Wie wil hem nou als coach.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Thermo18 het volgende:
Wel leuk om dit te blijven volgen.
Jeroen blijft wel een beetje achter eigenlijk
[VOH] Per coach 14 kandidatenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat is gegaan om iedereen straks precies op 14, 15 kandidaten te laten uitkomen... daar moet een sturing in hebben gezeten vanuit de regie
Tja, ik heb ook altijd de "angst" dat er inderdaad erg veel achter de schermen geregeld/gesjoemeld wordt. Maar, stel dat we er even vanuit mogen gaan dat alles volledig eerlijk en transparant gebeurt, dan zou het zo kunnen zijn dat je straks een jurylid hebt die gewoon "vol" is en dus niet meer op de knop mag drukken. Ben wel benieuwd hoe ze dit hebben opgelost!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat is gegaan om iedereen straks precies op 14, 15 kandidaten te laten uitkomen... daar moet een sturing in hebben gezeten vanuit de regie
Nou ja gisteren viel het op dat met Anne (was zij dat die vriendjes was met Gordon?) alleen Jeroen drukte, zo goed was ze niet maar ze was daar via Gordon, vond het wel erg toevallig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook altijd de "angst" dat er inderdaad erg veel achter de schermen geregeld/gesjoemeld wordt. Maar, stel dat we er even vanuit mogen gaan dat alles volledig eerlijk en transparant gebeurt, dan zou het zo kunnen zijn dat je straks een jurylid hebt die gewoon "vol" is en dus niet meer op de knop mag drukken. Ben wel benieuwd hoe ze dit hebben opgelost!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:57 schreef livelink het volgende:
Je bent Raffaela vergeten bij Jeroen van der Boom, iBenny.
Ik had ook wel verwacht dat die wat betere kandidaten zou krijgen. Maar ze heeft Wiepquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angela heeft echt de slechtste kandidaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |