Wij zeggen nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik ga
Lekker slapen meisquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het nog steeds logische non-logica
En nu ga ik naar bed![]()
Slaap lekker popjequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja... ._.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan moet mailen van: "Ja, hoi, ik ben MPG en in mijn vrije tijd speel ik graag samen met verschillende meisjes met busdeurrubbers en zwwepjes"quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef het e-mailadres van je ouders maar. Dan stellen we ons even voor, en geven we ze de link van de locatie, zodat ze weten hoe de toko van GF eruit ziet. Komt vast goed dan.
"quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen....
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat als mijn ouders die link zien dat ik hier dan fikse ruzie heb als ik ga
En dat dus ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen heb. 'Of je wel vaker naar ehm, dat soort zaken gaat'...
Alhoewel, volgens mij viel het toen met de stripclub in Sölden ook wel meequote:
Ik zou gewoon zeggen dat het een feestje bij een vriend van me was. En daar is niet eens wat aan gelogen. EN ze zouden het gelovenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel wat uit te leggen heb. 'Of je wel vaker naar ehm, dat soort zaken gaat'...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Alhoewel, volgens mij viel het toen met de stripclub in Sölden ook wel mee...
Welterusten Ferbquote:
Oh ik heb ook familie daar wonenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duude. Driekwart van mijn familie komt uit Den Helder.
quote:
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
Maargoed, dat was ook niet bewust.
waar vandaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar, ik duhurf nietEn ik ben krenterig als de pest, maar ik wil wel naar een meet toe en ik denk dat ik dat wel durf als mijn vervoerder voor de deur staat...
Te foutquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.
En hij had er ook nog eens niks aan... hij kon ze niet ruilen, en ze pasten niet in de slipjes van het vrouwelijke personeel.quote:
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Het is nu 22:22
Welterustenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Omdat er iemand onder je raam staat te paffen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom ruik ik ineens sigarettenrook?
denkelijk. Stelletje hoerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er iemand onder je raam staat te paffen?
Slaap Ze Flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denkelijk. Stelletje hoeren
Ik ga slapen
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi mag ik ff spammen
Ik heb wat boeken en ik moet er vanaf
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
Trusten Flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Trusten Martquote:
Omdat de buren uitgeneukt zijn? En de ramen open staan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom ruik ik ineens sigarettenrook?
trusten Fhaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
ok reclame danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pauze? Je bent niet eens open vandaag ouwe
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je zegt gewoon dat het een bejaardentehuis is (het is immers de toko van GF) waar je maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk gaat doen....
trusten ferbquote:
jij ook weltrusten trevquote:
slaap ze DaOpaquote:
sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Mart
Ik ga ook zo, dus welterusten allemaal
ga jij ook al slapenquote:
whehehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond je dan... met je dubbele albums van Kuifje en Asterix en Obelix in de stripclub.
echt nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word genegeert
Doeiiii![]()
Tot morgen
slaap ze flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga slapen
kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
GF, jij bent toch vaak tot diep in de nacht op? En dan verveel je je toch? Ik heb een tegen vervelingspel: [Drawball # 6] Paint de :') smiley!
nu niet neequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
maar ik verveel me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |