Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bij mij ligt het er aan, ben nu wel blij met lekker rustigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A nee geef mij maar druk.....
@naatje hoi!!!
Oh, ik dacht van welquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goedEr was geen resultaat bij bedongen
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan!
* Marcvenlo geeft fles het nakijken met zijn 'zonder kl00n' en sleurt Marijke mee richting het keldertje![]()
Iets met busdeurrubbersquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd welk historisch feit aan deze TT ten grondslag ligt.
28 juli 1967:quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd welk historisch feit aan deze TT ten grondslag ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Welneequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?Maar dat is eng, daar komen enge mensen
Mag je wel van je ouders dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, deze meet kan ik wel *leest OP* Aangezien die andere op 4 dec is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
28 juli 1967:
Het eerste bloot op de Nederlandse televisie: de actrice Phil Bloom loopt naakt door het beeld en vertoont haar slechts door een bloemenslinger bedekte lichaam in het VPRO-programma Hoepla.
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben er toch bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van wel![]()
[..]
Het k-k-k-k-k-k-keldertje?Maar dat is eng, daar komen enge mensen
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder engquote:
True, true.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder eng
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt sommige mensen niet minder eng
Of het stelde niet zo veel voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Ferb het volgende:
Yay, eerder klaar
Ging lekker snel vanavond
-Spammertjes-
Het was best veel hoor, maar hij kon het grotendeels al zelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of het stelde niet zo veel voor
Hey Ferbquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
En avond MPG![]()
en naatje
![]()
en LL
![]()
![]()
en GF
![]()
en Trev
![]()
![]()
![]()
Ook makkelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het was best veel hoor, maar hij kon het grotendeels al zelf
Hey Ferb!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
En avond MPG![]()
en naatje
![]()
en LL
![]()
![]()
en GF
![]()
en Trev
![]()
![]()
![]()
Iemand geholpen met een project voor zijn school, iets met sitesquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Ferb!![]()
Wat heb je vanavond voor iets spannends gedaan?
Tof! En lief van jequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Iemand geholpen met een project voor zijn school, iets met sites![]()
Is vrij goede vriend van me, dus..
Whehehe, ja, sukkel he?quote:
iddquote:
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.quote:
Daar ging ik niet van uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
Waar is hij dan heenquote:En ik mis mijn vriend... *telt af*
Lang leve de luiheidquote:En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
He Fhaquote:
Dat hoopte ik ook jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm.. ik vond het topic over die tas eigenlijk best triest.. ik mag hopen dat TS niet serieus was.
En ik mis mijn vriend... *telt af*
En ik moet nog steeds mijn definitieve aangifte doen van de kinderopvangtoeslag van vorig jaar.. maar heb geen zin om het ene missende papiertje uit de la te vissen
Fha meisje!quote:
Goed opgevoedde kids dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe ik hoor een auto door de babyfoon
Ik mag het hopen ja.quote:
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehadquote:[..]
Waar is hij dan heen
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten wordenquote:[..]
Lang leve de luiheid![]()
droomquote:
fhaatjequote:
-4 dagen dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook ja![]()
Whehehe, herkenbaar van dat papiertjeHoe lang heb je nog om die aangifte te doen?
[..]
Fha meisje!![]()
![]()
Hi Furby.quote:
Een echte of eentje die wordt na gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja.
[..]
Frankrijk Zwitserland, Zuid-Duitsland,Luxemburg en nog meer Frankrijk.. voor 2 maanden. 2 weken voorbij nu, dus we hebben al een kwart gehad![]()
[..]
Ehhh.. die had uiterlijk 17 september opgestuurd moeten worden
dan slaapt hij wel raarquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
-4 dagen dus
[..]
Hi Furby.
Waar is de koffie? En belangrijker nog : wie komt hem brengen?
Ik heb mijn aangifte IB ook pas in juni gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een echte of eentje die wordt na gedaan?
[..]
Ik ken het, ben zelf ook altijd lekker op tijd met het opsturen van dingen
Dan is ie zo koud als ie hier aan komt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
De koffie in de trein gestapt en wordt naar uw adres gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |