Hopelijk op sbs, dan kunnen we genieten van grappige popstars reclames die in de afleveringen gemonteerd zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Tweek het volgende:
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.
De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
Ik vond dat ook een beetje onnozel, totdat ik bedacht dat zo'n presidentiele limo best wel tegen een stootje kan, en dat je het prima kan overleven. Zeker aangezien dat vliegtuig voor het huis vanaf de achterkant, en niet op de auto die er een eindje voor stond.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Ik zou het maar niks vinden als The Event een nieuwe Heroes of Fringe blijkt te zijn, die hebben we al. Ook geen aliens graag. Dat 'they' tijdreizigers zijn vind ik de beste van de 5.quote:
http://www.truthseeker5314.com/quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
In de comments zegt daar iemand trouwens dat er iets met het getal 3 is (omdat de achterstevoren E in het logo op een 3 lijkt). De kamer waar Sean's vriendin verdween was 5314 en op de computer van de receptionist waar Sean om hulp vraagt staat een grote gele 3. Het vluchtnummer van het vliegtuig was daarentegen 514.
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef Gremen het volgende:
[..]
http://www.truthseeker5314.com/
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
me is gonna love this show!!
Goed bezig Fedor
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef yavanna het volgende:
..
Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijkenen helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone.
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Stephen King. Vond het maar vaag dat vliegtuig verdween. Had na LOST gehoopt op een serie zonder Sci-Fi, want dat liep bij LOST ook helemaal uit de hand.
Klopt, maar die zijn lang niet zo vet als Lost (en doel ik op alles zonder het sci-fi gedeelte, dus vooral de eerste drie seizoenen).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nieuwe series zonder scifi.
Waarna na 6 seizoenen blijkt dat die cijfers geen ruk voorstelde.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Symer het volgende:
Maar zouden de makers echt -na Lost- weer iets met onverklaarbare cijfers gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |