Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
Het is nu wel een beetje klaar vind ik met dat belachelijk maken.
Dat artikel en filmpje komen gewoon uit het AD hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
Het is nu wel een beetje klaar vind ik met dat belachelijk maken.
Maar volgens mij is het AD vergeten dat filmpje te plaatsen, althans, ik zag 'm niet staanquote:Die van Xiaoshan ging zelfs een aantal dagen dicht in juli, nadat een "gekvormig, flikkerend hel licht" werd gezien (zie tweede video onderaan).
Je snapt me welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat artikel en filmpje komen gewoon uit het AD hoor.
Eeeh nee, ik heb zelfs nog moeite gedaan om het ontbrekende filmpje erbij te zoeken.quote:
ja hallo jij post het meest wazige filmpje ooit anders hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en opmerkingen in de trant van:
"Ja natuurlijk is het een UFO, want zolang het nog niet geidentificeerd is, is het een UFO."
en
"Oh nou, ik zie alleen maar een lampje in dat filmpje, blablabla..."
mogen achterwege blijven.
Dat filmpje staat gewoon bij dat artikel van het AD, dat heb ik er niet bij verzonnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef Bastard het volgende:
ja hallo jij post het meest wazige filmpje ooit anders hoor.
Mja goed, succes met je debunk topic verder.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat filmpje staat gewoon bij dat artikel van het AD, dat heb ik er niet bij verzonnen.
Als jij denkt dat je er een beter filmpje van kunt vinden, dan die in het AD geplaatst is (en die ik daarom dus ook in mijn openingspost heb gezet), doe dat dan vooral, want ik denk dat je daar een hoop mensen een groot plezier mee zult doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Mja goed, succes met je debunk topic verder.
Nee hoor dit is bewijs genoeg dat ze komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je er een beter filmpje van kunt vinden, dan die in het AD geplaatst is (en die ik daarom dus ook in mijn openingspost heb gezet), doe dat dan vooral, want ik denk dat je daar een hoop mensen een groot plezier mee zult doen!
Jij vindt dat echt shocking? Ik niet. Dit is namelijk al de zoveelste keer in een paar weken tijd dat het AD met een bericht over UFO's komt die klakkeloos van een andere site gehaald is zonder te verifieren. Daar is weinig journalistieks aan.quote:
Die dus ook in het artikel van hln.be staat, maar daar staat die tweede video wél gewoon. Bij het AD zijn ze vergeten die erbij te zettenquote:Die van Xiaoshan ging zelfs een aantal dagen dicht in juli, nadat een "gekvormig, flikkerend hel licht" werd gezien (zie tweede video onderaan).
Ik help wel even.quote:
Wat betreft de berichten in het AD, deze stonden overigens ook in het NRC en in de Volkskrant.quote:Wauw! Dat filmpje! Het beste en duidelijkste UFO-filmpje dat ik ooit gezien heb en dus tevens het bewijs dat ze eraan komen!
We kunnen het nu niet meer ontkennen hoor!
Begrijpelijk dat je niet snapt wat je ziet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Jemig wat zijn dat voor een zaklampen in de lucht
O.k., dan help ik jou evenquote:
Ik beweer toch ook niet dat die berichten niet in andere media vermeld worden? Het artikel van dit topic staat ook niet alleen in het AD, dat geef ik hier juist ook aan, maar R0N1N post:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef holysmoke777 het volgende:
Wat betreft de berichten in het AD, deze stonden overigens ook in het NRC en in de Volkskrant.
Daaruit maak ik op dat hij het AD als een hoogstaande kwaliteitskrant ziet die aan goede journalistiek doet, maar dat dit hem toch wel erg teleursteltquote:
Ik heb zelf een echte ufo gezien kneus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je niet snapt wat je ziet.
Over een paar jaar zal dat wel anders zijn![]()
Ff serieus ... heb je het over het filmpje in de OP ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wauw! Dat filmpje! Het beste en duidelijkste UFO-filmpje dat ik ooit gezien heb en dus tevens het bewijs dat ze eraan komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |