Beta5 is nu in ontwikkeling.quote:
Ik verwacht echter niet dat dit grote snelheids verschillen met zich mee zal brengen.quote:After interesting critics about memory management weaknesses with the default settings, this version will adopt stronger parameters.
This is an attempt do complete current filesytem I/O optimizations with a little more aggressive −but still conservative− lowmemorykiller improved behavior.
Nieuwe wat? Froyo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:45 schreef AapjeAapje het volgende:
Voodoo niet aan te raden. NIET DOEN. Erkomt over een paar dagen een nieuwe.
Oh, toch wel Froyo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik bedoel idd Froyo. Daarin zijn die bugs en vastlopers opgelost.
Dus om nou voor die paar dagen met belangrijke enge bestanden op je telefoon te gaan rommelen lijkt me niet zo handig... met een simpele task killer uit de appstore houd je het ook best een tijdje vol.
Wat is er eng aan Vodoo? Het veranderd alleen het file-systeem van de partitie waar de apps geinstalleerd worden. Niks meer niks minder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Dus om nou voor die paar dagen met belangrijke enge bestanden op je telefoon te gaan rommelen lijkt me niet zo handig... met een simpele task killer uit de appstore houd je het ook best een tijdje vol.
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef AapjeAapje het volgende:
Doe'squote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef DeStentor het volgende:
[..]
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmen
haha sorry maar die mensen vind ik zo irritant, die zeggen van alles terwijl de info echt grotendeels zelfverzonnen onzin isquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe'slief tegen je mede-Galaxy S eigenaren
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef DeStentor het volgende:
[..]
heb je enig idee waar je het over hebt? ga toch alsjeblieft een eindje zwemmen
Er staat ook een linux en Mac versie op hoor. Werken zelfs veel eenvoudiger dan die voor windows, daarbij moet je nog wat kloten met instellingen enzo, bij mac en linux is het echt alleen maar klikken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, duuh. Dat is nou net wat ik van plan ben, maar dan moet je rebooten op een gegeven moment en dat lukt niet en ook niet met die software omdat ik nog niet geroot heb. Kringetje is rond.
Maar zal je link even gaan lezen, thanks.
edit .exe files en ik heb linux, geen windows. Weer terug bij af.
Thanks, maar is ondertussen niet meer nodig. Met launcher pro kan je alle icons van de apps die je niet gebruikt laten verdwijnen. Ok, de app is niet weg, maar ik heb er vooralsnog ook geen last meer van. En er kan ook niets misgaan zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Er staat ook een linux en Mac versie op hoor. Werken zelfs veel eenvoudiger dan die voor windows, daarbij moet je nog wat kloten met instellingen enzo, bij mac en linux is het echt alleen maar klikken.
Niks, en met het aanmaken van een map genaamd: 'disable lagfix' herstelt ie de partitie weer naar zijn oorspronkelijke RFS filesystem. Dus ik weet niet waar je bang voor bent?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat is er eng aan Vodoo? Het veranderd alleen het file-systeem van de partitie waar de apps geinstalleerd worden. Niks meer niks minder.
Dat word gewoon weer Ex4 denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niks, en met het aanmaken van een map genaamd: 'disable lagfix' herstelt ie de partitie weer naar zijn oorspronkelijke RFS filesystem. Dus ik weet niet waar je bang voor bent?
En ik weet zeker dat Samsung nog steeds RFS zal gebruiken in Froyo, het is immers hun eigen filesystem. Net zoals NTFS van Microsoft is. Echter hoop ik wel dat ze het een stuk hebben verbeterd zodat er geen lag-fix meer nodig is, maar daar zou ik mijn geld niet op durven in zetten.
Ik snap het wel, ze hebben het zelf ontwikkeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat word gewoon weer Ex4 denk ikmet vodoo. Ik snap ook niet waarom ze RFS gebruiken als er al een hele goede standaard bestaat.
Probeer het eens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef DeStentor het volgende:
is het mogelijk om galaxy aan pc aan te sluiten en dan internet via de pc te krijgen?
www.hotsms.comquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef JennoL het volgende:
Iemand een suggestie hoe ik aan meer dan 10 mensen een sms kan versturen??
denk maar niet dat ik dat niet al geprobeerd had..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Probeer het eens?
En ik zal ook nog even uitleggen hoe je dat doet:
1. Aansluiten
2. Optie 4 kiezen in menuutje. Als dit niet komt, in je instellingen kijken.
3. Klaar.
Is dat nou zo moeilijk?
Instelling>>over het toestel>>usb instellingen>>pc internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef DeStentor het volgende:
[..]
denk maar niet dat ik dat niet al geprobeerd had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |