ik heb de aflevering net binnen en ik moet het dus nog bekijken maar dit soort reacties zeggen alweer een hoopquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:
Zucht.... weer de laatste paar seconden![]()
Superdokter![]()
Bomaanslag![]()
Apotheker die niets doorheeft![]()
Die hele serie is één grotewaard....
Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Fyodor het volgende:
Zucht.... weer de laatste paar seconden![]()
Superdokter![]()
Bomaanslag![]()
Apotheker die niets doorheeft![]()
Die hele serie is één grotewaard....
Dit soort grove fouten kwam je in FF niet tegen hoor. Die serie werd voornamelijk de grond in geboord vanwege het zogenaamde slechte acteerwerk waar ik zelf eigenlijk geen last van had.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon FlashForward 2.0 dus. Bij beide gevallen denk je nou, het verhaal klinkt veelbelovend en met de juiste acteurs en het goede script kan het erg goed worden, maar in de praktijk is het complete shit. Acteerwerk in The Event is wel wat beter overigens..
Joseph "Nicholas Cage-frons" Fiennes
Inderdaad...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dit is zonder overdrijven de grootste bagger die ik ooit gezien heb.
Deze dingen vielen mij inderdaad ook op, maar had daar al niet meer aan gedacht tijdens het plaatsen van mijn post. Ik dacht ook dat de serie gezien de eerste aflevering wel eens wat kon worden, maar het is naar een bedroevend niveau afgezakt.quote:Die dokter die Shawn alleen aan de voorkant dichtnaait, terwijl hij van achteren in zijn schouder geschoten werd![]()
Die vice-president die toestemt met een face to face ontmoeting omdat de telefoonlijn niet veilig is. Hallo, je hebt net rustig over de telefoon gesproken over de moordaanslag op de president die je hebt beraamd, en nu zijn de telefoonverbinding ineens niet meer veilig zijn? Ze gaan je vermoorden idioot. Waarom had hij trouwens niet die 'above military standard' scrambling gebruikt bij dat gesprek![]()
Die auto die opgestart werd met een schroevendraaier die toevallig op de achterbank lag![]()
Jippie, kijkcijfers 0,1 miljoen omhoog gegaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Die kijkcijfers zijn overigens dramatisch ingezakt. Bijna net zo weinig als het "slecht scorende" Chuck
. Is dit nu de show van eeuw die aan 200 landen verkocht is?
edit: typo
Die oude man die je in de spiegel even jong zag worden, erg spannendquote:Op woensdag 17 november 2010 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb het gister bekeken maar weet het nu al niet meer: wat waren die laatste paar seconden dan? Ben toch wel benieuwd als het hier zo vaak aangehaald wordt.
Ja, dikke kans dat die Sean volgende week gewoon weer vrolijk ronddartelt zonder ook maar een pijnlijke of stijve schouder/arm o.i.d.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
oa: gewonden die ineens erg snel genezen
Haha, ben toevallig sinds eergisteren daaraan begonnen. De eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gezien. Anders, maar wel veel leuker en beter ja!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef pberends het volgende:
Voor iedereen die een andere (betere) nieuwe serie zoekt dan The Event kan ik Human Target aanraden:
[USA] Human Target
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |