en KUTsoftware dat het is...quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Razor21 het volgende:
OMG dacht even mijn telefoon makkelijk aan de computer aan te sluiten![]()
![]()
Ben nu in de wereld van KIES terecht gekomen OMG (170MB).
![]()
maar dan moet je, uit mijn hoofd, 169 Euro voor het toestel bij betalen. Bij de actie van the phonehouse is die gratisquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op de site van vodafone is ie even duur
heb trouwens vanmorgen gebeld met the phonehouse en de internetbundel is gewoon 1 gigabyte, zij mogen niet snijden in de abonnementen die vodafone heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef erniee het volgende:
[..]
maar dan moet je, uit mijn hoofd, 169 Euro voor het toestel bij betalen. Bij de actie van the phonehouse is die gratis
Hoezo moet dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
en KUTsoftware dat het is...
en hier moet ik dan iedere dag mee syncen..
eh, omdat ik niet weet hoe anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?
Ik sync gewoon met Gmail en Gcalendar, heb dat hele KIES niet nodig.
Gmail haalt netjes al mijn 5 POP-mailaccounts op en pusht dat netjes naar mijn telefoon.
heb ik ook vaak.....als het scherm nog geblokkeerd is...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef Razor21 het volgende:
Kan trouwens die bovenste balk niet meer naar beneden trekken waar je je downloads ziet en je GPS zeg maar. Het is die zwarte balk iemand een idee hoe dit nu plots kan?
affijn, ik dus agenda gemaakt, gesynced met dat stukje google software, ik zie m syncen....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?
Ik sync gewoon met Gmail en Gcalendar, heb dat hele KIES niet nodig.
Gmail haalt netjes al mijn 5 POP-mailaccounts op en pusht dat netjes naar mijn telefoon.
Alle agenda-items staan waarschijnlijk op "Mijn Agenda". Als je die omzet naar het gmailaccount zet ie ze ook in Gcalendar.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
affijn, ik dus agenda gemaakt, gesynced met dat stukje google software, ik zie m syncen....
google agenda is leeg
nah, gewoon naar de verkeerde agenda in Gmail gekeken (prive en zakelijk is gescheiden)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alle agenda-items staan waarschijnlijk op "Mijn Agenda". Als je die omzet naar het gmailaccount zet ie ze ook in Gcalendar.
Als je een 32 bits versie van Outlook gebruikt, kun je ook Google Calendar Sync gebruiken om weer te syncen met Outlook.
Updatesquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef AapjeAapje het volgende:
Waar heb je kies voor nodig dan? Muziek en zo kun je er gewoon naar toe slepen, de rest kun je syncen met google..
afspraken in outlook zetten om dan te syncen in gmail agenda om die weer met je Galaxy kunnen te syncen... jij vindt dat een normale gang van zakenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef AapjeAapje het volgende:
Waar heb je kies voor nodig dan? Muziek en zo kun je er gewoon naar toe slepen, de rest kun je syncen met google..
Ik gebruik Outlook niet, alleen Gmail en Google Calendar en dan werkt het perfect.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
afspraken in outlook zetten om dan te syncen in gmail agenda om die weer met je Galaxy kunnen te syncen... jij vindt dat een normale gang van zaken
zagg.com heb ik de mijne vandaan. Beetje stroef maar went snel. Zit er mooi strak opquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat zijn de beste screenprotectors?
Inmiddels steeds meer tevreden over mijn toestel
je hebt Kies helemaal niet nodig om foto's over te zetten! Gewoon als massaopslag en slepen..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Razor21 het volgende:
De tering probeer even wat foto's over te zetten![]()
heb ik ook! is wel moeilijk er op te doen.. ik heb allemaal vlekken en bubbels er onder zitten en die willen niet wegquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Luco het volgende:
zagg.com heb ik de mijne vandaan. Beetje stroef maar went snel. Zit er mooi strak op.
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloosquote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
je hebt Kies helemaal niet nodig om foto's over te zetten! Gewoon als massaopslag en slepen..
[..]
ik heb een tom tom en gebruik dat dus niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloos![]()
Hoe is het GPS signaal bij jullie? Laatste dagen zeer onnauwkeurig.
"Mijn Computer"quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Werkt ook niet echt lekker als ik naar mijn tlefoon in Mijn Computer ga verloopt het verre van vlekkeloos![]()
Hoe is het GPS signaal bij jullie? Laatste dagen zeer onnauwkeurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |