Oh...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt is de lijst uit de echte #1
Hell yeahquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Floggingmolly
3. Bartaz
4. Thieske
5. ireallylovejazz
6. Dzy
7. -SG-
8. Harajuku.
9. tha_one
10. BrandX
11. PrincePolly
12. Isdatzo
13. Mudkipz
14. WackyDuck
15. Induhskaai
Boks ouwe.
Hahhahaha, 42quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Deze ronde hadden we totronde gemaakt
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
1. Ja. Wijst zich vanzelf als we begonnen zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
Ja, die was awesome.quote:
Staliquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
1. Kun je dit spelen met je domme noobhoofd? Want ik begrijp er nog niet veel van.
2. Op welke dagen zou ik dan 48 uur op moeten zijn? Ik vind dit nogal heavy namelijk. Misschien ben ik gewoon te oud.. Maar ik ben nieuwsgierig geworden.
-edit-quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Als maffiosi heb je zo te zien weinig kansquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, hallo, hallo
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
Twee vragen:
Voor jou maak ik gewoon ruimte.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
Okee, ik wil meedoen, als het nog kan..
Waarom negeer je me steeds op msn manquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef -SG- het volgende:
Hahaha ik zit het eerste deel ff terug te lezen. Zat beetje te rellen en iedereen te mindfucken![]()
.
Wat ben ik geniaal
Tussendoor moet ik ook nog fappen enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom negeer je me steeds op msn man
Dat kan ik volledig en van harte bevestigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sowieso, niemand begrijpt het tot ze meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |