Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
hallo ik wil een galaxy s
Maar nu nog een abbo erbij
bij vodafone is ie 40 euro incl 275 minuten, 1000 sms en normaal internet
bij hi 42 euro voor 225 minuten, 1000sms en snel internet.
Maar is dat snelle internet nou die meerprijs waard?
Zat even nog wat te lezen, maar voda is nog steeds sneller als snel van HI. Maar date moet minimaal op 250mb liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vodafone heeft het snelste internet, en is dus goedkoper als het klopt wat jij zegt. Echter ik weet niet precies hoe het zit met de datalimieten.
Donequote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef Razor21 het volgende:
Heb hem nu 3 dagen in bezit geniaal apparaat.
Alleen 2 nadelen die reeds bekend zijn bij iedereen
• GPS ontvangst is zeer slecht zeker als ik binnen is hier een fix voor
• Accu is zo leeg terwijl ik echt geen gekke dingen doe.
Indien er een update voor Android uitkomt kun wordt dit dan automatisch geupdated of moet je dit handmatig doen
sorry dat dat ik geen leestekens gebruik keyboard is weer op hol dus de vraagteken is nu weer een =
Kan dit in de OP gezet worden http://www.samsunggalaxys(...)ow-to/how-what-where
Heb bedankt voor die tip wist ik niet heb het echt dagelijks dat euvel.quote:Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
DoneKan mn post niet meer wijzigen.
Ow en ctrl+shift helpt meestal wel met die toetsenbordchaos.
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een tip om de GPS verbinding te verbeteren?
Als ik binnen zit met een collega heeft hij zo verbinding met GPS (hij heeft KPN ik Vodafone).
als ik buiten sta werkt het uiteraard perfect alleen binnen is het niet te gebruiken.
Kan dit aan de provider liggen? Word er niet goed van namelijk.
Ok dacht al kan nooit met de provider te maken hebben heb nu onderstaande ingesteld even testen :quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
GPS werkt binnen ook bijna niet. Dat je collega dit wel kan ligt misschien aan een instelling. Locatie en beveiliging en dan draadloze netwerken gebruiken aanvinken. Dan moet ie het binnen ook doen, alleen nauwkeurig?!
Maar dat GPS het binnen niet doet is niet zo gek. Je moet namelijk verbinding maken met de satalieten.
Provider heeft hier niks mee te maken. GPS zijn gewoon satalieten en die zijn niet van KPN of Vodafone.
Daarom wacht ik ook tot het een officieel isquote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand hoe ik Android 2.1 weer op mijn Galaxy S krijg?
Ik zoek me een ongeluk maar kan het niet vinden...
Heb nu 2.2 er op staan (zo'n onoficiële update) en mijn god wat loopt die telefoon nu KUT![]()
Constant crashen programma's...ook de firmware zelf...telefoongesprekken die ineens stoppen zonder dat je iets doet...belachelijk gewoon!
Ik was gewoon nieuwschierig en in het begin werkte het prima, alleen nu ik het een paar weken heb draaien werkt het steeds slechterquote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot het een officieel is
zoiets had ik laatst ook!quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb niks raars gedaan met m'n SGS, gewoon ergens een vinkje gezet, en nu heb ik op sommige sites FLASH! Nee, geen HTML5-vervangers, echt FLASH! (bv: audio op dumpert, heel homestarrunner.com)
WTF hoe kan dit
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Maar de filmpjes op dumpert werken nog niet..
Windowsquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe kan ik gewoon muziek op Samsumg zetten, hij loopt te zeuren over ''Kies'' o.i.d. maar ik wil gewoon massa opslag benaderen. Windows instaleert niet automatisch de software
Klopt, maar wel flash lite volgens mij. Daarom dat sommige dingen het wel doen en de grotere dingen het niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
klopt, maar hoe kán het? android 2.1 heeft toch geen flash?
Ik voel mezelf echt ff zo'n vervelend noobje wat weigert te zoeken te googlen. Xperia X1 geflasht en Android later opgezet, elk mogelijke hack die er bestaat voor de G1 die er bestaat ongeveer toegepast. Android, Linux Mac OS op netbookje gehad. Maar dit zou ik dan niet kunnen vindenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Windows
Ga naar instellingen => over het toestel => USB-instellingen en klik op massaopslag. Dan zou 't gewoon moeten werken zonder ekstra software oid.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef DeStentor het volgende:
Wie weet een goede tutorial voor de oneclick root? Iemand ervaring mee?
Meteen de eerste dag :pquote:
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveerquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zolang duurt het bij meestal ook ongeveer.
Kan je mij misschien ff wat linkjes pasen welke tutorials je gebruikt hebt? (eventueel per PM). Machtig mooi toestel maar ik moet snel van die touchwiz rommel af.
Launcher pro plus is inderdaad gewelig, ik wil alleen maar rooten voor lagfix, daily briefing ect kun je met launcher pro ook verbergenquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Touchwiz is volgens mij niet te verwijderen? Al gekeken naar Launcher pro en dan eventueel de Plus versie?
Die gebruik ik nu ook.
Ik heb nog nooit een melding gehad van te weinig geheugen en geloof mij in de 2e week had ik rond de 140 apps. Veel spellen e.d. maar nooit een melding Out of Memory.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik had launcher pro+ (gekocht) voor mijn G1 maar vind het irritant dat de orginele launcher dan nog gewoon op de achtergrond meedraait. Zonde van je geheugen.
Hoe heb jij dit precies gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag :p
En alle onzin, zoals telegraaf, mini diary en dailybriefing verwijdert.
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit precies gedaan?
Ik heb mijn toestel ook geroot met dat ryanZA's lagfix uit de market.
Wil ook geen Telegraaf op mijn telefoon
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik gebruik redelijk vaak de komma in SMS'jes, maar deze staat niet standaard tussen de letters. Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen? (of is er een app die kan SMS'en?)
Ik heb het toestel inmiddels al een tijdje, maar heb swype inderdaad nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je swype gebruikt staat die er gewoon tussen.Of gebruik je liever het standaard toetsenbord?
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Geeft de telefoon bij jullie ook weer zoveel niet gelezen smsen, terwijl je ze al wel gelezen hebt? Na bijv. een reboot?
Bij samsumg apps, dat racespelletjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef DeStentor het volgende:
wow toen was het even stil? Komop mensen, heb dat ding niet voor niets gekocht
Asphalt 5, maar ook bijvoorbeeld toonwars, modern combat sandrstorm, PSX4Droid, Radiant is zeer verslavend ..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef DeStentor het volgende:
wat zijn nou echt mooie, en gave games voor de galaxy,
de galaxy kan dan wel heel krachtig zijn maar bij welke games komt dat tot zijn recht?
Gelukt, thanks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.
Ik vraag me al een hele tijd af hoe ik apps moet verwijderen die ik niet zelf geinstalleerd heb. Iemand een korte tut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Antony1989 het volgende:
Misschien handig om dit soort dingen in de OP op te nemen? Zoals de Voodoo lagfix en hoe je moet rooten, en de standaard apps ( telegraaf e.d. ) moet verwijderen? Komt in deel #2 wel, als we iemand vinden die daar zin in heeft :p
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af hoe ik apps moet verwijderen die ik niet zelf geinstalleerd heb. Iemand een korte tut?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Root. Download Titanium Backup. En verwijder de apps die jij wilt. Let wel op als je iets teveel verwijdert kan je telefoon stuk gaan! En ben je alles kwijt.
Zal er eens mee bezig gaan, maar dat laatste stukje over als je teveel verwijdert dat dan je telefoon stuk is beviel me niet zo.quote:
Heb je hem al geroot?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zal er eens mee bezig gaan, maar dat laatste stukje over als je teveel verwijdert dat dan je telefoon stuk is beviel me niet zo.
Edit: Hij vraagt om root privileges. Mijn ROM moet rooted zijn (jaja, mooie zinsopbouw) en hij heeft het over busybox.
Dus kom maar op met die tut
Nou, daar gaan we weer mee bezig dan. En teveel verwijderde apps zijn zeker niet zomaar even (of helemaal niet) opnieuw te installeren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb je hem al geroot?
Zo nee Rooten die hap! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403
Dan installeer je Titanium Backup. Moet werken dan, en dan kun je je apps verwijderen.. En wat ik bedoel als je teveel verwijdert. Stel je gebruikt handcent sms als standaard sms app, en je verwijdert de standaard sms app dan kun je niet meer smsen omdat handcent die ook nodig heeft. Zelfde als je een alternatieve e-mail app gebruikt, niet de standaard e-mail app verwijderen.
Apps zoals telegraaf, daily breifing en mini diary kun je verwijderen, vast wel meer maar daar waag ik me niet aan.
Ik denk dat de .apk's wel op het net zijn te vinden. Maar je kunt gewoon beter 2x nadenken voordat je iets verwijdert. Volgens mij kun je ook een backup maken met dat programma ( oh wacht heet niet voor niets titanium backup ) zodat je die later terug kunt zetten mocht er iets fout gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we weer mee bezig dan. En teveel verwijderde apps zijn zeker niet zomaar even (of helemaal niet) opnieuw te installeren?
op de site van vodafone is ie even duurquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef erniee het volgende:
ik zit eraan te denken deze telefoon ook te nemen icm een vodafone abbonement, zie link http://www.phonehouse.nl/(...)l-sms-web/150/2jaar/
mijn vraag is echter, weet iemand wat de internetbundel is? Als ik op de site van vodafone kijk bij ditzelfde abonnement staat erbij dat het 1 gig is. Maar op de site van the phonehouse kan ik het nergens terug vinden. Ik heb een beetje het vermoeden dat zij in de internetbundel gesneden hebben waardoor deze actie zo scherp lijkt. Iemand enig idee of zij dit uberhaupt kunnen/mogen doen, of dat het gewoon de bundel is zoals op de vodafone site met 150 belminuten/300 smsjes & 1 gig internet?
hehe, je sarcasme is over gekomen. Maar ik ben bang dat ik m'n usb kabel op het werk heb laten liggen. En daar kom ik dan achter aan het begin van m'n vakantie...quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik denk dat de .apk's wel op het net zijn te vinden. Maar je kunt gewoon beter 2x nadenken voordat je iets verwijdert. Volgens mij kun je ook een backup maken met dat programma ( oh wacht heet niet voor niets titanium backup ) zodat je die later terug kunt zetten mocht er iets fout gaan.
Ryanza's one click lag fix die in de market staat ( zoek op ryanza ) heeft volgens mij ook de mogelijkheid om je toestel te rooten. Staat in ieder geval genoeg op google over het rooten van je Galaxy s.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
hehe, je sarcasme is over gekomen. Maar ik ben bang dat ik m'n usb kabel op het werk heb laten liggen. En daar kom ik dan achter aan het begin van m'n vakantie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |