Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bij mij ligt het er aan, ben nu wel blij met lekker rustigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A nee geef mij maar druk.....
@naatje hoi!!!
Oh, ik dacht van welquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goedEr was geen resultaat bij bedongen
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan!
* Marcvenlo geeft fles het nakijken met zijn 'zonder kl00n' en sleurt Marijke mee richting het keldertje![]()
Iets met busdeurrubbersquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd welk historisch feit aan deze TT ten grondslag ligt.
28 juli 1967:quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd welk historisch feit aan deze TT ten grondslag ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Welneequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?Maar dat is eng, daar komen enge mensen
Mag je wel van je ouders dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, deze meet kan ik wel *leest OP* Aangezien die andere op 4 dec is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
28 juli 1967:
Het eerste bloot op de Nederlandse televisie: de actrice Phil Bloom loopt naakt door het beeld en vertoont haar slechts door een bloemenslinger bedekte lichaam in het VPRO-programma Hoepla.
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben er toch bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van wel![]()
[..]
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?Maar dat is eng, daar komen enge mensen
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder engquote:
True, true.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder eng
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder eng
Of het stelde niet zo veel voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Ferb het volgende:
Yay, eerder klaar
Ging lekker snel vanavond
-Spammertjes-
Het was best veel hoor, maar hij kon het grotendeels al zelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of het stelde niet zo veel voor
Hey Ferbquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
En avond MPG![]()
en naatje
![]()
en LL
![]()
![]()
en GF
![]()
en Trev
![]()
![]()
![]()
Ook makkelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het was best veel hoor, maar hij kon het grotendeels al zelf
Hey Ferb!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
En avond MPG![]()
en naatje
![]()
en LL
![]()
![]()
en GF
![]()
en Trev
![]()
![]()
![]()
Iemand geholpen met een project voor zijn school, iets met sitesquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Ferb!![]()
Wat heb je vanavond voor iets spannends gedaan?
Tof! En lief van jequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Iemand geholpen met een project voor zijn school, iets met sites![]()
Is vrij goede vriend van me, dus..
Whehehe, ja, sukkel he?quote:
iddquote:
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.quote:
Daar ging ik niet van uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
Waar is hij dan heenquote:En ik mis mijn vriend... *telt af*
Lang leve de luiheidquote:En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
He Fhaquote:
Dat hoopte ik ook jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
En ik mis mijn vriend... *telt af*
En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
Fha meisje!quote:
Goed opgevoedde kids dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe ik hoor een auto door de babyfoon
Ik mag het hopen ja.quote:
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehadquote:[..]
Waar is hij dan heen
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten wordenquote:[..]
Lang leve de luiheid![]()
droomquote:
fhaatjequote:
-4 dagen dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook ja![]()
Whehehe, herkenbaar van dat papiertjeHoe lang heb je nog om die aangifte te doen?
[..]
Fha meisje!![]()
![]()
Hi Furby.quote:
Een echte of eentje die wordt na gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja.
[..]
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehad![]()
[..]
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten worden
dan slaapt hij wel raarquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
-4 dagen dus
[..]
Hi Furby.
Waar is de koffie? En belangrijker nog : wie komt hem brengen?
Ik heb mijn aangifte IB ook pas in juni gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een echte of eentje die wordt na gedaan?
[..]
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingen
Dan is ie zo koud als ie hier aan komt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.
TGV.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is ie zo koud als ie hier aan komt...
In Brabant zeker... Er stopt in dit dorp nog geen gewone trein joh. Moet ieo overstappen op de bus en nog een stuk lopen...quote:
quote van hier btwquote:Van die ganzen die naar andere landen reizen omdat ze daar meer te vreten kunnen krijgen.
En dan een beetje de normen en waarden van de Noord-Afrikaanse thuisgans aan de laars lappen, natuurlijk
Dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In Brabant zeker... Er stopt in dit dorp nog geen gewone trein joh. Moet ieo overstappen op de bus en nog een stuk lopen...
Nee, dat gaat hem niet worden
Ik las het maar of ze het dan wel zo treftquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
ST treft het op vakantie... Seksshop Texel dicht
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
-4 dagen dus
[..]
Hi Furby.
Waar is de koffie? En belangrijker nog : wie komt hem brengen?
Ik gok dat ze dat niet heel erg vindtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
ST treft het op vakantie... Seksshop Texel dicht
Maar naar Den Helder welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie gaat er dan ook naar Texel op vakantie. Komt niet eens een trein
Thnxquote:
Ja ik was daar nog voor de zomerquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar naar Den Helder welEn er gaat een boot van de Teso naar Texel
Met meeuwen enzo
Alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar naar Den Helder welEn er gaat een boot van de Teso naar Texel
Met meeuwen enzo
Ja, wind en meeuwenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja ik was daar nog voor de zomer![]()
Ga elk jaar met mijn vader treinreizen.. Dit keer naar Den Helder en toen met de boot naar Texel
Die meeuwen zijn geweldig inderdaad.
En als je van binnen naar buiten gaat en je komt het hoekje om is er echt keiharde wind![]()
Was bij ons zo tenminste
Van de trein vast welquote:
Broer 19, zus 17quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wind en meeuwenIk heb ze biscuitjes langen vangen in de lucht
![]()
![]()
En wat leuk dat je dat doet met je vader! Heb je trouwens ook nog broers en/of zussen?
[..]
Van de trein vast welMaar de meeuwen?
![]()
Gezelligquote:
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben te veel bezig met die drawball
Kortom, je mag nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb voor de sintmeet trouwens wel vervoer nodig, en mensen die mijn ouders overhalen
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Van de trein vast welMaar de meeuwen?
![]()
Ik ben geen dudequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb voor de sintmeet trouwens wel vervoer nodig, en mensen die mijn ouders overhalen
Leuk ja, lekker alles onder poepen en schijten en kakken en shit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen dudeEn dan nog, meeuwen
Ik hou van meeuwen
Ik wil een tuin in een stad met zeemeeuwen en dan een zwembadje speciaal voor meeuwen
Zus vindt dat niet echt geweldig,.. Maar m'n broer ging vaak mee toen ie nog wat jonger was..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligGaan die dan ook mee treinen, of is dat iets wat alleen jij en je vader doen?
Nou en, dat doen andere beesten ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk ja, lekker alles onder poepen en schijten en kakken en shit.
En je moeder blijft dan thuis? En alleen met je vader op stap is ook tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zus vindt dat niet echt geweldig,.. Maar m'n broer ging vaak mee toen ie nog wat jonger was..
Maar ik ga altijd alleen met mijn pa..
Niet met z'n drieeen, want nu gaat hij bijna nooit meer mee eigenlijk.
Vooral die ene met de meet die niet vooruit kwam met vliegen op het strandquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en, dat doen andere beesten ookIk houd van meeuwen
pauze? Je bent niet eens open vandaag ouwequote:
Ja, die was sipquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral die ene met de meet die niet vooruit kwam met vliegen op het strand
Moeders gaat nooit meequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je moeder blijft dan thuis? En alleen met je vader op stap is ook tof
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.
Als je al mag, dan wil durf je gewoon niet
Maar ik heb het wel onder de kniequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat toch ook ik, bijdevoetje
Ik zou best in mijn eentje mogen reizen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.
Als je al mag, dan wil je gewoon niet
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik gaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed dan.
Dat is altijd van die logische non-logica. Hoe kun je nou mensen kennen als je niet naar nieuwe mensen magquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
Alleen dan zou ik jullie eigenlijk real life moeten kennen, anders zou het niet morgen denk ik,
Ja maar, op deze leeftijd...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is altijd van die logische non-logica. Hoe kun je nou mensen kennen als je niet naar nieuwe mensen mag
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik ga
Al je internetmatties komen gewoon even naar je ouders toe om te vragen of ze een probleem hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor,
Is het nog steeds logische non-logicaquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen....
Slaap Lekker Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het nog steeds logische non-logica
En nu ga ik naar bed![]()
Welterusten Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij zeggen nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik ga
Lekker slapen meisquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Slaap lekker popjequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja... ._.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan moet mailen van: "Ja, hoi, ik ben MPG en in mijn vrije tijd speel ik graag samen met verschillende meisjes met busdeurrubbers en zwwepjes"quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed dan.
"quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen....
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat dus ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen heb. 'Of je wel vaker naar ehm, dat soort zaken gaat'...
Alhoewel, volgens mij viel het toen met de stripclub in Sölden ook wel meequote:
Ik zou gewoon zeggen dat het een feestje bij een vriend van me was. En daar is niet eens wat aan gelogen. EN ze zouden het gelovenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen heb. 'Of je wel vaker naar ehm, dat soort zaken gaat'...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Alhoewel, volgens mij viel het toen met de stripclub in Sölden ook wel mee...
Welterusten Ferbquote:
Oh ik heb ook familie daar wonenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.
quote:
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
Maargoed, dat was ook niet bewust.
waar vandaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar, ik duhurf nietEn ik ben krenterig als de pest, maar ik wil wel naar een meet toe en ik denk dat ik dat wel durf als mijn vervoerder voor de deur staat...
Te foutquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.
En hij had er ook nog eens niks aan... hij kon ze niet ruilen, en ze pasten niet in de slipjes van het vrouwelijke personeel.quote:
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Het is nu 22:22
Welterustenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Omdat er iemand onder je raam staat te paffen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom ruik ik ineens sigarettenrook?
denkelijk. Stelletje hoerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er iemand onder je raam staat te paffen?
Slaap Ze Flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denkelijk. Stelletje hoeren
Ik ga slapen
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi mag ik ff spammen
Ik heb wat boeken en ik moet er vanaf
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Trusten Flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Trusten Martquote:
Omdat de buren uitgeneukt zijn? En de ramen open staan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom ruik ik ineens sigarettenrook?
trusten Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
ok reclame danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pauze? Je bent niet eens open vandaag ouwe
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
trusten ferbquote:
jij ook weltrusten trevquote:
slaap ze DaOpaquote:
sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Mart
Ik ga ook zo, dus welterusten allemaal
ga jij ook al slapenquote:
whehehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.
echt nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
slaap ze flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga slapen
kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
GF, jij bent toch vaak tot diep in de nacht op? En dan verveel je je toch? Ik heb een tegen vervelingspel: [Drawball # 6] Paint de :') smiley!
nu niet neequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
maar ik verveel me niet
straks ook nietquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 goldfinger1963
02. 078 wel.o.k
03. 067 MPG
04. 056 LovelyLady
05. 050 Marijkezwolle
06. 046 Trevland
07. 041 TJDoornbos
08. 038 Dr_Flash
09. 034 JaniesBrownie
10. 032 Ferb
11. 030 MaleDuck
12. 027 suikertaartje
13. 023 DaMart
14. 023 -Engel-
15. 020 naatje_1
16. 013 _F.U.B.A.R_
17. 009 DR34M3R
18. 008 Giertje
19. 007 Marcvenlo
20. 006 ScarFace-
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 21 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
012. 141 goldfinger1963
020. 123 Dr_Flash
038. 095 -Engel-
047. 086 naatje_1
058. 080 LovelyLady
062. 078 wel.o.k
078. 071 MPG
kapteinquote:
Ja die zie ik ook regelmatigquote:Op woensdag 22 september 2010 07:16 schreef MaleDuck het volgende:
Engel
Toek
Echt irri hier op de zaak, ik krijg om de 5 klikken op Fok! een foutmelding
Ach ja, misschien moet ik me wat minder ergeren aan dat soort dingen..quote:
IE 7quote:
Deze toevallig? Venster is bezetquote:Op woensdag 22 september 2010 07:16 schreef MaleDuck het volgende:
Engel
Toek
Echt irri hier op de zaak, ik krijg om de 5 klikken op Fok! een foutmelding
Hoooi TJquote:
beetje te kort maar wel lekker. Ben WIDM seizoen 5 aan het terug kijken (kwestie van weer als Mol leren denken) en had er nog 1 aangezet toen ik eigk al moest slapen haha.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoooi TJLekker geslapen?
WIDM is wel leukquote:Op woensdag 22 september 2010 08:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje te kort maar wel lekker. Ben WIDM seizoen 5 aan het terug kijken (kwestie van weer als Mol leren denken) en had er nog 1 aangezet toen ik eigk al moest slapen haha.
En jij?
Morgen Soliquequote:
Morgen Wokquote:
werksequote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Richting werk, fijne dag allemaal
Dat zou best eens kunnen, ik zal het eens checken als ik het weer krijg!quote:Op woensdag 22 september 2010 07:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze toevallig? Venster is bezet
Die kreeg ik gisteren op mijn XP-computer met IE8 ook regelmatig. Erg irritant inderdaad.
Ow, ik alweer 2 uur... en heb net een leuke brief geschreven, heerlijk om met sancties te dreigenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:48 schreef Solique het volgende:
Ben alweer meer dan een uur aanwezig op werk. Straks maar wat mensen het leven zuur maken.
duckquote:Op woensdag 22 september 2010 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, ik zal het eens checken als ik het weer krijg!
Goedemorgen aan iedereen
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:48 schreef Solique het volgende:
Ben alweer meer dan een uur aanwezig op werk. Straks maar wat mensen het leven zuur maken.
nou nou nou, moet dat nou.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, ik alweer 2 uur... en heb net een leuke brief geschreven, heerlijk om met sancties te dreigen
Niet als mensen het verdienen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou nou nou, moet dat nou.
kunnen we niet gewoon met liefde met elkaar omgaan..
LLquote:
Dag meneerquote:
Nee hoorquote:
LL waarom laat jij via twitter zien waar je bent? Lijkt me eng dat iedereen weet waar je bent namelijk.quote:
Alleen vrienden/kennissen weten waar ik ben, verder staat twitter afgeschermd voor anderenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
LL waarom laat jij via twitter zien waar je bent? Lijkt me eng dat iedereen weet waar je bent namelijk.
oh okquote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen vrienden/kennissen weten waar ik ben, verder staat twitter afgeschermd voor anderen
Is ook zo, als ik het gevoel krijg dat ik me er niet meer prettig bij voel dan schakel ik het uitquote:Op woensdag 22 september 2010 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh ok
Had het eerst ook vanaf mn telefoon zonder dat ik er erg in had maar vond het toch eng. Je weet met retweets e.d. maar nooit waar het terecht komt.
Dat is een hele goedequote:
Sollicitatiebrieven schrijven, was doen, pinnen, boodschappen, lezen. Misschien stofzuigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
En wat gaan wwe vandaag allemaal doen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook zo, als ik het gevoel krijg dat ik me er niet meer prettig bij voel dan schakel ik het uit
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer![]()
![]()
[..]
Nee hoor
Goeiemorgen![]()
Solique vriendjes op lastfm
dr34m3rquote:
friemquote:
jbquote:Op woensdag 22 september 2010 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, koffie!
en zo maar eens even de was opruimen en opvouwen enzo.
trevquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed isquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanavond naar Youp van het Hek in Luxor, als dat maar goed gaat. Na zondag (fey-ajax) zal die helemaal tegen Rotterdam aan trappen vrees ik.
Aanwezig wezen op werk, eten, vanavond geen ideequote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
quote:
Klinkt beter dan 8 uur lang de loonslaaf uithangen...quote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed is
Daarnaast ga ik enveloppen halen
boodschappen doen
BUITEN zitten want mooi weer en je weet maar nooit wanneer het weer afgelopen is, dus die extra zonnestraaltjes kan ik wel gebruiken
Je bent met vele in beide groepenquote:Veel plezier![]()
ik heb er verder niets mee, niet met youp en niet met voetbal
vergaderen, monitoren, nieuwe connecties opzetten, vergaderen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Hey LL ;Wquote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed is
Daarnaast ga ik enveloppen halen
boodschappen doen
BUITEN zitten want mooi weer en je weet maar nooit wanneer het weer afgelopen is, dus die extra zonnestraaltjes kan ik wel gebruiken
[..]
Veel plezier![]()
ik heb er verder niets mee, niet met youp en niet met voetbal
nee morgen weerquote:Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
Hey Wok
[..]
Hey LL ;W
Klinkt goed, geen rijles vandaag?
van wie?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
Zeg toek, doe je voorzichtig met jjdjjjj, hij moet nog langer mee!
hoever ben je al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
toekquote:
tegenwoordig niet meerquote:
friemelquote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
Klant ook weer tevreden
Zonneschijn
![]()
oww sh*t, de administratie
Marcquote:
flesquote:
liesquote:
smakelijk trevquote:
die dikke kop zal je zo wel blijven houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook puddingbroodjes bij de Kiosk
quote:
doen we altijdquote:
Of anders?quote:
Liebchenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
Lunch
TJ veel plezier bij Youp vanavond
je pen pakken en hem terug prikken de volgende keerquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand dat: een nieuwe collega prikt in mijn zij. Heb hem nu gewaarschuwd, wat kan de vervolg stap zijn?
Marijkequote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
Lunch
TJ veel plezier bij Youp vanavond
Ik zou hem/haar voor zijn en zelf een snood plannetje verzinnenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand dat: een nieuwe collega prikt in mijn zij. Heb hem nu gewaarschuwd, wat kan de vervolg stap zijn?
Dan is het goedquote:
Overdreven lief doen. Nee serieus, dan weten ze zich geen houding meer te gevenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Liebchen!quote:
zit ie links of rechts?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
He GF!quote:
Gewoon op zn kanis meppenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Op welke verdieping zit je en kan het raam open?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Oi, wil je vechten? Huh Huh Ik lust je rauw jonguh!quote:
praat me er niet overquote:Op woensdag 22 september 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF!![]()
Is de stucadoor d'r al?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Op welke verdieping zit je en kan het raam open?
met je bureau stoel, afhankelijk of links of rechts zit over je andere schoudere gewoon "klont" waar je hem raken kan op dat momentquote:
quote:
Da's wel heel rigoreusquote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
niet bij mij aan het blok. 2 blokken verder.quote:
20 en neequote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat ik geen contract krijg.quote:
Dat heb ik al een dag geprobeerd maar dat lukt me niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Overdreven lief doen. Nee serieus, dan weten ze zich geen houding meer te geven.
ik heb geen pen hierquote:Op woensdag 22 september 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je pen pakken en hem terug prikken de volgende keer
de deur iets sneller open/dicht doen als hij naar buiten/binnen wil gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet bij mij aan het blok. 2 blokken verder.
[..]
20 en nee
[..]
dan weet ik zeker dat ik geen contract krijg.
[..]
Dat heb ik al een dag geprobeerd maar dat lukt me niet.
[..]
ik heb geen pen hier
Ik ga voor de champignonsoep, broodje kroket, boterhammetjes met kaas, met ham en met kip, en nog een zakje worteltjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik (want sorry, niet genoeg voor ons beiden) eet 3 bammetjes met sandwichspread
een opkikker tomaat en wat tomaatjes
En jij?
Bla blaquote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oi, wil je vechten? Huh Huh Ik lust je rauw jonguh!![]()
Of laten struikelen als ie langs loopt?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de deur iets sneller open/dicht doen als hij naar buiten/binnen wil gaan
Klinkt goed!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga voor de champignonsoep, broodje kroket, boterhammetjes met kaas, met ham en met kip, en nog een zakje worteltjes.
Wacht maarquote:
is het een man?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of laten struikelen als ie langs loopt?
iig wel ervoor zorgen dat het als een ongelukje uit zietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of laten struikelen als ie langs loopt?
heb hem nog niet gezienquote:
hallo........................ik ben niet mafquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het een man?
gewoon vol op zijn bek pakken met je tong tegen zijn huig
Daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ikquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo........................ik ben niet maf
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is het ookquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig wel ervoor zorgen dat het als een ongelukje uit ziet
Lekker danquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat mijn "wraak" komt wanneer je het het minst verwachtquote:
wel oppassen dat hij het niet lekker gaat vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het een man?
gewoon vol op zijn bek pakken met je tong tegen zijn huig
dan kan je altijd nog uit eten gaan op zijn kostenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel oppassen dat hij het niet lekker gaat vinden
Werk ze nog Liebchenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik word gek van IE en die stomme klote meldingDus dan maar weer aan het werk
Tot later vanmiddag allemaal
IEquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
nog steeds grootste markt aandeelquote:
oh vertelquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ik.
dan stuur ik hem naar jou voor dat tongen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt je in je zij geprikt
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je altijd nog uit eten gaan op zijn kosten
werk ze marijkequote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog steeds grootste markt aandeel![]()
maar IE is de traagste, ruimt niet alles op met "in privacy browsing", gebruikt activex, heeft zijn eigen standaarden en is de BESTE KUES VOOR BEDRIJVEN.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.
ik gebruik zowel IE als FFquote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.
Ook niet nee?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
ruimt niet alles op met "in privacy browsing",
ferbquote:
Had tot 5e en laatste uur maar 10 minuutjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ferb
alweer klaar met school
huh?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had tot 5e en laatste uur maar 10 minuutjes![]()
Wel relaxte leraar hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |