Je mag switchen. Daarom kan het spannend worden mits goed campagnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag dat ja? Of moet je bij je eerste stem blijven?
Nederlandse spelling is met dubbel F. Dat plaatje heb ik dus niet gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Is het eigenlijk Maffia, of Mafia?
In de tt staat het met dubbel f, maar in het plaatje met 1 f
Yay, ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt, dat werpt nu zijn vruchten af!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Harajuru 4 burgemeester![]()
StijnDa 4 president![]()
Tombolafan 4 supermarkteigenaar
Je hebt gezocht op het woord: mafia.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook noob hoor, pas 2x meegedaan ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ! Je hebt mijn campagne gemist zeker?
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Ik dacht wel dat jij geknipt zou zijn voor die job.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yay, ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt, dat werpt nu zijn vruchten af!
Morgenavond ergensquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, de deadline? Ik ga gamen namelijk
Hangt af van in welke taal je het schijft:quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk Nederlandsquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Hangt af van in welke taal je het schijft:
Maffia (Italiaans: Mafia, met één f) is de naam van een geheel van geheime criminele organisaties, georganiseerd in afdelingen
Medische Maffiaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt gezocht op het woord: mafia.
maf·fia de; v(m) -’s 1 geheime bond van misdadigers op Sicilië 2 grootscheepse, georganiseerde wereld vd misdaad 3 (min) besloten wereldje: medische ~
Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij geknipt zou zijn voor die job.
Houdt de maffia buiten he!![]()
Wil er verder nog iemand solliciteren?
De velddokter en de gekke dokter samenquote:
Je bent perfect voor deze baanquote:Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenEn die man bleek voor nog veel meer gezocht te worden!
Hij zat bij de maffia? Want dat zou wel een goede reden zijn om op jou te stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Medische Maffia
[..]
Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenEn die man bleek voor nog veel meer gezocht te worden!
Wij hebben hier geen maffiaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zat bij de maffia? Want dat zou wel een goede reden zijn om op jou te stemmen natuurlijk
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Tot hoe laat kan ik nog switchen van stem?
We krijgen vrijdag pas hints, dus veel gameplezierquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, de deadline? Ik ga gamen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |