Is ook zo, als ik het gevoel krijg dat ik me er niet meer prettig bij voel dan schakel ik het uitquote:Op woensdag 22 september 2010 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh ok
Had het eerst ook vanaf mn telefoon zonder dat ik er erg in had maar vond het toch eng. Je weet met retweets e.d. maar nooit waar het terecht komt.
Dat is een hele goedequote:
Sollicitatiebrieven schrijven, was doen, pinnen, boodschappen, lezen. Misschien stofzuigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
En wat gaan wwe vandaag allemaal doen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook zo, als ik het gevoel krijg dat ik me er niet meer prettig bij voel dan schakel ik het uit
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer![]()
![]()
[..]
Nee hoor
Goeiemorgen![]()
Solique vriendjes op lastfm
dr34m3rquote:
friemquote:
jbquote:Op woensdag 22 september 2010 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, koffie!
en zo maar eens even de was opruimen en opvouwen enzo.
trevquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed isquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanavond naar Youp van het Hek in Luxor, als dat maar goed gaat. Na zondag (fey-ajax) zal die helemaal tegen Rotterdam aan trappen vrees ik.
Aanwezig wezen op werk, eten, vanavond geen ideequote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
quote:
Klinkt beter dan 8 uur lang de loonslaaf uithangen...quote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed is
Daarnaast ga ik enveloppen halen
boodschappen doen
BUITEN zitten want mooi weer en je weet maar nooit wanneer het weer afgelopen is, dus die extra zonnestraaltjes kan ik wel gebruiken
Je bent met vele in beide groepenquote:Veel plezier![]()
ik heb er verder niets mee, niet met youp en niet met voetbal
vergaderen, monitoren, nieuwe connecties opzetten, vergaderen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Hey LL ;Wquote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg Huppelmuts zo op bezoek als het goed is
Daarnaast ga ik enveloppen halen
boodschappen doen
BUITEN zitten want mooi weer en je weet maar nooit wanneer het weer afgelopen is, dus die extra zonnestraaltjes kan ik wel gebruiken
[..]
Veel plezier![]()
ik heb er verder niets mee, niet met youp en niet met voetbal
nee morgen weerquote:Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
Hey Wok
[..]
Hey LL ;W
Klinkt goed, geen rijles vandaag?
van wie?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
Zeg toek, doe je voorzichtig met jjdjjjj, hij moet nog langer mee!
hoever ben je al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
toekquote:
tegenwoordig niet meerquote:
friemelquote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
Klant ook weer tevreden
Zonneschijn
![]()
oww sh*t, de administratie
Marcquote:
flesquote:
liesquote:
smakelijk trevquote:
die dikke kop zal je zo wel blijven houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook puddingbroodjes bij de Kiosk
quote:
doen we altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |