Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.
Nou nee, er lichten maar zo'n 2 pixels op in een bepaalde kleur. De rest blijft donker.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?
nog geen dagquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Ai-Thien het volgende:
Hee hoelang gaat de accu mee als je hem normaal gebruikt?
echt een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog geen dag
ik bestel morgen een tweede.
ik heb geen tijd een telefoon te laten wennen, ik heb dat ding al meer dan een maand en hij moet bellen en gebeld worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef DeStentor het volgende:
[..]
echt een nieuwe kopen?
zo te zien heb je hem net nieuw en moet de batterij nog "wennen"
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Fijn toestel zeg!
Alleen bij de optie Samsung apps (11 stuks) kun je wat downloaden / installeren.
Zijn dit gratis apps?? Zie nergens iets dat het geld kost zoals op de Iphone.
En als dit de apps zijn waar is rest dacht dat je veel meer keuze had?
En wat zijn de beste instellingen kwa energiebesparing etc?
Zag ook dat je google maps als achtergrond kunt instellen gaat dit van je datalimiet af bij Vodafone omdat je continu met het internet verbonden bent?
Een hoop vragen , maar moet ergens beginnen
thnx heb een internetabbo : Web 1 GBquote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.
De apps van Samsung zijn allemaal gratis.Zeg maar een aardigheidje van Samsung want voor sommige apps zou je eigenlijk moeten betalen.
De andere apps zijn in de Android Market te vinden.Als je al een gmail account hebt kan je met jou inloggegevens de Market activeren.In de Market vind je zowel gratis als ook betaalde apps.
Om energie te besparen kan je het beste de schermverlichting op automatisch zetten en 3g of Wifi alleen gebruiken als het echt nodig is (downloaden, synchroniseren)
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef FUFR het volgende:
vannacht om 1 uur van de lader, wifi en dinges uit, vandaag op de zaak 4x mee gebeld, wifi aan.
accu leeg om 1550 uur. dat kan echt niet.
Je moet onder widgets kijken. Ik ga er even vanuit dat je dat niet hebt gedaan anders sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens heb net Daily history via de Samsung apps geinstalleerd kan hem nergens vinden op mijn telefoon?? Ook niet onder applicaties.
ja die heb ik geinstalleerd.. geen spelletjes gedaan, BT uit...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Baus het volgende:
[..]
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)
Want toen ik hem pas had dacht ik ook al van, dit kan niet waar zijn.
Toen gelijk ff atk erop gezet en wat een verschil maakt dat zegHaal nu makkelijk een hele dag met constant internetten en spelletjes spelen enzo, 2 bij ietsjes minder gebruik. Bij alleen bellen af en toe zou hij het denk ik wel een paar dagen volhouden
neequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook te maken met een trage Android Market vergeleken met andere toestellen? Ik dacht eerst dat het aan mijn slechte 3G ontvangst ligt maar ook via Wifi duurt het soms erg lang voordat het reageert.
zoals?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....
zie achter zijn zinquote:
ahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ [url=http://www. xup.in/pic,69718194/brodit-active-holder-samsung-g.jpg]afbeelding[/url] ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
nondeju moet dat nog steeds zo lomp allemaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ afbeelding ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
hallo ik wil een galaxy s
Maar nu nog een abbo erbij
bij vodafone is ie 40 euro incl 275 minuten, 1000 sms en normaal internet
bij hi 42 euro voor 225 minuten, 1000sms en snel internet.
Maar is dat snelle internet nou die meerprijs waard?
Zat even nog wat te lezen, maar voda is nog steeds sneller als snel van HI. Maar date moet minimaal op 250mb liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.
Donequote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef Razor21 het volgende:
Heb hem nu 3 dagen in bezit geniaal apparaat.
Alleen 2 nadelen die reeds bekend zijn bij iedereen
• GPS ontvangst is zeer slecht zeker als ik binnen is hier een fix voor
• Accu is zo leeg terwijl ik echt geen gekke dingen doe.
Indien er een update voor Android uitkomt kun wordt dit dan automatisch geupdated of moet je dit handmatig doen
sorry dat dat ik geen leestekens gebruik keyboard is weer op hol dus de vraagteken is nu weer een =
Kan dit in de OP gezet worden http://www.samsunggalaxys(...)ow-to/how-what-where
Heb bedankt voor die tip wist ik niet heb het echt dagelijks dat euvel.quote:Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
DoneKan mn post niet meer wijzigen.
Ow en ctrl+shift helpt meestal wel met die toetsenbordchaos.
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een tip om de GPS verbinding te verbeteren?
Als ik binnen zit met een collega heeft hij zo verbinding met GPS (hij heeft KPN ik Vodafone).
als ik buiten sta werkt het uiteraard perfect alleen binnen is het niet te gebruiken.
Kan dit aan de provider liggen? Word er niet goed van namelijk.
Ok dacht al kan nooit met de provider te maken hebben heb nu onderstaande ingesteld even testen :quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!
Maar dat GPS het binnen niet doet is niet zo gek. Je moet namelijk verbinding maken met de satalieten.
Provider heeft hier niks mee te maken. GPS zijn gewoon satalieten en die zijn niet van KPN of Vodafone.
Daarom wacht ik ook tot het een officieel isquote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand hoe ik Android 2.1 weer op mijn Galaxy S krijg?
Ik zoek me een ongeluk maar kan het niet vinden...
Heb nu 2.2 er op staan (zo'n onoficiële update) en mijn god wat loopt die telefoon nu KUT![]()
Constant crashen programma's...ook de firmware zelf...telefoongesprekken die ineens stoppen zonder dat je iets doet...belachelijk gewoon!
Ik was gewoon nieuwschierig en in het begin werkte het prima, alleen nu ik het een paar weken heb draaien werkt het steeds slechterquote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot het een officieel is
zoiets had ik laatst ook!quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..
Windowsquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe kan ik gewoon muziek op Samsumg zetten, hij loopt te zeuren over ''Kies'' o.i.d. maar ik wil gewoon massa opslag benaderen. Windows instaleert niet automatisch de software
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |