Ik zou er 6 doen met 1 moord per 2 maffia, dus beginnend met 3 doden.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand enig idee wat de verhouding dorp-mobs precies was? Ik dacht 4:1 maar het lijkt me zo veelKan het nergens terugvinden
Ik zou 6 en een spion doen. Spion heb je pas na 3 dagen en nachten wat aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef CaLeX het volgende:
of 5 en een spion (nogsteeds 3 kills)
Wordt het niet erg veel dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou 6 en een spion doen. Spion heb je pas na 3 dagen en nachten wat aan.
Dit, en spion mag er wat mij betreft wel uitquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er 6 doen met 1 moord per 2 maffia, dus beginnend met 3 doden.
En mafia die als eerste ons gelijk dood maakt omdat wij het spel snappen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wordt het niet erg veel dan?
In het ongustigste geval kan je in nacht 2 al 8 dorpjes kwijt zijn (2*3 maffiakills + eventueel lynch / nachtwaker / ander foutje)
Wat doet die?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien kan de hoer er weer in
Die blijven toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
En de dorprollen dan? Met alleen de nachtwaker gaat t dorp eraan denk ik
Zijn achterwerk verkopen op het station, uiteraard.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat doet die?
[..]
Die blijven toch?
Welke nuttige functie heeft de hoerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn achterwerk verkopen op het station, uiteraard.
Eh, ja, het dorp blijft.. ?
Oh, die staan niet vast hoor. Alleen nachtwaker, velddoctor, rechercheur, dorpsoudste en bodyguards zijn er altijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke nuttige functie heeft de hoer![]()
Ik bedoel de dorpsrollendie uit de OP.
De hoer hoort bij de maffia en brengt nachtelijke bezoekjes aan dorpsbewoners die daardoor hun speciale rol die nacht niet kunnen uitoefenen wegens "andere bezigheden"quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke nuttige functie heeft de hoer![]()
Ik bedoel de dorpsrollendie uit de OP.
Ik heb busdriver en zombie eruit gehaald en hoer en seriemoordenaar erin. Kun jij je nog een toffe pro-dorpsrol herinneren?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
En de dorprollen dan? Met alleen de nachtwaker gaat t dorp eraan denk ik
Die moet uitgelaten worden door de mafia waardoor ze niet kunnen moorden?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb busdriver en zombie eruit gehaald en hoer en seriemoordenaar erin. Kun jij je nog een toffe pro-dorpsrol herinneren?
De Hond van ooit was ook wel tof, maar ik kan me niet zo goed meer heugen wat die deed voor nuttigs
Nee, die moest een opdracht van de spelleider vervullenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die moet uitgelaten worden door de mafia waardoor ze niet kunnen moorden?
die doen, misschien 2 dokters, maar dan met hints naar de dokters houdt het misschien eerlijker voor t dorp. Verder zou ik er geen extra rollen bij doenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die staan niet vast hoor. Alleen nachtwaker, velddoctor, rechercheur, dorpsoudste en bodyguards zijn er altijd.
doe maar gewoon niet. Maakt het bijzonder verwarrend voor nieuwe spelersquote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Busdriver is op zich leuk maar echt een volslagen chaos. De één wordt verwisseld met de ander, krijgt tegelijk hoerenbezoek en vermoordt zelf een derde omdat hij nachtwaker is, en dan gaat die ander ook met iemand aan de haal die toevallig zelf al weer door een volgende was weerhouden van z'n rol door de velddokter, die intussen ook alweer vermoord was door de maffia, enz., enz... Het is echt niet te doen met zoveel spelers en die busdriver
Ik denk dat de mafia dan wel in het voordeel is...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die doen, misschien 2 dokters, maar dan met hints naar de dokters houdt het misschien eerlijker voor t dorp. Verder zou ik er geen extra rollen bij doen
ja. Die maakt het juist lastiger voor het dorp, omdat die random mensen vermoordt, en je dan grotere dorpkansen hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
De seriemoordenaar speelt alleen toch?
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja. Die maakt het juist lastiger voor het dorp, omdat die random mensen vermoordt, en je dan grotere dorpkansen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |