abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88773971
Zucht.... weer de laatste paar seconden :')

Superdokter :')
Bomaanslag :')
Apotheker die niets doorheeft :')

Die hele serie is één grote :') waard....
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_88774141
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:

ik heb de aflevering net binnen en ik moet het dus nog bekijken maar dit soort reacties zeggen alweer een hoop :')
toch ga ik het zo bekijken :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:38:59 #228
192683 AMDB
Visionair.
pi_88774277
Ik denk dat ik alleen nog ga kijken om te zien hoe slecht het nu weer wordt :')
pi_88781684
Blijft jammer, serie had zeker potentie. Ga hem zo meteen nog kijken, maar denk dat het daarna afgelopen is.
pi_88793020
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:

Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.

Die hitman die op het begin één kogel in die Shawn schiet, om er daarna achter aan te gaan hinkelen, in plaats van dat hij gewoon zijn magazijn leegschiet :')

Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd :')

Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek :')

Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag :')

Die laatste seconden :')

En zo kan je nog wel een uur doorgaan. Ik snap ook niet dat mensen zeggen dat deze serie potentie had. Welke potentie? Er zijn aliens op aarde geland? Al honderden keren gedaan, en beter. Er is een complot van een schaduworganisatie binnen de top van de regering om de president te vermoorden... nog uitgekauwder dan die aliens verhaallijn. De acteurs klooien maar wat aan, de actie is niet leuk, de dialogen zijn niet scherp. Deze serie heeft nooit potentie gehad.
pi_88803259
Ach, de verhaallijn is nog wel vermakelijk. Maar de uitvoering en special effects :') _!
pi_88803464
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..

Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88807864
Check die explosie van dat busje trouwens en hoe ver die vice president ervanaf is en geen projectielen die hem raken en je ziet hem verdomme nog narollen over zijn rug zonder zichtbare schade... en een shot later is ie opeens zwaargewond met opengereten pak. Dat kan echt nooit zo gaan. Ik dacht gelijk: wtf 8)7 Kijk nog maar eens als je dat gemist hebt.

En die schotwond van achter werd van voren gehecht idd, is er dan werkelijk niemand die dat opgemerkt heeft tijdens het filmen, of monteren, of bekijken achteraf, of... ?! :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..

Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes :')
Dit soort grove fouten kwam je in FF niet tegen hoor. Die serie werd voornamelijk de grond in geboord vanwege het zogenaamde slechte acteerwerk waar ik zelf eigenlijk geen last van had.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_88809009
die serie had potentie dankzij episode 1 , maar daarna is het flink ingekakt met zooooveel vooral luie fouten in elk aflevering.
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
  woensdag 17 november 2010 @ 09:17:40 #235
192683 AMDB
Visionair.
pi_88809411
Voor de gein maar even de laatste seconden bekeken :') :')

/quit
pi_88809562
Moet zeggen dat ik ondanks de enorm trieste fouten toch wel braaf blijf kijken. Wil gewoon weten waar de "aliens" vandaan komen :')
pi_88812461
Oh God, wat een faalaliens. Als je de jeugd van kleine kindjes steelt, is daarvoor schattige blanke meisjes ontvoeren en gebruiken wel t domste dat je kunt doen. Kijken die lui nooit tv ofzo?
Je suis Charlie Sheen
pi_88814420
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.
Inderdaad...
quote:
Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd :')

Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek :')

Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag :')

Deze dingen vielen mij inderdaad ook op, maar had daar al niet meer aan gedacht tijdens het plaatsen van mijn post. Ik dacht ook dat de serie gezien de eerste aflevering wel eens wat kon worden, maar het is naar een bedroevend niveau afgezakt.
Zo slecht dat het leuk blijft om te kijken :')
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_88828031
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29

Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt :'). Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck :'). Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?

edit: typo
Jippie, kijkcijfers 0,1 miljoen omhoog gegaan *O*.
  woensdag 17 november 2010 @ 18:24:41 #240
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88829248
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:50:49 #241
192683 AMDB
Visionair.
pi_88833328
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Die oude man die je in de spiegel even jong zag worden, erg spannend :')
  woensdag 17 november 2010 @ 19:58:20 #242
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88833705
Ohja, net zoiets als die meisjes de week ervoor...:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_88835090
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
Ja, dikke kans dat die Sean volgende week gewoon weer vrolijk ronddartelt zonder ook maar een pijnlijke of stijve schouder/arm o.i.d. :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_88895326
Echt veel fouten.. waarom!?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:17:41 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88899097
Wtf man :'). Wat erger ik me aan dat wijf van Sean. En wat een toeval dat die schroevendraaier in die wagen lag, starten maar.

Ik geef de volgende EP nog een kans, anders stop ik ermee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_88899767
"his name is ..." *Boem* Goh, dat zag vast niemand aankomen :P
pi_88901408
Jammer dat er in deze aflevering niks werd verklaard over het einde van vorige week. :(
pi_88904487
Wat een heerlijke serie, dit is toch genieten? Deze shit is gewoon zo slecht dat het leuk wordt om naar te kijken. Ik maak dan ook trouw het eerste (en laatste neem ik aan) seizoen af.
pi_88935620
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
pi_88939480
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef pberends het volgende:
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')