iddquote:
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.quote:
Daar ging ik niet van uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
Waar is hij dan heenquote:En ik mis mijn vriend... *telt af*
Lang leve de luiheidquote:En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
He Fhaquote:
Dat hoopte ik ook jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
En ik mis mijn vriend... *telt af*
En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
Fha meisje!quote:
Goed opgevoedde kids dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe ik hoor een auto door de babyfoon
Ik mag het hopen ja.quote:
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehadquote:[..]
Waar is hij dan heen
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten wordenquote:[..]
Lang leve de luiheid![]()
droomquote:
fhaatjequote:
-4 dagen dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook ja![]()
Whehehe, herkenbaar van dat papiertjeHoe lang heb je nog om die aangifte te doen?
[..]
Fha meisje!![]()
![]()
Hi Furby.quote:
Een echte of eentje die wordt na gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja.
[..]
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehad![]()
[..]
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten worden
dan slaapt hij wel raarquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
-4 dagen dus
[..]
Hi Furby.
Waar is de koffie? En belangrijker nog : wie komt hem brengen?
Ik heb mijn aangifte IB ook pas in juni gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een echte of eentje die wordt na gedaan?
[..]
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingen
Dan is ie zo koud als ie hier aan komt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |