Oh...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt is de lijst uit de echte #1
Hell yeahquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Floggingmolly
3. Bartaz
4. Thieske
5. ireallylovejazz
6. Dzy
7. -SG-
8. Harajuku.
9. tha_one
10. BrandX
11. PrincePolly
12. Isdatzo
13. Mudkipz
14. WackyDuck
15. Induhskaai
Boks ouwe.
Hahhahaha, 42quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Deze ronde hadden we totronde gemaakt
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
1. Ja. Wijst zich vanzelf als we begonnen zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
Ja, die was awesome.quote:
Staliquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
-edit-quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Als maffiosi heb je zo te zien weinig kansquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Voor jou maak ik gewoon ruimte.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
Okee, ik wil meedoen, als het nog kan..
Waarom negeer je me steeds op msn manquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef -SG- het volgende:
Hahaha ik zit het eerste deel ff terug te lezen. Zat beetje te rellen en iedereen te mindfucken![]()
.
Wat ben ik geniaal
Tussendoor moet ik ook nog fappen enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom negeer je me steeds op msn man
Dat kan ik volledig en van harte bevestigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sowieso, niemand begrijpt het tot ze meedoen.
Aaaah doe ook mee, ishmooiquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat gaat een stevige ronde mafia worden! Veel plezier alvast
* Hawaii_Tim heeft aan de eerste ronde mee gedaan
Ik wil morgen wel even kijken, maar ga nu op bedquote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
De lijst zoals in #42 is wel handig trouwens, met profiel, postgeschiedenis, en fotoboek erbij. Vrijwilligers?
Waarom moet dat fotoboek er eik bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
De lijst zoals in #42 is wel handig trouwens, met profiel, postgeschiedenis, en fotoboek erbij. Vrijwilligers?
Daarom hebben we juist expres fotoboek, want via het fotoboek kun je overal heen. AT, profiel.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef krioro het volgende:
Ah okay.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom hebben we juist expres fotoboek, want via het fotoboek kun je overal heen. AT, profiel.
En omdat de hints daaruit gehaald worden mag je ook niets veranderen wanneer het spel begonnen isquote:
En waar zag niemand hem toenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
Op een gegeven moment hadden we ook zon leuke hint.
N
A
A
M
I
S
M
O
B
En dan elke keer een zin achter de eerste letter. Damned, zo obvious.
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Ladidadida het volgende:
TVP'tje!
Voor de nieuwe mensen: zorg dat je PM werkt. Je krijgt je rol namelijk via PM!
Hopelijk vanavond van start! Hebben jullie nog een voorkeur voor een tijdstip van dag-/nachtovergang? 19:00? 22:00? Iets anders?
20:00 uur en 23:00 uur dan misschien een beter idee?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.
Maar das mijn ding en geldt ws niet/minder voor anderen.
Eerder half 9 dan (8 uur is kinderbedtijdquote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Stali het volgende:
[..]
20:00 uur en 23:00 uur dan misschien een beter idee?
Jij stemt immers op mij..
Dan zou ik zeggen half 9, 9 uur zoiets.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, we gaan het proberen met een dag van 24 uur en een nacht van 24 uur. Dus bv. elke avond om 21:00 de overgang. Niet meer 2 tijden op één dag dus.
Eens. Als je het dan 1 keer per dag doet, doe het dan later, rond 9 uur. Als ik moet werken ben ik van 8 tot 7 weg, als het dan later is, kan ik op het laatste moment nog meelezen en stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij kan het wat lastig zijn om voor 19.00 uur te stemmen.
Maar das mijn ding en geldt ws niet/minder voor anderen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerder half 9 dan (8 uur is kinderbedtijd) maar voor mij alleen hoeft t niet omgegooid te worden hoor
Het is niet mij alleenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Als je het dan 1 keer per dag doet, doe het dan later, rond 9 uur. Als ik moet werken ben ik van 8 tot 7 weg, als het dan later is, kan ik op het laatste moment nog meelezen en stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |