Weet je hoe fucking saai dat begint te wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Etc is altijd dorp zonder speciale rol
Ik snapte het wel hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bij jou misschien, maar in de rest van Nederland betekent het gewoon dat je haar af wil knallen hoor
Ja,quote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking saai dat begint te worden
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga kinderen in bed leggen en een film kijken. Ik geloof in Hara als BM, al wordt t mn dood
Tot straks
Oooooh gezegdequote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te maken
Het heeft dus wel z'n voordelenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,.
Maar daardoor heb ik altijd maar weinig nodig om jou te geloven. Als jij ineens mafia bent krijg ik een hartaanval denk ik
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga voor tombolafan
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach
Timmmm (1) Hara
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT.
StijnDa (0)
Whahahahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,.
Maar daardoor heb ik altijd maar weinig nodig om jou te geloven. Als jij ineens mafia bent krijg ik een hartaanval denk ik
Dat is toch geen slowchat?quote:
Ik had zijn post gequote hierboven en die aangepastquote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?
ja wel...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Beach het volgende:
Timmmm (1) Hara
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-
StijnDa (0)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga voor tombolafan
Timmmm (1) Hara
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT.
StijnDa (0)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* nieuw pak stroopwafels pakt *
Ooohh, Beach, ik ben verbaasd en week in mn knietjesquote:
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]kijk dat doet een goede burgemeester
nog meer thee pleaz..........quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef ReWout het volgende:
Timmmm (1) Hara
tombolafan (4) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT, ReWout
StijnDa (0)
Ben ik niemand to you?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
En waarom stemt niemand op mij?
Jij hebt tenminste nog 1 stemquote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
En waarom stemt niemand op mij?
Vind ik een goede strategie... wie zijn/haar mond vol heeft wil niet dodenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |