Klopt, maar wel flash lite volgens mij. Daarom dat sommige dingen het wel doen en de grotere dingen het niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?
Ik voel mezelf echt ff zo'n vervelend noobje wat weigert te zoeken te googlen. Xperia X1 geflasht en Android later opgezet, elk mogelijke hack die er bestaat voor de G1 die er bestaat ongeveer toegepast. Android, Linux Mac OS op netbookje gehad. Maar dit zou ik dan niet kunnen vindenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Windows
Ga naar instellingen => over het toestel => USB-instellingen en klik op massaopslag. Dan zou 't gewoon moeten werken zonder ekstra software oid.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef DeStentor het volgende:
Wie weet een goede tutorial voor de oneclick root? Iemand ervaring mee?
Meteen de eerste dag :pquote:
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveerquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveer.
Kan je mij misschien ff wat linkjes pasen welke tutorials je gebruikt hebt? (eventueel per PM). Machtig mooi toestel maar ik moet snel van die touchwiz rommel af.
Launcher pro plus is inderdaad gewelig, ik wil alleen maar rooten voor lagfix, daily briefing ect kun je met launcher pro ook verbergenquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik heb nog nooit een melding gehad van te weinig geheugen en geloof mij in de 2e week had ik rond de 140 apps. Veel spellen e.d. maar nooit een melding Out of Memory.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.
Hoe heb jij dit precies gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit precies gedaan?
Ik heb mijn toestel ook geroot met dat ryanZA's lagfix uit de market.
Wil ook geen Telegraaf op mijn telefoon
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik gebruik redelijk vaak de komma in SMS'jes, maar deze staat niet standaard tussen de letters. Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen? (of is er een app die kan SMS'en?)
Ik heb het toestel inmiddels al een tijdje, maar heb swype inderdaad nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |