abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86668231
The Event

Er is een cover-up die zo groot is dat zelfs de President van Amerika niet alle details mag weten, wie wel achter de waarheid komt is Simon Lee, zomaar iemand. Het geheim is zo groot dat het de volledige koers van de mensheid kan veranderen. Uiteraard staat het leven van Simon op zijn kop.
De serie is bedacht door Nick Wauters, bekend van tv series The 4400 en Eureka en door Steve Stark die eerder verantwoordelijk was voor Medium.

Hoofdrollen
Ian Anthony Dale - Simon Lee
Laura Innes - Sophia
Zeljko Ivanek - Blake Sterling
Scott Patterson - Mark Buchanan
Jason Ritter - Sean Walker
Sarah Roemer - Leila Buchanan
Sayeed Shahidi - David martinez
Blair Underwood - President Martinez
Lisa Vidal - Christina Martinez

Preview
Afleveringen
De eerste aflevering is uitgezonden op 20 september 2010 in de USA.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_86668250
Net de eerste aflevering gezien, komt misschien een beetje langzaam op gang maar dit kan wel eens een hele goede serie worden! :)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_86668456
Klinkt interessant. Ga het in de gaten houden ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_86668538
Hopelijk is de rest van het seizoen niet zo in elkaar geflanst als de eerste aflevering, want dat is toch wel echt een buzz kill.

Ik denk dat The Event een mix wordt tussen 24, Lost en FlashForward

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-09-2010 22:41:12 ]
pi_86668764
de eerste aflevering was een beetje teveel...er werd heel veel in 1 aflevering gestopt en nog weet je niets....wel goed om verder te kijken, omdat ik toch wil weten wat er nu echt allemaal gebeurd :P
what you see, is what you get!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:10 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_86672241
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.

De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
pi_86673666
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Tweek het volgende:
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.

De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
Hopelijk op sbs, dan kunnen we genieten van grappige popstars reclames die in de afleveringen gemonteerd zijn. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_86677672
Interessant genoeg om even te blijven volgen, al was het idd nogal chaotisch gemonteerd.
pi_86680226
Blinde post zometeen na het eten kijken. Ben benieuwd
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_86683201
Aparte eerste ep.
beetje apart in elkaar gemonteerd zoals hierboven al gezegd is. dit is natuurlijk om verwarring te veroorzaken.
Maar ik blijf kijken.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:07:44 #11
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_86683994
Ik vond het maar een matige ep. Het steeds in overgaan naar andere personages met overlappende gebeurtenissen vond ik na 3 keer wel irritant...

Maar goed het einde maakte me toch nieuwsgierig dus ik geef het nog een epje of 2 de kans.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_86684860
Ik vind een beetje flashbacks niet erg, maar wat ze hier hebben gedaan gaat nergens over. Verder kwam de spanning er in de loop van de aflevering zeker wel in en zal ik dit nog wel een tijdje blijven volgen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:52:14 #13
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_86690992
Goed begin.
Natuurlijk veel introducties en dat een beetje kris kras door de tijd.
Smaakt in ieder geval naar meer.
Burnt to the core but not broken
pi_86691129
Interessant genoeg om te blijven volgen. Dat tijdreis gedoe was idd iets teveel
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:04:02 #15
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86691577
15 minuten so far en nog net niet in slaap gevallen. Vreselijke vent ook die hoofdrolspeler. Mja als serieverslaafde kijk ik het nog even aan. :')
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:48:21 #16
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_86696208
Wat een negatieve praat allemaal, ben ik dan de enige die echt heeft zitten genieten? Ik vond de pilot veel beter dan die van FlashForward vorig jaar (natuurlijk niet beter dan Lost, maar kom op, dat valt niet te overtreffen) en had ook totaal geen moeite met de jumps in de tijd (al verwacht ik wel dat dat de komende eps minder zal worden gedaan). En Jason Ritter is baas, leuk om hem weer eens op tv te zien (ik blijf het jammer vinden dat The Class destijds werd gecanceld). Kortom, ik kijk uit naar volgende week. Schijnbaar worden er al meteen antwoorden gegeven op enkele grote vragen, dus ik ben benieuwd.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_86697501
Redelijk begin. Komt niet in de buurt van Lost natuurlijk, maar in ieder geval niet zo hilarisch slecht als FlashForward. Ik zie het wel een paar afleveringen aan.

Dat switchen tussen die periodes vond ik niet zo erg, het was allemaal tamelijk makkelijk te volgen. Het grootste probleem dat de serie nu heeft is een chronisch gebrek aan interessante karakters.
pi_86700567
Ook gister gekeken, vond het opzich als Lost en scifi fan wel een leuke aflevering, die flashbacks vond ik niet al te storend, was best aardig te volgen.
pi_86708297
Ik vond het een zeer vette episode, alleen ik hoop dat er niet meer van die bullshit in komt net zoals dat vliegtuig dat in een keer verdwijnt :') Ik kijk het nog wel een paar afleveringen aan.

Trailer volgende week:
  woensdag 22 september 2010 @ 13:48:35 #20
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86709268
Laatste gedeelte was wat beter te behappen al was het maar omdat die vrouw was verdwenen en daarmee dat zoetsappige gedoe. Hoewel er wel vaart in zat en het idee an sich intressant is/kan zijn vind ik de uitvoering niet denderend tot nu toe.

Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijken :') en helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone. ;)
pi_86710636
Inderdaad! Die chick die uit de zee werd gered, heeft er sowieso wel iets mee te maken, lekker cliché :')
pi_86712282
over 10 minuten is ie binnen, ben toch wel benieuwd
  donderdag 23 september 2010 @ 09:44:59 #24
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86739898

Niets aan de hand mensen, gewoon blijven zitten en dramatisch kijken.. :')

3 of 4 lijkt mij, so far, het meest aannemelijlk, al denk ik dat het nog iets anders is, maar wat 'dat' is weet ik nog niet. ;)
pi_86752297
Nou ik moet het allemaal nog maar zien, ik blijf het wel volgen, maar ik vraag me af waar dit heen gaat en of ze de spanning er in kunnen houden zonder dat ze het gaat stretchen.
pi_86752523
Ik vond het toch wel een erg toffe pilot, denk dat deze serie zeker potentie heeft. We gaan het de komende weken maar eens in de gaten houden.
pi_86753169
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijken :') en helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone. ;)
Ik vond dat ook een beetje onnozel, totdat ik bedacht dat zo'n presidentiele limo best wel tegen een stootje kan, en dat je het prima kan overleven. Zeker aangezien dat vliegtuig voor het huis vanaf de achterkant, en niet op de auto die er een eindje voor stond.
pi_86753917
quote:
Ik zou het maar niks vinden als The Event een nieuwe Heroes of Fringe blijkt te zijn, die hebben we al. Ook geen aliens graag. Dat 'they' tijdreizigers zijn vind ik de beste van de 5.
pi_86754630
In de comments zegt daar iemand trouwens dat er iets met het getal 3 is (omdat de achterstevoren E in het logo op een 3 lijkt). De kamer waar Sean's vriendin verdween was 5314 en op de computer van de receptionist waar Sean om hulp vraagt staat een grote gele 3. Het vluchtnummer van het vliegtuig was daarentegen 514.

Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
pi_86755328
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
In de comments zegt daar iemand trouwens dat er iets met het getal 3 is (omdat de achterstevoren E in het logo op een 3 lijkt). De kamer waar Sean's vriendin verdween was 5314 en op de computer van de receptionist waar Sean om hulp vraagt staat een grote gele 3. Het vluchtnummer van het vliegtuig was daarentegen 514.

Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
http://www.truthseeker5314.com/
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_86759476
quote:
Wat is dat?
pi_86760272
Ik vond het tof! :)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_86761196
Ik vond het een toffe pilot! Wel een beetje cliché allemaal maar zeker simpel vermaak :), Gewoon niet te veel nadenken en lekker kijken.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:57:01 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_86762102
me is gonna love this show!! :Y

Goed bezig Fedor ;)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_86771450
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
me is gonna love this show!! :Y

Goed bezig Fedor ;)
;)
pi_86775248
Eerste aflevering was best frustrerend om te kijken, maar ik heb 'r vertrouwen in dat het wel beter gaat worden.
pi_86775739
Hopelijk aliens!
pi_86788920
Wat een tijdschakelingen. Maar wel te volgen. Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Vind Sean nog niet echt overtuigend, maar komt wellicht nog omdat we verder weinig achtergrondinfo krijgen.
pi_86793807
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
..

Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.
pi_86794385
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Bramaldo11 het volgende:

[..]

Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.
pi_86832456
Zeer toffe pilot aflevering. Ben benieuwd naar aflevering 2.
pi_86847014
Deze serie gaat me wel helpen het verlies van FlashForward een beetje te verwerken (en nu maar hopen dat deze niet net zo eindigt met 1 seizoen o.i.d. :')). Puik begin iig.
pi_86853330
Lijkt me wel wat na het zien van de eerste ep.
Hopelijk wat leuke/goede Sci-fi elementen!
  zondag 26 september 2010 @ 10:20:51 #44
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_86853374
Ben benieuwd!!!!
opgezegd@fok.nl
pi_86865161
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.
Klopt, maar die zijn lang niet zo vet als Lost (en doel ik op alles zonder het sci-fi gedeelte, dus vooral de eerste drie seizoenen).
pi_86882971
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:

Waarna na 6 seizoenen blijkt dat die cijfers geen ruk voorstelde.

(Ja, het zit me nog steeds dwars) :p
pi_86887354
Ik krijg het idee dat die mensen die zijn weggestopt in die inrichting de grootste genieën van onze aarde zijn, die daar zijn verstopt om in het geheim wapens etc te ontwikkelen, zodat de US controle houdt. Eén van die uitvindingen is kennelijk de transporter.

Benieuwd naar episode 2!
  maandag 27 september 2010 @ 20:28:09 #48
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_86915713
Ik hoop dat dit een goede opvolger van Lost wordt want Flashforward was het net niet ...
opgezegd@fok.nl
  maandag 27 september 2010 @ 21:14:27 #49
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_86918379
Gisteren eerste ep gezien, kan wel wat worden al vond ik het jammer da het vliegtuig uhm ja wat gebeurde er eigenlijk :')
You must believe in free will; there is no choice.
pi_86920824
Ik heb gekeken.....en ik weet nog steeds niet precies waarna ik gekeken heb. Hoewel ik Jason Ritter cool vind, ga ik dit denk ik niet meer kijken. Voor je het weet heb je je zelf door 6 seizoenen heen gesleept en snap je er nog de ballen van ;)
pi_86930257
Goede 2e episode. Dit zou best nog eens wat kunnen worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_86936501
Hele vette 2e ep inderdaad. Stuk beter dan de eerste en beter uitgewerkte tijdschakelingen dit keer.
pi_86944181
Mee eens. Blijf voorlopig wel kijken :)
pi_86953759
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president. :')__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
pi_86954287
Ik ga het ook volgen.. vanavond maar ff binnenhalen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86954905
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Shasty het volgende:
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president. :')__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
kon dit niet in een spoiler?
pi_86955243
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
pi_86955936
Er zit in ieder geval een beetje tempo in. We weten nu al dat het aliens zijn, en wie de Cylon is die in de regering is geïnfiltreerd. Ik was al bang dat we daar een seizoen naar moesten raden.

Die flashbacks zijn niet echt irritant, het verhaal is simpel genoeg om te volgen, maar voegen ook weinig toe. Een beetje een goedkope manier om wat spanning toe te voegen door een niet chronologische volgorde.
pi_86959105
Net aflevering 2 gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens wel: Laura Innes *O*
pi_86959378
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
pi_86959497
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
Tsja, weet niet. Houd niet zo van dat soort 'in your face' science fiction. Had het liever bij menselijke conspiracy theories gehouden.
pi_86961327
Goede tweede aflevering.

Ik lees dat sommigen denken dat ze echte aliens zijn, maar is dat wel echt duidelijk?
En dan bedoel ik aliens uit ons universum, afkomstig van een verre planeet.
Waarom zouden het geen personen kunnen zijn uit een ander universum.

Sophia zei in 1944: "Unless you go, there is no hope. For anyone for us."

Dat ze zijn gekomen was voor hun dus een noodzaak en willen iets hebben wat hun wereld zal helpen om te overleven. Als ze de technologie en energiebronnen hebben om het hele universum door te reizen, maar uiteindelijk crashen op onze wereld dan vind ik dat toch erg merkwaardig. Ook zou het reizen aanzienlijk veel tijd kosten en moet je met het infiltreren ook rekening houden hoe je jezelf presenteert, zoals mode en kapsels. Je zag vrouwen met jaren '40 kapsels en als je zolang moet reizen is het lastig om deze dingen in te schatten.

Dat ze de kennis hebben om naar verschillende universums te gaan en dat ze door de grote hoeveelheid elektromagnetische straling die vrijkomt en tijdsdruk niet in staat zijn om vliegtuig in de lucht te houden vind ik dan al een stuk waarschijnlijker.

Ik vond het voor mijn gevoel nu meer een mix van Fringe en een beetje The 4400, en dan bedoel ik vooral de argwaan voor de personen in het begin van seizoen 1.

De flashbacks waren nu niet hinderlijk, maar dat komt vooral omdat ze meestal nuttige details gaven en niet telkens spannende scenes onderbraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-09-2010 23:27:42 ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:26:26 #63
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_86964483
Ik vond de tweede aflevering eerlijk gezegd flink tegenvallen tov de pilot. De serie opgeven gaat echter zeker nog niet gebeuren, daarvoor keek ik er te veel naar uit. Bovendien is het aanbod van nieuwe series dit jaar nogal mager, dus erg veel alternatieven zijn er niet. Hopen dus maar op verbetering volgende week.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_86967896
Prima ep... aliens zijn prima, als het verhaal eromheen maar een beetje origineel is.

En a.u.b geen alternate universe, ik heb geen behoefte aan Fringe 2.
pi_86969220
Wel een prima aflevering idd!

Mijn gedachte was ook dat het geen aliens zijn. Misschien uit een ander universum of bijvoorbeeld tijdreizigers (1% verschil in DNA door evolutie?)
pi_86979113
de tweede aflevering vond ik een teleursteling, twas lang niet zo spannend meer als afl. 1
pi_86979415
Snap er nu al geen kut meer van, maar ik blijf het nog wel even aanzien :)
pi_86994557
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
oh, ik wist niet dat dat regel was..
pi_87007257
dat zustertje was wel een echte bitch
pi_87111654
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.

Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.

En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.

Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
pi_87111762
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.

Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:16:59 #72
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87111789
Wie zegt dat het Aliens zijn?
Dat is toch niet met zovel woorden gezegd?
Wat mis ik / zie ik over het hoofd?

Voor hetzelfde geld is het een groep die anders geevolueerd is in en afgelegen streek (klinkt mij niet erg aannemelijk/geloofwaardig overigens) of tijdreizigers die schipbreuk hebben geleden (uit de toekomst, mensheid die verder is geevolueerd, zou ook de techniek van hen enigzins kunnen verklaren).
pi_87111877
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef PPL het volgende:
Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
pi_87111886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef PPL het volgende:
Ze zeggen toch dat ze extra-terrestial zijn? Verder kan de serie ook mij ook niet boeien, dus de door de plee spoelen deze crap.
pi_87111935
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.

Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
Ohhhhhhh interessant.

Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:23:54 #76
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87112031
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Vandaar vaagheden en speculaties om later een daadwerkelijke richting te kiezen aan de hand van kijkers-reacties.
De enige die het 'weten' is de groep van Sophia zelf, en die hebben (zover ik mij kan herinneren) nog niets losgelaten.
Speculaties binnen de CIA waarbij een van de Groep Sophia/Groep Thomas aanwezig was tel ik niet mee, zij kunnen er baat bij hebben om de waarheid achter te houden en de Homo Sapiens lekker te laten gissen/raden speculeren (verdeel en heers).

[ Bericht 0% gewijzigd door PPL op 02-10-2010 20:33:17 ]
pi_87112102
De groep-Sophia zijn een stel goedkope mens-acteurs omdat de scriptschrijvers niets beters kon bedenken dan een mensenkloon-alienras.
pi_87112215
Ik vond de serie overigens best spannend, tot het moment dat de aliens idd "mensen" bleken te zijn :'). Godverdomme, wat zakte de spanning diep in m'n schoenen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:32:09 #79
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87112328
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ohhhhhhh interessant.

Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Vandaar dat ik denk aan gestrandde tijdreizigers die naar een 'event' kwamen kijken (in dit geval WO2).
Ik denk (maar dat is persoonlijk en sowieso lastig op basis van twee afleveringen) dat wij het moeten zoeken in een gestrandde groep zoals voorkwam in de film Timescape..
Vandaar hun kleding en het aangepast zijn.

Voorts denk ik dat Groep Thomas verantwoordelijk is voor het redden van de president.
Wie of wat achter de aanslag (of poging daartoe) ziet weet ik niet.
Ik noem hen voor nu Groep Vicky.
Misschien afvalligen van Groep Thomas of ontsnapten uit de gevangenis van Groep Sophia (dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk) die hun superioriteit willen gebruiken om over de aarde te heerschen?

PS:
Heerlijk dit speculeren.
Lachen om dit over vijf seizoenen terug te lezen en dan te merken hoe erg je ernaast hebt gezeten...
:X
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:35:00 #80
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87112438
Of... misschien zijn het resultaten van cross breeding tussen ontvoerde mensen en aliens.
Wat er met de ontvoerde mensen zelf is gebeurd hebben wel al gezien in The 4400.

Nu dus hun 'offspring'.

:?
pi_87112788
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor _O- :D.

Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.

Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.

[ Bericht 25% gewijzigd door pberends op 02-10-2010 20:51:54 ]
pi_87115727
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Nee? Ik wel. Vele malen liever een serie die je eigen fantasie aanspreekt dan voorgekauwde crap in de zoveelste cop-show.
pi_87115842
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ohhhhhhh interessant.

Nogal wiedes. Als een ras in staat is tot tijdreizen kan het zich daar ook op voorbereiden.
pi_87116868
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:

Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.

Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
pi_87128173
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
Maar ze zagen er wel tof uit :7.
pi_87156785
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef pberends het volgende:
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.

Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.

En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.

Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
Lol er zijn pas 2 afleveringen uitgezonden en jij denkt al helemaal door te hebben hoe het verhaal in elkaar steekt. Lekker voorbarig. Maar goed, zelf weten
pi_87158663
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef PPL het volgende:

[..]

Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
pi_87161192
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:51 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
Sowieso moeten schrijvers bijna altijd een show-bible schrijven voor de serie opgepikt kan worden door een netwerk. Daar staat precies in wat de mythologie inhoudt en welke verhaallijnen gebezigd zullen worden.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:12:30 #89
236046 NotYou
tigerblood
pi_87196685
Mindere 3e ep. :') Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Je suis Charlie Sheen
pi_87209349
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
pi_87219845
Vond het wel een goede aflevering eigenlijk. Al was dat laatste stuk wel erg 4400-achtig.. maargoed, ben benieuwd waar dit heen gaat.
pi_87227449
ik vind het op zich allemaal wel leuk
beetje speculeren enzo :)
pi_87233685
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
100x beter dan V dit
pi_87234613
Prima dit. Tig keer beter dan FlashForward en V. Het tempo zit er lekker in en dat is denk ik het leukste aan de serie.
pi_87236344
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef NotYou het volgende:
Mindere 3e ep. :') Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.

Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
pi_87250215
Die laatste scene vond ik juist het meest voorspelbaar.
Toen ik zag "Temporary Morque" en besefte dat het de laatste paar minuten van de aflevering waren, wist ik al dat het een eppisode climax moest worden en dus dat dit ging gebeuren. (wat moet er anders met een stapel lijken gebeuren ;-))
Het hoe en waarom is me natuurlijk nog een raadsel.
pi_87251911
Wel leuk. En ach, cliche's... je blijft ze houden. In Lost had je ze wat minder, maar dat was meteen ZO vaag.
pi_87255714
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:11 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.

Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
Nou ja, ze deden zich voor als US Marshals, misschien is het niet zo heel vreemd als die een gun bij zich hebben. Het doorlaten van dat mes bij die ene vriendin van die klikspaan is inderdaad een behoorlijke goof... elke millimeter van elke ruimte wordt in de gaten gehouden zoals ze zeiden, maar even in haar zakken kijken, neuh :')

Net als de wonderbaarlijk snelle genezing van die FBI-agente... maar hey, misschien komt dat omdat ze ook een "alien" is, maar Sean helpt omdat ze dat niet meer weet omdat ze gehersenspoeld is o.i.d :P Ik ga echt kapot als dat straks nog blijkt te kloppen ook :D

Ach, zolang het tempo er een beetje in blijft en er geen duidelijke filler episodes zijn vind ik het een vermakelijke serie.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:10:35 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_87262128
I knew I was gonna love this show :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_87280713
Deze episode lijkt voor mij de serie te gaan redden, was best gaaf!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:34:41 #101
192683 AMDB
Visionair.
pi_87453200
waarom al die spanning opbouw om walter te pakken te krijgen, ze hadden hem alleen op kunnen pakken, wat een mega-omweg in de serie
ik denk dat 1 van zn ouders er mee te maken heeft
pi_87453772
Ze wisten niet van te voren dat hij op ten duur zo'n vervelend probleem zou zijn.
En Leila hadden ze in eerste instantie alleen ontvoerd om de medewerking van haar vader af te dwingen.
pi_87456400
De matigste aflevering tot nu toe. Een opeenvolging van matige clichés die de eerste keer al niet leuk waren. Waarom willen de bad guys die hoofdpersoon eigenlijk zo graag hebben? Ja, hij heeft die vrouw gezien, maar dat lijkt me nou ook niet echt een onmisbare schakel in het complot.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:17:28 #105
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_87499390
Ik vond 'm tof. Al gebeurde er weinig. We zijn nauwelijks iets verder dan in de vorige ep.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_87499517
Dat die agent ook nog die vent dood schoot in de kelder vond ik wel wat te ver gaan trouwens.

Wel leuke plottwist trouwens, dat van die politie.

Alleen wel weer "toeval" dat ze niet aanbelt bij mensen, maar gaat rennen enzo.
pi_87499887
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:17 schreef Ereinion het volgende:
De matigste aflevering tot nu toe. Een opeenvolging van matige clichés die de eerste keer al niet leuk waren.
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.
pi_87500009
Het is ook vrij slecht allemaal, maar toch kijkt het wel lekker weg.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:26:55 #109
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_87502033
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.
Ik ben dezelfde mening toegedaan.

Niet te geloven dat er mensen zijn betaald om zo'n shit script te schrijven :')
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_87502532
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:41:09 #111
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_87502590
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
:z
pi_87503559
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Helemaal mee eens, ik kijk het ook niet meer *O*.
pi_87503608
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29

Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt :'). Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck :'). Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?

edit: typo

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 14-10-2010 07:56:13 ]
pi_87511741
Begint idd steeds matiger te worden. Zie het nog een paar afleveringen aan
pi_87518049
Het was inderdaad allemaal erg clichématig, toch waren de scenes best spannend en was de cliffhanger niet origineel, maar wel origineel in beeld gebracht.
pi_87521624
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:

Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt :'). Bijna na zo weinig als het "slecht scorende" Chuck :'). Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?
Goede marketing :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87522227
ik kijk nog wel maar zodra het echt onlogisch begint te worden en de spanning wegzakt is het exit met deze serie.
pi_87530048
ok 1e aflevering gezien wel leuk maar de achterlijke hoeveelheid timeshifts is absurd! 23 min eerder 3 weken eerder 3 maanden eerder bladiebla!!!! blijft dat zo? want dan hoef ik de rest niet te zien :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87530496
dat blijft zo maar dan in veeeel mindere mate gelukkig
pi_87530666
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat blijft zo maar dan in veeeel mindere mate gelukkig
hmmm toch maar een paar afleveringen kijken dan... kan niet zeggen dat ik het super vond voor zover maar goed we zien wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87541506
ok net 2e aflevering gezien... ik weet nu al vrijwel zeker dat de president een van die buitenaardse wezens is :Y
pi_87553147
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:

Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt :'). Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck :'). Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?

mjah ik kan dat bergrijpen... chuck was de 1e 2 seizoenen te pruimen maar meer dan dat was het niet. the event heb ik halverwege episode 4 afgezet omdat ik het gewoon niet leuk genoeg vind. tevens erger ik me dood aan de vele timeshifts }:|
pi_87562438
Toen hij dat flesje kapot liet vallen wisten we natuurlijk al direct dat ze haar touwen daarmee door ging sneijder. Dat het dan weer met voorbedachte raden was had ik weer niet verwacht. Tot nog een mooie twist.
Ik kijk het nog een paar afleveringen aan, beetje dubbel gevoel. Het heeft nog wel de potentie om zich tot een goede serie te ontwikkelen, maar het komt wat slecht uit de startblokken.
pi_87563589
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef opinionr het volgende:
Toen hij dat flesje kapot liet vallen wisten we natuurlijk al direct dat ze haar touwen daarmee door ging sneijder. Dat het dan weer met voorbedachte raden was had ik weer niet verwacht. Tot nog een mooie twist.
Ik kijk het nog een paar afleveringen aan, beetje dubbel gevoel. Het heeft nog wel de potentie om zich tot een goede serie te ontwikkelen, maar het komt wat slecht uit de startblokken.
:') wesley zit in een andere soap serie
pi_87574846
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

:') wesley zit in een andere soap serie
Tja, toch ziekelijk te veel met voetbal bezig schijnbaar :')
Snijden jij snapt?
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:11:14 #126
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87635753
pi_87635972
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mjah ik kan dat bergrijpen... chuck was de 1e 2 seizoenen te pruimen maar meer dan dat was het niet. the event heb ik halverwege episode 4 afgezet omdat ik het gewoon niet leuk genoeg vind. tevens erger ik me dood aan de vele timeshifts }:|
'Chuck' komt naar Nederland

:7.
pi_87642088
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef opinionr het volgende:
Vond ik zelf ook, dat had ik dan weer niet verwacht. Vind het tot nu toe een leuke serie die ik zo lang blijf kijken als dat ik het leuk vind. In ieder geval een stuk leuker dan Dexter, die veel mensen ijzersterk vinden maar mij totaal niet kon boeien.
pi_87642452
Vervelend dat geswitch tussen verhaallijnen en flashbacks.
Wel een aardige serie voorlopig.
  Donald Duck held zondag 17 oktober 2010 @ 19:51:42 #130
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_87642645
Eigenlijk alleen in de eerste aflevering waren de verschillende tijdskaders echt irritant, omdat het zoveel verschillende waren. Dat was echt vrij verwarrend. In de andere afleveringen valt het wel mee, omdat ze niet zo enorm verspringen. Wel voegen de flashbacks tot nu toe maar weinig toe. Ze zijn niet van het niveau Lost, waar je dus wel enorm boeiende achtergrondverhalen mee kreeg op die manier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_87667658
Ik vind het leuk, maar ben wel bang dat het weer zo'n serie is die niet het tweede seizoen haalt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:56:13 #132
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87728967
Toch weer een leuke ep.
Ben idd wel benieuwd of Elias had doorgezet.
Kijken wat er nu volgende week gebeurd,
Leila en Sophia vrij.
Carter straks onder verhoor?
En Vicky dan?

Overigens ben ik nieuwsgierig waar de loyaliteit van 'groep Vicky' ligt.
Komt mij over als een groep huurlingen en niet zozeer deel van het neergestortte volk waar Thomas en Sophia toe behoren.
Maar door wie worden zij betaald?
pi_87730195
De plotholes in deze aflevering waren echt slecht :')

- hoe kwam Sean in vredesnaam aan het nr van die evil chick
- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
- waarom kunnen Sophia en die undercover alien blijkbaar vrijuit spreken in die facility?

Ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een blijvertje is.
pi_87730747
Die schiet scene in het politie station was ook dramatisch ;(. Heb hetzelfde als bij FlashForward, verhaal opzich is interessant, maar de uitwerking is nog niet echt wat
pi_87730884
quote:
En weer een nieuw kijkcijferdieptepunt voor The Event, hoewel het inzakken eindelijk wat lijkt af te zwakken :').
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:40:11 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_87730974
Minste episode tot nu toe.. volgende week onder de 6miljoen.
pi_87731059
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:

- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
- waarom kunnen Sophia en die undercover alien blijkbaar vrijuit spreken in die facility?

- van die buddie van Sean?
- uhh bluf?
- goede vraag.
pi_87731246
Probeerden ze nou het legendarische Penny&Desmond telefoontje te kopiëren, inclusief exact dezelfde storingsgeluidjes? Heb ik trouwens de reden voor die storing gemist of was dat louter voor het dramatisch effect? :{
pi_87732235
quote:

Dat laatste slaat echt helemaal nergens op nee. Er zijn 80 aliens/tijdreizigers die zestig jaar gevangen gehouden worden, maar er is niemand die het opvalt dat die ene undercover agent om de dag even naar Alaska vliegt om daar met de hoofdalien te praten, en er is niemand die die gesprekken opneemt, tja.

Het ergste vond ik nog wel die scene met die sniper bij het politiebureau. 'Zal ik hem neerschieten?' 'Nee, we moeten discreet blijven'. WTF? Discreet? Ze hebben net een paar afleveringen geleden een heel FBI kantoor doodgeschoten om die Sean te pakken, ze zitten nu in een politiebureau waar alle echte agenten dood zijn, maar ze kunnen Pietje niet neerschieten op straat omdat ze discreet moeten zijn. We zijn nog maar een paar afleveringen onderweg en de schrijvers moeten zich al in dit soort bochten wringen.
pi_87732374
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

die gast op het dak zegt letterlijk "i can take them down right now"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:14:01 #141
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_87732726
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Probeerden ze nou het legendarische Penny&Desmond telefoontje te kopiëren, inclusief exact dezelfde storingsgeluidjes? Heb ik trouwens de reden voor die storing gemist of was dat louter voor het dramatisch effect? :{
Ik dacht precies hetzelfde :')

Toch jammer, telkens weer denk ik "misschien dat dít wel het nieuwe Lost wordt", maar nooit gebeurt het echt ;( Het is alsof ze in Hollywood denken dat Lost alleen een succes was vanwege de grootschalige mysteries en conspiracies, maar wat mij betreft lag het succes van Lost (zeker in het begin) juist bij de focus op één groep mensen, die allemaal samen in dezeflde (sfeervolle!) setting in een moeilijke (en ja: mysterieuze) situatie waren beland. Pas later kwamen daar steeds meer locaties, groeperingen en samenzweringen bij. Het lijkt alsof men met Flash Forward en The Event heeft geprobeerd Lost te reverse engineeren, maar daarbij meteen willen demonstreren dat die series op Lost lijken want "kijk! wij hebben ook groepen van onduidelijke loyaliteit die met elkaar strijden om onduidelijke redenen! En ogenschijnlijk onverklaarbare gebeurtenissen!".
Het is allemaal te geforceerd en er wordt nergens de tijd genomen om je het verhaal / de situatie in te trekken. Lost had wellicht een (soms erg) trage opbouw, maar dat was ook een belangrijk deel van de charme, want er werd echt een wereld opgebouwd op het eiland. Bovendien boeit in The Event (en dat was ook al zo bij Flash Forward) het verhaal eigenlijk niet zoveel als de personages verder totaal uitwisselbaar zijn. Niemand in The Event heeft echt een persoonlijkheid en dat maakt het saai :O . Mensen moeten eens leren een character bible te schrijven voordat ze een serie opzetten. :(

Los daarvan vind ik The Event best vermakelijk. Maar het is wel echt het lelijke muurbloempje dat je laat vallen zodra er iets lekkerders voorbij loopt. :')
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:40:27 #142
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87734021
quote:

Gekregen van haar Vicky's moeder in de vorige ep, voor noodgevallen.
quote:
Pure bluf.
Pokerchannel was er niets bij :')
quote:
Daarom gaf hij vorige ep volgens mij ook aan dat de 'vrije' tijd beperkt was.
Er is verder niet op ingegeaan, maar wss was er iets van en tijdelijke blokkade ofzo die hen even wat ruimte gaf (?)
quote:
Ik bestrijd dit niet, maar tot nog toe vermaak ik mij er wel mee.
Hopen dat we niet met een cliffhanger a la Flash Forward blijven hangen.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dat laatste slaat echt helemaal nergens op nee. Er zijn 80 aliens/tijdreizigers die zestig jaar gevangen gehouden worden, maar er is niemand die het opvalt dat die ene undercover agent om de dag even naar Alaska vliegt om daar met de hoofdalien te praten, en er is niemand die die gesprekken opneemt, tja.
Volgens mij zit Sophia al lang niet meer in Introska, maar in een gevangenis in de buurt van D.C.
Daar zit zij sinds terugkomst uit Miama.
quote:
Het ergste vond ik nog wel die scene met die sniper bij het politiebureau. 'Zal ik hem neerschieten?' 'Nee, we moeten discreet blijven'. WTF? Discreet? Ze hebben net een paar afleveringen geleden een heel FBI kantoor doodgeschoten om die Sean te pakken, ze zitten nu in een politiebureau waar alle echte agenten dood zijn, maar ze kunnen Pietje niet neerschieten op straat omdat ze discreet moeten zijn. We zijn nog maar een paar afleveringen onderweg en de schrijvers moeten zich al in dit soort bochten wringen.
:D
Goed Punt!
  Donald Duck held dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:02:16 #143
46149 __Saviour__
pi_87734877
Wat iemand hierboven al zei, het mankeert in deze serie nog echt aan personages met wie je meeleeft. Het zijn echt eendimensionale karakters. Het vrouwtje dat Vicky speelt is wel lekker trouwens.
En ik ben er vrijwel van overtuigd dat de gevangenen gewoon mensen zijn. Maar dan uit een verder ontwikkelde parallelle wereld. Hun gedrag en opmerkingen zijn gewoon te menselijk om buitenaards te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_87736202
In ieder geval komt er wel een volledig 1e seizoen.

Maar eens kijken hoe dit gaat ontwikkelen.
pi_87738009
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat iemand hierboven al zei, het mankeert in deze serie nog echt aan personages met wie je meeleeft. Het zijn echt eendimensionale karakters. Het vrouwtje dat Vicky speelt is wel lekker trouwens.
En ik ben er vrijwel van overtuigd dat de gevangenen gewoon mensen zijn. Maar dan uit een verder ontwikkelde parallelle wereld. Hun gedrag en opmerkingen zijn gewoon te menselijk om buitenaards te zijn.
Ik ga uit van tijdreizigers, juist omdat ze nu de suggestie proberen te wekken dat het aliens zijn

Dat zou wel een interessante wending zijn trouwens.
pi_87742919
quote:
Dat FBI vrouwtje bleef toch in de auto zitten in eerste instantie? Maarja, stapte idd uit toen ze schoten hoorde.
Ook wel mooi hoe zo'n FBI agente constant weer in de hoek gedrukt wordt door een IT-nerd :')

Vermakelijke serie, bij vlagen tenenkrommend.
In the coolest little capital of the world
pi_87743000
Lekkere wijven serie :9
pi_87744788
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Ook wel mooi hoe zo'n FBI agente constant weer in de hoek gedrukt wordt door een IT-nerd :')
Haar genezend vermogen is ook bijzonder :) 2 afleveringen terug nog een stuk auto in der schouder en nu heeft ze nergens last van :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:36:45 #149
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_87758114
quote:

Ik vraag me serieus af of ze de scripts lezen van de series waar ze miljoenen in investeren :')

Oh en: Als je het niets vindt dat kijk je tog nie :(
pi_87760000
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef PPL het volgende:
Toch weer een leuke ep.
Ben idd wel benieuwd of Elias had doorgezet.
Kijken wat er nu volgende week gebeurd,
Leila en Sophia vrij.
Carter straks onder verhoor?
En Vicky dan?

Overigens ben ik nieuwsgierig waar de loyaliteit van 'groep Vicky' ligt.
Komt mij over als een groep huurlingen en niet zozeer deel van het neergestortte volk waar Thomas en Sophia toe behoren.
Maar door wie worden zij betaald?
Het zou me niks verbazen als Vicky en d'r vriendjes gewoon een splintergroep zijn onder het bevel van Blake Sterling, het hoofd van de CIA.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:31:15 #151
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_87768183
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als Vicky en d'r vriendjes gewoon een splintergroep zijn onder het bevel van Blake Sterling, het hoofd van de CIA.
Ohja tuurlijk. Hij wil het vrijlaten voorkomen en wilde daarom de president killen. Klinkt best wel logisch.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_87820884
de "aliens" hadden niet verwacht dat de techniek nog zo ver achterliep toen ze op onderzoek uitgingen (het openmaken van de buizenradio) en ze willen blijkbaar graag naar "huis" toe.

dat het tijdreizigers zijn is best aannemelijk.

ik zie er soms wel S04 prison break acties inzitten :')
namaste
  Donald Duck held vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:19:30 #153
46149 __Saviour__
pi_87839688
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ze wel in staat zijn om een vliegtuig te transporteren, maar niet zelf hun eigen mensen kunnen bevrijden. Ook vraag ik me af hoe ze eigenlijk aan die transportertechnologie komen. Als ze zoiets zelf hebben kunnen bouwen, waarom kunnen ze dan ook niet gewoon naar huis door de benodigde apparaten te bouwen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_87875249
Vanmiddag de eerste twee afleveringen gekeken, valt niet tegen tot zo ver :)
pi_87887040
Vet stoere serie!!!!!!!!! Net alle 5 episodes gekeken :P :') Kon maar niet gaan slapen MOEST ze zien :P
pi_87926147
Veel nieuwe vragen en weinig antwoorden in aflevering . Hoop dat komende aflevering meer duidelijkheid bied omtrent de aliens
pi_87946725
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Dulk het volgende:

ik zie er soms wel S04 prison break acties inzitten :')
blij dat je het zegt, ik had precies hetzelfde bij de bevrijding van die blondine :')
pi_87947611
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Prego het volgende:

[..]

blij dat je het zegt, ik had precies hetzelfde bij de bevrijding van die blondine :')
je echt he,

SPOILER
namaste
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:35:00 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87948913
Ik ga beginnen, kom het net tegen, ben benieuwd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_87993993
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Dulk het volgende:

[..]

je echt he,

SPOILER
LOL precies dat!
pi_88009509
Vette aflevering weer!
pi_88013536
Heb me zitten ergeren deze aflevering. Dacht die Simon werkelijk dat niemand er achter zou komen dat hij dat goedje uit het magazijn mee zou nemen?
Waarom stonden er toevallig net geen street camera's rond het koffiehuisje, maar wel rond een leeg magazijnpand?
Waarom viel het niemand op dat Simon het slot kraakte van dat magazijnpand en er in zijn eentje naar binnen rende terwijl dat beeld megagroot te zien was in de controlekamer?
Waarom speelde die schreeuwlelijke journaliste in het huis van Leila's ouders zo slecht?
pi_88015276

Kijkcijfers voor Episode 6 zelfs onder de 6 miljoen, wat een drama voor een nieuwe serie :'). Nog even en het 3 jaar oude Chuck scoort nog beter dan The Event :').
pi_88020842
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Heb me zitten ergeren deze aflevering. Dacht die Simon werkelijk dat niemand er achter zou komen dat hij dat goedje uit het magazijn mee zou nemen?
Waarom stonden er toevallig net geen street camera's rond het koffiehuisje, maar wel rond een leeg magazijnpand?
Waarom viel het niemand op dat Simon het slot kraakte van dat magazijnpand en er in zijn eentje naar binnen rende terwijl dat beeld megagroot te zien was in de controlekamer?
Waarom speelde die schreeuwlelijke journaliste in het huis van Leila's ouders zo slecht?
Idd :')

Alle camera's activeren zou ik ook direct doen en niet op het laatste moment. Beetje slecht gedaan allemaal. Hoop dat komende aflevering(en) wat beter wordt, anders haak ik ook af :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:21:17 #165
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_88044068
Dus toch Aliens.
Weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
:{
pi_88044207
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef PPL het volgende:
Dus toch Aliens.
Weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
:{
mwah, dat is toch nog niet helemaal duidelijk. Ze kunnen volgens mij nog alle kanten op. Het tijdreis verhaal lijkt me in ieder geval toffer dan "aliens"
pi_88053289
Dat die journaliste denkt dat het aliens zijn hoeft niet te betekenen dat het geen tijdreizigers zijn. Dus dat kan nog alle kanten op.

Simon had geen keus natuurlijk, hij moest iets doen. Ik kan me alleen geen koffietent voorstellen waarbij je alles zelf uit een thermoskan schenkt.

En een reden dat ze de personen die gevangen zitten op die basis nog niet bevrijd hebben met hun techniek zou kunnen zijn dat ze zichzelf nog niet bekend wilden maken. Ondertussen hebben ze dat aardig gedaan, dus kan kan de basis ook leeggehaald worden.

Voorlopig nog een interessante serie met wat kleine schoonheidsfoutjes.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_88054395
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Echt direct toen ik 'm daar zag staan dacht ik "wtf doe je nou man? :')"... dus een ongehoorde fout, of iets waar we nog meer over horen.
Vond het overigens wel aandoenlijk gespeeld met die vrouw die hij zomaar verliet, en dat hij er blijkbaar persoonlijke problemen mee krijgt om steeds weer uit zijn huidige leven te stappen. Maar damn, wat een plotholes. Kan me niet voorstellen hoe ze dat later nog recht kunnen trekken met extra informatie (ook die koffieshop idd, zie je die Simon daar dan ook niet naar binnen stappen ofzo?)
pi_88054411
oeps

[ Bericht 99% gewijzigd door Fleischmeister op 28-10-2010 02:45:47 (quote i.p.v. edit :/) ]
pi_88055882
Trouwens wel een toffe scene in 1 shot (voor zover ik kon zien) toen Simon uit het gebouw probeerde te ontsnappen
pi_88067903
Vermakelijke serie, maar daar is alles wel mee gezegd. Kwalitatief hoogstaand is het niet echt allemaal. Toch blijf ik deze serie braaf volgen nu het de garantie heeft dat het een volledig seizoen krijgt. :)

Vicky (het oog wil ook wat) en Blake maken de show, de rest is allemaal inwisselbaar wat mij betreft.
pi_88082705
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens wel een toffe scene in 1 shot (voor zover ik kon zien) toen Simon uit het gebouw probeerde te ontsnappen
Dat was een leuk stukje ja. Het verhaal gaat aardig snel en houdt je in afwachting van de volgende episode (beetje zoals Lost dus), en dat maakt het wel leuk om naar te kijken. Tja, en verhalen met aliens/tijdreizigers e.d. kan ik sowieso niet gauw weerstaan :P

Ze moeten alleen wat minder klungelig zijn met het plot.
pi_88200251
Blijft een fijne serie om te kijken, de laatste aflevering daarin zaten teveel van die dingen waarvan je zegt te simpel en dat gaat toch uitkomen.
Maar het verhaal kan nog alle kanten op. Hoop wel dat het de kans krijgt van NBC.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:42:28 #174
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88265678
Net de eerste ep gezien, begon wat vreemd (gesprek tussen de joint chiefs en de president was niet overtuigend, het overschakelen naar een nutteloze cruise ergens bij een eiland), maar de spanning zat er goed in uiteindelijk. Hoe alles duidelijk werd over het vliegtuig was toch best top gedaan. :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_88265816
Even in een spoiler:
SPOILER
  woensdag 3 november 2010 @ 13:04:09 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88283740
Ik ben niet zo'n zeikerd maar wtf wat een fouten. Ik erger me ook dood aan de 'ohja tuurlijk' momenten.
Kijken of ik het nog langer volhoud
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_88284299
Het zal wel een beetje de FlashForward kant op gaan ben ik bang.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:34:58 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88284736
Ik vond FlashForward beter.
pi_88288592
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef dapluiz het volgende:
Daar zat ook weer een tenenkrommend slecht stukje in als ze die gewonde man gaan redden. Er viel een pilaar om en dan ze gaan er overdreven overheen klimmen terwijl je duidelijk kon zien dat ze er makkelijk omheen konden lopen. Zulke dingen zitten helaas veel te veel in The Event, verhaal is interessant maar uitwerking is erg matig.
pi_88294688
Geen nieuwe aflevering gisteren of kijk ik verkeerd?
pi_88295182
klopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88298977
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Houniet het volgende:
Eens. Ik hoop nog steeds (tegen beter weten in) dat het terugkomt :'(
pi_88299152
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Houniet het volgende:
Ik ook, maar meer gezien de kijkcijfers.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:10:07 #184
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88344819
Flashforward ging te traag.

Wat me ergerde aan de nieuwste ep is het feit dat Sam met z'n vriendin zomaar wegrijdt van de FBI agente ipv haar mee te nemen, en in de volgende scene zijn ze al thuis. Hoeveel tijd er dan verstreken is weet ik niet, maar de tijd liep wel normaal in Washington tijdens de zoektocht.

Daarnaast zou Simon al eerder moeten opvallen als hij telkens met Sofia aan het praten is. Als die al zo lang met haar praat dan zouden de anderen denken dat hij goed ondervraagt ofzo, lijkt me sterk dat ie dat iedere keer gaat (mag) doen zonder resultaten. Maar ook het feit dat hij dus 10 jaar geleden al bij z'n liefje langsging, en toen was ie dus al bij de regering komen werken. Krijg je dan geen background check, of heeft hij die ook goed genept? Het is dan meestal niet te merken maar in 10 jaar tijd zouden mensen toch wel opmerken dat hij niet ouder wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 04-11-2010 22:18:33 ]
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:52:11 #185
192683 AMDB
Visionair.
pi_88509502
Oké, tot het einde van de aflevering vond ik hem spannend.

Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld _O- _O- _O-

Dit kunnen ze gewoon niet menen :') :') :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:54:00 #186
236046 NotYou
tigerblood
pi_88509571
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:

Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld _O- _O- _O-

Ik vond het wel een leuke scene. :D
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:03:28 #187
192683 AMDB
Visionair.
pi_88509865
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vond het wel een leuke scene. :D
Het was belachelijk slecht :')

Ik wist niet of ik keihard moest lachen, of heel hard moest huilen, hoe je geloofwaardigheid te verliezen in 30 seconden _O-

Ik raad iedereen aan die met de serie gestopt is de laatste minuut van de laatste aflevering te kijken, je lacht je dood _O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:06:37 #188
236046 NotYou
tigerblood
pi_88509967
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef AMDB het volgende:

[..]

Het was belachelijk slecht :')

Ik wist niet of ik keihard moest lachen, of heel hard moest huilen, hoe je geloofwaardigheid te verliezen in 30 seconden _O-

Ik raad iedereen aan die met de serie gestopt is de laatste minuut van de laatste aflevering te kijken, je lacht je dood _O-
De serie was enkele episodes terug al van 'n zeer bedenkelijk niveau. Ik verwacht er dan ook niets meer van en neem het totaal niet serieus. :P
Je suis Charlie Sheen
pi_88522719
Dat einde :')
pi_88523571
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef byah het volgende:
Dat einde :')
Dat dus :')

Ik heb nu net zoiets als bij Prison Break... gewoon verder kijken omdat het lekker slecht is. Benieuwd wat voor rare plotwendingen ze nu weer verzinnen.
pi_88524525
Ik ben blij dat ik deze serie vanaf EP3 niet meer volg :P Ik kijk nu The Walking Dead. Veel toffer :D
pi_88526870
Jezus wat een ep. :') Clifton Collins Jr. is echt een van de slechtste badguys ooit. :')
pi_88531167
Die laatste minuut! _O-

Ik moest twee keer kijken om te geloven wat ik zag. Wat nep zeg. :')
pi_88531513
Deze serie begon erg matig, en is daarna ver weggezakt. Het benadert nu het 'zo slecht dat het goed is' niveau.
pi_88532726
Niemand die zich afvraagt hoe Murphy de koffie had kunnen vergiftigen als hij op dat moment ook gewoon in het command centrum was. (en notabene zelf bekend maakte dat er waarschijnlijk een mole is)

Om maar te zwijgen van Thomas die zomaar op precies het juiste moment zonder aarzelen zijn weg vindt in het ziekenhuis en direct het juiste buisje bloed weet te wisselen. En hoewel ze een aflevering eerder Thomas groot op het videoschem hadden staan kan hij nu gewoon in de lift staan met Blake zonder dat hij herkend wordt.
pi_88542248
Hahahha dat einde. :')
Je zag al duidelijk dat de meisjes allemaal hun gezicht niet lieten zien, dus ik dacht er aan dat ze allemaal het gezicht van Samantah zouden hebben. (Kloons)
Krijg je zoiets.. mijn broek zakt me af van het lachen. :D
pi_88546138
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:

Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".
Krijg je dit _O-.
pi_88546888
Ik volg de serie al een tijdje niet meer, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig :D
pi_88549125
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Symer het volgende:
Ik volg de serie al een tijdje niet meer, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig :D
Check gewoon de laatste 30 seconden van de aflevering....
Dan weet je precies waarom je niet meer kijkt! :s)
pi_88553807
Net gezien, WTF was dat? :D

Ik zie dat de kijkcijfers ook al gehalveerd zijn.
Als ik dit zinkende schip niet al verlaten had was dit een mooi moment geweest.
pi_88557459
quote:
5.54 million viewers, weer een nieuw all time low :'). Wat een drama deze serie. Nog even en Chuck scoort hoger dan The Event :') _O- (of ze scoren eigenlijk al hetzelfde).

[ Bericht 1% gewijzigd door pberends op 10-11-2010 15:51:49 ]
pi_88557550
Laten we 't hopen. Ik heb liever nog een seizoen Chuck dan nog een seizoen van deze crap. :D
Je suis Charlie Sheen
pi_88558927
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef luckass het volgende:

[..]

Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".
Krijg je dit _O-.
Ik schrok wel ;(. Maar dit gaat toch nergens over man...
pi_88559078
En toch zou het een uitstekende serie kunnen zijn, het verhaal klopt alleen niet helemaal.
pi_88559456
SPOILER
Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?
  woensdag 10 november 2010 @ 16:09:56 #206
192683 AMDB
Visionair.
pi_88559597
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef pberends het volgende:
SPOILER
Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?
Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.

Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
pi_88559902
Dat dacht ik ook, het sap der leven slobberen ze gaarne op :D
pi_88560099
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Symer het volgende:
Net gezien, WTF was dat? :D

Ik zie dat de kijkcijfers ook al gehalveerd zijn.
Als ik dit zinkende schip niet al verlaten had was dit een mooi moment geweest.
Vertel even wat je ziet :P
  woensdag 10 november 2010 @ 16:25:42 #209
192683 AMDB
Visionair.
pi_88560176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Vertel even wat je ziet :P
Gewoon downloaden voor de laatste minuut, eigenlijk is het zo slecht dat dat het waard is :D :P
pi_88561304
Heb net aflevering 4 gezien en ik vind het nog steeds wel een toffe serie. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen :P
pi_88564565
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.

Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
Wat interessant.... :').
pi_88578605
Hey maar die Thomas he, hoe kwam hij in en uit dat ziekenhuis zonder herkend te worden van dat eerdere gebouw-akkefietje?

Ze hebben nu al een hoop recht te breien :')
pi_88582884
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Henno het volgende:
Hey maar die Thomas he, hoe kwam hij in en uit dat ziekenhuis zonder herkend te worden van dat eerdere gebouw-akkefietje?

Ze hebben nu al een hoop recht te breien :')
op dat filmpje wat ze van hem hadden (bij dat gebouw) zag je hem niet full-front, alleen van de zijkant, dus ik denk dat sterling twijfelde of hij hem ergens van kende....
pi_88584638
Achja, waarom zouden de schrijvers het zichzelf ook moeilijk maken.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:02:39 #215
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88596248
Er zal wel geen SE2 komen.
pi_88596616
Wat is het probleem dan precies van die laatste 30 sec :P ? Ik kijk de meeste series nogal "luchtig" en foutjes en dergelijke vallen me dan ook niet of nauwelijks op (of ik wil ze gewoon niet zien/weten) :D
pi_88597395
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Wat is het probleem dan precies van die laatste 30 sec :P ? Ik kijk de meeste series nogal "luchtig" en foutjes en dergelijke vallen me dan ook niet of nauwelijks op (of ik wil ze gewoon niet zien/weten) :D
Het is gewoon compleet belachelijk lachwekkend. Geen fout ofzo, maar gewoon uitermate hilarisch slecht.
  Donald Duck held vrijdag 12 november 2010 @ 16:34:30 #218
46149 __Saviour__
pi_88639655
Okee, dat is wel een heel vreemde wending ineens. Ze mogen wel met een verdomd goede verklaring komen hiervoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:22:16 #219
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_88641306
Ik ben al een tijdje gestopt met kijken. Weten ze eindelijk wie het zijn en wat het evenement is? Graag even voor me verklappen ik ga het toch niet meer kijken.
pi_88642412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met kijken. Weten ze eindelijk wie het zijn en wat het evenement is? Graag even voor me verklappen ik ga het toch niet meer kijken.
Het evenement is dat er geen tweede seizoen komt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:47:21 #221
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_88654123
Dus toch een happy ending?
  Donald Duck held vrijdag 12 november 2010 @ 22:53:06 #222
46149 __Saviour__
pi_88654363
Er is nog helemaal niks bekend over wat 'the event' is.
Ook is er nog helemaal geen beslissing genomen over doorzetten of annuleren van de serie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_88654413
Misschien is The Event wel het cancelen van een tweede seizoen :@
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:04:41 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88654950
Godverdomme, Connie Britton wordt een vaste actrice in de serie.

Ze is echt geweldig, dus doodzonde dat ze dit doet!
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:41:24 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88677077
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Blaxje het volgende:
Misschien is The Event wel het cancelen van een tweede seizoen :@
Denk ik ook.
pi_88773971
Zucht.... weer de laatste paar seconden :')

Superdokter :')
Bomaanslag :')
Apotheker die niets doorheeft :')

Die hele serie is één grote :') waard....
pi_88774141
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:

ik heb de aflevering net binnen en ik moet het dus nog bekijken maar dit soort reacties zeggen alweer een hoop :')
toch ga ik het zo bekijken :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:38:59 #228
192683 AMDB
Visionair.
pi_88774277
Ik denk dat ik alleen nog ga kijken om te zien hoe slecht het nu weer wordt :')
pi_88781684
Blijft jammer, serie had zeker potentie. Ga hem zo meteen nog kijken, maar denk dat het daarna afgelopen is.
pi_88793020
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:

Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.

Die hitman die op het begin één kogel in die Shawn schiet, om er daarna achter aan te gaan hinkelen, in plaats van dat hij gewoon zijn magazijn leegschiet :')

Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd :')

Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek :')

Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag :')

Die laatste seconden :')

En zo kan je nog wel een uur doorgaan. Ik snap ook niet dat mensen zeggen dat deze serie potentie had. Welke potentie? Er zijn aliens op aarde geland? Al honderden keren gedaan, en beter. Er is een complot van een schaduworganisatie binnen de top van de regering om de president te vermoorden... nog uitgekauwder dan die aliens verhaallijn. De acteurs klooien maar wat aan, de actie is niet leuk, de dialogen zijn niet scherp. Deze serie heeft nooit potentie gehad.
pi_88803259
Ach, de verhaallijn is nog wel vermakelijk. Maar de uitvoering en special effects :') _!
pi_88803464
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..

Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_88807864
Check die explosie van dat busje trouwens en hoe ver die vice president ervanaf is en geen projectielen die hem raken en je ziet hem verdomme nog narollen over zijn rug zonder zichtbare schade... en een shot later is ie opeens zwaargewond met opengereten pak. Dat kan echt nooit zo gaan. Ik dacht gelijk: wtf 8)7 Kijk nog maar eens als je dat gemist hebt.

En die schotwond van achter werd van voren gehecht idd, is er dan werkelijk niemand die dat opgemerkt heeft tijdens het filmen, of monteren, of bekijken achteraf, of... ?! :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..

Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes :')
Dit soort grove fouten kwam je in FF niet tegen hoor. Die serie werd voornamelijk de grond in geboord vanwege het zogenaamde slechte acteerwerk waar ik zelf eigenlijk geen last van had.
pi_88809009
die serie had potentie dankzij episode 1 , maar daarna is het flink ingekakt met zooooveel vooral luie fouten in elk aflevering.
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
  woensdag 17 november 2010 @ 09:17:40 #235
192683 AMDB
Visionair.
pi_88809411
Voor de gein maar even de laatste seconden bekeken :') :')

/quit
pi_88809562
Moet zeggen dat ik ondanks de enorm trieste fouten toch wel braaf blijf kijken. Wil gewoon weten waar de "aliens" vandaan komen :')
pi_88812461
Oh God, wat een faalaliens. Als je de jeugd van kleine kindjes steelt, is daarvoor schattige blanke meisjes ontvoeren en gebruiken wel t domste dat je kunt doen. Kijken die lui nooit tv ofzo?
Je suis Charlie Sheen
pi_88814420
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.
Inderdaad...
quote:
Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd :')

Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek :')

Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag :')

Deze dingen vielen mij inderdaad ook op, maar had daar al niet meer aan gedacht tijdens het plaatsen van mijn post. Ik dacht ook dat de serie gezien de eerste aflevering wel eens wat kon worden, maar het is naar een bedroevend niveau afgezakt.
Zo slecht dat het leuk blijft om te kijken :')
pi_88828031
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:

Jippie, kijkcijfers 0,1 miljoen omhoog gegaan *O*.
  woensdag 17 november 2010 @ 18:24:41 #240
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88829248
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:50:49 #241
192683 AMDB
Visionair.
pi_88833328
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Die oude man die je in de spiegel even jong zag worden, erg spannend :')
  woensdag 17 november 2010 @ 19:58:20 #242
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88833705
Ohja, net zoiets als die meisjes de week ervoor...:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_88835090
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
Ja, dikke kans dat die Sean volgende week gewoon weer vrolijk ronddartelt zonder ook maar een pijnlijke of stijve schouder/arm o.i.d. :')
pi_88895326
Echt veel fouten.. waarom!?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:17:41 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88899097
Wtf man :'). Wat erger ik me aan dat wijf van Sean. En wat een toeval dat die schroevendraaier in die wagen lag, starten maar.

Ik geef de volgende EP nog een kans, anders stop ik ermee.
pi_88899767
"his name is ..." *Boem* Goh, dat zag vast niemand aankomen :P
pi_88901408
Jammer dat er in deze aflevering niks werd verklaard over het einde van vorige week. :(
pi_88904487
Wat een heerlijke serie, dit is toch genieten? Deze shit is gewoon zo slecht dat het leuk wordt om naar te kijken. Ik maak dan ook trouw het eerste (en laatste neem ik aan) seizoen af.
pi_88935620
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
pi_88939480
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef pberends het volgende:
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!
pi_88939783
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!
Bovendien wordt het tweede seizoen bij Human Target nog beter. Gewoon een aardige actieserie zonder vage aliens.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:37:17 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88952241
Ik was inmiddels ook begonnen.
pi_89057318
Ik ga nu kijken :').
pi_89059279
Zoals voorspeld: Sean kan weer alles met zijn linkerarm! Autorijden, vechten, allemaal geen probleem :')
pi_89061244
of, een ontvoerd kind met vreemd verouderd gezicht gewoon naar huis laten gaan zonder verdere bescherming of onderzoek of wat dan ook

waarom was leila nu ineens the target
pi_89065347
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
of, een ontvoerd kind met vreemd verouderd gezicht gewoon naar huis laten gaan zonder verdere bescherming of onderzoek of wat dan ook

waarom was leila nu ineens the target
Zodat ze een spannende twist konden brengen. Waarom die huurmoordenaar dan met getrokken pistool op die vader afging is niet echt duidelijk.

En ja, Sean die even weer wat tackles uitvoert en daarna een vuistgevecht wint met een recente schotwond :') , nadat hij gesmoord werd lag de altijd strategisch geplaatste steen klaar. Voor de rest was dit vooral errug saai. Volgende week nog een aflevering, daarna een break van drie maanden. Zou er nog één kijker terugkomen?
pi_89070630
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Zodat ze een spannende twist konden brengen. Waarom die huurmoordenaar dan met getrokken pistool op die vader afging is niet echt duidelijk.

En ja, Sean die even weer wat tackles uitvoert en daarna een vuistgevecht wint met een recente schotwond :') , nadat hij gesmoord werd lag de altijd strategisch geplaatste steen klaar. Voor de rest was dit vooral errug saai. Volgende week nog een aflevering, daarna een break van drie maanden. Zou er nog één kijker terugkomen?
Ik ga wel even kijken, toch benieuwd hoe slecht ze het kunnen maken. En omdat Sarah Roemer lekker is! :9~
pi_89081846
Het viel wel mee met de fouten dit keer vond ik (afgezien van die Sean die alles weer kon :')), maar ze compenseerden dat weer goed door de aflevering niet al te spannend te maken.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:37:26 #259
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_89092615
Heb het idee dat de achtervolgingen, net als met Prison Break, snel zullen vervelen.
Overigens vind ik de President en VP bar slechte acteurs.

Is die blonde Leila overigens ook niet van Disturbia? Rrr in r bikini etc!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_89098213
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef dabadbass het volgende:

Is die blonde Leila overigens ook niet van Disturbia? Rrr in r bikini etc!
:Y

vrijdag 26 november 2010 @ 22:11:36 #261
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_89203539
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Ereinion het volgende:
Zou er nog één kijker terugkomen?
Ja.
Ik.

Inderdaad niet hoogstaande serie, doch (imho) vermakelijk.
pi_89215972
Ik kijk ook nog. Waarom geen idee, beetje het Ed Wood idee ofzo.
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:28:51 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89233201
Ik ben hier nu alleen vanwege die printscreen.
pi_89233963
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef pberends het volgende:
Human Target-babe blij met rol

Even lekker spammen! :7
De FP is een verlengde van jouw posthistory op 't forum geworden? Tof. Ik wil ook rechten om daar te kunnen posten! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_89234041
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

De FP is een verlengde van jouw posthistory op 't forum geworden? Tof. Ik wil ook rechten om daar te kunnen posten! :D
Wordt nieuwsposter :7.

Maar het ANP/Novum doet hetzelfde hoor. Die lopen ook gewoon films/muziek etc te spammen als zogenaamd nieuws.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:04:33 #267
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89234400
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef pberends het volgende:
Human Target-babe blij met rol

Even lekker spammen! :7
Lekker hoor _O_.
Nu nog iets moois van Dexter.
pi_89234688
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:04 schreef Houniet het volgende:

[..]

Lekker hoor _O_.
Nu nog iets moois van Dexter.
Dexter heeft denk ik al teveel naam en faam gemaakt, bovendien is het al eens in het nieuws opgedoken.
pi_89315225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:03 schreef Fyodor het volgende:

[..]

:Y

[ afbeelding ]
Idd super geile chick is dat :D
pi_89337353

Ben benieuwd naar de uitleg :)
pi_89372360
Hier nog een screenshot van de raket :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_89382290
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Thunderbirds :')

Ben aardig klaar met de serie...
Denk dat ik, als straks de uitzendingen weer worden hervat, het wel even bekijk om te zien hoe slecht het is.
pi_89425337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-
  donderdag 2 december 2010 @ 19:11:19 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89441926
Shit, toch gekeken maar ik ben er nu echt klaar mee. Wat een godsvergeten irritant wijf die Leila. Gaat ze hysterisch lopen bleren om d'r zusje in een ziekenhuis waar ze hebben ingebroken met een pasje die opeens alle deuren opent.
pi_89442614
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef Houniet het volgende:
Shit, toch gekeken maar ik ben er nu echt klaar mee. Wat een godsvergeten irritant wijf die Leila. Gaat ze hysterisch lopen bleren om d'r zusje in een ziekenhuis waar ze hebben ingebroken met een pasje die opeens alle deuren opent.
Je bent te hard voor haar. Ze is waarschijnlijk gewoon geestelijk gehandicapt, ze kwam er immers ook pas na het kijken van wat foto's achter dat haar vader in 20 jaar geen dag ouder geworden is.
  donderdag 2 december 2010 @ 19:44:46 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89443652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Je bent te hard voor haar. Ze is waarschijnlijk gewoon geestelijk gehandicapt, ze kwam er immers ook pas na het kijken van wat foto's achter dat haar vader in 20 jaar geen dag ouder geworden is.
Ohja _O- !! Nog zoiets.
  donderdag 2 december 2010 @ 19:45:10 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89443671
En die documenten zijn natuurlijk niet verbrand door het vuur _O_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_89464137
Als enige niet ja, heel toevallig :P
pi_89464211
Ik had gehoopt dat deze serie een beetje in het rijtje van X-files - Lost zou kunnen komen te staan maar dat gaat hem niet worden :{
  maandag 13 december 2010 @ 09:16:12 #280
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_89864048
Zo, het hele seizoen bekeken in 3 dagen.
Erg leuk, erg vermakelijk, en ik denk dat de meeste mensen blijven hangen vanwege het mysterieuze van Sophia en der mensen. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan, wat willen ze??
En Sophia is toch een goeie actrice. Ik ken haar nog van die ziekenhuisserie als Kerry :-D
Maar ik erger me ook aan dat mokkeltje Leila. Bleugh!
Tis dus duidelijk dat de meisjes, inclusief Leila, kinderen zijn van de sleepers, en dat, zoals iemand anders ook al zei, het non aging proces gebruikt wordt door die ouwe Dempsey.

Nogmaals, leuk om te kijken, maar nu in afwachting van de Grand Finale van Dexter *O*
pi_89870380
Je moet deze serie echt niet gaan kijken met een kritische bril op, dan zit je 45 min lang je kapot te irriteren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had gehoopt dat deze serie een beetje in het rijtje van X-files - Lost zou kunnen komen te staan maar dat gaat hem niet worden :{
Tip: Fringe :)
pi_89872120
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
En vantevoren allemaal hypegeluiden horen van "Will it be the next LOST?", nou dan verwacht je al iets leuks... en valt het alleen nog maar extra tegen :')
20 jaar, en dan nooit opgevallen dat er geen inhammen of grijze haartjes bijkomen op de knar van je pa? :{

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Ricard0j het volgende:
Je moet deze serie echt niet gaan kijken met een kritische bril op, dan zit je 45 min lang je kapot te irriteren.

[..]

Dit. Zeer puike serie. Al heb ik slechte verhalen gehoord over of ze nog wel een 4e seizoen willen, het zou erg zonde zijn als dat weer zo'n serie wordt die opeens ophoudt zonder goed einde :{
pi_89874448
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd maar het kon me somehow niet echt boeien. Misschien nog maar eens een keer proberen...
pi_89876674
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd maar het kon me somehow niet echt boeien. Misschien nog maar eens een keer proberen...
Hoever ben je gekomen? Het eerst seizoen begon halverwege pas echt op gang te komen. Het tweede seizoen begon wat minder, maar daarna raakte de serie echt in een stroomversnelling, en seizoen 3 is beter dan ooit.
  maandag 20 december 2010 @ 15:08:45 #285
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90178673
"Net" de eerste 3 afleveringen bekeken. Het boeit mij wel, alleen boeide Lost mij het eerste seizoen ook, maar daarna ben ik snel afgehaakt.

Hoe lang gaat deze serie lopen? Iemand enig idee?
pi_90191207
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef pdiscs het volgende:
Hoe lang gaat deze serie lopen? Iemand enig idee?
Nou als er een tweede seizoen komt, dan noem ik het al een wonder :')
pi_90192044
* Kw4Kje is gestopt met het kijken van The Event.
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:31:00 #288
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90220604
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Kw4Kje het volgende:
* Kw4Kje is gestopt met het kijken van The Event.
Want? Waarom?
pi_90222514
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:31 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Want? Waarom?
Omdat het een flutserie wordt. Kijk zelf maar.
Verder heb ik graag dat dit topic volgegooid wordt. Dan is mijn naam hier niet langer aan verbonden! :P
pi_90222667
je kan deze topic uit je active topics verwijderen , er verschijnt een kruisje wanneer je met de muis op de titel staat
pi_90226175
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
je kan deze topic uit je active topics verwijderen , er verschijnt een kruisje wanneer je met de muis op de titel staat
Tnx, but I know... Het is meer dat mijn goede naam op deze manier nog steeds in de lijst van topics van anderen staat ;)
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:35:53 #292
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90240304
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Tnx, but I know... Het is meer dat mijn goede naam op deze manier nog steeds in de lijst van topics van anderen staat ;)
8)7
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:18:23 #293
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90386955
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Dale. het volgende:

[..]

Idd super geile chick is dat :D
Ik vind die brunette die haar ontvoert veel geiler :9

Maar ik ben ook begonnen met de serie. Ben nu bij Episode 8.
Een serie met potentie :Y
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_91008855
Vanaf 28 februari gaan ze weer verder trouwens.
pi_91009061
Na zo'n lange break zijn ze echt alle kijkers kwijt denk ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 16 januari 2011 @ 23:32:29 #296
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_91442799
Neuh ik wacht met smacht op de volgende eps :)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_91444582
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef jpg97 het volgende:
Neuh ik wacht met smacht op de volgende eps :)
me too :Y
pi_91449914
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef opinionr het volgende:
Vanaf 28 februari gaan ze weer verder trouwens.
Wtf ? Hoe bedoel je ik wil mijn serie gecancelled hebben :)
  maandag 17 januari 2011 @ 08:12:05 #299
236046 NotYou
tigerblood
pi_91450216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:47 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Wtf ? Hoe bedoel je ik wil mijn serie gecancelled hebben :)
Puur omdat The Cape (ook nbc) zo belabberd is, denk ik dat The Event nog wel kans maakt op een 2e seizoen. :')
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:38:03 #300
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92576159
Deze dacht ik te gaan volgen ^O^.
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:38:10 #301
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: