heb hem nog niet gezienquote:
hallo........................ik ben niet mafquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het een man?
gewoon vol op zijn bek pakken met je tong tegen zijn huig
Daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ikquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo........................ik ben niet maf
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is het ookquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig wel ervoor zorgen dat het als een ongelukje uit ziet
Lekker danquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat mijn "wraak" komt wanneer je het het minst verwachtquote:
wel oppassen dat hij het niet lekker gaat vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het een man?
gewoon vol op zijn bek pakken met je tong tegen zijn huig
dan kan je altijd nog uit eten gaan op zijn kostenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel oppassen dat hij het niet lekker gaat vinden
Werk ze nog Liebchenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik word gek van IE en die stomme klote meldingDus dan maar weer aan het werk
Tot later vanmiddag allemaal
IEquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
nog steeds grootste markt aandeelquote:
oh vertelquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ik.
dan stuur ik hem naar jou voor dat tongen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt je in je zij geprikt
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je altijd nog uit eten gaan op zijn kosten
werk ze marijkequote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog steeds grootste markt aandeel![]()
maar IE is de traagste, ruimt niet alles op met "in privacy browsing", gebruikt activex, heeft zijn eigen standaarden en is de BESTE KUES VOOR BEDRIJVEN.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.
ik gebruik zowel IE als FFquote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, doordat alle klik-aapjes niet beter weten en bang zijn om met FF, Opera, Iron of whatever te leren werken. En doordat bedrijven standaard op IE blijven zitten.
Ook niet nee?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
ruimt niet alles op met "in privacy browsing",
ferbquote:
Had tot 5e en laatste uur maar 10 minuutjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ferb
alweer klaar met school
huh?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had tot 5e en laatste uur maar 10 minuutjes![]()
Wel relaxte leraar hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |