vetquote:Canadese luchtmachtofficier voorspelt komst UFO-vloot op 13 oktober
Als we alle recente UFO-voorspellingen zouden moeten geloven dan zou er inmiddels een ware file in de ruimte zijn ontstaan door aliens, die staan te dringen om onze planeet te redden.
In de lange rij voorspellingen van de komst van UFO's en Aliens naar de Aarde valt de meest recente, die van de gepensioneerde Canadese luchtmachtofficier Stanley Fulham, op vanwege het feit dat hij deze bewering schrijft in een recent opnieuw uitgebracht boek van 352 pagina's met de titel 'Challenges of Change' (1). Volgens Fulham zullen er op woensdag 13 oktober grote aantallen UFO's verschijnen boven steden over de hele wereld (2). Moeten we hier enige waarde aan hechten, of is het pensioenfonds van ook deze man failliet gegaan en zit hij dringend om geld verlegen?
In tegenstelling tot zoveel eerder, meestal door allerlei vage New Age bronnen gedane nooit uitgekomen UFO-voorspellingen onderbouwt Fulham zijn uitgebreide verhaal met een waslijst aan 'feiten'. Fulham zag zijn eerste UFO toen hij in 1944 opgesloten zat in het Duitse gevangenenkamp Stalag 357. Samen met honderden anderen zag hij hoe een helderrode en muisstille UFO over het kamp heenvloog. In die tijd werden er door beide partijen regelmatig UFO's waargenomen; zowel de Duitsers als de Amerikanen dachten dat het nieuwe vliegtuigen van de vijand waren. Pas na de oorlog kwam er aandacht voor een mogelijke buitenaardse afkomst van UFO's, aangezien de onbekende objecten overduidelijk over technologie beschikten die 'wij' nog lang niet hadden. (3)
bron
De planeet is prima in orde, de mensheid is fucked.quote:Canadese luchtmachtofficier voorspelt komst UFO-vloot op 13 oktober
Als we alle recente UFO-voorspellingen zouden moeten geloven dan zou er inmiddels een ware file in de ruimte zijn ontstaan door aliens, die staan te dringen om onze planeet te redden.
Scherp.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Roellie80 het volgende:
als ze het al "geïdentificeerd" hebben dan zijn het toch geen UFO's meer
Heb je man who stare at goats gelezen (of anders gezien maar dat is afgezwakt en minder onderbouwd)?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scherp.
Wat mij betreft prima als ze komen, als ze maar geen parkeerruimte inpikken.
En voor de BNW saus: Zouden onze regeringen allang op de hoogte zijn van het bestaan ervan? Er was toch een project SETI hiervoor, heeft niet zo gek lang geduurd, wel heel veel geld gekost.. kennelijk namen ze iets serieus? Geven ze dat zomaar op?
UFO's die met Nucleare wapens spelen van de VS. (Reuters)quote:Op donderdag 23 september 2010 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.reuters.com/article/idUS166901+15-Sep-2010+PRN20100915
U.S. Nuclear Weapons Have Been Compromised by Unidentified Aerial Objects
Wed Sep 15, 2010 11:44am EDT
U.S. Nuclear Weapons Have Been Compromised by Unidentified Aerial Objects
Ik geloof dat van de CO2-vergiftiging ook, maar het lijkt me gewoon een machtig gezicht om al die UFO's boven Amsterdam te zien. Dat is nogeens wat anders dan een Boeing 747, die kennen we nu wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
BTW
Gebruik makend van de uit het Bijbelboek Openbaringen afkomstige metafoor van de 'Vier Ruiters van de Apocalyps' waarschuwt Fulham dat de mensheid alle toekomstige dreigingen zal overleven, op één na: de Co2-vergiftiging van de atmosfeer..
Guns?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
GOD = Gold, Oil and Drugs
Gold, Oil, Drugs and Destructive toolsquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gold, Oil, Drugs and Destructive tools
dierenaliendagquote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef cptmarco het volgende:
hoe komt die beste man trouwens op 13 oktober uit?
Woensdag 13 oktober, dus dit jaar. Kan niet wachten om de UFO's boven Amsterdam te zien, lijkt me machtig!quote:
Dan ben ik ook in Amsterdam de hele dag. (Ja, sowieso al, niet vanwege dit speciaalquote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Woensdag 13 oktober, dus dit jaar. Kan niet wachten om de UFO's boven Amsterdam te zien, lijkt me machtig!
Niet? Dat zou jammer zijn. Zou het zo graag zien!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef DanHardy het volgende:
Ze zullen dit nooit doen vanwege de massahysterie
nee, helaas. Net nog even gebeld met ze en ik moest aan jullie doorgeven dat ze zich niet zullen laten zien. Dus bij deze.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Dat zou jammer zijn. Zou het zo graag zien!
Damnquote:Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef DanHardy het volgende:
[..]
nee, helaas. Net nog even gebeld met ze en ik moest aan jullie doorgeven dat ze zich niet zullen laten zien. Dus bij deze.
vertrouw nooit een alien.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef DanHardy het volgende:
[..]
nee, helaas. Net nog even gebeld met ze en ik moest aan jullie doorgeven dat ze zich niet zullen laten zien. Dus bij deze.
zie de OP, ze staan in de file.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef ToT het volgende:
Was vorig jaar geloof ik toch ook al de bedoeling dat ze zouden komen?
Deze topics maken me altijd weer aan het lachenquote:
Een jaar vertraging is niks als je afstand in lichtjaren berekend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef ToT het volgende:
Was vorig jaar geloof ik toch ook al de bedoeling dat ze zouden komen?
juist wel dan toch?quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een jaar vertraging is niks als je afstand in lichtjaren berekend.
Zit je nu tijd met een lengtemaat te vergelijken? Tut, tut...quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een jaar vertraging is niks als je afstand in lichtjaren berekend.
dude.quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Zit je nu tijd met een lengtemaat te vergelijken? Tut, tut...
Alsof ze die planeten met haar eigen gemanicuurde handjes in elkaar gezet heeft.quote:Op zondag 26 september 2010 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
Othman denkt niet dat ze het rustig gaat krijgen. Volgens haar is de kans erg groot dat aliens zich binnenkort melden omdat onlangs honderden nieuwe planeten zijn ontdekt.
Ze gaat het druk krijgen hoor, vanaf 13 oktoberquote:Op zondag 26 september 2010 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alsof ze die planeten met haar eigen gemanicuurde handjes in elkaar gezet heeft.
Ach, wie zal het zeggen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze gaat het druk krijgen hoor, vanaf 13 oktober
We krijgen het (nog) niet te zien, maar ik ben er net als jij van overtuigd dat er veel meer is.quote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wie zal het zeggen?Ik durf wel met enige zekerheid te zeggen dat we niet alleen zijn. Maar of buitenaardse wezen zich dan ook daadwerkelijk aan ons zullen openbaren.....Ik bedoel, wat betreft ruimte-technologie zijn we betrekkelijk onbeduidend. Interstellar-reizen behoort immers nog niet tot de mogelijkheden.
Overigens ben ik er 100 procent van overtuigd dat we op den duur door het heelal kunnen reizen. Als je ziet hoe snel de technologie zich bijvoorbeeld de afgelopen honderd jaar heeft ontwikkeld. Bedenk dan wat er allemaal mogelijk is als die ontwikkeling zich nog eens de komende 100.000 jaar voortzet.
Ik ook. Zou het echt enorm graag willen weten. Daarom is het af en toe ook verleidelijk om mee te gaan in al die verhalen over UFO's enzo. Ben absoluut geen believer, maar vind docu's over die materie altijd enorm boeiend.quote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We krijgen het (nog) niet te zien, maar ik ben er net als jij van overtuigd dat er veel meer is.
Ben gewoon reuze benieuwd naar die andere wezens
Toch zou ik rete bang zijn als er ineens eentje voor me stond.quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Zou het echt enorm graag willen weten. Daarom is het af en toe ook verleidelijk om mee te gaan in al die verhalen over UFO's enzo. Ben absoluut geen believer, maar vind docu's over die materie altijd enorm boeiend.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het wezen eruit zietquote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch zou ik rete bang zijn als er ineens eentje voor me stond.
Ik ook, en ook de verhalen op TRU en BNW vind ik reuze spannend. Smul er van.quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Zou het echt enorm graag willen weten. Daarom is het af en toe ook verleidelijk om mee te gaan in al die verhalen over UFO's enzo. Ben absoluut geen believer, maar vind docu's over die materie altijd enorm boeiend.
Misschien toch wel! Wat doe jij als er mieren over je aanrecht heen lopen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, en ook de verhalen op TRU en BNW vind ik reuze spannend. Smul er van.
Ja, verleidelijk om erin mee te gaan, mede omdat ik zo benieuwd naar ze ben.
En op de één of andere manier geloof ik niet dat 'ze' ons vijandig gezind zijn, denk juist van niet. Denk dat ze net zo nieuwsgierig naar ons zijn als wij naar hen.
Waarom zóuden ze ook vijandig zijn, ze kennen ons niet, en andersom dito.
Laat maar komen hoor, 13 oktober
Moeilijk te zeggen. Ik heb Stephen Hawkink daar ooit eens en ander over horen zeggen. Die maakt een vergelijking met de Europeanen die in contact kwamen met de oorspronkelijke bewoners van Amerika en de Afrikanen. De minder ontwikkelde volkeren delfden altijd het onderspit.quote:Op zondag 26 september 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, en ook de verhalen op TRU en BNW vind ik reuze spannend. Smul er van.
Ja, verleidelijk om erin mee te gaan, mede omdat ik zo benieuwd naar ze ben.
En op de één of andere manier geloof ik niet dat 'ze' ons vijandig gezind zijn, denk juist van niet. Denk dat ze net zo nieuwsgierig naar ons zijn als wij naar hen.
Waarom zóuden ze ook vijandig zijn, ze kennen ons niet, en andersom dito.
Laat maar komen hoor, 13 oktober
Dat is een grote gok.. met in het achterhoofd je vergelijking met de schepen die in Afrika kwamenquote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan die angst ergens wel begrijpen. Echter, als jij als volk zo ver bent gevorderd dat je door het heelal kan reizen, dan heb je het barbaarse inmiddels wel afgeschud, lijkt mij.
Dat doen wij ook, maar het barbarisme in ons komt nog regelmatig naar boven drijven.quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan die angst ergens wel begrijpen. Echter, als jij als volk zo ver bent gevorderd dat je door het heelal kan reizen, dan heb je het barbaarse inmiddels wel afgeschud, lijkt mij.
Tsja, gok. Het is niet alsof we aliens uitnodigen. Als ze ons vinden en ze zijn kwaadwillend, dan zijn we gewoon de lulquote:Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een grote gok.. met in het achterhoofd je vergelijking met de schepen die in Afrika kwamen
Juist als we op avontuur gaan. De VS-mens is duidelijk nog een stuk agressiever en egoïstischer dan Europa waar ze vandaan kwamen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, maar het barbarisme in ons komt nog regelmatig naar boven drijven.
Ja hallo,quote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet op woensdag, dan moet ik overwerken
The Day the Earth stood still?quote:Op maandag 27 september 2010 12:55 schreef SamEnMoos het volgende:
Ze komen de planeet redden.
De enige manier die ik zo kan bedenken om de planeet te redden is door de mensheid even om zeep te helpen.
Ik zie er alleen maar mensen om lachen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het jammere van dit soort topics is dat ik altijd vergeet om de dag na de genoemde datum iedereen uit te komen lachen als er voor de miljoenste keer niks gebeurd is
Het leuke van dit soort topics is dat er na het verstrijken van de datum in alle tijdzones altijd nog wel iemand is die dan weet te vertellen dat de voorspelling is gedaan op basis van 'een andere kalender' of zoiets vaags en dat het nu over 5 jaar gaat gebeuren, waarna het hele verhaal zich weer herhaald of gewoon een stille dood sterft.quote:Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef Refragmental het volgende:
Het leuke van dit soort topic vind ik altijd de mensen die om 0:00 op de genoemde datum roepen dat er niks gebeurt is.
Tijdzones!!!!!
Ja, klopt, je hebt gelijk, maar ik hoop toch stiekem dat ze écht komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leuke van dit soort topics is dat er na het verstrijken van de datum in alle tijdzones altijd nog wel iemand is die dan weet te vertellen dat de voorspelling is gedaan op basis van 'een andere kalender' of zoiets vaags en dat het nu over 5 jaar gaat gebeuren, waarna het hele verhaal zich weer herhaald of gewoon een stille dood sterft.
Dat leert de praktijk iig.
Nog leuker is dat die stelling nog steeds hout snijdt zelfs áls er 13 oktober aliens zich kenbaar maken boven allerlei wereldsteden. Dat is dan de enige 'positive' op duizenden, honderduizenden 'falses'![]()
![]()
Als we ooit aliens ontdekken vermoed ik dat het niet gaat op de hier aangekondigde "Independence Day"- achtige wijzequote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klopt, je hebt gelijk, maar ik hoop toch stiekem dat ze écht komen.
Maar zal wel weer niet
Nee, jammer eigenlijk he?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we ooit aliens ontdekken vermoed ik dat het niet gaat op de hier aangekondigde "Independence Day"- achtige wijze
Ik zie niet in waarom dat jammer zou zijn eerlijk gezegd. One way is as good as the other.quote:
Ach, een beetje spektakel vind ik wel leuk hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat jammer zou zijn eerlijk gezegd. One way is as good as the other.
Erger dan het huidige kabintet kan het niet zijn.. Hopelijk komen ze nu een keer échtquote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik heb Stephen Hawkink daar ooit eens en ander over horen zeggen. Die maakt een vergelijking met de Europeanen die in contact kwamen met de oorspronkelijke bewoners van Amerika en de Afrikanen. De minder ontwikkelde volkeren delfden altijd het onderspit.
Leuk (oud) boek is het boek van Festinger (vooral bekend vanwege zijn onderzoek naa cognitieve dissonantie) die in de jaren 60 is zo'n groep infiltreerde en beschrijft hoe ze omgaan met de "teleurstelling" dat we niet allemaal dood zijn gegaan op de dag die ze verwachttenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leuke van dit soort topics is dat er na het verstrijken van de datum in alle tijdzones altijd nog wel iemand is die dan weet te vertellen dat de voorspelling is gedaan op basis van 'een andere kalender' of zoiets vaags en dat het nu over 5 jaar gaat gebeuren, waarna het hele verhaal zich weer herhaald of gewoon een stille dood sterft.
Dat leert de praktijk iig.
Nog leuker is dat die stelling nog steeds hout snijdt zelfs áls er 13 oktober aliens zich kenbaar maken boven allerlei wereldsteden. Dat is dan de enige 'positive' op duizenden, honderduizenden 'falses'![]()
![]()
Neuh... maar ik ga wel in pak om een beetje een goede indruk te makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen zit al in spanning te wachten?
Al een uur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef ender_xenocide het volgende:
is het niet al ergens 13 oktober?
Zijn ze al verschenen, of wordt dit weer zo'n variant van alleen de "verheven" mensen kunnen het zien die niet teveel beinvloed zijn door negatieve trillingen etc etcquote:
ironische naam is ironisch...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
De leider van de Aliens heet in ieder geval KRLLL
Dus mocht je ontvoerd worden zeggen je gewoon tegen die alien-gastjes:
"Take me to your leader, I want to speak with His Omnipotent Highness KRLLL"
Volgens mij ga je dan niet dood maar kun je een mooi gesprek hebben.
His Omnipotent Highness zal je waarschijnlijk vriendelijk te woord staan en alle raadsels in dit subforum worden opgelost.
Interesantquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef DarthHouse het volgende:
We weten allemaal, dat Amerika na afloop van de 2de wereldoorlog grote 'Nazi' prominenten en
wetenschappers heeft binnen gehaald, waaronder Werner von Braun, de uitvinder van de V2.
En wat gebeurt er als je als grootmacht zulke technologie binnehaal, dan kun je het verder ontwikkelen.
Carol Rosin heeft met von Braun gesproken.
Zijn we al zó ver....en kijk, of niet, naar; The greatest story ever denied.
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Conclusie, waar....of niet waar? Maar mocht het onverhoopt toch waar zijn.
Dan is de New World Order, die ook de filmindustrie al 'pwnd' ons al 'voorzichtig'aan het
voorbereiden op de aliens.
Met films zoals; Men in black, The War of the worlds,The X Files, Men in black, Independence day
en The Day The Earth Stood Still.
Anyway, ik moet ook zo'n camera hebben, ik wil ze zien aankomen en zeggen; Ohw hail can't you see, ik heb hier net nieuwe viooltjes neergezet
quote:os van het feit dat Fulhams beweringen over het bestaan van de 'Transendor Groep' natuurlijk onmogelijk te bewijzen zijn, bevat zijn boek ten aanzien van de Co2-vergiftiging een aantal grove fouten. Zo bestaat de Aardse atmosfeer voor slechts 0,039% uit het -overigens niet giftige- Co2 en zal dit percentage zelfs volgens de gemanipuleerde gegevens van het ernstig in diskrediet gebrachte IPCC (VN-klimaatpanel) stijgen naar 0,044%. De door de Transendors genoemde stijging met 1% per jaar is dan ook totaal onmogelijk. Ook zou het leven op Aarde al ruim vóór het bereiken van de 22% Co2 zijn uitgestorven, en zouden wij hier dus al lang niet meer zijn.
als je die aliens voor trol uitmaakt, komen ze natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.
OT: Niks gezien of gehoord vandaag.
Mja, het is wel een beetje een afteltopic aan het worden, morgen niet meer geldig toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.
OT: Niks gezien of gehoord vandaag.
Ik quote mezelf nogmaals.quote:Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef Refragmental het volgende:
Het leuke van dit soort topic vind ik altijd de mensen die om 0:00 op de genoemde datum roepen dat er niks gebeurt is.
Tijdzones!!!!!
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Inderdaad wat een user hier zei, het zijn de mijnwerkers. Toen ik het nieuws over mijnwerkers al las maandje terug zei iets in me dat er iets niet klopte.
Goed gezegd. En blijkbaar waren die aliens alleen maar van plan te trollen, want ze blijven weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Er zijn inderdaad verhalen dat aliens in de kern van de aarde rondbazuinen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
De mensen onder de grond die nu bevrijdt worden, en herenigd worden met hun familie zijn eigenlijk.. aliens/reptilians?
Ok.. maar dan is het dus per definitie geen buitenaards ras.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verhalen dat aliens in de kern van de aarde rondbazuinen.
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te verquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te ver
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Of de kleine wezentjes die kapitein Ortega zag toen zijn schip zonkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.
Juist, ik heb het ooit ergens gelezen. Ik insinueer er verder niets mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.
En welke jaartelling?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef teamlead het volgende:
ja.. wordt dat nog wat met dat bezoek?
tot hoe laat Nederlandse tijd is het ergens ter wereld 13 oktober?
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in gelovenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef Refragmental het volgende:
Niet dat ik dit geloof hoor, ik kan alleen niet tegen domme mensen
Niet echt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in geloven
Punt 2 en 3 zijn hoogst speculatief iig. Punt 1 is ook speculatief maar aangezien het universum waanzinnig groot is zou ik daar nog wel wat om willen verwedden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet echt.
Net zoals velen geloof ik wel in intelligent buitenaards leven.
Ik geloof ook wel dat zij mogelijk manieren kunnen hebben gevonden om bepaalde natuurwetten te omzeilen/breken.
En ik geloof ook wel dat zij ons zouden kunnen bezoeken.
Bovenstaande punten maakt niet iemand "dom", maar rationeel en realistisch.
Welnee, maar als je hier bent moet je wel een " what if " mentaliteit hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in geloven
Denk het ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet echt.
Net zoals velen geloof ik wel in intelligent buitenaards leven.
Ik geloof ook wel dat zij mogelijk manieren kunnen hebben gevonden om bepaalde natuurwetten te omzeilen/breken.
En ik geloof ook wel dat zij ons zouden kunnen bezoeken.
Bovenstaande punten maakt niet iemand "dom", maar rationeel en realistisch.
Ik geloof echter niet in channeling en dat soort onzin. Zoals bijvoorbeeld, "ze zijn geland, maar alleen als je echt gelooft kun je ze zien", of "omdat wij niet hard genoeg geloofden zijn ze niet gekomen" etc.
Ik geloof dan ook niet in dit bericht... maar stiekem [b]hoop ik wel dat het gebeurt natuurlijk[/b]
Er is een verschil tussen hopen en geloven.
Daarom zeg ik ook "zou kunnen" enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Punt 2 en 3 zijn hoogst speculatief iig.
Waanzinnig groot en waanzinnig oud. De kans lijkt mij, hoe minuscuul ook, nog steeds "waanzinnig" groot dat ze bestaan zelfs binnen onze melkwegstelsel en dan zelfs met de duizenden.quote:Punt 1 is ook speculatief maar aangezien het universum waanzinnig groot is zou ik daar nog wel wat om willen verwedden.
Dat ben ik met je eens.quote:Maar je bent gewoon een idioot als je dit soort berichten ook maar een béétje serieus neemt.
met 09/11 ben je goed bezig geweest hier;quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te ver
Ik vraag me soms echt af of je stiekem niet een troll bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
met 09/11 ben je goed bezig geweest hier;
het hoofdstuk aliens is wellicht de volgende stap voor je op je ontdekkingsreis naar de waarheid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou... dat massive valt ook wel mee. Zullen vast een aantal retards zijn die boel zitten te flashen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Massiv ufo sightings op twitter...
schaamteloze zelf-quote...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef toblorone het volgende:
zoek op twitter ff naar UFO, veel mensen uit NYC zien ze dus schijnbaar...
http://yfrog.com/bf9vqz
Nou, als dit werk van de Illuminati is mogen ze wel wat meer moeite doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Nu ook UFO''s @ Golden gate bridge!
Wat een geniale actiequote:YidAlerts: Rumors of a #UFO over Manhattan, #NYC are possibaly related to a mass balloon release in Manhattan earlier today - via @NYCAviation
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Er is echt altijd een antwoord op de sightings he
http://twitpic.com/2xcqpuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijn
Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Aan de andere kant is de berichtgeving in de media de laatste omtrent UFO's en buitenaards leven wel appart.
Ziet er wel balon achtig uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
http://twitpic.com/2xcqpu
Ballonnen inderdaad
self fulfilling prophecyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Orchestra. het volgende:
Mja, toch raar, dat je dit soort sightings nooit hebt, maar uitgerekend vandaag wel.
Natuurlijk kan het ook een grappenmaker zijn die op de hoogte was.
quote:ParaSpiracy: AUDIO REPORT OF RASH OF CHINESE UFO SIGHTINGS FOLLOWING REPORTED UFO ATTACK «
Wat een medium is twitter tochquote:sungsdynasty: UFO sighting in chelsea. Just saw someone being vaporized!!!!!
Geweldig ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
Wat een medium is twitter toch. Goed vermaak
![]()
Ik zie het niet, waar moet ik kijken?quote:
Oplaadbare ballonnen?quote:Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Ik zei het hier al:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg: Er is wat aan de hand.. kwestie van tijd
Tijd hebben wij bedacht hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef Refragmental het volgende:
Nergens op de wereld is het nog 13 oktober![]()
Wel leuk, al die extra ufo sightings.
Tam tam tammmmmmm...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6957279.shtml
Mja misschien is dat onze starwars invulling waar ze dan niet aan voldoen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tam tam tammmmmmm...
Maar waarom nou geen schepen van 18km lang en 1 km breed met kanonnen enz.
Was toch al bekend dat dit balonnen waren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6957279.shtml
33.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Inderdaad wat een user hier zei, het zijn de mijnwerkers. Toen ik het nieuws over mijnwerkers al las maandje terug zei iets in me dat er iets niet klopte.
eindelijk de waarheid boven tafel vind ik wel een paarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap deniet helemaal, wie zegt er dat het een feestje wordt als ze zich eenmaal openbaren?
Omdat het gras aan de andere kant van de heuvel altijd groener is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap deniet helemaal, wie zegt er dat het een feestje wordt als ze zich eenmaal openbaren?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:45 schreef Scorpie het volgende:
Tyfus aliens ook altijd, ze liegen de hele zooi bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |