idd..... waar blijven ze ?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien in dit topicGeld voor wel meer spelers trouwens
quote:
De volgende ronde doe ik niet meer mee dus dan geef ik je alle ruimte.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook wel volgende keer BM zijn hoor![]()
Lijkt me gewoon leuk (en ik wilde jou een beetje stangen)
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De volgende ronde doe ik niet meer mee dus dan geef ik je alle ruimte.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben af en toe wel een leven buiten FOK!
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan harequote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm wilde eigenlijk ook wel voor BM runnen
Dus komen die lui vast nog wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch niet op de eerste avond dat het spel start.... nu moeten we wel wachten tot morgen 21:00
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan hare
bitchquote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Harajuku (9) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, PS
timmmm (1) Hara
tombolafan (4) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT, ReWout
StijnDa (0)
Niet zo gevaarlijk doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan hare
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.quote:
1 lufquote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.
##unvote Hara
##vote timmm
maakt toch niet zoveel meer uit
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara, PS
StijnDa (0
En dan gaat de rest ineens op Tombolala en dan is het 9 8 en wint zijquote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.
##unvote Hara
##vote timmm
maakt toch niet zoveel meer uit
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara, PS
StijnDa (0
Zeg, ik wil veel doen om BM te worden, maar iedereen op me vind ik IETS te veel van het goedequote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan gaat de rest ineens op Tombolala en dan is het 9 8 en wint zij
Ja, aan de mafia heb je genoeg hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ik wil veel doen om BM te worden, maar iedereen op me vind ik IETS te veel van het goede
Ja nu haat jij mij weer. God wat een gedoe. kan ik niet gewoon mooi zitten wezen op het dorpsplein en claimen dat ik te dom ben om te stemmen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet zo gevaarlijk doen!
PSJij bent ook altijd nietszeggend dorp.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, aan de mafia heb je genoeg hè.
Ik haat je niet, ik vind je alleen stom wanneer Tombolala door jouw change gaat winnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nu haat jij mij weer. God wat een gedoe. kan ik niet gewoon mooi zitten wezen op het dorpsplein en claimen dat ik te dom ben om te stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |