We zijn een tijdje naar MEN verplaatst geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat?! Ik ben echt een newbie..
Lees dit echt voor het eerst.
Weet niet of de eerste daar ook bij geteld zijn, we zijn wel vaker gestopt. En zo één hadden we ja, maar ik weet niet meer welke dat was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef psaexorp het volgende:
98 delen? dat zijn er wel verdomd veelWelke delen waren er het spannendst / meest memorabel van die 98 als ik het vragen mag?
En MISquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef Susi het volgende:
[..]
We zijn een tijdje naar MEN verplaatst geweest.
Ja, we kunnen de OP beter veranderen naarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik snap geen fuck van de OP, maar ik ben blond dus misschien heeft het wat tijd nodigWil wel een poging wagen
Voorlopige deelnemerslijst:quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
Het grote FOK! Mafia spel
Het eerste deel. Al 2.5 jaar spelen we dit spel hier op FOK!
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, is dat dat spel waarin je meestal wolven, burgemeesters en een ondeugend meisje enzo hebt
Je wilt me echt niet bij hebben, he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Floggingmolly
3. Bartaz
4. Thieske
5. ireallylovejazz
6. Dzy
7. -SG-
8. Harajuku.
9. tha_one
10. BrandX
11. PrincePolly
12. Isdatzo
13. Mudkipz
14. WackyDuck
15. Induhskaai
Boks ouwe.
we gaan de 30 grens passeren man. Maar verder eens, laten e het eenvoudig houden, voor de nieuwelingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.
Dat is wat begrijpelijker ja. Het zal zich tijdens het spel zelf wel verder uitwijzen dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we kunnen de OP beter veranderen naar
Je bent goed(dorp|) of slecht(mafia). De mafia vermoordt elke avond dorpsbewoners en vervolgens levert de SL ons hints over de mafialeden die we moeten oplossen om in het begin van de avond (hopelijk) een mafialid te lynchen tot alle mafia dood is of dorp niet meer kan winnen van de mafia.
Tada, vrijwel één zin.
Huh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet bij hebben, he?
Ja maar dan nog, als je 50 hebt of zo kun je er nog een vijand ingooien, maar anders kan het dorp echt bijna niet winnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we gaan de 30 grens passeren man. Maar verder eens, laten e het eenvoudig houden, voor de nieuwelingen
Sowieso, niemand begrijpt het tot ze meedoen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is wat begrijpelijker ja. Het zal zich tijdens het spel zelf wel verder uitwijzen dan.
Je snapt hetn iet helemaal hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, mij zomaar uit die lijst gooien. schandalig!
wolven is meestal de maffiaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo te zijn. Wij gooien er soms ook wel eens wolven bij in, maar dat vind ik eigenlijk too much voor dit aantal spelers.
DAt is de lijst uit de echte #1quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, mij zomaar uit die lijst gooien. schandalig!
Ja, I know, Wolven van Wakkerdam oidquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wolven is meestal de maffiaMaar I'm in, dus stuur die rol maar op, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |