Hopelijk op sbs, dan kunnen we genieten van grappige popstars reclames die in de afleveringen gemonteerd zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Tweek het volgende:
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.
De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
Ik vond dat ook een beetje onnozel, totdat ik bedacht dat zo'n presidentiele limo best wel tegen een stootje kan, en dat je het prima kan overleven. Zeker aangezien dat vliegtuig voor het huis vanaf de achterkant, en niet op de auto die er een eindje voor stond.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Ik zou het maar niks vinden als The Event een nieuwe Heroes of Fringe blijkt te zijn, die hebben we al. Ook geen aliens graag. Dat 'they' tijdreizigers zijn vind ik de beste van de 5.quote:
http://www.truthseeker5314.com/quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
In de comments zegt daar iemand trouwens dat er iets met het getal 3 is (omdat de achterstevoren E in het logo op een 3 lijkt). De kamer waar Sean's vriendin verdween was 5314 en op de computer van de receptionist waar Sean om hulp vraagt staat een grote gele 3. Het vluchtnummer van het vliegtuig was daarentegen 514.
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef Gremen het volgende:
[..]
http://www.truthseeker5314.com/
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
me is gonna love this show!!
Goed bezig Fedor
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
..
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.
Klopt, maar die zijn lang niet zo vet als Lost (en doel ik op alles zonder het sci-fi gedeelte, dus vooral de eerste drie seizoenen).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.
Waarna na 6 seizoenen blijkt dat die cijfers geen ruk voorstelde.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon dit niet in een spoiler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Shasty het volgende:
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president.__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel: Laura Innes![]()
Tsja, weet niet. Houd niet zo van dat soort 'in your face' science fiction. Had het liever bij menselijke conspiracy theories gehouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
oh, ik wist niet dat dat regel was..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
Ze zeggen toch dat ze extra-terrestial zijn? Verder kan de serie ook mij ook niet boeien, dus de door de plee spoelen deze crap.quote:
Ohhhhhhh interessant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.
Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
Vandaar dat ik denk aan gestrandde tijdreizigers die naar een 'event' kwamen kijken (in dit geval WO2).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhhh interessant.
Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Nee? Ik wel. Vele malen liever een serie die je eigen fantasie aanspreekt dan voorgekauwde crap in de zoveelste cop-show.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor![]()
.
Nogal wiedes. Als een ras in staat is tot tijdreizen kan het zich daar ook op voorbereiden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhhh interessant.
Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor![]()
.
Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.
Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.
Maar ze zagen er wel tof uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
Lol er zijn pas 2 afleveringen uitgezonden en jij denkt al helemaal door te hebben hoe het verhaal in elkaar steekt. Lekker voorbarig. Maar goed, zelf wetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef pberends het volgende:
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.
Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.
En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.
Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Sowieso moeten schrijvers bijna altijd een show-bible schrijven voor de serie opgepikt kan worden door een netwerk. Daar staat precies in wat de mythologie inhoudt en welke verhaallijnen gebezigd zullen worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:51 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
100x beter dan V ditquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef NotYou het volgende:
Mindere 3e ep.Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Nou ja, ze deden zich voor als US Marshals, misschien is het niet zo heel vreemd als die een gun bij zich hebben. Het doorlaten van dat mes bij die ene vriendin van die klikspaan is inderdaad een behoorlijke goof... elke millimeter van elke ruimte wordt in de gaten gehouden zoals ze zeiden, maar even in haar zakken kijken, neuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.
Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:17 schreef Ereinion het volgende:
De matigste aflevering tot nu toe. Een opeenvolging van matige clichés die de eerste keer al niet leuk waren.
Ik ben dezelfde mening toegedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
Helemaal mee eens, ik kijk het ook niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
Goede marketingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna na zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
. Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?
hmmm toch maar een paar afleveringen kijken dan... kan niet zeggen dat ik het super vond voor zover maar goed we zien welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat blijft zo maar dan in veeeel mindere mate gelukkig
mjah ik kan dat bergrijpen... chuck was de 1e 2 seizoenen te pruimen maar meer dan dat was het niet. the event heb ik halverwege episode 4 afgezet omdat ik het gewoon niet leuk genoeg vind. tevens erger ik me dood aan de vele timeshiftsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
edit: typo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef opinionr het volgende:
Toen hij dat flesje kapot liet vallen wisten we natuurlijk al direct dat ze haar touwen daarmee door ging sneijder. Dat het dan weer met voorbedachte raden was had ik weer niet verwacht. Tot nog een mooie twist.
Ik kijk het nog een paar afleveringen aan, beetje dubbel gevoel. Het heeft nog wel de potentie om zich tot een goede serie te ontwikkelen, maar het komt wat slecht uit de startblokken.
Tja, toch ziekelijk te veel met voetbal bezig schijnbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wesley zit in een andere soap serie
'Chuck' komt naar Nederlandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mjah ik kan dat bergrijpen... chuck was de 1e 2 seizoenen te pruimen maar meer dan dat was het niet. the event heb ik halverwege episode 4 afgezet omdat ik het gewoon niet leuk genoeg vind. tevens erger ik me dood aan de vele timeshifts
Vond ik zelf ook, dat had ik dan weer niet verwacht. Vind het tot nu toe een leuke serie die ik zo lang blijf kijken als dat ik het leuk vind. In ieder geval een stuk leuker dan Dexter, die veel mensen ijzersterk vinden maar mij totaal niet kon boeien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef opinionr het volgende:
Toen hij dat flesje kapot liet vallen wisten we natuurlijk al direct dat ze haar touwen daarmee door ging sneijder. Dat het dan weer met voorbedachte raden was had ik weer niet verwacht. Tot nog een mooie twist.
Ik kijk het nog een paar afleveringen aan, beetje dubbel gevoel. Het heeft nog wel de potentie om zich tot een goede serie te ontwikkelen, maar het komt wat slecht uit de startblokken.
En weer een nieuw kijkcijferdieptepunt voor The Event, hoewel het inzakken eindelijk wat lijkt af te zwakkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
- van die buddie van Sean?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:
De plotholes in deze aflevering waren echt slecht
- hoe kwam Sean in vredesnaam aan het nr van die evil chick
- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
- waarom kunnen Sophia en die undercover alien blijkbaar vrijuit spreken in die facility?
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een blijvertje is.
Dat laatste slaat echt helemaal nergens op nee. Er zijn 80 aliens/tijdreizigers die zestig jaar gevangen gehouden worden, maar er is niemand die het opvalt dat die ene undercover agent om de dag even naar Alaska vliegt om daar met de hoofdalien te praten, en er is niemand die die gesprekken opneemt, tja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:
- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
- waarom kunnen Sophia en die undercover alien blijkbaar vrijuit spreken in die facility?
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een blijvertje is.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef Symer het volgende:
Probeerden ze nou het legendarische Penny&Desmond telefoontje te kopiëren, inclusief exact dezelfde storingsgeluidjes? Heb ik trouwens de reden voor die storing gemist of was dat louter voor het dramatisch effect?
Gekregen van haar Vicky's moeder in de vorige ep, voor noodgevallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:
Pure bluf.quote:- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
Daarom gaf hij vorige ep volgens mij ook aan dat de 'vrije' tijd beperkt was.quote:- waarom kunnen Sophia en die undercover alien blijkbaar vrijuit spreken in die facility?
Ik bestrijd dit niet, maar tot nog toe vermaak ik mij er wel mee.quote:Ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een blijvertje is.
Volgens mij zit Sophia al lang niet meer in Introska, maar in een gevangenis in de buurt van D.C.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat laatste slaat echt helemaal nergens op nee. Er zijn 80 aliens/tijdreizigers die zestig jaar gevangen gehouden worden, maar er is niemand die het opvalt dat die ene undercover agent om de dag even naar Alaska vliegt om daar met de hoofdalien te praten, en er is niemand die die gesprekken opneemt, tja.
quote:Het ergste vond ik nog wel die scene met die sniper bij het politiebureau. 'Zal ik hem neerschieten?' 'Nee, we moeten discreet blijven'. WTF? Discreet? Ze hebben net een paar afleveringen geleden een heel FBI kantoor doodgeschoten om die Sean te pakken, ze zitten nu in een politiebureau waar alle echte agenten dood zijn, maar ze kunnen Pietje niet neerschieten op straat omdat ze discreet moeten zijn. We zijn nog maar een paar afleveringen onderweg en de schrijvers moeten zich al in dit soort bochten wringen.
Ik ga uit van tijdreizigers, juist omdat ze nu de suggestie proberen te wekken dat het aliens zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat iemand hierboven al zei, het mankeert in deze serie nog echt aan personages met wie je meeleeft. Het zijn echt eendimensionale karakters. Het vrouwtje dat Vicky speelt is wel lekker trouwens.
En ik ben er vrijwel van overtuigd dat de gevangenen gewoon mensen zijn. Maar dan uit een verder ontwikkelde parallelle wereld. Hun gedrag en opmerkingen zijn gewoon te menselijk om buitenaards te zijn.
Dat FBI vrouwtje bleef toch in de auto zitten in eerste instantie? Maarja, stapte idd uit toen ze schoten hoorde.quote:- wie ging "de zoon" van die evil chick bekend maken als Sean neergeknalt werd zodra hij die auto uitstapte
Haar genezend vermogen is ook bijzonderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ook wel mooi hoe zo'n FBI agente constant weer in de hoek gedrukt wordt door een IT-nerd
quote:Ik vraag me serieus af of ze de scripts lezen van de series waar ze miljoenen in investerenOp dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:
quote:Het zou me niks verbazen als Vicky en d'r vriendjes gewoon een splintergroep zijn onder het bevel van Blake Sterling, het hoofd van de CIA.Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef PPL het volgende:
Toch weer een leuke ep.
Ben idd wel benieuwd of Elias had doorgezet.
Kijken wat er nu volgende week gebeurd,
Leila en Sophia vrij.
Carter straks onder verhoor?
En Vicky dan?
Overigens ben ik nieuwsgierig waar de loyaliteit van 'groep Vicky' ligt.
Komt mij over als een groep huurlingen en niet zozeer deel van het neergestortte volk waar Thomas en Sophia toe behoren.
Maar door wie worden zij betaald?
quote:Ohja tuurlijk. Hij wil het vrijlaten voorkomen en wilde daarom de president killen. Klinkt best wel logisch.Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Vicky en d'r vriendjes gewoon een splintergroep zijn onder het bevel van Blake Sterling, het hoofd van de CIA.
quote:blij dat je het zegt, ik had precies hetzelfde bij de bevrijding van die blondineOp vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Dulk het volgende:
ik zie er soms wel S04 prison break acties inzitten
quote:je echt he,Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Prego het volgende:
[..]
blij dat je het zegt, ik had precies hetzelfde bij de bevrijding van die blondine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Dulk het volgende:
[..]
je echt he,LOL precies dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:IddOp woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Heb me zitten ergeren deze aflevering. Dacht die Simon werkelijk dat niemand er achter zou komen dat hij dat goedje uit het magazijn mee zou nemen?
Waarom stonden er toevallig net geen street camera's rond het koffiehuisje, maar wel rond een leeg magazijnpand?
Waarom viel het niemand op dat Simon het slot kraakte van dat magazijnpand en er in zijn eentje naar binnen rende terwijl dat beeld megagroot te zien was in de controlekamer?
Waarom speelde die schreeuwlelijke journaliste in het huis van Leila's ouders zo slecht?
quote:mwah, dat is toch nog niet helemaal duidelijk. Ze kunnen volgens mij nog alle kanten op. Het tijdreis verhaal lijkt me in ieder geval toffer dan "aliens"Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef PPL het volgende:
Dus toch Aliens.
Weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
quote:Echt direct toen ik 'm daar zag staan dacht ik "wtf doe je nou man?Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom viel het niemand op dat Simon het slot kraakte van dat magazijnpand en er in zijn eentje naar binnen rende terwijl dat beeld megagroot te zien was in de controlekamer?
quote:Dat was een leuk stukje ja. Het verhaal gaat aardig snel en houdt je in afwachting van de volgende episode (beetje zoals Lost dus), en dat maakt het wel leuk om naar te kijken. Tja, en verhalen met aliens/tijdreizigers e.d. kan ik sowieso niet gauw weerstaanOp donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens wel een toffe scene in 1 shot (voor zover ik kon zien) toen Simon uit het gebouw probeerde te ontsnappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ook weer een tenenkrommend slecht stukje in als ze die gewonde man gaan redden. Er viel een pilaar om en dan ze gaan er overdreven overheen klimmen terwijl je duidelijk kon zien dat ze er makkelijk omheen konden lopen. Zulke dingen zitten helaas veel te veel in The Event, verhaal is interessant maar uitwerking is erg matig.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens wel een toffe scene in 1 shot (voor zover ik kon zien) toen Simon uit het gebouw probeerde te ontsnappen
Ik vond het wel een leuke scene.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:
Oké, tot het einde van de aflevering vond ik hem spannend.
Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld![]()
![]()
![]()
Dit kunnen ze gewoon niet menen![]()
![]()
Het was belachelijk slechtquote:
De serie was enkele episodes terug al van 'n zeer bedenkelijk niveau. Ik verwacht er dan ook niets meer van en neem het totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het was belachelijk slecht![]()
Ik wist niet of ik keihard moest lachen, of heel hard moest huilen, hoe je geloofwaardigheid te verliezen in 30 seconden![]()
Ik raad iedereen aan die met de serie gestopt is de laatste minuut van de laatste aflevering te kijken, je lacht je dood
Dat dusquote:
Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:
Oké, tot het einde van de aflevering vond ik hem spannend.
Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld![]()
![]()
![]()
Dit kunnen ze gewoon niet menen![]()
![]()
Check gewoon de laatste 30 seconden van de aflevering....quote:Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Symer het volgende:
Ik volg de serie al een tijdje niet meer, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig
5.54 million viewers, weer een nieuw all time lowquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
Ik schrok welquote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".
Krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef pberends het volgende:
Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?
Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
Vertel even wat je zietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Symer het volgende:
Net gezien, WTF was dat?![]()
Ik zie dat de kijkcijfers ook al gehalveerd zijn.
Als ik dit zinkende schip niet al verlaten had was dit een mooi moment geweest.
Wat interessant....quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.
Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
op dat filmpje wat ze van hem hadden (bij dat gebouw) zag je hem niet full-front, alleen van de zijkant, dus ik denk dat sterling twijfelde of hij hem ergens van kende....quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Henno het volgende:
Hey maar die Thomas he, hoe kwam hij in en uit dat ziekenhuis zonder herkend te worden van dat eerdere gebouw-akkefietje?
Ze hebben nu al een hoop recht te breien
Het is gewoon compleet belachelijk lachwekkend. Geen fout ofzo, maar gewoon uitermate hilarisch slecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Wat is het probleem dan precies van die laatste 30 sec? Ik kijk de meeste series nogal "luchtig" en foutjes en dergelijke vallen me dan ook niet of nauwelijks op (of ik wil ze gewoon niet zien/weten)
Het evenement is dat er geen tweede seizoen komt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met kijken. Weten ze eindelijk wie het zijn en wat het evenement is? Graag even voor me verklappen ik ga het toch niet meer kijken.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Blaxje het volgende:
Misschien is The Event wel het cancelen van een tweede seizoen
ik heb de aflevering net binnen en ik moet het dus nog bekijken maar dit soort reacties zeggen alweer een hoopquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:
Zucht.... weer de laatste paar seconden![]()
Superdokter![]()
Bomaanslag![]()
Apotheker die niets doorheeft![]()
Die hele serie is één grotewaard....
Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:
Zucht.... weer de laatste paar seconden![]()
Superdokter![]()
Bomaanslag![]()
Apotheker die niets doorheeft![]()
Die hele serie is één grotewaard....
Dit soort grove fouten kwam je in FF niet tegen hoor. Die serie werd voornamelijk de grond in geboord vanwege het zogenaamde slechte acteerwerk waar ik zelf eigenlijk geen last van had.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..
Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes
Inderdaad...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.
Deze dingen vielen mij inderdaad ook op, maar had daar al niet meer aan gedacht tijdens het plaatsen van mijn post. Ik dacht ook dat de serie gezien de eerste aflevering wel eens wat kon worden, maar het is naar een bedroevend niveau afgezakt.quote:Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd![]()
Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek![]()
Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag![]()
Jippie, kijkcijfers 0,1 miljoen omhoog gegaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
edit: typo
Die oude man die je in de spiegel even jong zag worden, erg spannendquote:Op woensdag 17 november 2010 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Ja, dikke kans dat die Sean volgende week gewoon weer vrolijk ronddartelt zonder ook maar een pijnlijke of stijve schouder/arm o.i.d.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef pberends het volgende:
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
Bovendien wordt het tweede seizoen bij Human Target nog beter. Gewoon een aardige actieserie zonder vage aliens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!
Zodat ze een spannende twist konden brengen. Waarom die huurmoordenaar dan met getrokken pistool op die vader afging is niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
of, een ontvoerd kind met vreemd verouderd gezicht gewoon naar huis laten gaan zonder verdere bescherming of onderzoek of wat dan ook
waarom was leila nu ineens the target
Ik ga wel even kijken, toch benieuwd hoe slecht ze het kunnen maken. En omdat Sarah Roemer lekker is!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zodat ze een spannende twist konden brengen. Waarom die huurmoordenaar dan met getrokken pistool op die vader afging is niet echt duidelijk.
En ja, Sean die even weer wat tackles uitvoert en daarna een vuistgevecht wint met een recente schotwond, nadat hij gesmoord werd lag de altijd strategisch geplaatste steen klaar. Voor de rest was dit vooral errug saai. Volgende week nog een aflevering, daarna een break van drie maanden. Zou er nog één kijker terugkomen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef dabadbass het volgende:
Is die blonde Leila overigens ook niet van Disturbia? Rrr in r bikini etc!
Ja.quote:
De FP is een verlengde van jouw posthistory op 't forum geworden? Tof. Ik wil ook rechten om daar te kunnen posten!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef pberends het volgende:
Human Target-babe blij met rol
Even lekker spammen!
Wordt nieuwsposterquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
De FP is een verlengde van jouw posthistory op 't forum geworden? Tof. Ik wil ook rechten om daar te kunnen posten!
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef pberends het volgende:
Human Target-babe blij met rol
Even lekker spammen!
Dexter heeft denk ik al teveel naam en faam gemaakt, bovendien is het al eens in het nieuws opgedoken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nu nog iets moois van Dexter.
Thunderbirdsquote:Op woensdag 1 december 2010 04:03 schreef Tim86 het volgende:
Hier nog een screenshot van de raket
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 04:03 schreef Tim86 het volgende:
Hier nog een screenshot van de raket
[ afbeelding ]
Je bent te hard voor haar. Ze is waarschijnlijk gewoon geestelijk gehandicapt, ze kwam er immers ook pas na het kijken van wat foto's achter dat haar vader in 20 jaar geen dag ouder geworden is.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef Houniet het volgende:
Shit, toch gekeken maar ik ben er nu echt klaar mee. Wat een godsvergeten irritant wijf die Leila. Gaat ze hysterisch lopen bleren om d'r zusje in een ziekenhuis waar ze hebben ingebroken met een pasje die opeens alle deuren opent.
Ohjaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je bent te hard voor haar. Ze is waarschijnlijk gewoon geestelijk gehandicapt, ze kwam er immers ook pas na het kijken van wat foto's achter dat haar vader in 20 jaar geen dag ouder geworden is.
Tip: Fringequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had gehoopt dat deze serie een beetje in het rijtje van X-files - Lost zou kunnen komen te staan maar dat gaat hem niet worden
En vantevoren allemaal hypegeluiden horen van "Will it be the next LOST?", nou dan verwacht je al iets leuks... en valt het alleen nog maar extra tegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had gehoopt dat deze serie een beetje in het rijtje van X-files - Lost zou kunnen komen te staan maar dat gaat hem niet worden
Dit. Zeer puike serie. Al heb ik slechte verhalen gehoord over of ze nog wel een 4e seizoen willen, het zou erg zonde zijn als dat weer zo'n serie wordt die opeens ophoudt zonder goed eindequote:Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Ricard0j het volgende:
Je moet deze serie echt niet gaan kijken met een kritische bril op, dan zit je 45 min lang je kapot te irriteren.
[..]
Tip: Fringe
Heb ik geprobeerd maar het kon me somehow niet echt boeien. Misschien nog maar eens een keer proberen...quote:Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Ricard0j het volgende:
Je moet deze serie echt niet gaan kijken met een kritische bril op, dan zit je 45 min lang je kapot te irriteren.
[..]
Tip: Fringe
Hoever ben je gekomen? Het eerst seizoen begon halverwege pas echt op gang te komen. Het tweede seizoen begon wat minder, maar daarna raakte de serie echt in een stroomversnelling, en seizoen 3 is beter dan ooit.quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar het kon me somehow niet echt boeien. Misschien nog maar eens een keer proberen...
Nou als er een tweede seizoen komt, dan noem ik het al een wonderquote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef pdiscs het volgende:
Hoe lang gaat deze serie lopen? Iemand enig idee?
Want? Waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Kw4Kje het volgende:
* Kw4Kje is gestopt met het kijken van The Event.
Omdat het een flutserie wordt. Kijk zelf maar.quote:
Tnx, but I know... Het is meer dat mijn goede naam op deze manier nog steeds in de lijst van topics van anderen staatquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
je kan deze topic uit je active topics verwijderen , er verschijnt een kruisje wanneer je met de muis op de titel staat
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, but I know... Het is meer dat mijn goede naam op deze manier nog steeds in de lijst van topics van anderen staat
Ik vind die brunette die haar ontvoert veel geilerquote:
me tooquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef jpg97 het volgende:
Neuh ik wacht met smacht op de volgende eps
Wtf ? Hoe bedoel je ik wil mijn serie gecancelled hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef opinionr het volgende:
Vanaf 28 februari gaan ze weer verder trouwens.
Puur omdat The Cape (ook nbc) zo belabberd is, denk ik dat The Event nog wel kans maakt op een 2e seizoen.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:47 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wtf ? Hoe bedoel je ik wil mijn serie gecancelled hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |