Mooi gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, om je PM te beantwoorden, ik ben geen maffia, ik ben dorp. Kusjes.
quote:
Ah, ik snap hetquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maffia wil of een eigen als BM, of gewoon een slechte BM. Misschien ben je stiekem wel heel goed, maar als newb ben je nu nog slecht als BM.
Je MOET nooit stemmen, maar het wordt wel zwaar op prijs gesteld.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Moet iedereen eigenlijk stemmen op een BM?
Nieuw talent verdient ook een kans.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus
Sheep waarom stem jij daar zo snel op
Als BM is het handig als je over alles al weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht je dat ik man was?![]()
[..]
Ah, ik snap het
Je moet dus wel echt ervaring hebben om het goed te doen? Kun je geen talent zijn?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nieuw talent verdient ook een kans.
Ja dat kan ik toch niet aan je username zienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht je dat ik man was?![]()
[..]
Ah, ik snap het
Je moet dus wel echt ervaring hebben om het goed te doen? Kun je geen talent zijn?
Ik kan heel goed lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als BM is het handig als je over alles al weet hoe het gaat.
Er staat toch een vrouwtje voor mijn naamquote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet aan je username zien![]()
Ik weet niet eens wat een tombola is
Heb ik nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de allereerst huppelmuts doodmaken, want daar word ik blij van.
Niet in mijn lay-out. Staat dat er wel voor in de standaard lay-out?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat toch een vrouwtje voor mijn naam![]()
Ik stel me dus kandidaat voor burgemeesteres
Geldtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien in dit topicGeld voor wel meer spelers trouwens
#Harajukuquote:
Oh, dat is netjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
#Harajuku
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara
tombolafan (4) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT, ReWout
StijnDa (0)
Belofte maakt schuld
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
#Harajuku
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara
tombolafan (4) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT, ReWout
StijnDa (0)
Belofte maakt schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |