wat is eigenlijk een lagfix?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:52 schreef GalaxyS het volgende:
Wat is de beste lagfix op dit moment en wanneer is de datum voor de froyo release voor zover bekend?
De telefoon kan last hebben van lag, dat je niet supersnel terug gaat na je homescreen of kan wisselen tussen apps. SOmmige mensen merken het amper andere mensen (waaronder ik) ergeren zichzelf hier aan. Hier word het uistekend uitgelegd -->> linkjequote:Op maandag 11 oktober 2010 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat is eigenlijk een lagfix?
dat kan ik vinden via market? en dan op me telefoon zetten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
heb je al eens een battery widget bekeken? Misschien geeft dat een beter beeld.
Batt statt is erg mooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
heb je al eens een battery widget bekeken? Misschien geeft dat een beter beeld.
opgelost door een andere wallpaper te nemen en die zwart te verven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De app 'Colors' is misschien wel een aanrader voor je.
[ afbeelding ]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Op scherm 1: Beautiful Widgets en Calwidget
Op scherm 2: SwitchPro, Touiteur en 4 losse apps
Download zedge (app) en zoek op dark je vind uberveel mooie dingeb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?
Iemand postte dat een keer op XDA. (Google is your friend)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Ik ben namelijk op zoek naar donkere achtergronden en vind die wel mooi. En weet je ook waar ik nog meer achtergronden kan vinden?
In het gratis segment of betaal je ervoor ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Mocht je nog mooie ringtones (gratis) willen downloaden dan raad ik : Aru Ringtones aan.
Te vinden in de market werkt perfect.
Heb nu : Stuck in the middle reservoir dogs![]()
![]()
In het gratis sement.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
In het gratis segment of betaal je ervoor ?
Als ik zoek in de market staat angry birds er gewoon bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
waarom kan ik die angry birds nergens vinden ?
ik heb wel een benzineprijs ding geinstalleerd om er daarna achter te komen dat tussen de ene en de andere pomp een prijsverschil van TWAALF CENT de liter zit
ik zie van alles maar niet de gamequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Als ik zoek in de market staat angry birds er gewoon bij.
Hmm raar. Staat zelfs bovenaan hier. Misschien als je zoekt op angry birds beta?quote:
Ik hoor andere verhalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef Kandijfijn het volgende:
officiele source code voor Android 2.2. is vrijgegeven eerste versies zijn al online te vinden. Mijn Galaxy is naar de mallemoer btw scherm lijdt zijn eigen leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |