quote:
Stem maar op mijquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Prima, wie gaat er nou burgemeester worden?
Ik als ik klaar ben met mijn comebackquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Prima, wie gaat er nou burgemeester worden?
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbidquote:
Zo... Ik ga deze post maar even quoten en aan Etc pmmenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbid
Bewijs eerst maar dat ze maffia is anders kost het je alsnog mijn stemquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbid
Ik zeg nergens dat ze mafia is dus ik ga ook niet bewijzen dat ze mafia isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat ze maffia is anders kost het je alsnog mijn stem
Dat gaat over Etc die ik lief vond maar die ineens op een ander wil stemmen, en dat is flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan als kandidaat burgemeester?
We gaan geen dorpelingen afmaken he.
Dus als je een dorpsgenoot flauw vindt over een paar dagen en je bent gekozen tot burgemeester laat je diegene lynchen? Dat is geen goede reclamequote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat over Etc die ik lief vond maar die ineens op een ander wil stemmen, en dat is flauw.
Ik zeg toch niet dat ik het doequote:
Waarom maken we dan campagnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het doeIk heb het volste vertrouwen in jou, heb niet eens een campagne post gelezen voor ik ging stemmen
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te makenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus als je een dorpsgenoot flauw vindt over een paar dagen en je bent gekozen tot burgemeester laat je diegene lynchen? Dat is geen goede reclame
Omdat het het doel is om mensen te overtuigen natuurlijk.quote:
Je wilde me gewoon zien zweten dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het doeIk heb het volste vertrouwen in jou, heb niet eens een campagne post gelezen voor ik ging stemmen
Lekker weer haraquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga echt niet op iemand stemmen die het spel niet eens kent hoor, dan kan ik net zo goed als schietschijf voor de mafia gaan klaarliggen.
Harajuku (4) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc
Timmmm (1) Hara
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-
StijnDa (0)
En dan ook nog denken dat ik die opmerking ongelofelijk serieus ga nemen hequote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te maken
Ja, bij jou misschien, maar in de rest van Nederland betekent het gewoon dat je haar af wil knallen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te maken
Ja schatje, als ik op jou stem lever ik mijn dorpjes over aan een catastrofe, dat ga ik niet doen natuurlijk!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wilde me gewoon zien zweten dus?
Je hebt ze anders niet teruggelezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat het het doel is om mensen te overtuigen natuurlijk.
Etc heeft dat niet nodig, die kent mijn kwaliteiten van de vorige rondes, die spreken voor zich.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ze anders niet teruggelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |