Als je deze ronde laat zien dat je het goed kan krijg je ook een keer mijn stemquote:
Stroopwafels met arsenicum FTWquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, Beach, ik ben verbaasd en week in mn knietjes
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?quote:
De mafia wil altijd dodenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind ik een goede strategie... wie zijn/haar mond vol heeft wil niet doden
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[
BTW:
[..]
nog meer thee pleaz..........
Ik ben wel newbquote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je deze ronde laat zien dat je het goed kan krijg je ook een keer mijn stem
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uitquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Tombolafan ofzo is toch ook een newb?Waarom heeft ze dan zoveel stemmen?
rode rozen..... Uzi's te koop... Vlindermessen.....quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia wil altijd doden
Ik houd jullie in de gaten!
we zullen zienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uit
(en verder, geen flauw benulTijdens de singles-actie was ik ook al redelijk flabbergasted
)
Maffioso zoek ik in jouw kamp.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uit
(en verder, geen flauw benulTijdens de singles-actie was ik ook al redelijk flabbergasted
)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stuurt hij die per post of per PM
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maffioso zoek ik in jouw kamp.
Dat dusquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Tombolafan ofzo is toch ook een newb?Waarom heeft ze dan zoveel stemmen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIJ????????????????
![]()
[..]
Okee, ik snap dit spel toch nog niet 100% denk ik
![]()
Maffia wil of een eigen als BM, of gewoon een slechte BM. Misschien ben je stiekem wel heel goed, maar als newb ben je nu nog slecht als BM.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIJ????????????????
![]()
[..]
Okee, ik snap dit spel toch nog niet 100% denk ik
![]()
O, om je PM te beantwoorden, ik ben geen maffia, ik ben dorp. Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus
Sheep waarom stem jij daar zo snel op
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat.. hoe krijgen we ze, tombola?
Harajuku (7) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |