men denkt het hier kennelijk met wat grappen en grollen op te lossen.
P.S. Tot hoe laat mag ik zelf nog naar de stembus? Heb heel rap aangelogd om op tijd te zijn.. Ik doe maar een dotje.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry hara
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer![]()
[..]
OMG![]()
Hara is altijd dorp
Hara is altijd mob
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war
Ben jij mob Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksStem nou gewoon op mij, or else the dog gets it
Mja, maar dat heft dus de verdenking op Trevland als er een spelfout gemaakt wordt opquote:
Elke keer als iemand iets anders stemt dan hara verdrinkt God een kitten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè verdorie, ik ben gesnapt. Ja, het is waar. Ik ben hartstikke mafiaquote:
koffiemanager.nlquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer![]()
[..]
OMG![]()
Hara is altijd dorp
Hara is altijd mob
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war
Wel lezen, maar dat interpreteren in dit dorp vol leugenaars wordt lastigquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry hara
Maffia is met 2 f'enquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè verdorie, ik ben gesnapt. Ja, het is waar. Ik ben hartstikke mafia
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer als iemand iets anders stemt dan hara verdrinkt God een kitten.
ze heeft er al 4 op haar geweten hèquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaaaa, kittenmoordenaar!!!!
Cosa Nostra nog beterquote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind Engelse manier mooier.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Aan mijn mededorpsgenoten,
Ik begrijp hoe jullie kiezen voor een oude bekende zoals mevrouw Harajuku als het om burgermeesterschap gaat. Je weet immers wat je eraan hebt. Het ging ons onder haar hoede jarenlang goed. Maar waar staan we nu én gaan we voor? Nee. We zijn niet voor niets op deze avond bij elkaar gekomen. Het is tijd voor verandering. Met thee en stroopwafels lossen wij niets op.
We moeten leren van het verleden want we staan in deze tijd weer onder druk. Er is werk aan de winkel en ik ben ervan overtuigd dat ik een goede leider kan zijn. Ik stel me daarom beschikbaar als burgermeester en de keuze is aan jullie.
Als jullie veiligheid willen, stem allen op mij voor een veiliger en betere wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |