MP zegt niks!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
Valt me toch tegen dat ie 'maar' 5MP is, mijn LG910 is 8MP en toch zou ik hem wel willen, maar die camera
Megapixelquote:
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Het geheugen staat niet in de OP, 16GB ofzo? + externe MicroSD?
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef Luco het volgende:
[..]
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?
Ok, 16GB bij vodafone, mooi
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
Een USB Stick in je telefoon?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef FUFR het volgende:
Ik zou niet eens 16 gb willen. Op de aaifoon had ik dat ook.
maar verder dan 8 gb kwam ik niet. Voor dataopslag gebruik ik wel een usbstick. Je moet niet teveel willen combineren imo.
Kun je eens een filmpje maken en uploaden naar youtube en hier posten, ik ben wel benieuwd naar de film functie...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef No-P het volgende:
Gaat het syncen met outlook/google agenda een beetje handig?
Las al ergens dat taken en notities niet kunnen worden gesynchroniseer, maar verder?
Eind volgende maand volgens XDAquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:55 schreef Nass het volgende:
Froyo had al een tijdje geleden uit moeten komen (al een week bijna). Samsung =(
Las het al ergens maar hoopte dat het "gedram" was; niet dus. Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt, ga het in de gaten houden want het syncen is wel een belangrijk punt voor mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijk
http://androidspin.com/20(...)ound-23rd-september/quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Eind volgende maand volgens XDA![]()
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Hiervoor had ik ook een Omnia inderdaad een teringding.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Volgens mij kan een smartphone fabrikant beter zeggen dat er geen update komt dan dat er wel een komt. Hoelang hebben ze er bij de HTC Hero wel niet op moeten wachten? Half jaar? Als het niet langer is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks....quote:
Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Zit volgens mij in Froyo (Die overmorgen uit schijnt te komen)quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Nieuwe SGS gebruiker meldt zich!
Alleen mis ik toch wel Flash ondersteuning.
Ja, dat is de beste lag-fix tot nu toe!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Project Voodoo?
Ik ben min of meer tevreden met Jorte en diens widgets. Of het vergelijkbaar is weet ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget
[ afbeelding ]
Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
deze heb ik ook, nix mis mee imoquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget
[ afbeelding ]
Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
Gaat lekkerquote:If you were counting the days until the Froyo update hits the Samsung I9000 Galaxy S we have some bad news - you’ll have to count longer than expected. The update has been delayed in Spain and India and possibly other regions too.
There’s no official press release yet, instead the bad news trickled through Facebook (the Spanish page) and Twitter (the Samsung India account).
It’s not clear what other regions will have the Android 2.2 Froyo update for the Samsung I9000 Galaxy S delayed, but other European countries are probably affected too.
Anyway, the release date for the Froyo update has been moved to late October. The update will be available through Samsung Kies.
If you can't wait, there are other ways to update the Samsung I9000 Galaxy S to Android v2.2 Froyo. We've updated ours and so far it's been working quite well.
Source: Samsung Mobile Spain Facebook, Samsung India Twitter
Whehe, ja.quote:
Jawel, hierquote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
Staat er al ergens een filmpje gemaakt met de Galaxy?
Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Justinn het volgende:
[..]
Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn.![]()
Ik heb sinds een maand ook de Galaxy S en ben er erg tevreden over. De doorslag voor mij was toch wel de functie Swype en het supermooie scherm. GPS werkt, in tegenstelling tot anderen, blijkbaar wel prima bij mij. Heb laatst een route van ongeveer 2 uur gereden (+/- 140 km). Heb heen met Sygic Mobile Maps gereden en terug met Google Maps. Beide werkten prima en hadden binnen 10 seconden mijn locatie en weken hier niet meer vanaf. Google Maps lijkt iets trager te zijn, maar dat komt misschien omdat deze ook gebruik maakt van internet en omdat de interface onduidelijker is dan Sygic imo.
Dat had je natuurlijk kunnen vinden door een beetje research te doen van te voren. En daarna jezelf af te vragen of je zin hebt om een beetje te tweaken .quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...
GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..
Zonder flash kan ik wel leven maar het is niet ideaal..
Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)
Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..
Oh en dat irritante bug met Slow-SD memory merk ik echt vaak.. ineens gaat ie helemaal traag lopen.. net even die 2-3 seconden dat je even snel iets moet doen.. SUPER irri!!
Vind het echt knap hoe samsung programmeurs in staat zijn geweest om zo subliem werkende android 2.1 en zo een super hardware toch zodanig te verneuken met alle onnodige bugs..![]()
![]()
Flash is op te lossen met skyfire. Werkt opzich wel. Maar alleen bij filmpjes ? Meer heb ik nml niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Nieuwe SGS gebruiker meldt zich!
Alleen mis ik toch wel Flash ondersteuning.
Ik had ook veel problemen met Kies maar massaopslag werkt gewoon.Nadat je de usb kabel ingestopt hebt moet je wel de galaxy nog koppelen. Dat doe je middels je notificatiescherm naar beneden te halen en op het verbindingssymbool te drukken en dan nog koppelen te bevestigen.Ik dacht ook eerst dat massaopslag niet werkt.Nu heb ik alleen nog ruzie met Kies.quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..
Ziet er zeker goed uitquote:
Dit is volgens mij ook een belangrijke reden dat veel mensen op Froyo wachten. Ik heb zelf ook redelijke problemen met de GPS. Op Google Maps verspringt mijn positie regelmatig of is zeer onnauwkeurig. Sygic Mobile Maps werkt dan nog het beste voor navigatie, al wil hij nog wel eens een parallelweg pakken, wat het er niet makkelijker op maakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.quote:Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)
Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.
Nou nee, er lichten maar zo'n 2 pixels op in een bepaalde kleur. De rest blijft donker.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?
nog geen dagquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Ai-Thien het volgende:
Hee hoelang gaat de accu mee als je hem normaal gebruikt?
echt een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog geen dag
ik bestel morgen een tweede.
ik heb geen tijd een telefoon te laten wennen, ik heb dat ding al meer dan een maand en hij moet bellen en gebeld worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef DeStentor het volgende:
[..]
echt een nieuwe kopen?
zo te zien heb je hem net nieuw en moet de batterij nog "wennen"
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Fijn toestel zeg!
Alleen bij de optie Samsung apps (11 stuks) kun je wat downloaden / installeren.
Zijn dit gratis apps?? Zie nergens iets dat het geld kost zoals op de Iphone.
En als dit de apps zijn waar is rest dacht dat je veel meer keuze had?
En wat zijn de beste instellingen kwa energiebesparing etc?
Zag ook dat je google maps als achtergrond kunt instellen gaat dit van je datalimiet af bij Vodafone omdat je continu met het internet verbonden bent?
Een hoop vragen , maar moet ergens beginnen
thnx heb een internetabbo : Web 1 GBquote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.
De apps van Samsung zijn allemaal gratis.Zeg maar een aardigheidje van Samsung want voor sommige apps zou je eigenlijk moeten betalen.
De andere apps zijn in de Android Market te vinden.Als je al een gmail account hebt kan je met jou inloggegevens de Market activeren.In de Market vind je zowel gratis als ook betaalde apps.
Om energie te besparen kan je het beste de schermverlichting op automatisch zetten en 3g of Wifi alleen gebruiken als het echt nodig is (downloaden, synchroniseren)
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef FUFR het volgende:
vannacht om 1 uur van de lader, wifi en dinges uit, vandaag op de zaak 4x mee gebeld, wifi aan.
accu leeg om 1550 uur. dat kan echt niet.
Je moet onder widgets kijken. Ik ga er even vanuit dat je dat niet hebt gedaan anders sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens heb net Daily history via de Samsung apps geinstalleerd kan hem nergens vinden op mijn telefoon?? Ook niet onder applicaties.
ja die heb ik geinstalleerd.. geen spelletjes gedaan, BT uit...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Baus het volgende:
[..]
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)
Want toen ik hem pas had dacht ik ook al van, dit kan niet waar zijn.
Toen gelijk ff atk erop gezet en wat een verschil maakt dat zegHaal nu makkelijk een hele dag met constant internetten en spelletjes spelen enzo, 2 bij ietsjes minder gebruik. Bij alleen bellen af en toe zou hij het denk ik wel een paar dagen volhouden
neequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook te maken met een trage Android Market vergeleken met andere toestellen? Ik dacht eerst dat het aan mijn slechte 3G ontvangst ligt maar ook via Wifi duurt het soms erg lang voordat het reageert.
zoals?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....
zie achter zijn zinquote:
ahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ [url=http://www. xup.in/pic,69718194/brodit-active-holder-samsung-g.jpg]afbeelding[/url] ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
nondeju moet dat nog steeds zo lomp allemaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ afbeelding ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
hallo ik wil een galaxy s
Maar nu nog een abbo erbij
bij vodafone is ie 40 euro incl 275 minuten, 1000 sms en normaal internet
bij hi 42 euro voor 225 minuten, 1000sms en snel internet.
Maar is dat snelle internet nou die meerprijs waard?
Zat even nog wat te lezen, maar voda is nog steeds sneller als snel van HI. Maar date moet minimaal op 250mb liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.
Donequote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef Razor21 het volgende:
Heb hem nu 3 dagen in bezit geniaal apparaat.
Alleen 2 nadelen die reeds bekend zijn bij iedereen
• GPS ontvangst is zeer slecht zeker als ik binnen is hier een fix voor
• Accu is zo leeg terwijl ik echt geen gekke dingen doe.
Indien er een update voor Android uitkomt kun wordt dit dan automatisch geupdated of moet je dit handmatig doen
sorry dat dat ik geen leestekens gebruik keyboard is weer op hol dus de vraagteken is nu weer een =
Kan dit in de OP gezet worden http://www.samsunggalaxys(...)ow-to/how-what-where
Heb bedankt voor die tip wist ik niet heb het echt dagelijks dat euvel.quote:Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
DoneKan mn post niet meer wijzigen.
Ow en ctrl+shift helpt meestal wel met die toetsenbordchaos.
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een tip om de GPS verbinding te verbeteren?
Als ik binnen zit met een collega heeft hij zo verbinding met GPS (hij heeft KPN ik Vodafone).
als ik buiten sta werkt het uiteraard perfect alleen binnen is het niet te gebruiken.
Kan dit aan de provider liggen? Word er niet goed van namelijk.
Ok dacht al kan nooit met de provider te maken hebben heb nu onderstaande ingesteld even testen :quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!
Maar dat GPS het binnen niet doet is niet zo gek. Je moet namelijk verbinding maken met de satalieten.
Provider heeft hier niks mee te maken. GPS zijn gewoon satalieten en die zijn niet van KPN of Vodafone.
Daarom wacht ik ook tot het een officieel isquote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand hoe ik Android 2.1 weer op mijn Galaxy S krijg?
Ik zoek me een ongeluk maar kan het niet vinden...
Heb nu 2.2 er op staan (zo'n onoficiële update) en mijn god wat loopt die telefoon nu KUT![]()
Constant crashen programma's...ook de firmware zelf...telefoongesprekken die ineens stoppen zonder dat je iets doet...belachelijk gewoon!
Ik was gewoon nieuwschierig en in het begin werkte het prima, alleen nu ik het een paar weken heb draaien werkt het steeds slechterquote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot het een officieel is
zoiets had ik laatst ook!quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..
Windowsquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe kan ik gewoon muziek op Samsumg zetten, hij loopt te zeuren over ''Kies'' o.i.d. maar ik wil gewoon massa opslag benaderen. Windows instaleert niet automatisch de software
Klopt, maar wel flash lite volgens mij. Daarom dat sommige dingen het wel doen en de grotere dingen het niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?
Ik voel mezelf echt ff zo'n vervelend noobje wat weigert te zoeken te googlen. Xperia X1 geflasht en Android later opgezet, elk mogelijke hack die er bestaat voor de G1 die er bestaat ongeveer toegepast. Android, Linux Mac OS op netbookje gehad. Maar dit zou ik dan niet kunnen vindenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Windows
Ga naar instellingen => over het toestel => USB-instellingen en klik op massaopslag. Dan zou 't gewoon moeten werken zonder ekstra software oid.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef DeStentor het volgende:
Wie weet een goede tutorial voor de oneclick root? Iemand ervaring mee?
Meteen de eerste dag :pquote:
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveerquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveer.
Kan je mij misschien ff wat linkjes pasen welke tutorials je gebruikt hebt? (eventueel per PM). Machtig mooi toestel maar ik moet snel van die touchwiz rommel af.
Launcher pro plus is inderdaad gewelig, ik wil alleen maar rooten voor lagfix, daily briefing ect kun je met launcher pro ook verbergenquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik heb nog nooit een melding gehad van te weinig geheugen en geloof mij in de 2e week had ik rond de 140 apps. Veel spellen e.d. maar nooit een melding Out of Memory.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.
Hoe heb jij dit precies gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit precies gedaan?
Ik heb mijn toestel ook geroot met dat ryanZA's lagfix uit de market.
Wil ook geen Telegraaf op mijn telefoon
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik gebruik redelijk vaak de komma in SMS'jes, maar deze staat niet standaard tussen de letters. Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen? (of is er een app die kan SMS'en?)
Ik heb het toestel inmiddels al een tijdje, maar heb swype inderdaad nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Geeft de telefoon bij jullie ook weer zoveel niet gelezen smsen, terwijl je ze al wel gelezen hebt? Na bijv. een reboot?
Bij samsumg apps, dat racespelletjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef DeStentor het volgende:
wow toen was het even stil? Komop mensen, heb dat ding niet voor niets gekocht
Asphalt 5, maar ook bijvoorbeeld toonwars, modern combat sandrstorm, PSX4Droid, Radiant is zeer verslavend ..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef DeStentor het volgende:
wat zijn nou echt mooie, en gave games voor de galaxy,
de galaxy kan dan wel heel krachtig zijn maar bij welke games komt dat tot zijn recht?
Gelukt, thanks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.
Ik vraag me al een hele tijd af hoe ik apps moet verwijderen die ik niet zelf geinstalleerd heb. Iemand een korte tut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Antony1989 het volgende:
Misschien handig om dit soort dingen in de OP op te nemen? Zoals de Voodoo lagfix en hoe je moet rooten, en de standaard apps ( telegraaf e.d. ) moet verwijderen? Komt in deel #2 wel, als we iemand vinden die daar zin in heeft :p
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af hoe ik apps moet verwijderen die ik niet zelf geinstalleerd heb. Iemand een korte tut?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.
Zal er eens mee bezig gaan, maar dat laatste stukje over als je teveel verwijdert dat dan je telefoon stuk is beviel me niet zo.quote:
Heb je hem al geroot?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zal er eens mee bezig gaan, maar dat laatste stukje over als je teveel verwijdert dat dan je telefoon stuk is beviel me niet zo.
Edit: Hij vraagt om root privileges. Mijn ROM moet rooted zijn (jaja, mooie zinsopbouw) en hij heeft het over busybox.
Dus kom maar op met die tut
Nou, daar gaan we weer mee bezig dan. En teveel verwijderde apps zijn zeker niet zomaar even (of helemaal niet) opnieuw te installeren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb je hem al geroot?
Zo nee Rooten die hap! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403
Dan installeer je Titanium Backup. Moet werken dan, en dan kun je je apps verwijderen.. En wat ik bedoel als je teveel verwijdert. Stel je gebruikt handcent sms als standaard sms app, en je verwijdert de standaard sms app dan kun je niet meer smsen omdat handcent die ook nodig heeft. Zelfde als je een alternatieve e-mail app gebruikt, niet de standaard e-mail app verwijderen.
Apps zoals telegraaf, daily breifing en mini diary kun je verwijderen, vast wel meer maar daar waag ik me niet aan.
Ik denk dat de .apk's wel op het net zijn te vinden. Maar je kunt gewoon beter 2x nadenken voordat je iets verwijdert. Volgens mij kun je ook een backup maken met dat programma ( oh wacht heet niet voor niets titanium backup ) zodat je die later terug kunt zetten mocht er iets fout gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we weer mee bezig dan. En teveel verwijderde apps zijn zeker niet zomaar even (of helemaal niet) opnieuw te installeren?
op de site van vodafone is ie even duurquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef erniee het volgende:
ik zit eraan te denken deze telefoon ook te nemen icm een vodafone abbonement, zie link http://www.phonehouse.nl/(...)l-sms-web/150/2jaar/
mijn vraag is echter, weet iemand wat de internetbundel is? Als ik op de site van vodafone kijk bij ditzelfde abonnement staat erbij dat het 1 gig is. Maar op de site van the phonehouse kan ik het nergens terug vinden. Ik heb een beetje het vermoeden dat zij in de internetbundel gesneden hebben waardoor deze actie zo scherp lijkt. Iemand enig idee of zij dit uberhaupt kunnen/mogen doen, of dat het gewoon de bundel is zoals op de vodafone site met 150 belminuten/300 smsjes & 1 gig internet?
hehe, je sarcasme is over gekomen. Maar ik ben bang dat ik m'n usb kabel op het werk heb laten liggen. En daar kom ik dan achter aan het begin van m'n vakantie...quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik denk dat de .apk's wel op het net zijn te vinden. Maar je kunt gewoon beter 2x nadenken voordat je iets verwijdert. Volgens mij kun je ook een backup maken met dat programma ( oh wacht heet niet voor niets titanium backup ) zodat je die later terug kunt zetten mocht er iets fout gaan.
Ryanza's one click lag fix die in de market staat ( zoek op ryanza ) heeft volgens mij ook de mogelijkheid om je toestel te rooten. Staat in ieder geval genoeg op google over het rooten van je Galaxy s.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
hehe, je sarcasme is over gekomen. Maar ik ben bang dat ik m'n usb kabel op het werk heb laten liggen. En daar kom ik dan achter aan het begin van m'n vakantie...
en KUTsoftware dat het is...quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Razor21 het volgende:
OMG dacht even mijn telefoon makkelijk aan de computer aan te sluiten![]()
![]()
Ben nu in de wereld van KIES terecht gekomen OMG (170MB).
![]()
maar dan moet je, uit mijn hoofd, 169 Euro voor het toestel bij betalen. Bij de actie van the phonehouse is die gratisquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op de site van vodafone is ie even duur
heb trouwens vanmorgen gebeld met the phonehouse en de internetbundel is gewoon 1 gigabyte, zij mogen niet snijden in de abonnementen die vodafone heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef erniee het volgende:
[..]
maar dan moet je, uit mijn hoofd, 169 Euro voor het toestel bij betalen. Bij de actie van the phonehouse is die gratis
Hoezo moet dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
en KUTsoftware dat het is...
en hier moet ik dan iedere dag mee syncen..
eh, omdat ik niet weet hoe anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?
Ik sync gewoon met Gmail en Gcalendar, heb dat hele KIES niet nodig.
Gmail haalt netjes al mijn 5 POP-mailaccounts op en pusht dat netjes naar mijn telefoon.
heb ik ook vaak.....als het scherm nog geblokkeerd is...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef Razor21 het volgende:
Kan trouwens die bovenste balk niet meer naar beneden trekken waar je je downloads ziet en je GPS zeg maar. Het is die zwarte balk iemand een idee hoe dit nu plots kan?
affijn, ik dus agenda gemaakt, gesynced met dat stukje google software, ik zie m syncen....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?
Ik sync gewoon met Gmail en Gcalendar, heb dat hele KIES niet nodig.
Gmail haalt netjes al mijn 5 POP-mailaccounts op en pusht dat netjes naar mijn telefoon.
Alle agenda-items staan waarschijnlijk op "Mijn Agenda". Als je die omzet naar het gmailaccount zet ie ze ook in Gcalendar.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
affijn, ik dus agenda gemaakt, gesynced met dat stukje google software, ik zie m syncen....
google agenda is leeg
nah, gewoon naar de verkeerde agenda in Gmail gekeken (prive en zakelijk is gescheiden)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alle agenda-items staan waarschijnlijk op "Mijn Agenda". Als je die omzet naar het gmailaccount zet ie ze ook in Gcalendar.
Als je een 32 bits versie van Outlook gebruikt, kun je ook Google Calendar Sync gebruiken om weer te syncen met Outlook.
Updatesquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef AapjeAapje het volgende:
Waar heb je kies voor nodig dan? Muziek en zo kun je er gewoon naar toe slepen, de rest kun je syncen met google..
afspraken in outlook zetten om dan te syncen in gmail agenda om die weer met je Galaxy kunnen te syncen... jij vindt dat een normale gang van zakenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef AapjeAapje het volgende:
Waar heb je kies voor nodig dan? Muziek en zo kun je er gewoon naar toe slepen, de rest kun je syncen met google..
Ik gebruik Outlook niet, alleen Gmail en Google Calendar en dan werkt het perfect.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
afspraken in outlook zetten om dan te syncen in gmail agenda om die weer met je Galaxy kunnen te syncen... jij vindt dat een normale gang van zaken
zagg.com heb ik de mijne vandaan. Beetje stroef maar went snel. Zit er mooi strak opquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat zijn de beste screenprotectors?
Inmiddels steeds meer tevreden over mijn toestel
je hebt Kies helemaal niet nodig om foto's over te zetten! Gewoon als massaopslag en slepen..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Razor21 het volgende:
De tering probeer even wat foto's over te zetten![]()
heb ik ook! is wel moeilijk er op te doen.. ik heb allemaal vlekken en bubbels er onder zitten en die willen niet wegquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Luco het volgende:
zagg.com heb ik de mijne vandaan. Beetje stroef maar went snel. Zit er mooi strak op.
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloosquote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
je hebt Kies helemaal niet nodig om foto's over te zetten! Gewoon als massaopslag en slepen..
[..]
ik heb een tom tom en gebruik dat dus niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloos![]()
Hoe is het GPS signaal bij jullie? Laatste dagen zeer onnauwkeurig.
"Mijn Computer"quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloos![]()
Hoe is het GPS signaal bij jullie? Laatste dagen zeer onnauwkeurig.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:24 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
"Mijn Computer"
moet je ook geen windows gebruiken hè, lijkt me logisch dat het verre van vlekkeloos loopt.
het ' kijk mij es hip zijn met mijn schijt apple' topic is iets verderop..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:24 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
"Mijn Computer"
moet je ook geen windows gebruiken hè, lijkt me logisch dat het verre van vlekkeloos loopt.
Ik ben benieuwd ik durf nietquote:
Als je dat met de One Click Lag Fix (staat in de Market) doet is dat een kwestie van een paar keer rebooten.quote:
project-voodoo.org kun je alleen KIES niet meer gebruiken maar is op dit moment de snelste lag-fix.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef DeStentor het volgende:
ik ga deze gebruiken denk ik
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784691
Zal uiteindelijk niet heel veel uithalen. Echter de Voodoo is een stuk makkelijker te verwijderen. Je maakt gewoon een map op je interne SD genaamd 'disable lagfix' een reboot en klaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef DeStentor het volgende:
welke zal ik doen? de oneclick lag fix of dat voodoo??
oke, ik denk dat ik nu even voor de one click ga omdat ik die nu toch op telefoon heb staanquote:Op donderdag 30 september 2010 21:15 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk niet heel veel uithalen. Echter de Voodoo is een stuk makkelijker te verwijderen. Je maakt gewoon een map op je interne SD genaamd 'disable lagfix' een reboot en klaar.
Met de One-click heb je hogere Quadrant scores om te pimpen, met de voodoo stuk lager maar is over het algemeen wel iets soepeler in het gebruik bij veel openen en sluiten.
ik heb gewoon voor 515 gekozen, ik ga ervan uit dat je dat later kan wijzigen?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef DeStentor het volgende:
ik heb nu een slider voor de "size of ext2 partition" hij staat standaard op 850MB, hoeveel zal ik doen?
De Partitie die je aanpast is standaard 2GB.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik heb gewoon voor 515 gekozen, ik ga ervan uit dat je dat later kan wijzigen?
Heb geroot, maar nu moet ik mn toestel rebooten. Er staat de volgende tekstquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ryanza's one click lag fix die in de market staat ( zoek op ryanza ) heeft volgens mij ook de mogelijkheid om je toestel te rooten. Staat in ieder geval genoeg op google over het rooten van je Galaxy s.
Volgens mij moet je dan je toestel uitzetten, en je home key en volume down indrukken en je powerbutton en dan kom je in je recovery menu. Daar kun je kiezen voor apply sdcrad:update.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb geroot, maar nu moet ik mn toestel rebooten. Er staat de volgende tekst
"You will now need to reboot your phone, and use the correct key sequence to enter the recover console. Then using the volume control, select 'apply sdcard:update.zip' in the recovery console. "
I'm lost here...
Zou kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan je toestel uitzetten, en je home key en volume down indrukken en je powerbutton en dan kom je in je recovery menu. Daar kun je kiezen voor apply sdcrad:update.
Bij stap 3 start het toestel bij mij telkens normaal op.quote:1. Turn off the i9000 phone or take out the battery and reinsert it.
2. Hold the Volume Down button
3. Press and release the Power button
4. Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
5. Press and release the Power button
6. Press Volume Up to confirm i9000 master reset
Is inderdaad bij de latere toestellen. Op XDA zijn daar fixes voor te fixen. Of download een app die dat kan ( bijvoorbeeld Extended controls, zet je een knop op je homescreen die je telefoon laat rebooten en kun je kiezen voor normaal of recovery )quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar hoor
[..]
Bij stap 3 start het toestel bij mij telkens normaal op.
Ik bel sowieso amper met deze Galaxy, vooral internet, mailen meer mailen en nog meer mailen. Spelletjes, youtube enzo. En klooien veel klooienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
zeg béllen jullie eigen wel met dat ding?
jullie zijn de hele dag die feun aan het verklooien maar er wordt niet mee gebeld vermoed ik
Jaag mn smsjes en beltegoed er soms nog te snel door heen terwijl ik er van allebei 350 ofzo heb.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
zeg béllen jullie eigen wel met dat ding?
jullie zijn de hele dag die feun aan het verklooien maar er wordt niet mee gebeld vermoed ik
Mensen die bij niet-windows meteen denken aan Applequote:Op donderdag 30 september 2010 18:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
het ' kijk mij es hip zijn met mijn schijt apple' topic is iets verderop..
je weet wat ik bedoel..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Mensen die bij niet-windows meteen denken aan Apple
aha, lag dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is inderdaad bij de latere toestellen. Op XDA zijn daar fixes voor te fixen. Of download een app die dat kan ( bijvoorbeeld Extended controls, zet je een knop op je homescreen die je telefoon laat rebooten en kun je kiezen voor normaal of recovery )
Dan heb je je telefoon niet goed geroot...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
aha, lag dus niet aan mij.
Maar ik heb extended controls geinstalleerd (kostte me 79 cent!!). Nu wil ik de reboot optie selecteren, weet je wat ie zeg? "Sorry, your phone is not rooted" !!!
FUUUUUUUUUUUUU
Ja, duuh. Dat is nou net wat ik van plan ben, maar dan moet je rebooten op een gegeven moment en dat lukt niet en ook niet met die software omdat ik nog niet geroot heb. Kringetje is rond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dan heb je je telefoon niet goed geroot...
Zou je de one-click moeten doen die via je pc werkt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403
Virtuele windows is zo opgezet lijkt mij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, duuh. Dat is nou net wat ik van plan ben, maar dan moet je rebooten op een gegeven moment en dat lukt niet en ook niet met die software omdat ik nog niet geroot heb. Kringetje is rond.
Maar zal je link even gaan lezen, thanks.
edit .exe files en ik heb linux, geen windows. Weer terug bij af.
Oowja, daarom moest je ook rebooten in de recovery modus.. was het even vergeten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, duuh. Dat is nou net wat ik van plan ben, maar dan moet je rebooten op een gegeven moment en dat lukt niet en ook niet met die software omdat ik nog niet geroot heb. Kringetje is rond.
Er is ook nog geen officiele updatequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke firmware draaien jullie eigenlijk?
Ik heb I9000XXJM2, maar lees op internet dat er veel nieuwere firmware versies zijn? Kies zegt mij echter dat ik geen updates zijn?
Wat is dat kies toch een kutprogramma
Dat weet ik, maar het feit dat ik gewoon even wil kijken in KIES als er een firmware update is en dat het ding meteen loopt te kutten irriteert mij zwaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is ook nog geen officiele update
Heeft dus niks met KIES te maken.
Er is trouwens niks mis met KIES hoor.
Voor je bestanden heb je KIES niet eens nodig, gewoon USB-instelling op mediaspeler zetten en klaar
Hij werkt nog fijner dan een Iphone toetsenbord. En kan er sneller mee typen dan ik kan swypen. Probeer het maar eens er is wel een lire versie te vinden in de market.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef spooky1234 het volgende:
Wat is dan precies voordeel van smartkeyboard ten opzichte van 3 gratis keyboards;
- standaard samsung
- swype
- vlingo met voice2text
Photofunia ziet er cool uit, heb m gedownloadt! :-)
Mbt sms.. wie the fok smst er nog? Google talk, msn, whatsapp etc.. is makkelijker en handiger toch? Sms alleen nog naar mn oma
Ik gebruik nu vanaf het begin swype, en hij kent onderhand alle woorden die ik gebruik. Ik typ bijna sneller dan op de pc.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij werkt nog fijner dan een Iphone toetsenbord. En kan er sneller mee typen dan ik kan swypen. Probeer het maar eens er is wel een lire versie te vinden in de market.
Voodoo Lag Fix is aan te raden om 'm soepeler te krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef JennoL het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn galaxy S! Wat zijn nou de app's die ik als eerste moet gaan downloaden (om te pingen/chatten, dat ie soepeler loopt etc.)?
En is het nou de bedoeling dat je eerst de batterij helemaal laat leeglopen, of was het nou juist dat je hem zo vaak mogelijk moet gaan opladen??
Ok thx!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Voodoo Lag Fix is aan te raden om 'm soepeler te krijgen
Verder:
Trillian (Chatcliënt)
SwitchPro (Vervangt je "standaard" switches voor meer/andere)
CalWidget (Calender widget)
Beautiful Widgets (Tijd, weer, datum widget)
Touiteur (Twitter)
Is geen standaard appquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:24 schreef JennoL het volgende:
[..]
Ok thx!
Over die Voodoo Lag fix.. wat houdt dat in?? Is dat gewoon een app of meer een soort jailbrake-achtig iets
http://www.whatsapp.com/android/quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Razor21 het volgende:
Hebben jullie ook Pingchat!
Vergelijkbaar met Whatsapp op de Iphone je kunt ook met Iphone gebruikers berichten uitwisselen.
Vertel eens meer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:45 schreef AapjeAapje het volgende:
Voodoo niet aan te raden. NIET DOEN. Erkomt over een paar dagen een nieuwe.
Beta5 is nu in ontwikkeling.quote:
Ik verwacht echter niet dat dit grote snelheids verschillen met zich mee zal brengen.quote:After interesting critics about memory management weaknesses with the default settings, this version will adopt stronger parameters.
This is an attempt do complete current filesytem I/O optimizations with a little more aggressive −but still conservative− lowmemorykiller improved behavior.
Nieuwe wat? Froyo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:45 schreef AapjeAapje het volgende:
Voodoo niet aan te raden. NIET DOEN. Erkomt over een paar dagen een nieuwe.
Oh, toch wel Froyo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik bedoel idd Froyo. Daarin zijn die bugs en vastlopers opgelost.
Dus om nou voor die paar dagen met belangrijke enge bestanden op je telefoon te gaan rommelen lijkt me niet zo handig... met een simpele task killer uit de appstore houd je het ook best een tijdje vol.
Wat is er eng aan Vodoo? Het veranderd alleen het file-systeem van de partitie waar de apps geinstalleerd worden. Niks meer niks minder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Dus om nou voor die paar dagen met belangrijke enge bestanden op je telefoon te gaan rommelen lijkt me niet zo handig... met een simpele task killer uit de appstore houd je het ook best een tijdje vol.
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Doe'squote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef DeStentor het volgende:
[..]
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmen
haha sorry maar die mensen vind ik zo irritant, die zeggen van alles terwijl de info echt grotendeels zelfverzonnen onzin isquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe'slief tegen je mede-Galaxy S eigenaren
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef DeStentor het volgende:
[..]
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmen
Er staat ook een linux en Mac versie op hoor. Werken zelfs veel eenvoudiger dan die voor windows, daarbij moet je nog wat kloten met instellingen enzo, bij mac en linux is het echt alleen maar klikken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Thanks, maar is ondertussen niet meer nodig. Met launcher pro kan je alle icons van de apps die je niet gebruikt laten verdwijnen. Ok, de app is niet weg, maar ik heb er vooralsnog ook geen last meer van. En er kan ook niets misgaan zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Er staat ook een linux en Mac versie op hoor. Werken zelfs veel eenvoudiger dan die voor windows, daarbij moet je nog wat kloten met instellingen enzo, bij mac en linux is het echt alleen maar klikken.
Niks, en met het aanmaken van een map genaamd: 'disable lagfix' herstelt ie de partitie weer naar zijn oorspronkelijke RFS filesystem. Dus ik weet niet waar je bang voor bent?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat is er eng aan Vodoo? Het veranderd alleen het file-systeem van de partitie waar de apps geinstalleerd worden. Niks meer niks minder.
Dat word gewoon weer Ex4 denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niks, en met het aanmaken van een map genaamd: 'disable lagfix' herstelt ie de partitie weer naar zijn oorspronkelijke RFS filesystem. Dus ik weet niet waar je bang voor bent?
En ik weet zeker dat Samsung nog steeds RFS zal gebruiken in Froyo, het is immers hun eigen filesystem. Net zoals NTFS van Microsoft is. Echter hoop ik wel dat ze het een stuk hebben verbeterd zodat er geen lag-fix meer nodig is, maar daar zou ik mijn geld niet op durven in zetten.
Ik snap het wel, ze hebben het zelf ontwikkeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat word gewoon weer Ex4 denk ikmet vodoo. Ik snap ook niet waarom ze RFS gebruiken als er al een hele goede standaard bestaat.
Probeer het eens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef DeStentor het volgende:
is het mogelijk om galaxy aan pc aan te sluiten en dan internet via de pc te krijgen?
www.hotsms.comquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef JennoL het volgende:
Iemand een suggestie hoe ik aan meer dan 10 mensen een sms kan versturen??
denk maar niet dat ik dat niet al geprobeerd had..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Probeer het eens?
En ik zal ook nog even uitleggen hoe je dat doet:
1. Aansluiten
2. Optie 4 kiezen in menuutje. Als dit niet komt, in je instellingen kijken.
3. Klaar.
Is dat nou zo moeilijk?
Instelling>>over het toestel>>usb instellingen>>pc internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef DeStentor het volgende:
[..]
denk maar niet dat ik dat niet al geprobeerd had..
Ow, ja, dat kan, mits je wifi hebt in je huis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef DeStentor het volgende:
ik bedoel internet OP de galaxy s via de pc
Niet andersom wat jullie uitleggen
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ow, ja, dat kan, mits je wifi hebt in je huis.
Waarom zou je het willen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifi
Andersom gaat wel maar zo volgens mij niet. Windows Mobile kon dit wel dmv activesync.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifi
Klopt, maar WMquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Andersom gaat wel maar zo volgens mij niet. Windows Mobile kon dit wel dmv activesync.
Race Driver Grid lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Razor21 het volgende:
(Android) GetJar gaat verschillende Android-games gratis weggeven
http://www.postbus31.com/(...)mes-gratis-weggeven/
taskkiller op de achtergrond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:09 schreef kidkash19 het volgende:
Mede fokkers,
Ik zoek voor mijn Galaxy S een wallpaper changer waar je bv om het half uur je wallpaper kan laten veranderen.
Ik heb zelf al Wallpaper Rotator gebprobeerd maar die stopt er elke x mee om de 1 of andere reden (batterij instellingen ofzo)
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
stomme galaxy, ik wil een zwarte achtergrond, maar nee, zelf je couleur locale kiezen kan niet
Mag je me gelijk een goede qr scanner aanraden. Ik heb qr contacts, maar elke keer als ik een scan maak krijg ik de melding: Only QR code MECARD type barcode is recongnized. Ook bij andere codes, niet alleen deze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor je.
[ afbeelding ]
Barcode Scanner (v3.5)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mag je me gelijk een goede qr scanner aanraden. Ik heb qr contacts, maar elke keer als ik een scan maak krijg ik de melding: Only QR code MECARD type barcode is recongnized. Ook bij andere codes, niet alleen deze.
En weet iemand waarom bij actieve services altijd Google Talk aan staat? Zet ik hem uit, staat ie enige tijd later wéer aan.
1 |
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Barcode Scanner (v3.5)
[ afbeelding ].
[ code verwijderd ]
Schijnt te maken te hebben met de touchscreens productie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had hem besteld bij vodafone, maar daar is ie uitverkocht ofzo en ze weten nog niet wanneer ie weer binnen komt...
Aanbod houdt groei niet bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
de schermpjes worden niet snel genoeg gemaakt?
voodoo geconfigureerd en okokquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
Voodoo en als het goed is deze maand nog.
Je hebt melding in statusbalk met USB-logotje. Als je daarop klikt vraagt die als je massamedium wilt koppelen o.i.d. dan ziet jouw pc je telefoon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
de vraag zal vast al gesteld zijn (heb helaas nog niet het hele topic kunnen doorlezen). Maar ik krijg mijn Galaxy S dus niet aangesloten op m'n PC. Installatie van software mislukt. Ik heb hem via instellingen>over het toestel> USB instellingen al op massaopslag gezet. Maar nog herkent mijn PC hem niet. Kan ik hier nog iets aan doen ?
Zelfs als ik dan gekoppeld heb herkent mijn PC hem niet :-(quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt melding in statusbalk met USB-logotje. Als je daarop klikt vraagt die als je massamedium wilt koppelen o.i.d. dan ziet jouw pc je telefoon.
wat is eigenlijk een lagfix?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:52 schreef GalaxyS het volgende:
Wat is de beste lagfix op dit moment en wanneer is de datum voor de froyo release voor zover bekend?
De telefoon kan last hebben van lag, dat je niet supersnel terug gaat na je homescreen of kan wisselen tussen apps. SOmmige mensen merken het amper andere mensen (waaronder ik) ergeren zichzelf hier aan. Hier word het uistekend uitgelegd -->> linkjequote:Op maandag 11 oktober 2010 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat is eigenlijk een lagfix?
dat kan ik vinden via market? en dan op me telefoon zetten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
heb je al eens een battery widget bekeken? Misschien geeft dat een beter beeld.
Batt statt is erg mooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
heb je al eens een battery widget bekeken? Misschien geeft dat een beter beeld.
opgelost door een andere wallpaper te nemen en die zwart te verven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor je.
[ afbeelding ]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Op scherm 1: Beautiful Widgets en Calwidget
Op scherm 2: SwitchPro, Touiteur en 4 losse apps
Download zedge (app) en zoek op dark je vind uberveel mooie dingeb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?
Iemand postte dat een keer op XDA. (Google is your friend)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?
In het gratis segment of betaal je ervoor ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Mocht je nog mooie ringtones (gratis) willen downloaden dan raad ik : Aru Ringtones aan.
Te vinden in de market werkt perfect.
Heb nu : Stuck in the middle reservoir dogs![]()
![]()
In het gratis sement.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
In het gratis segment of betaal je ervoor ?
Als ik zoek in de market staat angry birds er gewoon bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
waarom kan ik die angry birds nergens vinden ?
ik heb wel een benzineprijs ding geinstalleerd om er daarna achter te komen dat tussen de ene en de andere pomp een prijsverschil van TWAALF CENT de liter zit
ik zie van alles maar niet de gamequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Als ik zoek in de market staat angry birds er gewoon bij.
Hmm raar. Staat zelfs bovenaan hier. Misschien als je zoekt op angry birds beta?quote:
Ik hoor andere verhalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef Kandijfijn het volgende:
officiele source code voor Android 2.2. is vrijgegeven eerste versies zijn al online te vinden. Mijn Galaxy is naar de mallemoer btw scherm lijdt zijn eigen leven
Andere verhalen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |