We zijn net begonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben 7 minuten te laat, kan ik nog meedoen?
Ik wil me wel beschikbaar kiezen, maar als newbie zal ik wel geen kans maken denk ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wie wil burgemeester worden dan?
Iig
Harajaku
Timmmm
...
Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel loco burgermeester worden. Maar die rol bestaat niet zeker...
Dan ga je het hele dorp onderspuiten?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan ga je het hele dorp onderspuiten?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
StijnDa lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor hij doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. StijnDa is echter altijd de lul
Okéquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn net begonnen
Maar ik zal je op de lijst zetten voor de volgende ronde, als je dat wilt
Mijn campagne dan:quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon campagne voeren...
Die van Hara vind ik al leukEn ja ik ben omkoopbaar
![]()
Zorg dat je PM het doet, dan krijg je tegen die tijd een PM van mequote:
Kijk dat begint er op te lijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet?
Nee altijd op een ander stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet?
Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk dat begint er op te lijken
Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomenquote:
We gaan heul niet zeilen!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossen
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomen![]()
Maar eigenlijk moet ik dus deze ronde mijn stinkende best gaan doen zodat jullie de volgende keer inzien dat ik (net als Hara) een ideale burgemeester ben?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg echt altijd Harajaku, terwijl t Harajuku isNu net weer dus.
Haha thxquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Nu ben ik keiboos
!
Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen?
sryquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Nu ben ik keiboos
!
Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
Alle tijd voor een spannende en bloederige verkiezingsstrijdquote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem wel op nieuw talent ipv een vedette![]()
Harajuku (3) Blessed, JaniesBrownie, Stijn
Timmmm (0)
tombolafan (1) Sheepcidus
StijnDa (0)
* mes tevoorschijn haalt *quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alle tijd voor een spannende en bloederige verkiezingsstrijd
je verwacht al doden?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bring it on!quote:
Ze moesten wachten op hun orders uit Rome tot ze het hele dorp mochten afslachten?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je verwacht al doden?
Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken...
quote:
Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je verwacht al doden?
Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken...
* stroopwafels, pullen thee en meer lekkerst uit hoge burgemeestershoed haalt *quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd......![]()
* -Engel-wacht op de stroopwafels en pullen thee....
Jij bent mafia, wij als dorpsbewoners hebben dit soort wapens nietquote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
Ik zou zeggen, maak het spannend.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
Iedereen heeft alquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoever zijn de PM's al rondgestuurd?
Maar dan gaan ze toch niet dood?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |