Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:17 schreef Ereinion het volgende:
De matigste aflevering tot nu toe. Een opeenvolging van matige clichés die de eerste keer al niet leuk waren.
Ik ben dezelfde mening toegedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die kritisch is over deze baggerserie.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
Helemaal mee eens, ik kijk het ook niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal te zeiken hebben, als je het niet vet vindt, kijk het dan gewoon niet ofzo.
Goede marketingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna na zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
. Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?
hmmm toch maar een paar afleveringen kijken dan... kan niet zeggen dat ik het super vond voor zover maar goed we zien welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat blijft zo maar dan in veeeel mindere mate gelukkig
mjah ik kan dat bergrijpen... chuck was de 1e 2 seizoenen te pruimen maar meer dan dat was het niet. the event heb ik halverwege episode 4 afgezet omdat ik het gewoon niet leuk genoeg vind. tevens erger ik me dood aan de vele timeshiftsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
. Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?
edit: typo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef opinionr het volgende:
Toen hij dat flesje kapot liet vallen wisten we natuurlijk al direct dat ze haar touwen daarmee door ging sneijder. Dat het dan weer met voorbedachte raden was had ik weer niet verwacht. Tot nog een mooie twist.
Ik kijk het nog een paar afleveringen aan, beetje dubbel gevoel. Het heeft nog wel de potentie om zich tot een goede serie te ontwikkelen, maar het komt wat slecht uit de startblokken.
Tja, toch ziekelijk te veel met voetbal bezig schijnbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wesley zit in een andere soap serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |