Dankje, ik ben nieuw.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. wat een frisse en fruitige TS
PP is 27.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent 26, dat is nog meer!
Nee, PP doet echt niet mee maar jij wil stiekem wel dus jij staat erin.quote:
Niemand snapt het tot ze meedoen, dus je kunt beter mee doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef Stali het volgende:
Wil het in ieder geval wel volgen.
Ja, ja volgknopje. Maar ik wil ook nog kwijt dat ik een bijzonder idee vind. Leuk.
Jij moet gaan pokeren, hoe je me leest. Geniaal gewoon.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, PP doet echt niet mee maar jij wil stiekem wel dus jij staat erin.
Pokeren gaf me 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij moet gaan pokeren, hoe je me leest. Geniaal gewoon.
Dat is wat de SL zei.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
Morgen beginnen?
Hoeveel spelers waren er ongeveer de vorige keren?
Kan het niet waarmaken wegens te weinig online.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het tot ze meedoen, dus je kunt beter mee doen
Het is stiekem topic 98 al, maar de laatste keer was een half jaar geleden of zo. Jammer dat je niet mee doet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan het niet waarmaken wegens te weinig online.
Maar wens jullie heel veel plezier en hoop dat het een succes wordt. Zit nogal wat werk in en leuk idee.
Geef het toch gewoon een kans, in plaats van meteen zaniken. We hebben het nog nooit gedaan (misschien ten tijde van artanis, dat weet ik dan weer niet) dus we weten niet of het wat is of niet. Ik ben er ook neit blij mee. Maar voor je het probeert, weet je niet of het wat is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef -SG- het volgende:
Maar 24 uur dag en 24 uur nacht is echt too much.
Wat?! Ik ben echt een newbie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is stiekem topic 98 al, maar de laatste keer was een half jaar geleden of zo. Jammer dat je niet mee doet.
Ik gok dat het spel op den duur stil gaat liggen omdat het te langzaam gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef het toch gewoon een kans, in plaats van meteen zaniken. We hebben het nog nooit gedaan (misschien ten tijde van artanis, dat weet ik dan weer niet) dus we weten niet of het wat is of niet. Ik ben er ook neit blij mee. Maar voor je het probeert, weet je niet of het wat is.
dat is dan een leermomentje voor de volgende keerquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik gok dat het spel op den duur stil gaat liggen omdat het te langzaam gaat.
We zijn een tijdje naar MEN verplaatst geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat?! Ik ben echt een newbie..
Lees dit echt voor het eerst.
Weet niet of de eerste daar ook bij geteld zijn, we zijn wel vaker gestopt. En zo één hadden we ja, maar ik weet niet meer welke dat was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef psaexorp het volgende:
98 delen? dat zijn er wel verdomd veelWelke delen waren er het spannendst / meest memorabel van die 98 als ik het vragen mag?
En MISquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef Susi het volgende:
[..]
We zijn een tijdje naar MEN verplaatst geweest.
Ja, we kunnen de OP beter veranderen naarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik snap geen fuck van de OP, maar ik ben blond dus misschien heeft het wat tijd nodigWil wel een poging wagen
Voorlopige deelnemerslijst:quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
Het grote FOK! Mafia spel
Het eerste deel. Al 2.5 jaar spelen we dit spel hier op FOK!
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, is dat dat spel waarin je meestal wolven, burgemeesters en een ondeugend meisje enzo hebt
Je wilt me echt niet bij hebben, he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Floggingmolly
3. Bartaz
4. Thieske
5. ireallylovejazz
6. Dzy
7. -SG-
8. Harajuku.
9. tha_one
10. BrandX
11. PrincePolly
12. Isdatzo
13. Mudkipz
14. WackyDuck
15. Induhskaai
Boks ouwe.
we gaan de 30 grens passeren man. Maar verder eens, laten e het eenvoudig houden, voor de nieuwelingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.
Dat is wat begrijpelijker ja. Het zal zich tijdens het spel zelf wel verder uitwijzen dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we kunnen de OP beter veranderen naar
Je bent goed(dorp|) of slecht(mafia). De mafia vermoordt elke avond dorpsbewoners en vervolgens levert de SL ons hints over de mafialeden die we moeten oplossen om in het begin van de avond (hopelijk) een mafialid te lynchen tot alle mafia dood is of dorp niet meer kan winnen van de mafia.
Tada, vrijwel één zin.
Huh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet bij hebben, he?
Ja maar dan nog, als je 50 hebt of zo kun je er nog een vijand ingooien, maar anders kan het dorp echt bijna niet winnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we gaan de 30 grens passeren man. Maar verder eens, laten e het eenvoudig houden, voor de nieuwelingen
Sowieso, niemand begrijpt het tot ze meedoen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is wat begrijpelijker ja. Het zal zich tijdens het spel zelf wel verder uitwijzen dan.
Je snapt hetn iet helemaal hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, mij zomaar uit die lijst gooien. schandalig!
wolven is meestal de maffiaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.
DAt is de lijst uit de echte #1quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, mij zomaar uit die lijst gooien. schandalig!
Ja, I know, Wolven van Wakkerdam oidquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wolven is meestal de maffiaMaar I'm in, dus stuur die rol maar op, ofzo
Oh...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt is de lijst uit de echte #1
Hell yeahquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Floggingmolly
3. Bartaz
4. Thieske
5. ireallylovejazz
6. Dzy
7. -SG-
8. Harajuku.
9. tha_one
10. BrandX
11. PrincePolly
12. Isdatzo
13. Mudkipz
14. WackyDuck
15. Induhskaai
Boks ouwe.
Hahhahaha, 42quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Deze ronde hadden we totronde gemaakt
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
1. Ja. Wijst zich vanzelf als we begonnen zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
Ja, die was awesome.quote:
Staliquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
-edit-quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Als maffiosi heb je zo te zien weinig kansquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Voor jou maak ik gewoon ruimte.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
Okee, ik wil meedoen, als het nog kan..
Waarom negeer je me steeds op msn manquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef -SG- het volgende:
Hahaha ik zit het eerste deel ff terug te lezen. Zat beetje te rellen en iedereen te mindfucken![]()
.
Wat ben ik geniaal
Tussendoor moet ik ook nog fappen enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom negeer je me steeds op msn man
Dat kan ik volledig en van harte bevestigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sowieso, niemand begrijpt het tot ze meedoen.
Aaaah doe ook mee, ishmooiquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat gaat een stevige ronde mafia worden! Veel plezier alvast
* Hawaii_Tim heeft aan de eerste ronde mee gedaan
Ik wil morgen wel even kijken, maar ga nu op bedquote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
De lijst zoals in #42 is wel handig trouwens, met profiel, postgeschiedenis, en fotoboek erbij. Vrijwilligers?
Waarom moet dat fotoboek er eik bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
De lijst zoals in #42 is wel handig trouwens, met profiel, postgeschiedenis, en fotoboek erbij. Vrijwilligers?
Daarom hebben we juist expres fotoboek, want via het fotoboek kun je overal heen. AT, profiel.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
Ah okay.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom hebben we juist expres fotoboek, want via het fotoboek kun je overal heen. AT, profiel.
En omdat de hints daaruit gehaald worden mag je ook niets veranderen wanneer het spel begonnen isquote:
En waar zag niemand hem toenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
Op een gegeven moment hadden we ook zon leuke hint.
N
A
A
M
I
S
M
O
B
En dan elke keer een zin achter de eerste letter. Damned, zo obvious.
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Ladidadida het volgende:
TVP'tje!
Voor de nieuwe mensen: zorg dat je PM werkt. Je krijgt je rol namelijk via PM!
Hopelijk vanavond van start! Hebben jullie nog een voorkeur voor een tijdstip van dag-/nachtovergang? 19:00? 22:00? Iets anders?
20:00 uur en 23:00 uur dan misschien een beter idee?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.
Maar das mijn ding en geldt ws niet/minder voor anderen.
Eerder half 9 dan (8 uur is kinderbedtijdquote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Stali het volgende:
[..]
20:00 uur en 23:00 uur dan misschien een beter idee?
Jij stemt immers op mij..
Dan zou ik zeggen half 9, 9 uur zoiets.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, we gaan het proberen met een dag van 24 uur en een nacht van 24 uur. Dus bv. elke avond om 21:00 de overgang. Niet meer 2 tijden op één dag dus.
Eens. Als je het dan 1 keer per dag doet, doe het dan later, rond 9 uur. Als ik moet werken ben ik van 8 tot 7 weg, als het dan later is, kan ik op het laatste moment nog meelezen en stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.
Maar das mijn ding en geldt ws niet/minder voor anderen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerder half 9 dan (8 uur is kinderbedtijd) maar voor mij alleen hoeft t niet omgegooid te worden hoor
Het is niet mij alleenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Als je het dan 1 keer per dag doet, doe het dan later, rond 9 uur. Als ik moet werken ben ik van 8 tot 7 weg, als het dan later is, kan ik op het laatste moment nog meelezen en stemmen
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, we gaan het proberen met een dag van 24 uur en een nacht van 24 uur. Dus bv. elke avond om 21:00 de overgang. Niet meer 2 tijden op één dag dus.
Zolang we niet zijn begonnen - en de rollen dus nog niet verdeeld zijn - zie ik niet waarom nietquote:Op woensdag 22 september 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik wil wel meedoen, kan dat nog?![]()
Ik pm Hara wel even
Ik was bang dat de rollen al verdeeld zouden zijn ofzo, maar mooi als dat niet zo isquote:Op woensdag 22 september 2010 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang we niet zijn begonnen - en de rollen dus nog niet verdeeld zijn - zie ik niet waarom niet
Gewoon de namen als link naar de fobo's?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef timmmmm het volgende:
Voelt iemand de behoefte alle nieuwe namen op de lijst te zetten, met fobo?
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef timmmmm het volgende:
Voelt iemand de behoefte alle nieuwe namen op de lijst te zetten, met fobo?
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel even kijken, maar ga nu op bed
Maar in de OP staan de namen toch al als linkjes?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net een .txt geopend om te gaan knutselen
Naar de fobo's zelfs!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in de OP staan de namen toch al als linkjes?
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in de OP staan de namen toch al als linkjes?
Ja maar een lijstje zoals in #42 is makkelijkerquote:
Maak jij 'm?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja maar een lijstje zoals in #42 is makkelijkerDus meteen links naar FoBo, Forumhistorie, Profiel
Ah, okeequote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja maar een lijstje zoals in #42 is makkelijkerDus meteen links naar FoBo, Forumhistorie, Profiel
Jij ging em maken, dus maak er maar wat moois vanquote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Als er nu nog een keer iemand gaat vragen dan doe ik het niet meer hoorquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er nu nog een keer iemand gaat vragen dan doe ik het niet meer hoor
DIt keer maar even niet, jullie zitten al ruim genoeg in de deelnemers en heb er zelf even wat weinig tijd voor. Het zou ook jammer zijn als ik de helft van de stemrondes mis omdat ik er niet ben.quote:
Ladidadinges is de spelleider, die organiseert alles, alle speciale rollen PMen naar haar als ze dingen moeten doen, zij schrijft de verhalen, waar de hints instaan. Zij speelt dus niet mee. En weet inderdaad alle rollen, want die verdeelt ze. Als je tijdens het spel vragen hebt, kun je haar dus PMen, want zij is als enige wel te vertrouwen, omdat ze niet meespeeltquote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef StijnDa het volgende:
Nog even over de tijden, ik denk dat het ook dood gaat hier als je 24 uur dag en nacht doet. In de nacht hoeven toch alleen de speciale rollen hun PM te sturen? Het lijkt me dat je daar geen 24 uur voor nodig hebt, kan je dan niet beter 'realtime' aanhouden? Zeg om 10 uur wordt het nacht (heb uit reacties begrepen dat dit goed haalbaar is) en om 7 uur 's ochtends wordt het weer dag?
En nog een vraagje, wie maakt die hints? En degene die de rollen verdeelt weet dan toch al welke rol iedereen heeft?
In de nacht hoeft er voor de dorpsbewoners weinig te gebeuren maar voor de speciale rollen en de spelleider wel veel. De spelleider verdeelt de rollen en weet dus wie iedereen is, maar doet verder ook niet mee aan het spel. Voor mij als spelleider betekent een verdeling van dag/nacht om 19:00 en nacht/dag om 22:00 dat ik elke dag van 19:00 tot 22:00 aanwezig moet zijn. Er moet namelijk ook een verhaal komen met hints en dat is nogal een klus. Wanneer de dag ingaat en de nacht is geweest komen er hints die moeten worden opgelost voor het dorp. Als je dit enkel van 22:00 tot 19:00 beschikbaar maakt, kunnen veel mensen geen hints oplossen omdat ze met hun werk zitten. In de vorige delen is keer op keer gebleken dat het voor veel mensen gewoon te kort dag is. Daarnaast vraagt een nacht van 3 uur simpelweg te veel van de speciale rollen en de spelleider. Vandaar de keuze om het eens zo te proberen. Het doodgaan van het spel hangt volledig af van de deelnemers: het dorp moet de hints naar de maffia zien te ontrafelen en de maffia moet zorgen dat zij een dorpeling verdacht maken. Het is een hele kunst en het hangt dus af van de activiteit van de deelnemers!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef StijnDa het volgende:
Nog even over de tijden, ik denk dat het ook dood gaat hier als je 24 uur dag en nacht doet. In de nacht hoeven toch alleen de speciale rollen hun PM te sturen? Het lijkt me dat je daar geen 24 uur voor nodig hebt, kan je dan niet beter 'realtime' aanhouden? Zeg om 10 uur wordt het nacht (heb uit reacties begrepen dat dit goed haalbaar is) en om 7 uur 's ochtends wordt het weer dag?
En nog een vraagje, wie maakt die hints? En degene die de rollen verdeelt weet dan toch al welke rol iedereen heeft?
hopen dat je maffia wordt dan, hoef je niet zo heel veel te puzzelenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
T wordt wel veel puzzelen met zoveel mensen![]()
Hara is niet zo van de wiki's maken dacht ik? Zal ik er één maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Lijstje
Ik wil 'm wel in de OP plakken maar ik weet niet waar die staat en Hara is de TS
& Timmmmmmmquote:Op woensdag 22 september 2010 11:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
In de nacht hoeft er voor de dorpsbewoners weinig te gebeuren maar voor de speciale rollen en de spelleider wel veel. De spelleider verdeelt de rollen en weet dus wie iedereen is, maar doet verder ook niet mee aan het spel. Voor mij als spelleider betekent een verdeling van dag/nacht om 19:00 en nacht/dag om 22:00 dat ik elke dag van 19:00 tot 22:00 aanwezig moet zijn. Er moet namelijk ook een verhaal komen met hints en dat is nogal een klus. Wanneer de dag ingaat en de nacht is geweest komen er hints die moeten worden opgelost voor het dorp. Als je dit enkel van 22:00 tot 19:00 beschikbaar maakt, kunnen veel mensen geen hints oplossen omdat ze met hun werk zitten. In de vorige delen is keer op keer gebleken dat het voor veel mensen gewoon te kort dag is. Daarnaast vraagt een nacht van 3 uur simpelweg te veel van de speciale rollen en de spelleider. Vandaar de keuze om het eens zo te proberen. Het doodgaan van het spel hangt volledig af van de deelnemers: het dorp moet de hints naar de maffia zien te ontrafelen en de maffia moet zorgen dat zij een dorpeling verdacht maken. Het is een hele kunst en het hangt dus af van de activiteit van de deelnemers!
Jwel, dan moet ik anderen verdacht makenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
hopen dat je maffia wordt dan, hoef je niet zo heel veel te puzzelen.
ja maar dat is niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jwel, dan moet ik anderen verdacht maken
Goed dat je de opmerking over het weekend maakt, in het weekend is het namelijk helemaal doodstil in de topics dus kans dat er een weekendbreak komt. Maar we moeten even kijken, misschien gaat het met de nieuwe tijden in het weekend wel beterquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
& Timmmmmmm
Bedankt voor de verheldering![]()
Ik denk dat het leuker is als het spel wat sneller draait, dan heb je wat meer te doen. Maar het moet natuurlijk haalbaar zijn voor iedereen, en daar moet je een goede tussenoplossing voor vinden. De tijd die vrijwel iedereen tot zijn beschikking heeft is 's avonds, dus er moet een stukje van beiden in de avond-tijd zitten, of inderdaad een hele dag voor dag en een hele dag voor nacht. Misschien kunnen we eens polsen wat de tijd is dat iedereen online kan komen? Dan kunnen we kijken of er een goede oplossing te vinden is tegen een etmaal van 48 uur.
Ik zal maar beginnen, ik kan 's ochtends rond 8 uur heel even online komen, genoeg om even iets door te geven, 'smiddags rond een uur of 4 meestal, dan heb ik meer tijd en 's avonds heb ik ook gewoon tijd.
Misschien heeft men in het weekend meer tijd? dat je bijv. op zaterdag en zondag wel gewoon 24 uur kan pakken ipv 48? Het zijn allemaal maar ideetjes, ik ben nieuw, dus zeg het maar als het niets is.
Oh en Ladidadida fijn dat je spelleider wil zijn![]()
1:5 of 1:4, if I remember correctly. Staat allemaal in de OP, en als het daar nog niet in staat komt het in de spelbeschrijving die ik vanavond zal makenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:48 schreef StijnDa het volgende:
Nog maar een vraagje![]()
Wat is ongeveer de verhouding Mafia : Dorpsbewoners?
Er zijn reeksen van dit spel online waar een dag duurt zolang als dat de laatste gestemd heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef StijnDa het volgende:
Oke thanksquote:Op woensdag 22 september 2010 11:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
1:5 of 1:4, if I remember correctly. Staat allemaal in de OP, en als het daar nog niet in staat komt het in de spelbeschrijving die ik vanavond zal maken
Ooh, ik dacht eerst 24 uur dag, en dan 24 uur nachtquote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef Ladidadida het volgende:
De bedoeling is ook 24 uur trouwens, dus elke avond om bv. 21:00 een kill of een lynch.
30 spelers = 5 mob ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 12:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat als het spel voorbij is? Met 30 deelnemers duurt dat een week of 3 of zo?
Is daar wel eens behoefte aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef CaLeX het volgende:
Trouwens, ik zat aan een extra BM functie, naast een dubbele lynch ook de mogelijkheid om één keer de lynch af te blazen als het volgens hem te onduidelijk is.
quote:
Aan de dubbele kan behoefte zijn, dus waarom aan geen enkele niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is daar wel eens behoefte aan?
[..]
Omdat de lynch wordt gebruikt om mafia uit te schakelen, hoe meer mafia je kan lynchen hoe beter.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Aan de dubbele kan behoefte zijn, dus waarom aan geen enkele niet.
Met de uitzondering dat hij het niet in mag zetten als hij de meeste stemmen heeft.
Elke pagina veranderd tochquote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is daar wel eens behoefte aan?
[..]
![]()
EDIT: Pagina 1 veranderd toch de hele tijdDat is de meest recente pagina.
Dat is toch juist handigquote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef StijnDa het volgende:
EDIT: Pagina 1 veranderd toch de hele tijdDat is de meest recente pagina.
iedereen kiest de burgermeester. Dus die kans zit er altijd in.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat de lynch wordt gebruikt om mafia uit te schakelen, hoe meer mafia je kan lynchen hoe beter.
Als ik het goed begrijp beslist de burgemeester dit zelf? Zonder dat iemand anders er invloed op heeft? Als de burgemeester dan mafia is kan hij zo een mede-mafia-lid beschermen...
De oudste pagina blijft de oudste pagina lijkt me, tenzij oude topics worden gekicked.quote:
Als je bij mensen de allereerste post moet zoeken ben je wel even zoet bij een paar users haha.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De oudste pagina blijft de oudste pagina lijkt me, tenzij oude topics worden gekicked.
Maar is wel leuker denk ik met pagina 1, meer recente topics, en de pagina's zijn redelijk groot dus is vast goed te doen
Haha ja okequote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je bij mensen de allereerste post moet zoeken ben je wel even zoet bij een paar users haha.
Daarom. Begint het dan weeropnieuw met andere rollen? Zou zonde zijn als het na 2 dagen al afgelopen wasquote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
30 spelers = 5 mob ofzo
is 3 kills per nacht + 1 lynch per dag naast de eventuele kills van de zombies/scherpschutter etc
Dus in principe kan het na 2 dag/nacht cyslus klaar zijn, maar het kan ook een cyclus of 8 duren.
Trouwens, ik zat aan een extra BM functie, naast een dubbele lynch ook de mogelijkheid om één keer de lynch af te blazen als het volgens hem te onduidelijk is.
We hadden ooit ergens een wiki, maar ik weet of dat nog wat isquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hara is niet zo van de wiki's maken dacht ik? Zal ik er één maken?
Als het dorp of de mafia heeft gewonnen begint er een nieuwe inschrijving zoals nuquote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom. Begint het dan weeropnieuw met andere rollen? Zou zonde zijn als het na 2 dagen al afgelopen was
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden ooit ergens een wiki, maar ik weet of dat nog wat isMaak maar een nieuwe
Gelukkig, ronde 42 heb je er ook in laten staan, nice.quote:
heuy doe jij ook meequote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Kalkmaar het volgende:
Bij deze zal ik gelijk mijn gegevens even aanpassen, dit account is nogal... leeg zie ik
Krijgen we ook PM om 1900 uur?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidadida, tot hoe laat kan ik nog nieuwe mensen in de lijst blijven zetten? 19.00 of zo?
Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het zodat ze nog voldoende tijd voor die pm's heeft.quote:
Tripack jongen!quote:
Pak anders 18:30 ofzo, dat half uur maakt niets uit voor het aantal spelers denk ik, en zo lang duurt het niet om te PMen? Rollen kan je al eerder verdelen, hoef je nog maar een klein beetje aan te passen als er nieuwe spelers bijkomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het zodat ze nog voldoende tijd voor die pm's heeft.
Ja, dat bedoel ik met de pm'squote:Op woensdag 22 september 2010 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pak anders 18:30 ofzo, dat half uur maakt niets uit voor het aantal spelers denk ik, en zo lang duurt het niet om te PMen? Rollen kan je al eerder verdelen, hoef je nog maar een klein beetje aan te passen als er nieuwe spelers bijkomen.
Ik volg je niet helemaal geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met de pm's
Niet druk maken, komt allemaal vanzelf wel goed!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal geloof ik.
Laat maar, heb vertrouwen in jullie![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet druk maken, komt allemaal vanzelf wel goed!
Ergens vanavond zal alles wel volgen met daarna meer dan genoeg tijd voordat het echte stemmen losbarst!
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef Kalkmaar het volgende:
Over Mafia enzo gesproken, die Roma familie's zijn ook lekker bezig in NL:Ik leg de link met mafia nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
euh... Waar staat pohi voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef timmmmm het volgende:
De hints naar mensen staan in hun pohi, hè mensen, niet in de AT van die persoon.
posthistory, je hebt je AT en je history.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je ATquote:
ah, dat wist ik niet eens!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je AT
Staat daar ergens een snelkoppeling voor of moet je die url gaan intypenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je AT
Ik ken alleen de weg via je profielquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Staat daar ergens een snelkoppeling voor of moet je die url gaan intypen
Ik zie het verschil indd.
Dat is ook nieuwquote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah, dat wist ik niet eens!
Dat ik na 8 jaar nog iets van fok! zou leren.
Is that so? Dat is al een aaaaaardige tijdquote:
Geen acht jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is that so? Dat is al een aaaaaardige tijd
Blessed speelde ook mee met een eerdere editie, die moet dat toen gezien hebben. En echt al wel jaren hoor.quote:
jij bent toch 14?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Zo lang ik op FOK! zit in ieder geval al wel
Euh... Ik gebruikte altijd de AT van iedereen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blessed speelde ook mee met een eerdere editie, die moet dat toen gezien hebben. En echt al wel jaren hoor.
Maar 5 jaar, dus dat is niet zo heel lang neequote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent toch 14?
Dus dat is toch niet zo heel lang?
Dat zeg ik, broekiequote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar 5 jaar, dus dat is niet zo heel lang nee
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh... Ik gebruikte altijd de AT van iedereen.
Ik klik altijd op de naam. Maar nu kom ik via mijn naam erachter dat het niet de AT is.quote:
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam. Maar nu kom ik via mijn naam erachter dat het niet de AT is.
Ik haal nu echt van alles door elkaar volgens mij.
Ok, ik ben er vanavond weer, dit schiet zo niet op.
Ja, laten we zoiets maar aanhoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidadida, tot hoe laat kan ik nog nieuwe mensen in de lijst blijven zetten? 19.00 of zo?
Als je je naam even toevoegt aan de meest recente deelnemerslijst welquote:
Can't wait.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga eens even de OP updaten en me buigen over de rollen enzo
1 op 5quote:Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand enig idee wat de verhouding dorp-mobs precies was? Ik dacht 4:1 maar het lijkt me zo veelKan het nergens terugvinden
Ik zou er 6 doen met 1 moord per 2 maffia, dus beginnend met 3 doden.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand enig idee wat de verhouding dorp-mobs precies was? Ik dacht 4:1 maar het lijkt me zo veelKan het nergens terugvinden
Ik zou 6 en een spion doen. Spion heb je pas na 3 dagen en nachten wat aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef CaLeX het volgende:
of 5 en een spion (nogsteeds 3 kills)
Wordt het niet erg veel dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou 6 en een spion doen. Spion heb je pas na 3 dagen en nachten wat aan.
Dit, en spion mag er wat mij betreft wel uitquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er 6 doen met 1 moord per 2 maffia, dus beginnend met 3 doden.
En mafia die als eerste ons gelijk dood maakt omdat wij het spel snappen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wordt het niet erg veel dan?
In het ongustigste geval kan je in nacht 2 al 8 dorpjes kwijt zijn (2*3 maffiakills + eventueel lynch / nachtwaker / ander foutje)
Wat doet die?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien kan de hoer er weer in
Die blijven toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
En de dorprollen dan? Met alleen de nachtwaker gaat t dorp eraan denk ik
Zijn achterwerk verkopen op het station, uiteraard.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat doet die?
[..]
Die blijven toch?
Welke nuttige functie heeft de hoerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn achterwerk verkopen op het station, uiteraard.
Eh, ja, het dorp blijft.. ?
Oh, die staan niet vast hoor. Alleen nachtwaker, velddoctor, rechercheur, dorpsoudste en bodyguards zijn er altijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke nuttige functie heeft de hoer![]()
Ik bedoel de dorpsrollendie uit de OP.
De hoer hoort bij de maffia en brengt nachtelijke bezoekjes aan dorpsbewoners die daardoor hun speciale rol die nacht niet kunnen uitoefenen wegens "andere bezigheden"quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke nuttige functie heeft de hoer![]()
Ik bedoel de dorpsrollendie uit de OP.
Ik heb busdriver en zombie eruit gehaald en hoer en seriemoordenaar erin. Kun jij je nog een toffe pro-dorpsrol herinneren?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
En de dorprollen dan? Met alleen de nachtwaker gaat t dorp eraan denk ik
Die moet uitgelaten worden door de mafia waardoor ze niet kunnen moorden?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb busdriver en zombie eruit gehaald en hoer en seriemoordenaar erin. Kun jij je nog een toffe pro-dorpsrol herinneren?
De Hond van ooit was ook wel tof, maar ik kan me niet zo goed meer heugen wat die deed voor nuttigs
Nee, die moest een opdracht van de spelleider vervullenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die moet uitgelaten worden door de mafia waardoor ze niet kunnen moorden?
die doen, misschien 2 dokters, maar dan met hints naar de dokters houdt het misschien eerlijker voor t dorp. Verder zou ik er geen extra rollen bij doenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die staan niet vast hoor. Alleen nachtwaker, velddoctor, rechercheur, dorpsoudste en bodyguards zijn er altijd.
doe maar gewoon niet. Maakt het bijzonder verwarrend voor nieuwe spelersquote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Busdriver is op zich leuk maar echt een volslagen chaos. De één wordt verwisseld met de ander, krijgt tegelijk hoerenbezoek en vermoordt zelf een derde omdat hij nachtwaker is, en dan gaat die ander ook met iemand aan de haal die toevallig zelf al weer door een volgende was weerhouden van z'n rol door de velddokter, die intussen ook alweer vermoord was door de maffia, enz., enz... Het is echt niet te doen met zoveel spelers en die busdriver
Ik denk dat de mafia dan wel in het voordeel is...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die doen, misschien 2 dokters, maar dan met hints naar de dokters houdt het misschien eerlijker voor t dorp. Verder zou ik er geen extra rollen bij doen
ja. Die maakt het juist lastiger voor het dorp, omdat die random mensen vermoordt, en je dan grotere dorpkansen hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
De seriemoordenaar speelt alleen toch?
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja. Die maakt het juist lastiger voor het dorp, omdat die random mensen vermoordt, en je dan grotere dorpkansen hebt
Haha leuk personagequote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja. Die maakt het juist lastiger voor het dorp, omdat die random mensen vermoordt, en je dan grotere dorpkansen hebt
Politieagent met kogelvrij vest of zoiets, FBI, SWAT, weet ik veel.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef StijnDa het volgende:
Misschien een nieuw personage die 2 levens heeft? Dat hij het de 1e keer dat hij aangevallen wordt overleefd, en pas bij een volgende aanval doodgaat?
What about nog een Good cop en Bad cop erbij? Hebben we volgens mij ook ooit eens eerder gedaan. Weten alleen dat ze cop zijn, en krijgen allebei een extra hint na de nachtkill die ze zelf moeten oplossen. Eén van de twee (bad cop) krijgt dus een hint die nergens op slaat, de ander wel een echte hint.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja
Maar alleen de basisrollen voor dorp kan denk ik ook niet nu we met meer zijn, er moet wel iets bij maar we moeten ook niet aan iedereen pistolen gaan uitdelen of zo.
het rotte is, dat iedereen dan weet dat hij dorp is. en aangezien hij nog leeft en mag praten. Dat hij dan iedereen kan informeren / tegen elkaar uitspelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Politieagent met kogelvrij vest of zoiets, FBI, SWAT, weet ik veel.
Nee busdriver moet er ook uit nu.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
Je weet toch dat ik het altijd eens ben met jou, hara. Maar wat dan? Het moet niet zo ingewikkeld worden, als die heks die we hadden, of de busdriver
Ja, zal wel cop of zo moeten worden, en dan maar hopen dat dat ook bij dorp terechtkomtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben nu 16 speciale rollen, met Cops erbij eventueel 18, dus sowieso krijgt meer dan de helft een speciale rol. Lijkt me zat?
En hoe leggen we dat na afloop uit?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Beach het volgende:
Of de dorpsgek die door niemand gelooft wordt en elke keer een neppe stem kan/mag plaatsen en zijn echte doorgeeft aan de spelleider.
Genoeg, maar voor de mensen die geen speciale rol hebben is het wel minder leuk om te spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben nu 16 speciale rollen, met Cops erbij eventueel 18, dus sowieso krijgt meer dan de helft een speciale rol. Lijkt me zat?
Dat er per ongeluk de verkeerde persoon op het vuur is gegooid, of opgehangenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe leggen we dat na afloop uit?
Ja, maar je kunt niet iedereen speciale rollen gaan geven, de mensen die nu gewoon dorp zijn zijn de volgende keer misschien mafia of nachtwaker.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Genoeg, maar voor de mensen die geen speciale rol hebben is het wel minder leuk om te spelen.
Hoe bedoel je? De mensen krijgen vanzelf wel door dat er 1 iemand bij zit die niet per se zijn echte stem doorgeeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe leggen we dat na afloop uit?
Die moeten heel fanatiek hints oplossen, dus hebben ook meer dan genoeg te doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Genoeg, maar voor de mensen die geen speciale rol hebben is het wel minder leuk om te spelen.
Oké. Met al die rollen wordt het spel misschien ook te onvoorspelbaar, er zijn dan zoveel opties die je eerst moet afgaan voordat je iemand veilig kan lynchen, etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt niet iedereen speciale rollen gaan geven, de mensen die nu gewoon dorp zijn zijn de volgende keer misschien mafia of nachtwaker.
Wat is het nu van die rol dan? Ik zie het niet echtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De mensen krijgen vanzelf wel door dat er 1 iemand bij zit die niet per se zijn echte stem doorgeeft.
Verwarring bij het dorpquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is het nu van die rol dan? Ik zie het niet echt
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die moeten heel fanatiek hints oplossen, dus hebben ook meer dan genoeg te doen!
Nogmaals, de tofheid van het spel hangt af van hoeveel het dorp doet. Als het dorp als een malle met de hints aan de slag gaat, móet de maffia er wel iets tegen doen en dan krijg je dus van die geweldige verdachtmakingen waardoor iedereen met een mindfuck achter de pc zit
Één iemand kan dus gewoon lekker stiekem anders stemmen, maar het voegt niet superveel toe ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is het nu van die rol dan? Ik zie het niet echt
En verwarring voor het dorp want we kijken ook naar stemgedrag.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Één iemand kan dus gewoon lekker stiekem anders stemmen, maar het voegt niet superveel toe ja.
Maar wel 'veldvulling'.
Oh, dit is trouwens wel handig als je ook Mafia bent!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Één iemand kan dus gewoon lekker stiekem anders stemmen, maar het voegt niet superveel toe ja.
Maar wel 'veldvulling'.
Gewoon elke nacht 1 extra vermoorden gaat wel hard jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk niet dat de Seriemoordenaar veel kans van slagen heeft of wel?
Oh ga maar door dan, want ik heb je die drie links niet gegeven.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heuj, ik was mij net in dat lijstje aan het zetten!
Ik heb hem in de wiki gezetquote:Op woensdag 22 september 2010 15:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben er al uit hoor![]()
Zal zo ff de aangepaste OP posten, kan iemand dat dan ook in die nieuwe wiki zetten?
Neuken?quote:
Ik vind die busdriver juist wel leukquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb busdriver en zombie eruit gehaald en hoer en seriemoordenaar erin. Kun jij je nog een toffe pro-dorpsrol herinneren?
De Hond van ooit was ook wel tof, maar ik kan me niet zo goed meer heugen wat die deed voor nuttigs
Nou, ok, dan nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Busdriver is op zich leuk maar echt een volslagen chaos. De één wordt verwisseld met de ander, krijgt tegelijk hoerenbezoek en vermoordt zelf een derde omdat hij nachtwaker is, en dan gaat die ander ook met iemand aan de haal die toevallig zelf al weer door een volgende was weerhouden van z'n rol door de velddokter, die intussen ook alweer vermoord was door de maffia, enz., enz... Het is echt niet te doen met zoveel spelers en die busdriver
Vond het toch wel leuk hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Super, dankje!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem in de wiki gezet
Moet ik jouw naam als spelleider toevoegen?
Hahahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had de vorige keer echt drie blaadjes aantekeningen in een dag. Toen was ik dood
Jij maakt ook echt aantekeningenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had de vorige keer echt drie blaadjes aantekeningen in een dag. Toen was ik dood
Morgen voor 14.00u dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wanneer kiezen we een burgemeester eigenlijk?
Ik heb altijd een wordpad openquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij maakt ook echt aantekeningen??
Ik heb ook altijd een bestandje hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, kies mij! Ik doe toch altijd wat hara zegt, dus het effect is hetzelfde, maar ik ben leukerquote:
De uitleg is dat de mafia mij niet als burgemeester wil omdat ik mezelf altijd op de hints stort en de mafia me niet kan vermoorden als ik burgemeester benquote:Op woensdag 22 september 2010 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je daar uitleg bij hebt is de kans wat groter dat mensen naar je luisteren.
Ik voel me een nooob.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een wordpad open
Dat zou onlogisch zijn, aangezien de kans een stuk groter is dat Beach zelf bij het dorp hoort.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De uitleg is dat de mafia mij niet als burgemeester wil omdat ik mezelf altijd op de hints stort en de mafia me niet kan vermoorden als ik burgemeester ben
Deelnemers ook natuurlijk, dus dan moeten we daar gewoon op lettenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Super, dankje!
Mag, al verandert dat natuurlijk wel per ronde...
Ja, maar ik kan dan serieus ook niet bedenken waarom je mij niet als bm zou willen hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou onlogisch zijn, aangezien de kans een stuk groter is dat Bleach zelf bij het dorp hoort.
Ja, dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of de uitleg is dat je altijd mafia bent en het dorp bang is dat ze een mafialid als burgemeester krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De uitleg is dat de mafia mij niet als burgemeester wil omdat ik mezelf altijd op de hints stort en de mafia me niet kan vermoorden als ik burgemeester ben
Ik ben benieuwd naar Beach' verklaring danquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dan serieus ook niet bedenken waarom je mij niet als bm zou willen hebbenIk kom niet altijd met foute hints of zo.
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dan serieus ook niet bedenken waarom je mij niet als bm zou willen hebbenIk kom niet altijd met foute hints of zo.
Best wel boeiend jaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef -SG- het volgende:
De rollen zijn nog geen eens verdeeld, lekker boeiend wie er BM wordt. Wacht de rollen nou maar af.
Jij snapt t nog niet helemaalquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef -SG- het volgende:
De rollen zijn nog geen eens verdeeld, lekker boeiend wie er BM wordt. Wacht de rollen nou maar af.
Ik stel me niet verkiesbaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik vertel altijd van te voren dat ik me verkiesbaar ga stellen. Dan denkt men niet dat ik het alleen doe omdat ik maffia ben
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stel me niet verkiesbaar.
Dat mogen jullie ook best vooraf weten
Maar dat ben ik ook sporadischquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik leuk.
Anders zou ik niet meedoen, ik ben zo'n gek die ook van verslagen schrijven enzo houdt
[..]
Of de uitleg is dat je altijd mafia bent en het dorp bang is dat ze een mafialid als burgemeester krijgen.
Maar ik wil geen BM zijnquote:
Ik vind je best lief enzo, maar ik stem pas op jou als bm wanneer je wat bekender bent met de hints.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stel me niet verkiesbaar.
Dat mogen jullie ook best vooraf weten
Achja, die mensen heb je ook nodig he.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik leuk.
Anders zou ik niet meedoen, ik ben zo'n gek die ook van verslagen schrijven enzo houdt
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik wil geen BM zijn
Ik wil Cupido zijnLiefde is leuk
Goh, wat lul ik uit mn nek
Ik heb toen allemaal met jou ge-PMdquote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook sporadischEn ja ja SG, maar als hij zoiets over mij zegt mag hij ook met uitleg komen.
Reserve SL gevonden.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja, die mensen heb je ook nodig he.
Volgens mij vertrouwde je mij voor geen meterquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb toen allemaal met jou ge-PMd
Wat is er met mij!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook sporadischEn ja ja SG, maar als hij zoiets over mij zegt mag hij ook met uitleg komen.
Ik wil niet eens WAAAquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind je best lief enzo, maar ik stem pas op jou als bm wanneer je wat bekender bent met de hints.
9 van de 10 dingen in mijn bestandje komen altijd van haraquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb toen allemaal met jou ge-PMd
Nee, idd, maar we hebben wel ge-PMdquote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwde je mij voor geen meter
Misschien ben je emotioneel te instabiel om burgemeester te wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet eens WAAA
Nu haal je me gewoon onderuit terwijl het nergens voor nodig was
(En ik had echt wel een punt met mn uitleg van de stukjes hoorDat degene die ze schreef anders dacht, kan ik niet helpen
)
Dat had ik dan weer niet .quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
9 van de 10 dingen in mijn bestandje komen altijd van hara
Nee, helemaal niet. Je bent gewoon nog een newbie en ik ga op geen van de newbs stemmen voor burgemeester, ik ben me daar gekquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet eens WAAA
Nu haal je me gewoon onderuit terwijl het nergens voor nodig was
(En ik had echt wel een punt met mn uitleg van de stukjes hoorDat degene die ze schreef anders dacht, kan ik niet helpen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |