Hopelijk op sbs, dan kunnen we genieten van grappige popstars reclames die in de afleveringen gemonteerd zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Tweek het volgende:
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.
De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
Ik vond dat ook een beetje onnozel, totdat ik bedacht dat zo'n presidentiele limo best wel tegen een stootje kan, en dat je het prima kan overleven. Zeker aangezien dat vliegtuig voor het huis vanaf de achterkant, en niet op de auto die er een eindje voor stond.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Ik zou het maar niks vinden als The Event een nieuwe Heroes of Fringe blijkt te zijn, die hebben we al. Ook geen aliens graag. Dat 'they' tijdreizigers zijn vind ik de beste van de 5.quote:
http://www.truthseeker5314.com/quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
In de comments zegt daar iemand trouwens dat er iets met het getal 3 is (omdat de achterstevoren E in het logo op een 3 lijkt). De kamer waar Sean's vriendin verdween was 5314 en op de computer van de receptionist waar Sean om hulp vraagt staat een grote gele 3. Het vluchtnummer van het vliegtuig was daarentegen 514.
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef Gremen het volgende:
[..]
http://www.truthseeker5314.com/
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
me is gonna love this show!!
Goed bezig Fedor
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
..
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.
Klopt, maar die zijn lang niet zo vet als Lost (en doel ik op alles zonder het sci-fi gedeelte, dus vooral de eerste drie seizoenen).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.
Waarna na 6 seizoenen blijkt dat die cijfers geen ruk voorstelde.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon dit niet in een spoiler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Shasty het volgende:
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president.__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel: Laura Innes![]()
Tsja, weet niet. Houd niet zo van dat soort 'in your face' science fiction. Had het liever bij menselijke conspiracy theories gehouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
oh, ik wist niet dat dat regel was..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
Ze zeggen toch dat ze extra-terrestial zijn? Verder kan de serie ook mij ook niet boeien, dus de door de plee spoelen deze crap.quote:
Ohhhhhhh interessant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.
Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
Vandaar dat ik denk aan gestrandde tijdreizigers die naar een 'event' kwamen kijken (in dit geval WO2).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhhh interessant.
Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Nee? Ik wel. Vele malen liever een serie die je eigen fantasie aanspreekt dan voorgekauwde crap in de zoveelste cop-show.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor![]()
.
Nogal wiedes. Als een ras in staat is tot tijdreizen kan het zich daar ook op voorbereiden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhhh interessant.
Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor![]()
.
Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.
Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.
Maar ze zagen er wel tof uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
Lol er zijn pas 2 afleveringen uitgezonden en jij denkt al helemaal door te hebben hoe het verhaal in elkaar steekt. Lekker voorbarig. Maar goed, zelf wetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef pberends het volgende:
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.
Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.
En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.
Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Sowieso moeten schrijvers bijna altijd een show-bible schrijven voor de serie opgepikt kan worden door een netwerk. Daar staat precies in wat de mythologie inhoudt en welke verhaallijnen gebezigd zullen worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:51 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
100x beter dan V ditquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef NotYou het volgende:
Mindere 3e ep.Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Nou ja, ze deden zich voor als US Marshals, misschien is het niet zo heel vreemd als die een gun bij zich hebben. Het doorlaten van dat mes bij die ene vriendin van die klikspaan is inderdaad een behoorlijke goof... elke millimeter van elke ruimte wordt in de gaten gehouden zoals ze zeiden, maar even in haar zakken kijken, neuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.
Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |