MP zegt niks!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
Valt me toch tegen dat ie 'maar' 5MP is, mijn LG910 is 8MP en toch zou ik hem wel willen, maar die camera
Megapixelquote:
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Het geheugen staat niet in de OP, 16GB ofzo? + externe MicroSD?
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef Luco het volgende:
[..]
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?
Ok, 16GB bij vodafone, mooi
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
Een USB Stick in je telefoon?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef FUFR het volgende:
Ik zou niet eens 16 gb willen. Op de aaifoon had ik dat ook.
maar verder dan 8 gb kwam ik niet. Voor dataopslag gebruik ik wel een usbstick. Je moet niet teveel willen combineren imo.
Kun je eens een filmpje maken en uploaden naar youtube en hier posten, ik ben wel benieuwd naar de film functie...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef No-P het volgende:
Gaat het syncen met outlook/google agenda een beetje handig?
Las al ergens dat taken en notities niet kunnen worden gesynchroniseer, maar verder?
Eind volgende maand volgens XDAquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:55 schreef Nass het volgende:
Froyo had al een tijdje geleden uit moeten komen (al een week bijna). Samsung =(
Las het al ergens maar hoopte dat het "gedram" was; niet dus. Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt, ga het in de gaten houden want het syncen is wel een belangrijk punt voor mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijk
http://androidspin.com/20(...)ound-23rd-september/quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Eind volgende maand volgens XDA![]()
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Hiervoor had ik ook een Omnia inderdaad een teringding.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Volgens mij kan een smartphone fabrikant beter zeggen dat er geen update komt dan dat er wel een komt. Hoelang hebben ze er bij de HTC Hero wel niet op moeten wachten? Half jaar? Als het niet langer is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks....quote:
Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Zit volgens mij in Froyo (Die overmorgen uit schijnt te komen)quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Nieuwe SGS gebruiker meldt zich!
Alleen mis ik toch wel Flash ondersteuning.
Ja, dat is de beste lag-fix tot nu toe!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Project Voodoo?
Ik ben min of meer tevreden met Jorte en diens widgets. Of het vergelijkbaar is weet ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget
[ afbeelding ]
Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
deze heb ik ook, nix mis mee imoquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget
[ afbeelding ]
Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
Gaat lekkerquote:If you were counting the days until the Froyo update hits the Samsung I9000 Galaxy S we have some bad news - you’ll have to count longer than expected. The update has been delayed in Spain and India and possibly other regions too.
There’s no official press release yet, instead the bad news trickled through Facebook (the Spanish page) and Twitter (the Samsung India account).
It’s not clear what other regions will have the Android 2.2 Froyo update for the Samsung I9000 Galaxy S delayed, but other European countries are probably affected too.
Anyway, the release date for the Froyo update has been moved to late October. The update will be available through Samsung Kies.
If you can't wait, there are other ways to update the Samsung I9000 Galaxy S to Android v2.2 Froyo. We've updated ours and so far it's been working quite well.
Source: Samsung Mobile Spain Facebook, Samsung India Twitter
Whehe, ja.quote:
Jawel, hierquote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
Staat er al ergens een filmpje gemaakt met de Galaxy?
Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Justinn het volgende:
[..]
Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn.![]()
Ik heb sinds een maand ook de Galaxy S en ben er erg tevreden over. De doorslag voor mij was toch wel de functie Swype en het supermooie scherm. GPS werkt, in tegenstelling tot anderen, blijkbaar wel prima bij mij. Heb laatst een route van ongeveer 2 uur gereden (+/- 140 km). Heb heen met Sygic Mobile Maps gereden en terug met Google Maps. Beide werkten prima en hadden binnen 10 seconden mijn locatie en weken hier niet meer vanaf. Google Maps lijkt iets trager te zijn, maar dat komt misschien omdat deze ook gebruik maakt van internet en omdat de interface onduidelijker is dan Sygic imo.
Dat had je natuurlijk kunnen vinden door een beetje research te doen van te voren. En daarna jezelf af te vragen of je zin hebt om een beetje te tweaken .quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...
GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..
Zonder flash kan ik wel leven maar het is niet ideaal..
Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)
Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..
Oh en dat irritante bug met Slow-SD memory merk ik echt vaak.. ineens gaat ie helemaal traag lopen.. net even die 2-3 seconden dat je even snel iets moet doen.. SUPER irri!!
Vind het echt knap hoe samsung programmeurs in staat zijn geweest om zo subliem werkende android 2.1 en zo een super hardware toch zodanig te verneuken met alle onnodige bugs..![]()
![]()
Flash is op te lossen met skyfire. Werkt opzich wel. Maar alleen bij filmpjes ? Meer heb ik nml niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Nieuwe SGS gebruiker meldt zich!
Alleen mis ik toch wel Flash ondersteuning.
Ik had ook veel problemen met Kies maar massaopslag werkt gewoon.Nadat je de usb kabel ingestopt hebt moet je wel de galaxy nog koppelen. Dat doe je middels je notificatiescherm naar beneden te halen en op het verbindingssymbool te drukken en dan nog koppelen te bevestigen.Ik dacht ook eerst dat massaopslag niet werkt.Nu heb ik alleen nog ruzie met Kies.quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..
Ziet er zeker goed uitquote:
Dit is volgens mij ook een belangrijke reden dat veel mensen op Froyo wachten. Ik heb zelf ook redelijke problemen met de GPS. Op Google Maps verspringt mijn positie regelmatig of is zeer onnauwkeurig. Sygic Mobile Maps werkt dan nog het beste voor navigatie, al wil hij nog wel eens een parallelweg pakken, wat het er niet makkelijker op maakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.quote:Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)
Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.
Nou nee, er lichten maar zo'n 2 pixels op in een bepaalde kleur. De rest blijft donker.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat dus inhoud dat je scherm gewoon de hele tijd aanstaat?
nog geen dagquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Ai-Thien het volgende:
Hee hoelang gaat de accu mee als je hem normaal gebruikt?
echt een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog geen dag
ik bestel morgen een tweede.
ik heb geen tijd een telefoon te laten wennen, ik heb dat ding al meer dan een maand en hij moet bellen en gebeld worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef DeStentor het volgende:
[..]
echt een nieuwe kopen?
zo te zien heb je hem net nieuw en moet de batterij nog "wennen"
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Fijn toestel zeg!
Alleen bij de optie Samsung apps (11 stuks) kun je wat downloaden / installeren.
Zijn dit gratis apps?? Zie nergens iets dat het geld kost zoals op de Iphone.
En als dit de apps zijn waar is rest dacht dat je veel meer keuze had?
En wat zijn de beste instellingen kwa energiebesparing etc?
Zag ook dat je google maps als achtergrond kunt instellen gaat dit van je datalimiet af bij Vodafone omdat je continu met het internet verbonden bent?
Een hoop vragen , maar moet ergens beginnen
thnx heb een internetabbo : Web 1 GBquote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Heb je een internetabonnement? Anders kan het best duur worden.
De apps van Samsung zijn allemaal gratis.Zeg maar een aardigheidje van Samsung want voor sommige apps zou je eigenlijk moeten betalen.
De andere apps zijn in de Android Market te vinden.Als je al een gmail account hebt kan je met jou inloggegevens de Market activeren.In de Market vind je zowel gratis als ook betaalde apps.
Om energie te besparen kan je het beste de schermverlichting op automatisch zetten en 3g of Wifi alleen gebruiken als het echt nodig is (downloaden, synchroniseren)
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef FUFR het volgende:
vannacht om 1 uur van de lader, wifi en dinges uit, vandaag op de zaak 4x mee gebeld, wifi aan.
accu leeg om 1550 uur. dat kan echt niet.
Je moet onder widgets kijken. Ik ga er even vanuit dat je dat niet hebt gedaan anders sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens heb net Daily history via de Samsung apps geinstalleerd kan hem nergens vinden op mijn telefoon?? Ook niet onder applicaties.
ja die heb ik geinstalleerd.. geen spelletjes gedaan, BT uit...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Baus het volgende:
[..]
Gebruik je ATK wel? (Advanced Task Killer)
Want toen ik hem pas had dacht ik ook al van, dit kan niet waar zijn.
Toen gelijk ff atk erop gezet en wat een verschil maakt dat zegHaal nu makkelijk een hele dag met constant internetten en spelletjes spelen enzo, 2 bij ietsjes minder gebruik. Bij alleen bellen af en toe zou hij het denk ik wel een paar dagen volhouden
neequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook te maken met een trage Android Market vergeleken met andere toestellen? Ik dacht eerst dat het aan mijn slechte 3G ontvangst ligt maar ook via Wifi duurt het soms erg lang voordat het reageert.
zoals?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....
zie achter zijn zinquote:
ahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ [url=http://www. xup.in/pic,69718194/brodit-active-holder-samsung-g.jpg]afbeelding[/url] ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
nondeju moet dat nog steeds zo lomp allemaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef swollywood het volgende:
Net een Brodit Active Holder voor de Galaxy S binnengekregen die ik besteld had bij PDAshop.nl.
[ afbeelding ]
Morgen nieuwe auto ophalen en dan monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |