Ow, ja, dat kan, mits je wifi hebt in je huis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef DeStentor het volgende:
ik bedoel internet OP de galaxy s via de pc
Niet andersom wat jullie uitleggen
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ow, ja, dat kan, mits je wifi hebt in je huis.
Waarom zou je het willen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifi
Andersom gaat wel maar zo volgens mij niet. Windows Mobile kon dit wel dmv activesync.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
hoezo? ik wil mijn galaxy s zonder verbinding aansluiten op een willekeurige pc (die een verbinding tot internet heeft) en zorgen dat ik die verbinding ook op de galaxy heb, al is het geen wifi
Klopt, maar WMquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Andersom gaat wel maar zo volgens mij niet. Windows Mobile kon dit wel dmv activesync.
Race Driver Grid lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Razor21 het volgende:
(Android) GetJar gaat verschillende Android-games gratis weggeven
http://www.postbus31.com/(...)mes-gratis-weggeven/
taskkiller op de achtergrond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:09 schreef kidkash19 het volgende:
Mede fokkers,
Ik zoek voor mijn Galaxy S een wallpaper changer waar je bv om het half uur je wallpaper kan laten veranderen.
Ik heb zelf al Wallpaper Rotator gebprobeerd maar die stopt er elke x mee om de 1 of andere reden (batterij instellingen ofzo)
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
stomme galaxy, ik wil een zwarte achtergrond, maar nee, zelf je couleur locale kiezen kan niet
Mag je me gelijk een goede qr scanner aanraden. Ik heb qr contacts, maar elke keer als ik een scan maak krijg ik de melding: Only QR code MECARD type barcode is recongnized. Ook bij andere codes, niet alleen deze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor je.
[ afbeelding ]
Barcode Scanner (v3.5)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mag je me gelijk een goede qr scanner aanraden. Ik heb qr contacts, maar elke keer als ik een scan maak krijg ik de melding: Only QR code MECARD type barcode is recongnized. Ook bij andere codes, niet alleen deze.
En weet iemand waarom bij actieve services altijd Google Talk aan staat? Zet ik hem uit, staat ie enige tijd later wéer aan.
| 1 |
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Barcode Scanner (v3.5)
[ afbeelding ].
[ code verwijderd ]
Schijnt te maken te hebben met de touchscreens productie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had hem besteld bij vodafone, maar daar is ie uitverkocht ofzo en ze weten nog niet wanneer ie weer binnen komt...
Aanbod houdt groei niet bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
de schermpjes worden niet snel genoeg gemaakt?
voodoo geconfigureerd en okokquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
Voodoo en als het goed is deze maand nog.
Je hebt melding in statusbalk met USB-logotje. Als je daarop klikt vraagt die als je massamedium wilt koppelen o.i.d. dan ziet jouw pc je telefoon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
de vraag zal vast al gesteld zijn (heb helaas nog niet het hele topic kunnen doorlezen). Maar ik krijg mijn Galaxy S dus niet aangesloten op m'n PC. Installatie van software mislukt. Ik heb hem via instellingen>over het toestel> USB instellingen al op massaopslag gezet. Maar nog herkent mijn PC hem niet. Kan ik hier nog iets aan doen ?
Zelfs als ik dan gekoppeld heb herkent mijn PC hem niet :-(quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt melding in statusbalk met USB-logotje. Als je daarop klikt vraagt die als je massamedium wilt koppelen o.i.d. dan ziet jouw pc je telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |