http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je ATquote:
ah, dat wist ik niet eens!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je AT
Staat daar ergens een snelkoppeling voor of moet je die url gaan intypenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30097 vergelijk dit met je AT
Ik ken alleen de weg via je profielquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Staat daar ergens een snelkoppeling voor of moet je die url gaan intypen
Ik zie het verschil indd.
Dat is ook nieuwquote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah, dat wist ik niet eens!
Dat ik na 8 jaar nog iets van fok! zou leren.
Is that so? Dat is al een aaaaaardige tijdquote:
Geen acht jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is that so? Dat is al een aaaaaardige tijd
Blessed speelde ook mee met een eerdere editie, die moet dat toen gezien hebben. En echt al wel jaren hoor.quote:
jij bent toch 14?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Zo lang ik op FOK! zit in ieder geval al wel
Euh... Ik gebruikte altijd de AT van iedereen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blessed speelde ook mee met een eerdere editie, die moet dat toen gezien hebben. En echt al wel jaren hoor.
Maar 5 jaar, dus dat is niet zo heel lang neequote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent toch 14?
Dus dat is toch niet zo heel lang?
Dat zeg ik, broekiequote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar 5 jaar, dus dat is niet zo heel lang nee
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh... Ik gebruikte altijd de AT van iedereen.
Ik klik altijd op de naam. Maar nu kom ik via mijn naam erachter dat het niet de AT is.quote:
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam. Maar nu kom ik via mijn naam erachter dat het niet de AT is.
Ik haal nu echt van alles door elkaar volgens mij.
Ok, ik ben er vanavond weer, dit schiet zo niet op.
Ja, laten we zoiets maar aanhoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidadida, tot hoe laat kan ik nog nieuwe mensen in de lijst blijven zetten? 19.00 of zo?
Als je je naam even toevoegt aan de meest recente deelnemerslijst welquote:
Can't wait.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga eens even de OP updaten en me buigen over de rollen enzo
1 op 5quote:Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand enig idee wat de verhouding dorp-mobs precies was? Ik dacht 4:1 maar het lijkt me zo veelKan het nergens terugvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |