Met of zonder haar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden.
Ik zie ook dingen de hele dag door, dus misschien is een linkje wel handig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Orchestra. het volgende:
Check de Twitters, mensen in NYC zien dingen.
http://twitter.com/search?q=ufoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zie ook dingen de hele dag door, dus misschien is een linkje wel handig?
NEE MAAR!1!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Orchestra. het volgende:
Check de Twitters, mensen in NYC zien dingen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:23 schreef Bastard het volgende:
Meer nieuws (video) http://abclocal.go.com/wabc/video?id=7722963
Je ziet iig dat niemand voor de camera het woord U F O in de mond wil nemenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)park_ufo_frenzy.html
Misschien een betere foto:
[ afbeelding ]
Als ze kwaad in zin hebben, dan mogen ze daar wel blijven wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef loop het volgende:
Spannend! Wel een domper dat ze weer Amerika uitkiezen. Als het waar blijkt te zijn natuurlijk![]()
quote:
Hier mischien toch de gele balonnen? Just thinking along here.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef huupia het volgende:
wtf , massale sighting boven ny
en wat zit in ny , juist de VN
en dei hebben een ambassadeur aangesteld laatst , dit lijkt hun antwoord .
stunning so far
Hoe weet jij dat die lichtjes klein zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
ja, want die 3 kleine lichtjes hebben gisteren even 50.000.000 ton CO2 veranderd in zuivere zuurstof en blokken zuivere koolstof (uiteraard wel in de vorm van Diamant en nanotubes om te garanderen dat we het niet gelijk weer opbranden)
Ik dacht het ook al te zien aan het nummerbord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef mazaru het volgende:
Dit zijn echte ruimteschepen. Bijvoorbeeld van Gliese 581g.
Alle tapes zijn in beslag genomen voor nader onderzoek en zullen over 20 jaar pas openbaar gemaakt worden, deels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef KNAK het volgende:
Waar zijn de helifapters? NY zit er vol mee, ook deze konden mogelijkerwijs iets dichterbij komen....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alle tapes zijn in beslag genomen voor nader onderzoek en zullen over 20 jaar pas openbaar gemaakt worden, deels.
/cospiracy modus
Misschien heeft dat te maken met het zoeken op google.. wij zoeken in het nederlands en in het engelstalig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Maitje het volgende:
Alleen weer Amerika waar ze langs gaan hé..
Hoeven ze hier ook niet meer te komen
Nah, als het echt om buitenaardse wezens gaat, is het wereldnieuws hoor. Dan wordt heus niet alleen maar gepubliceerd in de lokale Russische krant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Bastard het volgende:
Misschien heeft dat te maken met het zoeken op google.. wij zoeken in het nederlands en in het engelstalig.
Probeer eens "ufo gespot 13 oktober " in het frans of italiaans, russisch, mandarijns, duits, pools etc
Ja ja.. en jij gelooft zeker ook in kabouters?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nah, als het echt om buitenaardse wezens gaat, is het wereldnieuws hoor. Dan wordt heus niet alleen maar gepubliceerd in de lokale Russische krant.
Ja.. maar boven dat wolkendek he.. sjesses wat een schouwspel.. maar helaas.. bewolkt, we moeten weer 100 jaar wachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef Kroketvulling het volgende:
En het was hier bewolkt potverdriedubbeltjes nog aan toe!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef Bastard het volgende:
Ja ja.. en jij gelooft zeker ook in kabouters?
Buiten dat, heb ik een punt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik hoef maar in de spiegel te kijken
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |