TGV.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is ie zo koud als ie hier aan komt...
In Brabant zeker... Er stopt in dit dorp nog geen gewone trein joh. Moet ieo overstappen op de bus en nog een stuk lopen...quote:
quote van hier btwquote:Van die ganzen die naar andere landen reizen omdat ze daar meer te vreten kunnen krijgen.
En dan een beetje de normen en waarden van de Noord-Afrikaanse thuisgans aan de laars lappen, natuurlijk
Dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In Brabant zeker... Er stopt in dit dorp nog geen gewone trein joh. Moet ieo overstappen op de bus en nog een stuk lopen...
Nee, dat gaat hem niet worden
Ik las het maar of ze het dan wel zo treftquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
ST treft het op vakantie... Seksshop Texel dicht
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
-4 dagen dus
[..]
Hi Furby.
Waar is de koffie? En belangrijker nog : wie komt hem brengen?
Ik gok dat ze dat niet heel erg vindtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
ST treft het op vakantie... Seksshop Texel dicht
Maar naar Den Helder welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie gaat er dan ook naar Texel op vakantie. Komt niet eens een trein
Thnxquote:
Ja ik was daar nog voor de zomerquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar naar Den Helder welEn er gaat een boot van de Teso naar Texel
Met meeuwen enzo
Alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar naar Den Helder welEn er gaat een boot van de Teso naar Texel
Met meeuwen enzo
Ja, wind en meeuwenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja ik was daar nog voor de zomer![]()
Ga elk jaar met mijn vader treinreizen.. Dit keer naar Den Helder en toen met de boot naar Texel
Die meeuwen zijn geweldig inderdaad.
En als je van binnen naar buiten gaat en je komt het hoekje om is er echt keiharde wind![]()
Was bij ons zo tenminste
Van de trein vast welquote:
Broer 19, zus 17quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wind en meeuwenIk heb ze biscuitjes langen vangen in de lucht
![]()
![]()
En wat leuk dat je dat doet met je vader! Heb je trouwens ook nog broers en/of zussen?
[..]
Van de trein vast welMaar de meeuwen?
![]()
Gezelligquote:
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben te veel bezig met die drawball
Kortom, je mag nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb voor de sintmeet trouwens wel vervoer nodig, en mensen die mijn ouders overhalen
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Van de trein vast welMaar de meeuwen?
![]()
Ik ben geen dudequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb voor de sintmeet trouwens wel vervoer nodig, en mensen die mijn ouders overhalen
Leuk ja, lekker alles onder poepen en schijten en kakken en shit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen dudeEn dan nog, meeuwen
Ik hou van meeuwen
Ik wil een tuin in een stad met zeemeeuwen en dan een zwembadje speciaal voor meeuwen
Zus vindt dat niet echt geweldig,.. Maar m'n broer ging vaak mee toen ie nog wat jonger was..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligGaan die dan ook mee treinen, of is dat iets wat alleen jij en je vader doen?
Nou en, dat doen andere beesten ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk ja, lekker alles onder poepen en schijten en kakken en shit.
En je moeder blijft dan thuis? En alleen met je vader op stap is ook tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zus vindt dat niet echt geweldig,.. Maar m'n broer ging vaak mee toen ie nog wat jonger was..
Maar ik ga altijd alleen met mijn pa..
Niet met z'n drieeen, want nu gaat hij bijna nooit meer mee eigenlijk.
Vooral die ene met de meet die niet vooruit kwam met vliegen op het strandquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en, dat doen andere beesten ookIk houd van meeuwen
pauze? Je bent niet eens open vandaag ouwequote:
Ja, die was sipquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral die ene met de meet die niet vooruit kwam met vliegen op het strand
Moeders gaat nooit meequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je moeder blijft dan thuis? En alleen met je vader op stap is ook tof
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.
Als je al mag, dan wil durf je gewoon niet
Maar ik heb het wel onder de kniequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat toch ook ik, bijdevoetje
Ik zou best in mijn eentje mogen reizen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent 16, je koopt een treinkaartje, en het is op een dag dat je zelf ook nog thuis sinterklaas kan vieren.
Als je al mag, dan wil je gewoon niet
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik gaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed dan.
Dat is altijd van die logische non-logica. Hoe kun je nou mensen kennen als je niet naar nieuwe mensen magquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
Alleen dan zou ik jullie eigenlijk real life moeten kennen, anders zou het niet morgen denk ik,
Ja maar, op deze leeftijd...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is altijd van die logische non-logica. Hoe kun je nou mensen kennen als je niet naar nieuwe mensen mag
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik ga
Al je internetmatties komen gewoon even naar je ouders toe om te vragen of ze een probleem hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor,
Is het nog steeds logische non-logicaquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen....
Slaap Lekker Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het nog steeds logische non-logica
En nu ga ik naar bed![]()
Welterusten Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het nog steeds logische non-logica
En nu ga ik naar bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |