abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86685013
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:

[..]

Eind volgende maand volgens XDA :'(
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt :r :r
Volgens mij kan een smartphone fabrikant beter zeggen dat er geen update komt dan dat er wel een komt. Hoelang hebben ze er bij de HTC Hero wel niet op moeten wachten? Half jaar? Als het niet langer is!

De SGS is nog niet zolang uit, als de update gewoon voor het einde van dit jaar komt ben ik blij, mis nu eigenlijk al geen snelheid. Gaat snel genoeg hoor!!
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:50:20 #27
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86685675
Iemand hier trouwens bekend met Project Voodoo?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_86685890
Ik heb eigenlijk maar 3 problemen met het ding
- de levensduur van de accu
- het syncen
- af en toe lijkt het scherm minder goed te reageren op aanraking
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_86687040
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Megapixel ;)
Dat zegt nog steeds niks....
Kwaliteit van de foto's heeft "niks" te maken met het aantal MP van een camera!
All management is Strategic Management.
pi_86687044
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:

[..]

Eind volgende maand volgens XDA :'(
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt :r :r
Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn. :')

Ik heb sinds een maand ook de Galaxy S en ben er erg tevreden over. De doorslag voor mij was toch wel de functie Swype en het supermooie scherm. GPS werkt, in tegenstelling tot anderen, blijkbaar wel prima bij mij. Heb laatst een route van ongeveer 2 uur gereden (+/- 140 km). Heb heen met Sygic Mobile Maps gereden en terug met Google Maps. Beide werkten prima en hadden binnen 10 seconden mijn locatie en weken hier niet meer vanaf. Google Maps lijkt iets trager te zijn, maar dat komt misschien omdat deze ook gebruik maakt van internet en omdat de interface onduidelijker is dan Sygic imo. :9~
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:36:43 #31
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_86687678
Nieuwe SGS gebruiker meldt zich!
Alleen mis ik toch wel Flash ondersteuning. ;(
No one rules if no one obeys.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:53:53 #32
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86688408
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Zit volgens mij in Froyo (Die overmorgen uit schijnt te komen)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_86688700
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Project Voodoo?
Ja, dat is de beste lag-fix tot nu toe!
pi_86689554
ik wil heeeel graag de sense ui live wallpaper op de galaxy s alleen kan em nergens vinden..
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:37:00 #35
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86690182
Calwidget O+

Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
  woensdag 22 september 2010 @ 09:24:15 #36
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86701401
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget O+
[ afbeelding ]

Iemand die een betere soortgelijke app kent? Die Daily Briefing vind ik maar niks eigenlijk...
Ik ben min of meer tevreden met Jorte en diens widgets. Of het vergelijkbaar is weet ik niet :P.

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_86701941
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
Calwidget O+
[ afbeelding ]

deze heb ik ook, nix mis mee imo
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_86704100
quote:
If you were counting the days until the Froyo update hits the Samsung I9000 Galaxy S we have some bad news - you’ll have to count longer than expected. The update has been delayed in Spain and India and possibly other regions too.

There’s no official press release yet, instead the bad news trickled through Facebook (the Spanish page) and Twitter (the Samsung India account).

It’s not clear what other regions will have the Android 2.2 Froyo update for the Samsung I9000 Galaxy S delayed, but other European countries are probably affected too.

Anyway, the release date for the Froyo update has been moved to late October. The update will be available through Samsung Kies.

If you can't wait, there are other ways to update the Samsung I9000 Galaxy S to Android v2.2 Froyo. We've updated ours and so far it's been working quite well.

Source: Samsung Mobile Spain Facebook, Samsung India Twitter
Gaat lekker
  woensdag 22 september 2010 @ 13:29:03 #39
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86708621
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Gaat lekker
Whehe, ja.
Je zou er bijna moedeloos van worden. Nouja, als je niet al gewoon een 2.2 zou draaien. :P.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 22 september 2010 @ 14:08:51 #40
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86709973
Staat er al ergens een filmpje gemaakt met de Galaxy?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 22 september 2010 @ 16:09:48 #41
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_86714437
Waar blijft mijn toestel vrijdag besteld waarom moet het allemaal zo lang duren :') :')
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_86716859
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
Staat er al ergens een filmpje gemaakt met de Galaxy?
Jawel, hier ^O^

Ziet er top uit!
pi_86737196
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Justinn het volgende:

[..]

Jij geilt op Froyo misschien, maar de gemiddelde consument komt niet op forums als XDA, tweakers en Fok! en geeft echt niet zo veel om updates als dat jij denkt. Android 2.1 werkt prima. Daarnaast hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel wat meer geduld dan jij. Ik weet dat Froyo veel verbeteringen met zich mee brengt maar of die binnen een week of over 2 maanden uit komt zal mij een zorg zijn. :')

Ik heb sinds een maand ook de Galaxy S en ben er erg tevreden over. De doorslag voor mij was toch wel de functie Swype en het supermooie scherm. GPS werkt, in tegenstelling tot anderen, blijkbaar wel prima bij mij. Heb laatst een route van ongeveer 2 uur gereden (+/- 140 km). Heb heen met Sygic Mobile Maps gereden en terug met Google Maps. Beide werkten prima en hadden binnen 10 seconden mijn locatie en weken hier niet meer vanaf. Google Maps lijkt iets trager te zijn, maar dat komt misschien omdat deze ook gebruik maakt van internet en omdat de interface onduidelijker is dan Sygic imo. :9~
Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...

GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..

Zonder flash kan ik wel leven maar het is niet ideaal..

Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)

Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..

Oh en dat irritante bug met Slow-SD memory merk ik echt vaak.. ineens gaat ie helemaal traag lopen.. net even die 2-3 seconden dat je even snel iets moet doen.. SUPER irri!!

Vind het echt knap hoe samsung programmeurs in staat zijn geweest om zo subliem werkende android 2.1 en zo een super hardware toch zodanig te verneuken met alle onnodige bugs.. :r :r
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_86738197
quote:
Op donderdag 23 september 2010 02:48 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Kijk je hebt wel gelijk, niet iedereen is minuten aan het aftellen totdat Froyo beschikbaar komt.. maar ik moet wel zeggen dat Samsung hun zaakjes echt veel minder goed op orde heeft dan HTC...

GPS-gezeik vind ik echt schandalig eerlijk gezegd, dat daar niet al eerder een snelle patch voor uitgebracht is over the air...Voor navigatie is het echt niet betrouwbaar.. je weet maar nooit wanneer je gps fix ineens weg zal zijn..

Zonder flash kan ik wel leven maar het is niet ideaal..

Scherm is idd echt super maaaar.. zelfs daar mist er iets.. namelijk mogelijkheid om het op heel donker in te stellen.. zelfs op minste brightness vind ik m zwaar bright vergeleken met andere toestellen .. en als ik kijk naar mijn batterijgebruik dan is scherm vaak verantwoordelijk voor 30-40% van stroomverbruik.. vind ik toch zonde..Ook een simpel LED lampje voor notificatie (gemiste oproep, sms, mail) zou erg handig zijn om je scherm niet elke keer te moeten aanzetten (STROOM!)

Oh en elk toestel tot nu toe was plug &play wat betreft USB kabel.. niet bij galaxy.. KIES-crap werkt niet en als usbstick wordt het ook niet herkend.. op 4 pc's en laptops geprobeerd.. windows 7..

Oh en dat irritante bug met Slow-SD memory merk ik echt vaak.. ineens gaat ie helemaal traag lopen.. net even die 2-3 seconden dat je even snel iets moet doen.. SUPER irri!!

Vind het echt knap hoe samsung programmeurs in staat zijn geweest om zo subliem werkende android 2.1 en zo een super hardware toch zodanig te verneuken met alle onnodige bugs.. :r :r

Dat had je natuurlijk kunnen vinden door een beetje research te doen van te voren. En daarna jezelf af te vragen of je zin hebt om een beetje te tweaken .

Andere dingen zijn meer een mening, en ervaar ik niet zo. Alleen dat langzame geheugen klopt, maar is weer sneller te maken...
  donderdag 23 september 2010 @ 15:03:20 #45
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_86750378
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Zwabber_ het volgende:
Flash is op te lossen met skyfire. Werkt opzich wel. Maar alleen bij filmpjes ? Meer heb ik nml niet uitgeprobeerd.

http://www.skyfire.com/

Ik heb het er wel opstaan om net even dat filmpje te kunnen zien maar verder gebruik ik de standaard browser gewoon.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_86751518
Ben eigenlijk best tevreden over het toestel.Maar hopelijk zal de Froyo update de kleine probleempjes verhelpen.Ik ben in ieder geval blij dat ik hiervoor heb gekozen en niet voor de Nokia N8 of iphone.
pi_86751885
quote:

[..]

Ik had ook veel problemen met Kies maar massaopslag werkt gewoon.Nadat je de usb kabel ingestopt hebt moet je wel de galaxy nog koppelen. Dat doe je middels je notificatiescherm naar beneden te halen en op het verbindingssymbool te drukken en dan nog koppelen te bevestigen.Ik dacht ook eerst dat massaopslag niet werkt.Nu heb ik alleen nog ruzie met Kies. :')
  donderdag 23 september 2010 @ 15:54:58 #48
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_86752454
Net gebeld met Vodafone waar mijn telefoon blijft. Ja die is eergisteren (dinsdag) al afgeleverd op nr. 5 bij de buren!
Niet even een brief van TNT of wie ook in de bus.
Buren die niet even langs komen goh Razor21 hier een pakketje voor je.

Straks even langs gaan hopen dat ze thuis zijn.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 23 september 2010 @ 16:55:22 #49
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86754919
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Alxander het volgende:

[..]

Jawel, hier ^O^

Ziet er top uit!
Ziet er zeker goed uit :Y
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 23 september 2010 @ 17:36:39 #50
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_86756558
quote:

[..]

Dit is volgens mij ook een belangrijke reden dat veel mensen op Froyo wachten. Ik heb zelf ook redelijke problemen met de GPS. Op Google Maps verspringt mijn positie regelmatig of is zeer onnauwkeurig. Sygic Mobile Maps werkt dan nog het beste voor navigatie, al wil hij nog wel eens een parallelweg pakken, wat het er niet makkelijker op maakt.
quote:
Zoek eens op de Android Market naar NoLED, werkt perfect voor de Galaxy S. Je kunt zelf kleuren instellen per type (gemiste) oproep en je hoeft zo niet telkens je scherm aan te zetten om te controleren op oproepen. Je hoeft alleen maar te kijken of er een verspringend gekleurd blokje in je scherm te zien is.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')