Wat een geniale actiequote:YidAlerts: Rumors of a #UFO over Manhattan, #NYC are possibaly related to a mass balloon release in Manhattan earlier today - via @NYCAviation
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Er is echt altijd een antwoord op de sightings he
http://twitpic.com/2xcqpuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijn
Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Aan de andere kant is de berichtgeving in de media de laatste omtrent UFO's en buitenaards leven wel appart.
Ziet er wel balon achtig uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
http://twitpic.com/2xcqpu
Ballonnen inderdaad
self fulfilling prophecyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Orchestra. het volgende:
Mja, toch raar, dat je dit soort sightings nooit hebt, maar uitgerekend vandaag wel.
Natuurlijk kan het ook een grappenmaker zijn die op de hoogte was.
quote:ParaSpiracy: AUDIO REPORT OF RASH OF CHINESE UFO SIGHTINGS FOLLOWING REPORTED UFO ATTACK «
Wat een medium is twitter tochquote:sungsdynasty: UFO sighting in chelsea. Just saw someone being vaporized!!!!!
Geweldig ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
Wat een medium is twitter toch. Goed vermaak
![]()
Ik zie het niet, waar moet ik kijken?quote:
Oplaadbare ballonnen?quote:Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Ik zei het hier al:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg: Er is wat aan de hand.. kwestie van tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |