abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 20:25:37 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86872885
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

Ik kan die angst ergens wel begrijpen. Echter, als jij als volk zo ver bent gevorderd dat je door het heelal kan reizen, dan heb je het barbaarse inmiddels wel afgeschud, lijkt mij.
Dat is een grote gok.. met in het achterhoofd je vergelijking met de schepen die in Afrika kwamen :P
The truth was in here.
pi_86873037
quote:

Ik kan die angst ergens wel begrijpen. Echter, als jij als volk zo ver bent gevorderd dat je door het heelal kan reizen, dan heb je het barbaarse inmiddels wel afgeschud, lijkt mij.
Dat doen wij ook, maar het barbarisme in ons komt nog regelmatig naar boven drijven.
pi_86874534
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is een grote gok.. met in het achterhoofd je vergelijking met de schepen die in Afrika kwamen :P
Tsja, gok. Het is niet alsof we aliens uitnodigen. Als ze ons vinden en ze zijn kwaadwillend, dan zijn we gewoon de lul :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86874787
Het mocht eens tijd worden!
  zondag 26 september 2010 @ 21:04:32 #60
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86875044
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat doen wij ook, maar het barbarisme in ons komt nog regelmatig naar boven drijven.
Juist als we op avontuur gaan. De VS-mens is duidelijk nog een stuk agressiever en egoïstischer dan Europa waar ze vandaan kwamen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86875343
nou als ze ons komen redden is het goed toch... zolang Amerika zich inhoud en niet meteen die UFO's met raketten bestookt want dan worden ze agressief en gaan we allemaal dood...
Born free... taxed to death
pi_86875432
Niet op woensdag, dan moet ik overwerken :(
pi_86877672
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet op woensdag, dan moet ik overwerken :(
Ja hallo, }:| moet heel het universum met jou rekening houden?
pi_86877723
"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful!
This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, an "extraterrestrial" invasion, whether real or promulgated that threatened our very existence.
It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government."

Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference, Evians, France, 1991
pi_86888762
Ik kijk er al naar uit.

Vooral na het zien van de volgende trailer:
http://trailers.apple.com/trailers/universal/skyline/

What could possibly go wrong? :z
pi_86889387
De eerste voorbereidingen ? ;)

VN stellen contactpersoon voor buitenaards leven aan

De keuze van de VN voor de functie viel op Mazlan Othman, een bij het grote publiek zo goed als onbekende Maleisische astrofysica. Othman is momenteel het hoofd van het 'bureau voor buitenaardse zaken' van de VN, het Office for Outer Space Affairs (Unoosa). Volgende week moet de Maleisische haar nieuwe functie bespreken tijdens een wetenschappelijke conferentie in het Britse Buckinghamshire.

"Aannemelijker dan ooit"
In het vergadercentrum van de Royal Society moet Othman aan de afgevaardigden uitleggen hoe de recente ontdekking van honderden planeten rond andere sterren het vinden van buitenaards leven aannemelijker maakt dan ooit tevoren. Dat betekent ook dat de Verenigde Naties de respons van de mensheid op elk 'first contact' moeten kunnen coördineren.

In een meeting met collega's verklaarde Othman: "De voortdurende zoektocht naar tekenen van buitenaards leven, door verschillende instellingen, bevat onze hoop dat de mensheid op een dag buitenaardse levensvormen zal ontdekken. Als het zover komt, moeten we een gecoördineerde respons klaar hebben die rekening houdt met alle gevoeligheden omtrent die materie. De VN bieden een mechanisme dat geknipt is voor zo'n rol."

Signalen
Professor Richard Crowther van de UK Space Agency, een expert in ruimtebestuur en -problematiek, toont zich alvast zeer opgetogen over de keuze voor Othman. "Ze is zonder enige twijfel dé persoon die op zo'n niveau een klare kijk kan behouden."

Crowther gaat er echter van uit dat onze eerste contacten met buitenaards leven eerder radio- of lichtsignalen van een verre planeet zullen zijn dan wezens die op aarde landen. En, zo geeft hij aan, zelfs als we die 'aliens' in levende lijve ontmoeten, zullen het wellicht eerder microbes dan intelligente wezens zijn.

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_86896554
Ze komen de planeet redden.

De enige manier die ik zo kan bedenken om de planeet te redden is door de mensheid even om zeep te helpen.
:7
  maandag 27 september 2010 @ 13:18:34 #68
pi_86897276
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:55 schreef SamEnMoos het volgende:
Ze komen de planeet redden.

De enige manier die ik zo kan bedenken om de planeet te redden is door de mensheid even om zeep te helpen.
:7
The Day the Earth stood still?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_86901487
Project Blue Beam

Google it, suckaz.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 27-09-2010 16:55:59 ]
pi_86902300
Het jammere van dit soort topics is dat ik altijd vergeet om de dag na de genoemde datum iedereen uit te komen lachen als er voor de miljoenste keer niks gebeurd is :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86902388
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef mmmkai het volgende:

[..]

zie de OP, ze staan in de file.
_O-
pi_86905685
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het jammere van dit soort topics is dat ik altijd vergeet om de dag na de genoemde datum iedereen uit te komen lachen als er voor de miljoenste keer niks gebeurd is :(
Ik zie er alleen maar mensen om lachen.

Zijn er hier echt mensen die dit echt geloven?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86905979
Zelfs van Lambiekje betwijfel ik of hij dit serieus neemt idd :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86907664
Het leuke van dit soort topic vind ik altijd de mensen die om 0:00 op de genoemde datum roepen dat er niks gebeurt is.

Tijdzones!!!!!
pi_87022634
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef Refragmental het volgende:
Het leuke van dit soort topic vind ik altijd de mensen die om 0:00 op de genoemde datum roepen dat er niks gebeurt is.

Tijdzones!!!!!
Het leuke van dit soort topics is dat er na het verstrijken van de datum in alle tijdzones altijd nog wel iemand is die dan weet te vertellen dat de voorspelling is gedaan op basis van 'een andere kalender' of zoiets vaags en dat het nu over 5 jaar gaat gebeuren, waarna het hele verhaal zich weer herhaald of gewoon een stille dood sterft.

Dat leert de praktijk iig.

Nog leuker is dat die stelling nog steeds hout snijdt zelfs áls er 13 oktober aliens zich kenbaar maken boven allerlei wereldsteden. Dat is dan de enige 'positive' op duizenden, honderduizenden 'falses' :D :'( :D
pi_87023549
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het leuke van dit soort topics is dat er na het verstrijken van de datum in alle tijdzones altijd nog wel iemand is die dan weet te vertellen dat de voorspelling is gedaan op basis van 'een andere kalender' of zoiets vaags en dat het nu over 5 jaar gaat gebeuren, waarna het hele verhaal zich weer herhaald of gewoon een stille dood sterft.

Nog leuker is dat die stelling nog steeds hout snijdt zelfs áls er 13 oktober aliens zich kenbaar maken boven allerlei wereldsteden. Dat is dan de enige 'positive' op duizenden, honderduizenden 'falses' :D :'( :D
Ja, klopt, je hebt gelijk, maar ik hoop toch stiekem dat ze écht komen.
Maar zal wel weer niet -O-
pi_87023966
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, klopt, je hebt gelijk, maar ik hoop toch stiekem dat ze écht komen.
Maar zal wel weer niet -O-
Als we ooit aliens ontdekken vermoed ik dat het niet gaat op de hier aangekondigde "Independence Day"- achtige wijze :+
pi_87027727
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als we ooit aliens ontdekken vermoed ik dat het niet gaat op de hier aangekondigde "Independence Day"- achtige wijze :+
Nee, jammer eigenlijk he?
pi_87027878
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, jammer eigenlijk he?
Ik zie niet in waarom dat jammer zou zijn eerlijk gezegd. One way is as good as the other.
pi_87028005
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat jammer zou zijn eerlijk gezegd. One way is as good as the other.
Ach, een beetje spektakel vind ik wel leuk hoor.
pi_87126671
quote:

[..]

Moeilijk te zeggen. Ik heb Stephen Hawkink daar ooit eens en ander over horen zeggen. Die maakt een vergelijking met de Europeanen die in contact kwamen met de oorspronkelijke bewoners van Amerika en de Afrikanen. De minder ontwikkelde volkeren delfden altijd het onderspit.

Erger dan het huidige kabintet kan het niet zijn.. Hopelijk komen ze nu een keer écht :P
pi_87127886
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Leuk (oud) boek is het boek van Festinger (vooral bekend vanwege zijn onderzoek naa cognitieve dissonantie) die in de jaren 60 is zo'n groep infiltreerde en beschrijft hoe ze omgaan met de "teleurstelling" dat we niet allemaal dood zijn gegaan op de dag die ze verwachtten :D

http://en.wikipedia.org/wiki/When_Prophecy_Fails
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87138545
Check Nat Geo.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87425698
Iedereen zit al in spanning te wachten?
pi_87429021
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen zit al in spanning te wachten?
Neuh... maar ik ga wel in pak om een beetje een goede indruk te maken :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_87453671
Spannend!!!!!! *O*
pi_87453769
is het niet al ergens 13 oktober?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:18:37 #89
pi_87454321
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef ender_xenocide het volgende:
is het niet al ergens 13 oktober?
Al een uur!
pi_87454520
Vond het vanmorgen al wel verdacht bewolkt!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87454671
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Al een uur!
Zijn ze al verschenen, of wordt dit weer zo'n variant van alleen de "verheven" mensen kunnen het zien die niet teveel beinvloed zijn door negatieve trillingen etc etc
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:35:18 #92
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87454975
Als ze zo groot zijn als deze.....pffff, ben ik nie bang nie.

My favorite part in the movie _O_ _O_ _O_
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:39:25 #93
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87461390
We weten allemaal, dat Amerika na afloop van de 2de wereldoorlog grote 'Nazi' prominenten en
wetenschappers heeft binnen gehaald, waaronder Werner von Braun, de uitvinder van de V2.

En wat gebeurt er als je als grootmacht zulke technologie binnehaal, dan kun je het verder ontwikkelen.
Carol Rosin heeft met von Braun gesproken.

Zijn we al zó ver....en kijk, of niet, naar; The greatest story ever denied.
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Conclusie, waar....of niet waar? Maar mocht het onverhoopt toch waar zijn.
Dan is de New World Order, die ook de filmindustrie al 'pwnd' ons al 'voorzichtig'aan het
voorbereiden op de aliens.
Met films zoals; Men in black, The War of the worlds,The X Files, Men in black, Independence day
en The Day The Earth Stood Still.

Anyway, ik moet ook zo'n camera hebben, ik wil ze zien aankomen en zeggen; Ohw hail can't you see, ik heb hier net nieuwe viooltjes neergezet w/
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87468198
De leider van de Aliens heet in ieder geval KRLLL
Dus mocht je ontvoerd worden zeggen je gewoon tegen die alien-gastjes:
"Take me to your leader, I want to speak with His Omnipotent Highness KRLLL"
Volgens mij ga je dan niet dood maar kun je een mooi gesprek hebben.
His Omnipotent Highness zal je waarschijnlijk vriendelijk te woord staan en alle raadsels in dit subforum worden opgelost.
pi_87468314
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
De leider van de Aliens heet in ieder geval KRLLL
Dus mocht je ontvoerd worden zeggen je gewoon tegen die alien-gastjes:
"Take me to your leader, I want to speak with His Omnipotent Highness KRLLL"
Volgens mij ga je dan niet dood maar kun je een mooi gesprek hebben.
His Omnipotent Highness zal je waarschijnlijk vriendelijk te woord staan en alle raadsels in dit subforum worden opgelost.
ironische naam is ironisch...
pi_87484427
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef DarthHouse het volgende:
We weten allemaal, dat Amerika na afloop van de 2de wereldoorlog grote 'Nazi' prominenten en
wetenschappers heeft binnen gehaald, waaronder Werner von Braun, de uitvinder van de V2.

En wat gebeurt er als je als grootmacht zulke technologie binnehaal, dan kun je het verder ontwikkelen.
Carol Rosin heeft met von Braun gesproken.

Zijn we al zó ver....en kijk, of niet, naar; The greatest story ever denied.
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Conclusie, waar....of niet waar? Maar mocht het onverhoopt toch waar zijn.
Dan is de New World Order, die ook de filmindustrie al 'pwnd' ons al 'voorzichtig'aan het
voorbereiden op de aliens.
Met films zoals; Men in black, The War of the worlds,The X Files, Men in black, Independence day
en The Day The Earth Stood Still.

Anyway, ik moet ook zo'n camera hebben, ik wil ze zien aankomen en zeggen; Ohw hail can't you see, ik heb hier net nieuwe viooltjes neergezet w/
Interesant ^O^
pi_87484440
Nou het is de 13e, de batterijen van mijn cam zijn vol maar de vraag is of het stadje waar ik woon wel belangrijk genoeg is om een UFO aan te spenderen.

uit de bron van de OP:
quote:
os van het feit dat Fulhams beweringen over het bestaan van de 'Transendor Groep' natuurlijk onmogelijk te bewijzen zijn, bevat zijn boek ten aanzien van de Co2-vergiftiging een aantal grove fouten. Zo bestaat de Aardse atmosfeer voor slechts 0,039% uit het -overigens niet giftige- Co2 en zal dit percentage zelfs volgens de gemanipuleerde gegevens van het ernstig in diskrediet gebrachte IPCC (VN-klimaatpanel) stijgen naar 0,044%. De door de Transendors genoemde stijging met 1% per jaar is dan ook totaal onmogelijk. Ook zou het leven op Aarde al ruim vóór het bereiken van de 22% Co2 zijn uitgestorven, en zouden wij hier dus al lang niet meer zijn.
pi_87484491
Ik blijf wakker tot ik "ze" gezien heb.
pi_87493287
Mensen kijk niet te veel naar boven. Hollow earth..mijnwerkers..ja ja
pi_87494304
Bijna 2 uur, en nog niks te zien ;(
pi_87494441
Volgens mijn superbronnen komen ze pas op 2 januari 2033.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:00:04 #102
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87494496
Ik heb van AartsEngel Michael doorgekregen dat de mensheid nog niet klaar is voor de aliens,
en dat ze hun plannen dus gewijzigd hebben.
Geen grap.
zzz
pi_87494569
lol

Ik heb het van mijn reptilian vriendjes
pi_87494874
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.

OT: Niks gezien of gehoord vandaag.
pi_87494931
Na overleg hebben ze besloten dat hun vooruitgeschoven verkenner Lady GaGa nog niet de gewenste werelddominatie heeft kunnen bewerkstelligen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_87495558
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.

als je die aliens voor trol uitmaakt, komen ze natuurlijk nooit.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:32:28 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87495634
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:

Mja, het is wel een beetje een afteltopic aan het worden, morgen niet meer geldig toch? :)
The truth was in here.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:32:45 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87495646
En ik wil ook heel graag dat ze komen *O*
The truth was in here.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:34:17 #109
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87495689
Ze zijn er al.
pi_87495789
Ik heb ze al wel gezien, maarja ik ben dan ook de goedheid zelve en heb dus de juiste trilfrequentie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')