als je die aliens voor trol uitmaakt, komen ze natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.
OT: Niks gezien of gehoord vandaag.
Mja, het is wel een beetje een afteltopic aan het worden, morgen niet meer geldig toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Als jullie alleen maar komen trollen, en dat lijkt hier het geval, blijf dan liever weg.
OT: Niks gezien of gehoord vandaag.
Ik quote mezelf nogmaals.quote:Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef Refragmental het volgende:
Het leuke van dit soort topic vind ik altijd de mensen die om 0:00 op de genoemde datum roepen dat er niks gebeurt is.
Tijdzones!!!!!
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Inderdaad wat een user hier zei, het zijn de mijnwerkers. Toen ik het nieuws over mijnwerkers al las maandje terug zei iets in me dat er iets niet klopte.
Goed gezegd. En blijkbaar waren die aliens alleen maar van plan te trollen, want ze blijven weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Er zijn inderdaad verhalen dat aliens in de kern van de aarde rondbazuinen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
De mensen onder de grond die nu bevrijdt worden, en herenigd worden met hun familie zijn eigenlijk.. aliens/reptilians?
Ok.. maar dan is het dus per definitie geen buitenaards ras.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verhalen dat aliens in de kern van de aarde rondbazuinen.
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te verquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te ver
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Of de kleine wezentjes die kapitein Ortega zag toen zijn schip zonkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.
Juist, ik heb het ooit ergens gelezen. Ik insinueer er verder niets mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals er verhalen zijn over kleine blauwe wezentjes met witte broekjes en witte hoedjes, die niet groter zijn dan een duim, en door een waterkraan kunnen.
En welke jaartelling?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef teamlead het volgende:
ja.. wordt dat nog wat met dat bezoek?
tot hoe laat Nederlandse tijd is het ergens ter wereld 13 oktober?
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in gelovenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef Refragmental het volgende:
Niet dat ik dit geloof hoor, ik kan alleen niet tegen domme mensen
Niet echt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in geloven
Punt 2 en 3 zijn hoogst speculatief iig. Punt 1 is ook speculatief maar aangezien het universum waanzinnig groot is zou ik daar nog wel wat om willen verwedden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet echt.
Net zoals velen geloof ik wel in intelligent buitenaards leven.
Ik geloof ook wel dat zij mogelijk manieren kunnen hebben gevonden om bepaalde natuurwetten te omzeilen/breken.
En ik geloof ook wel dat zij ons zouden kunnen bezoeken.
Bovenstaande punten maakt niet iemand "dom", maar rationeel en realistisch.
Welnee, maar als je hier bent moet je wel een " what if " mentaliteit hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongelooflijk veel moeite hebben met mensen die hier stiekem eigenlijk wel een beetje in geloven
Denk het ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet echt.
Net zoals velen geloof ik wel in intelligent buitenaards leven.
Ik geloof ook wel dat zij mogelijk manieren kunnen hebben gevonden om bepaalde natuurwetten te omzeilen/breken.
En ik geloof ook wel dat zij ons zouden kunnen bezoeken.
Bovenstaande punten maakt niet iemand "dom", maar rationeel en realistisch.
Ik geloof echter niet in channeling en dat soort onzin. Zoals bijvoorbeeld, "ze zijn geland, maar alleen als je echt gelooft kun je ze zien", of "omdat wij niet hard genoeg geloofden zijn ze niet gekomen" etc.
Ik geloof dan ook niet in dit bericht... maar stiekem [b]hoop ik wel dat het gebeurt natuurlijk[/b]
Er is een verschil tussen hopen en geloven.
Daarom zeg ik ook "zou kunnen" enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Punt 2 en 3 zijn hoogst speculatief iig.
Waanzinnig groot en waanzinnig oud. De kans lijkt mij, hoe minuscuul ook, nog steeds "waanzinnig" groot dat ze bestaan zelfs binnen onze melkwegstelsel en dan zelfs met de duizenden.quote:Punt 1 is ook speculatief maar aangezien het universum waanzinnig groot is zou ik daar nog wel wat om willen verwedden.
Dat ben ik met je eens.quote:Maar je bent gewoon een idioot als je dit soort berichten ook maar een béétje serieus neemt.
met 09/11 ben je goed bezig geweest hier;quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nja.. een groots opgezet 9/11 complot is tot daar aan toe, maar dit gaat me echt te ver
Ik vraag me soms echt af of je stiekem niet een troll bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
met 09/11 ben je goed bezig geweest hier;
het hoofdstuk aliens is wellicht de volgende stap voor je op je ontdekkingsreis naar de waarheid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou... dat massive valt ook wel mee. Zullen vast een aantal retards zijn die boel zitten te flashen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Massiv ufo sightings op twitter...
schaamteloze zelf-quote...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef toblorone het volgende:
zoek op twitter ff naar UFO, veel mensen uit NYC zien ze dus schijnbaar...
http://yfrog.com/bf9vqz
Nou, als dit werk van de Illuminati is mogen ze wel wat meer moeite doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Nu ook UFO''s @ Golden gate bridge!
Wat een geniale actiequote:YidAlerts: Rumors of a #UFO over Manhattan, #NYC are possibaly related to a mass balloon release in Manhattan earlier today - via @NYCAviation
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Er is echt altijd een antwoord op de sightings he
http://twitpic.com/2xcqpuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vooralsnog is het aannemelijker dat het een aantal balonnen betreft. De kans dat E.T. met zijn vriendjes rondjes aan het vliegen is zal kleiner zijn
Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Aan de andere kant is de berichtgeving in de media de laatste omtrent UFO's en buitenaards leven wel appart.
Ziet er wel balon achtig uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
http://twitpic.com/2xcqpu
Ballonnen inderdaad
self fulfilling prophecyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Orchestra. het volgende:
Mja, toch raar, dat je dit soort sightings nooit hebt, maar uitgerekend vandaag wel.
Natuurlijk kan het ook een grappenmaker zijn die op de hoogte was.
quote:ParaSpiracy: AUDIO REPORT OF RASH OF CHINESE UFO SIGHTINGS FOLLOWING REPORTED UFO ATTACK «
Wat een medium is twitter tochquote:sungsdynasty: UFO sighting in chelsea. Just saw someone being vaporized!!!!!
Geweldig ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
Wat een medium is twitter toch. Goed vermaak
![]()
Ik zie het niet, waar moet ik kijken?quote:
Oplaadbare ballonnen?quote:Als je 13 oktober als disclosure aankondigt en vervolgens balonnen oplaad boven NYC dan is het niet heel gek dat je geruchten krijgt op twitter.
Ik zei het hier al:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg: Er is wat aan de hand.. kwestie van tijd
Tijd hebben wij bedacht hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:11 schreef Refragmental het volgende:
Nergens op de wereld is het nog 13 oktober![]()
Wel leuk, al die extra ufo sightings.
Tam tam tammmmmmm...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6957279.shtml
Mja misschien is dat onze starwars invulling waar ze dan niet aan voldoen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tam tam tammmmmmm...
Maar waarom nou geen schepen van 18km lang en 1 km breed met kanonnen enz.
Was toch al bekend dat dit balonnen waren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6957279.shtml
33.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Inderdaad wat een user hier zei, het zijn de mijnwerkers. Toen ik het nieuws over mijnwerkers al las maandje terug zei iets in me dat er iets niet klopte.
eindelijk de waarheid boven tafel vind ik wel een paarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap deniet helemaal, wie zegt er dat het een feestje wordt als ze zich eenmaal openbaren?
Omdat het gras aan de andere kant van de heuvel altijd groener is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap deniet helemaal, wie zegt er dat het een feestje wordt als ze zich eenmaal openbaren?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:45 schreef Scorpie het volgende:
Tyfus aliens ook altijd, ze liegen de hele zooi bij elkaar.
Wtf geven aliens nou om de gregoriaanse kalender.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:04 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje héél toevallig natuurlijk.
Welkom!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:36 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Wtf geven aliens nou om de gregoriaanse kalender.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |