abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86642550

Info:
Perks
Weapons
Killstreaks
Wager matches

quote:
Main platforms: Xbox 360, PS3 and PC. Multiplayer is available on Xbox LIVE (Xbox 360), PSN (PS3) and Steam. Xbox LIVE requires Gold Membership.

•Deathstreaks have been removed.
•There are 5 Prestige levels.
•Prestige players can access the "Prestige playlists" where only the best of the best are playing.
•Highest level of rank is level 50 and prestige mode is still in online ranks.
•Vehicles will return, but they will be very different than those in world at war some are now killstreaks as opposed to map items, such as the chopper gunner.
•Some campaign levels will be based off multiplayer maps instead of the typical vice-versa. This change is because some multiplayer maps had been made before the campaign was finalized.
•The PC version of Call of Duty: Black Ops will feature dedicated servers.
•Players can now record, manage, edit and upload in-game video clips to their file share via "theatre mode."
•Matchmaking is being changed so that it is easier for friends to play together. In-game currency
•In-game currency will be used to purchase weapons and upgrades.
•In the Black Ops rank system, the player must level up to unlock weapons for purchase. there are 50 levels and 5 prestige.
•Split screen online for the Xbox 360 has been implemented.
•Unlike in World at War, submachine guns will have full movement speed while aiming down the sights, as they did in most other Call of Duty games.

COD7 Black Ops features a brand new in-game currency: CoD Points. You still unlock weapons, equipment, abilities and customization through leveling up, but you have to purchase them before you can use them. As you play the game and earn experience points, you also earn CoD Points.

You choose the way you play the game; not interested in the Red Dot Sight? Skip over it and buy the ACOG Sight instead - the same idea goes for Perks and Killstreaks. When you reach level 4, all Perks become available for purchase. Killstreaks work the same way, but they are unlocked at level 10.

This system allows you to purchase what you want, when you want it, but you just have to make sure that you have the money. Earning money through regular gameplay is not the fastest way, but you do have two alternatives: Wager Matches and
Singleplayer
Multiplayer
Ik heb ook een twitter waar ik laatste black ops nieuws op post:

Vorige delen: [1] [2]

Screenshots

Laatste post:
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Parvus het volgende:
Iemand al een idee wat z'n perks instellingen gaan worden?
Vind het kut dat Ninja en Marathon niet meer samen gaan. Uit Tier 1 weet ik het eigenlijk niet. Tier 2 wordt dan sowieso Sleight of Hand en Tier 3 vooral Ninja en soms misschien Marathon
mijn class word denk ik

pimary

Sec

Semtex

Perks
Lightweight
Sleight of Hand
Marathon

[ Bericht 31% gewijzigd door mash_ op 20-09-2010 17:31:21 ]
pi_86642687
Call of Duty 2 ^O^
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86642773
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
9 sept?
oh kut :P nov! even een mod pmen :P
pi_86642937
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen :)
pi_86643262
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen :)
Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.
  maandag 20 september 2010 @ 17:39:56 #7
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86643422
Heb m al pre-ordered. ;)
pi_86643426
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.
Ja ik denk dat ik dit ga gebruiken. zou zo maar kunnen dat het anders word als ik het wapen echt geprobeerd heb :P Maar wel beter dat je nu een oefenen modus hebt tegen bots. lekker alle wapens uitproberen voordat je online gaat 8-)
pi_86643430
Ja deze O+

pi_86643456
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ja deze O+

[ afbeelding ]
Bij hardcore modes zeker? dan is die erg goed ja _O_
pi_86643512
Ik speel eigenlijk nooit hardcore. De FAL is gewoon het fijnst. :Y
  maandag 20 september 2010 @ 17:42:50 #12
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_86643523
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
beetje rond zitten neuzen..

leuk die wapens allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stink-ui op 20-09-2010 17:49:04 ]
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_86643583
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit hardcore. De FAL is gewoon het fijnst. :Y
Oh :) Ik had er nog nooit mee gespeeld tot ik een week geleden hardcore ging doen. Dan zijn ze in 1 schot dood _O_ in niet hardcore lijkt het me kut omdat het singlefire is
pi_86643690
Normaal zijn ze in twee schoten dood. Ik schiet er 3 - 4 voor de zekerheid. Als ze verder weg zijn schiet ik wat vaker en als ze te dichtbij staan is het sprayen met hipfire.

Ik ga nog een keer een montage maken met "modded controller" beschuldigingen :P
pi_86646249
Moet de wapens eerst gebruiken om te oordelen. Eerste aankoop wordt denk ik wel sowieso de AK _O_
pi_86650508
Ik ben best wel bad in PS maar heb toch iets geprobeerd. Natuurlijk moet er nog veel voor gebeuren, en is het maar een klein voorbeeld. Wat vinden jullie van dit soort plaatjes in de OP? Natuurlijk nog tekst erin etc..
Hij is nog niet transparant

maandag 20 september 2010 @ 20:34:45 #17
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86650863
Is er ook weer een special ops mode zoals bij MW2?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_86652735
Ik hoop op meerdere multiplayer levels met superdichte jungles en valleien ten tijde van de vietnamoorlog maar ik ben nu al bang dat het weer vooral levels met steden en dorpen zullen zijn.
pi_86652765
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Monco10 het volgende:
Ik hoop op meerdere multiplayer levels met superdichte jungles en valleien ten tijde van de vietnamoorlog maar ik ben nu al bang dat het weer vooral levels met steden en dorpen zullen zijn.
jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt? :P
pi_86653011
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt? :P
Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
pi_86653182
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
Campers :r
  maandag 20 september 2010 @ 21:59:45 #22
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_86655151
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
pi_86656088
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Mw2 een 'meesterwerk' noemen! :')
pi_86659643
Meesterwerk der frustratie :Y

Het spel is ontworpen om zoveel mogelijk nieuwe controllers te verkopen :')
pi_86659680
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:30:30 #26
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86675940
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef mash_ het volgende:

[..]

Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2
roep dat nou maar niet te vroeg
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_86676452
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Xblister het volgende:

[..]

roep dat nou maar niet te vroeg
Want? Als ik zo alle filmpjes etc zie lijkt het me gewoon leuker
pi_86678271
MW2 had ik gepreorderd en gespeeld vanaf dag 1, bij Black Ops wordt dat toch afwachten.
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee, downloaden en op een schaduwnetwerk oid spelen. Al heeft Treyarch beloofd dat er na de release mod tools zullen uitkomen, zie ik ze er best voor aan om dat opeens te annuleren.

Snap dan ook niet dat mensen dit zo kopen (voor de PC dan he), volgens mij heb je dan nog nooit een goede online fps gespeeld à la Counter-strike, Team Fortress, COD4, of zelfs iets van de jedi knight serie. Imo help je met het kopen van zoiets de pc-shooters naar de fillistijnen :)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_86679809
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Thas het volgende:
MW2 had ik gepreorderd en gespeeld vanaf dag 1, bij Black Ops wordt dat toch afwachten.
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee, downloaden en op een schaduwnetwerk oid spelen. Al heeft Treyarch beloofd dat er na de release mod tools zullen uitkomen, zie ik ze er best voor aan om dat opeens te annuleren.

Snap dan ook niet dat mensen dit zo kopen (voor de PC dan he), volgens mij heb je dan nog nooit een goede online fps gespeeld à la Counter-strike, Team Fortress, COD4, of zelfs iets van de jedi knight serie. Imo help je met het kopen van zoiets de pc-shooters naar de fillistijnen :)
Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc?
pi_86680539
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hij koopt het niet op de pc omdat er betere shooters zijn op de pc.
en op de consoles zijn bijna geen top shooters dus koopt hij het daarvoor omdat hij dan wel een goede shooter heeft :{w
...
pi_86680682
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef afro het volgende:

[..]

en op de consoles zijn bijna geen top shooters dus koopt hij het daarvoor omdat hij dan wel een goede shooter heeft :{w
Nou ik kan me er geen 1 bedenken :P die genen die hij zegt vind ik niet beter.
pi_86683095
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

quote:
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee
Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch :)
Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:28 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nou ik kan me er geen 1 bedenken :P die genen die hij zegt vind ik niet beter.
Het zegt al veel dat die games zo lang na de launch nog zo enorm veel online gespeeld worden :)
En heb je die spellen ook gekocht :P ?

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef afro het volgende:

[..]

Nee dus :P Ik koop het sowieso niet voor de console, omdat ik liever met muis/toetsenbord speel en als het goed is (en er dus mod tools uitgebracht gaan worden zoals beloofd) er uiteindelijk veel meer variatie mogelijk zal zijn op de pc :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:41:52 #33
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86683134
Zoals hiervoor gevraagd, zit er een special ops mode in black ops?

En waar pre orderen jullie?
pi_86683195
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zoals hiervoor gevraagd, zit er een special ops mode in black ops?
Sorry hoor, maar dat 2x vragen, duurde dat niet langer dan google.com -> "black ops" co-op :) ?

Maar om even wat karma op te doen;
3e hit geeft
quote:
Treyarch’s confirmed to Gamertag Radio there won’t be any campaign co-op for Call of Duty: Black Ops.
“There’s no campaign co-op this year,” said executive producer Dan Suarez.
Instead, local co-op will come with split-screen combat training and split-screen multiplayer.
pi_86683700
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Thas het volgende:

[..]

[..]

Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch :)
Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel.
[..]

Het zegt al veel dat die games zo lang na de launch nog zo enorm veel online gespeeld worden :)
En heb je die spellen ook gekocht :P ?
[..]

Nee dus :P Ik koop het sowieso niet voor de console, omdat ik liever met muis/toetsenbord speel en als het goed is (en er dus mod tools uitgebracht gaan worden zoals beloofd) er uiteindelijk veel meer variatie mogelijk zal zijn op de pc :)
Omdat het door veel spelers gespeeld word hoeft het nog niet beter te zijn dan black ops, en ja al die spellen die jij opnoemde heb ik gespeeld, ook de starwars spellen :) erg mee vermaakt allemaal. vooral cs. maar dat was 1.6 van heel veel jaar terug en toen was er echt niks anders :P Nu weet ik zeker dat ik me meer vermaak met blackops dan met 1 van die spellen die jij noemde. gewoon door alle verniewingen en de irri dingen zijn er uit gehaald.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:07:17 #36
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_86683980
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef mash_ het volgende:

[..]

Er zullen ongetwijfeld nieuwe irritante dingen in het spel zitten. Maar ach wat boeit het... als ik maar kan schieten >:)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:13:35 #37
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86684216
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef Thas het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat 2x vragen, duurde dat niet langer dan google.com -> "black ops" co-op :) ?

Maar om even wat karma op te doen;
3e hit geeft
[..]

Danku
pi_86684259
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:59 schreef mash_ het volgende:

[..]

Omdat het door veel spelers gespeeld word hoeft het nog niet beter te zijn dan black ops, en ja al die spellen die jij opnoemde heb ik gespeeld, ook de starwars spellen :) erg mee vermaakt allemaal. vooral cs. maar dat was 1.6 van heel veel jaar terug en toen was er echt niks anders :P Nu weet ik zeker dat ik me meer vermaak met blackops dan met 1 van die spellen die jij noemde. gewoon door alle verniewingen en de irri dingen zijn er uit gehaald.
En dat idee had je voor de release van MW2 niet :) ?
Of heb je je daar ook veel meer mee vermaakt :P
pi_86684755
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Thas het volgende:

[..]

En dat idee had je voor de release van MW2 niet :) ?
Of heb je je daar ook veel meer mee vermaakt :P
Daar heb/ vermaak ik me mee :) meer dan met cs ja. zit om 8 dagen online geloof ik. En denk dat dit spel beter word dus mw2 :)
pi_86694238
http://www.blackopsmovies(...)/198-combat-training
wat meer info over combat training
pi_86694417
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
Lijkt me leuk in co-op maar nogal saai singleplayer :)
  woensdag 22 september 2010 @ 02:35:20 #42
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86699343
Toch ook handig om zo de maps te leren kennen en om je loadouts te proberen, zoals er al aangegeven wordt. Het blijft bij zoiets altijd afwachten hoe ze het uitwerken voor je er echt een oordeel over kunt geven, maar het lijkt me wel iets hebben.

Waar pre-orderen jullie deze game?
pi_86699827
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
Dat is toch allemaal oud nieuws? :')
pi_86708959
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat is toch allemaal oud nieuws? :')
nee, meeste was wel al bekend ja, maar werd op de officele site als nieuws gepost
  woensdag 22 september 2010 @ 14:57:45 #45
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86711768
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Want? Als ik zo alle filmpjes etc zie lijkt het me gewoon leuker
je weet het nog nieeeeet..
Roll with the fastest
  woensdag 22 september 2010 @ 15:29:19 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86712760
Denk dat ik hem toch wel haal, de beta van de multiplayer van MoH was tergend slecht en ik wil toch wel een nieuwe multiplayer shooter. Ik vrees dat Activision wederom geld aan me gaat verdienen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86712837
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat ik hem toch wel haal, de beta van de multiplayer van MoH was tergend slecht
Op welk platform en hoezo als ik het vragen mag :P ?
Zit eraan te denken om hem te halen, heb hem zelf niet gespeeld maar wat ik op youtube zie vind ik er wel goed uitzien, alleen lijken de killstreaks misschien iets te snel te activeren :)
pi_86714601
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Thas het volgende:

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Thas het volgende:

[..]

[..]

blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.

Eerst zeg je dat je hoopt op custom maps, dus dat mod toold uitkomt.
Dan zeg je dat dat zorgt voor een kortere levensduur van een spel.

Daarnaast zou jij een fps met mp functie dus weigeren, aangezien er geen mogelijkheden zijn om het aan te passen? Omdat het de levensduur verkort?

Ik zal mijn mening wel niet vermelden aangezien ik denk dat het over een misverstandje gaat. ;)
pi_86715557
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef Xblister het volgende:

[..]

je weet het nog nieeeeet..
Ik zeg toch LIJKT.
pi_86767807
Pro Perks
Most of the Pro Perks are still unknown, but luckily more information has been revealed on Hardline Pro and Sleight of Hand Pro. Care Package users are going to be pleased; if you don't like what's inside a Care Packge, just randomly swap the reward with the Hardline Pro perk. See the example picture below.

Sleight of Hand Pro was already confirmed to allow faster ADS (aim-down-sight), but it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
pi_86773462
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef mash_ het volgende:
it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
-O-

Heb ik het voor niks geleerd.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_86774012
Nou ik ben er blij mee, ik werd er echt gek van bij mw2
pi_86775315
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

[..]

blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.

Eerst zeg je dat je hoopt op custom maps, dus dat mod toold uitkomt.
Dan zeg je dat dat zorgt voor een kortere levensduur van een spel.

Daarnaast zou jij een fps met mp functie dus weigeren, aangezien er geen mogelijkheden zijn om het aan te passen? Omdat het de levensduur verkort?

Ik zal mijn mening wel niet vermelden aangezien ik denk dat het over een misverstandje gaat. ;)
De vraag was (die quotte ik ook) "Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc? "

Mijn antwoord was "Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch. Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel."

Ik zie nu dat ik het inderdaad onduidelijk heb geschreven :)
"Dat is nergens voor nodig" had ik beter weg kunnen laten en beter "Dat gebrekt zorgt [..]" van kunnen maken.

En ja, daarom zou ik een fps met mp functie weigeren. Het punt is dat bij de fpsen waarbij dat wèl mogelijk was, ik die games zeker 5 keer langer heb gespeeld door die aanpassingsmogelijkheden, dan wanneer die mogelijkheden er niet waren geweest :)

De grootste verschillen zaten hem natuurlijk in de custom maps en custom gamemodes (grappig om te zien dat Treyarch de gungame mod voor CS, door de CS community gemaakt (correct me als dat al eerder bestond, maar volgens mij niet) nu implementeert in Black Ops).

Maar ook kleine aanpassingen die de community graag wil, maar waarvan de makers geen zin hebben om er genoeg tijd in te stoppen (bijvoorbeeld kickvote, banvote, mapvote), worden dan gewoon in elkaar gezet door de community zelf; daardoor worden die spellen mijns inziens nog veel completer en worden bijna alle kleine irritaties weggehaald :)
pi_86777947
quote:
Quickscoping
wtf :{
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:22:27 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778083
Geen quickscoping meer _O_

Kan toch nog wat gaan worden dan dat Black Ops :9~
pi_86789720
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

-O-

Heb ik het voor niks geleerd.
Dat meen je toch niet? :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:45:28 #57
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86794643
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

idd, valt niks te leren aan hoor. beetje geluk en goed richten
Roll with the fastest
pi_86815691
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Sarcasme ftw.
pi_86820469
quote:
Pro Perks
Most of the Pro Perks are still unknown, but luckily more information has been revealed on Hardline Pro and Sleight of Hand Pro. Care Package users are going to be pleased; if you don't like what's inside a Care Packge, just randomly swap the reward with the Hardline Pro perk. See the example picture below.

Sleight of Hand Pro was already confirmed to allow faster ADS (aim-down-sight), but it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4 :)
pi_86855176
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4 :)
Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeld
pi_86855532
zelfde als in mw2 alleen anders
...
  zondag 26 september 2010 @ 17:23:52 #64
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86866171
quote:
Spam. :r :(
pi_86866214
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef MarkM het volgende:

[..]

Spam. :r :(
ga jij de move nou maar kopen, fps kan je toch niks van. :@
pi_86866968
Er staat coop en nazi zombies bij die beschrijving, maar treyarch heeft al gezegd dat die dingen er niet in zouden zitten... toch?
pi_86867146
als nazi zombies maar 4 spelers is van plaats 2 :r
pi_86867290
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat coop en nazi zombies bij die beschrijving, maar treyarch heeft al gezegd dat die dingen er niet in zouden zitten... toch?
Er is wel een co op. maar niet zo als bij mw2, maar je kan tegelijk online spelen met splitscreen. dus is wel een co op. zombies is nooit officeel bevestigd maar zijn wel hele sterken geruchten
  zondag 26 september 2010 @ 17:53:07 #69
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86867355
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef mash_ het volgende:

[..]

ga jij de move nou maar kopen, fps kan je toch niks van. :@
Move lijkt me niks met FPS. :')
pi_86867420
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:

[..]

Move lijkt me niks met FPS. :')
Met socom 4 word het best vet _O_ Maar dat is een ander topic!
  zondag 26 september 2010 @ 18:01:00 #71
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86867605
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef mash_ het volgende:

[..]

Met socom 4 word het best vet _O_ Maar dat is een ander topic!
Ik hoop het. Eerst zien, dan geloven. :+
pi_86883526
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeld
een stuk langzamer inscopen. kijk maar filmpjes op utube ofzo :)
pi_86895106
Kan co-op online nou alleen op de 360 of ook op de Ps3? Zou wel vet zijn als het ook op de Ps3 kan(H)
pi_86928698
quote:
CoD: Black Ops Zombies confirmed
Official guide helps you "fight back the relentless Nazi Zombie horde"

Call of Duty: Black Ops' Nazi Zombie mode has seemingly been confirmed, via an announcement of the game's official strategy guide given to CVG.

CVG's sneak peak at BradyGames' guide claims it'll offer "a complete walkthrough to the gritty Cold War-era Campaign mode, tips and tricks to rank up in Multiplayer, how to excel in Co-Op, or fight back the relentless Nazi Zombie horde".

The guide also promises "tactics for every type of Co-Op, Team-Based, and Head-to-Head play mode." That's that confirmed then.

Developer Treyarch first hinted at a Zombie Mode earlier this year - before seemingly shooting down the claims.

Then, writing this weekend on Twitter, Treyarch community boss Josh Olin promised fans that a co-op reveal is coming.

When asked if he knew what it was, he wrote, "I do... But it's not something I want to spoil ahead of time."

When fans pressed him on whether or not it was a Zombie Mode, he wrote: "If Zombies have anything to do with our top-secret Co-Op mode, then it's a safe bet there will be a trailer for it eventually..."

BradyGames' official Call of Duty: Black Ops guide is due out alongside the game on Tuesday, November 9.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:45:37 #75
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86935831
Beetje stil hier..
Roll with the fastest
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:49:54 #76
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86935980
jammer dat de riot shield er niet inzit ;(
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:51:06 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_86936027
ja dat wat het beste wapen uit cod. :(

Ik ging altijd met een groepje een muur bouwen en dan liep de rest van ons team achter die riot muur. En owned wij iedereen. :D
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86941793
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef -SG- het volgende:
jammer dat de riot shield er niet inzit ;(
Ja dat is serieus wel gay :(. Hoeveel lol we daar wel niet mee gehad hebben :'(
pi_86942199
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ja dat is serieus wel gay :(. Hoeveel lol we daar wel niet mee gehad hebben :'(
Mwa het is wel logisch :) gebruikte ze nou niet echt in die oorlog waar black ops over gaat.
pi_86942813
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef mash_ het volgende:

[..]

Mwa het is wel logisch :) gebruikte ze nou niet echt in die oorlog waar black ops over gaat.
Hehe das waar maar had het er gewoon ingelaten voor de lulz
pi_86942870
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe das waar maar had het er gewoon ingelaten voor de lulz
achja ik vond het ook best leuk om mee te spelen. en dan met trowing knife. maar echt missen zal ik het niet :P
pi_86946234
Zombies *O*
Add Powerkiwi op XBL
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:48:33 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86946423
Hebben ze eigenlijk wel een striker? :@
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:04:48 #85
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_86950376
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:19 schreef Baalhaar het volgende:
Call of Duty 2 ^O^
^O^ ^O^
Een bh aan de waslijn is net als alcoholvrij bier, het beste is eruit.
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:44:10 #87
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86950577
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een striker? :@
Of een Scar?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86951341
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:44 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Of een Scar?
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:16:57 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86951719
Wel saaie sub machine guns zitten erin, lijken allemaal beetje op elkaar.
pi_86954226
Whoop Whoop Zombies *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:11:38 #91
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86954323
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86982840
Ze hebben toch wel die Nuke eruit gehaald bij 25 kills he?
:X
Nothing to see here, carry on
  woensdag 29 september 2010 @ 15:39:56 #93
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86983119
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef RijstNatie het volgende:
Ze hebben toch wel die Nuke eruit gehaald bij 25 kills he?
:X
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/killstreaks
pi_86983808
quote:
wie is dat lekkere wijf in je avatar? :9
  woensdag 29 september 2010 @ 15:53:48 #95
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86983865
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

wie is dat lekkere wijf in je avatar? :9
wolvendagen :').
pi_86984337
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef -SG- het volgende:

[..]

wolvendagen :').
nooit van gehoord ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 16:06:04 #97
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86984408
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

nooit van gehoord ;)
Nee, ze is volgens mij vooral actief op KLB
pi_86984913
Is er al bekend of dat gare RC autootje ook een timer heeft? Of kan je nog steeds eindeloos over de map rijden?
  woensdag 29 september 2010 @ 16:21:01 #99
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86985068
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef Parvus het volgende:
Is er al bekend of dat gare RC autootje ook een timer heeft? Of kan je nog steeds eindeloos over de map rijden?
Op die trailer zag het er wellang uit. Maar het zag er ook uit alsof die midden op een weg ontplofte, zonder iemand erbij. Dus dan zou je bijna zeggen dat er een timer op zit.
pi_86988391
Volgens de mensen die het spelen is oneindig, maar je kan dat ding iig kapotschieten.
pi_86990524
Lijkt mij wel vet.
Kan je lekker met vrienden kloten en races houden
...
pi_86991229
Ik kan niet wachten :D
  donderdag 30 september 2010 @ 08:25:40 #103
62913 Blik
The one and Only!
pi_87009938
quote:
Geen Barrett :(

Geen Scar-H :(

Mijn twee favoriete wapens... :'(
pi_87010264
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Commando O+
  donderdag 30 september 2010 @ 09:53:10 #105
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87011687
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Gelukkig zit de FAL er nog in O+

En als sniper zal ik wel de L96A1 pakken.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de Enfield, maar dat zal uiteindelijk ook wel een kutwapen zijn :')
pi_87054109
Ik mis de ACR? :(

Verder, tel ik de dagen af hier! :D
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_87056232
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:

Hadden ze blijkbaar nog niet in de Cold War, ik mistte hem ook al :'(
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87063929
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:

Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan niet :{w
pi_87068646
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan niet :{w
Acr was wel leuk wapen *;
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:13:35 #110
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_87071606
Lekker winkelen in Black Ops

Alleen daarom zou het al de GOTY van 2010 moeten zijn _O_
pi_87071664
Maar ik wil FN FAL gameplay :(

Telkens die noobwapens :r
pi_87072434
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:

Red dot customizen. Nice.
Wordt toch wel dik. *O*
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  FOK!fotograaf vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:03:43 #113
159915 -Menn0-
MNO
pi_87073656
Besteld ^O^
,,/
pi_87076959
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
pi_87080384
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
www.mediaoffer.nl
pi_87084405
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
www.zhgaming.nl

49,50 ;)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:07:43 #117
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87091837
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:

\

Black ops goty laat me niet lachen man _O-
Roll with the fastest
pi_87091909
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:07 schreef Xblister het volgende:

[..]

\

Black ops goty laat me niet lachen man _O-
Ga halo spelen man
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:10:43 #119
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87091948
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ga halo spelen man
Oh je was serieus? _O-
Roll with the fastest
pi_87092106
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef Xblister het volgende:

[..]

Oh je was serieus? _O-
Lol :D

tuurlijk o|O

Nee maar Black ops gaat wel hard worden. *)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:18:03 #121
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87092129
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Lol :D

tuurlijk o|O

Nee maar Black ops gaat wel hard worden. *)
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd.. :P

maar goty, je vergeet andere titels die het meer verdienen imo *O*
Roll with the fastest
pi_87092381
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:18 schreef Xblister het volgende:

[..]

Haha, nee ik ben ook wel benieuwd.. :P

maar goty, je vergeet andere titels die het meer verdienen imo *O*
Precies,

maar ik niet zo snel weten wat de GOTY zou moeten worden van dit jaar..
BC2, Halo Reach, RDR, FIFA 11 ??????

vind btw fifa 11 echt heel goed.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:33:05 #123
80382 manny
30 is best veel
pi_87092513
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Zowiezo een erg goede game was dat. veel gespeeld
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:53:31 #124
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87092902
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Precies,

maar ik niet zo snel weten wat de GOTY zou moeten worden van dit jaar..
BC2, Halo Reach, RDR, FIFA 11 ??????

vind btw fifa 11 echt heel goed.
bc2, reach , masseffect2, alan wake
Roll with the fastest
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:24:18 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87093756
GOTY is Mass Effect 2, no contest
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:42:43 #126
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87094391
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:24 schreef Rossdale het volgende:
GOTY is Mass Effect 2, no contest
Idd, daar kan ik me wel in vinden.. :D
Roll with the fastest
pi_87095487
Ontwerp je eigen wapens? :|W
pi_87095654
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ontwerp je eigen wapens? :|W
:o

Ontwerp je eigen wapen is vet *O* Check die verschillende Red (of niet zo red) Dot Sights! Damn vet!

Ook is het gewoon super chill dat je straks zelf kan kiezen wat je koopt in plaats van dat je bv een sniper vrij speelt terwijl je een assault rifle wilt!

Vet filmpje man.. Gaat straks redelijk wat tijd in zitten om toffe en unieke dingen te maken!
pi_87098450
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef Xblister het volgende:

[..]

Idd, daar kan ik me wel in vinden.. :D
Mass effect :')

Hoelang heb je dat eigenlijk gespeeld?

10 uur ofzo?
pi_87099317
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

10 uur ofzo?
:')

Echte bazen herspelen die shit, maar wel blijven renegaden :P
pi_87258410
tvp

kan niet wachten
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:58:05 #133
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87275147
quote:

[..]

10 uur ofzo?
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden.. :') maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd *O*
Roll with the fastest
pi_87286660
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:

[..]

Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden.. :') maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd *O*
Ik ben eens, maar....

quote:
onderschijden
:')_!
pi_87286688
in een call of duty topic gaan zeuren over hoe goed een ander spel is :') :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:36:01 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87287063
Haha, ik zie dat men zich al weer voorbereid heeft op een ritje met de hype train.

Hoe COD dat iedere keer voor elkaar krijgt, is mij een raadsel :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_87289655
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:

[..]

Kwaliteit is een persoonlijke kwestie. Niet iets wat je iemand anders door de strot kan duwen. Ik vond ME2 10x niks en dat heeft geen fuck met kwaliteit te maken.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_87289766
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, ik zie dat men zich al weer voorbereid heeft op een ritje met de hype train.

Hoe COD dat iedere keer voor elkaar krijgt, is mij een raadsel :')
Hoe zou dat nou komen?, omdat misschien gewoon een goed spel leveren waar je heel veel speel plezier aan hebt. Dat is de 60 euro wel waard wat de meeste spellen niet waard zijn.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87302742
Ik dacht dat ze de tactical insertion eruit zouden halen, maar die lijkt er ook weer in te zitten. Laat de boosters maar weer komen :{
A mind with a heart of it's own
pi_87305153
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze de tactical insertion eruit zouden halen, maar die lijkt er ook weer in te zitten. Laat de boosters maar weer komen :{
zit er wel in. maar niet bij ffa games
pi_87305260
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef mash_ het volgende:

[..]

zit er wel in. maar niet bij ffa games
Ah, das dan wel weer positief.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:51:54 #142
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87306638
ffa vind ik sowieso kut.
pi_87307896
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
ffa vind ik sowieso kut omdat er geen hardcore ffa is, en ik speel alleen hardcore.
pi_87309059
Het gaat er om dat er vooral bij ffa boosters zaten. en dat nu niet meer kan :) btw al die wager matcheszijn ook ffa:)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:57:27 #145
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87309151
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef mash_ het volgende:
Het gaat er om dat er vooral bij ffa boosters zaten. en dat nu niet meer kan :) btw al die wager matcheszijn ook ffa:)
Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kutten :').
pi_87309181
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef -SG- het volgende:

[..]

Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kutten :').
Dat wel _O- het was zo voorspelbaar waar ze zouden gaan zitten. er heen rennen en meteen 3 kills :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:05:44 #147
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87309479
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dat wel _O- het was zo voorspelbaar waar ze zouden gaan zitten. er heen rennen en meteen 3 kills :P
Tot een ragequit van de boosters tot gevolg. En dan die boosters naar elke lobby blijven volgen _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:06:12 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87309496
Totdat ze offline verder gingen spelen -O-
pi_87310035
quote:

[..]

Het wordt met al die Black Ops video's steeds moeilijker om hem niet te kopen, maar ik hou vol ^O^
pi_87311046
NET EEN PREODER GEPLAATST I COULDNT TAKE IT ANYMORE
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:40:27 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_87311360
Is pre-order nou echt aan te raden? Krijg je hem dan 9 november thuis bezorgd? Of kan je net zo goed 9 november naar de winkel gaan? Neem aan dat ze de eerste dag voldoende in huis hebben?
pi_87311390
Misschien is het wat goedkoper, maar je hebt hem eerder in huis als je hem in de winkel haalt om 9 uur 's ochtens.
pi_87311459
ik doe nooit pre order omdat je spellen vaak 1 of 2 dage nvoordat je pre order in huis is al kunt halen bij de winkels :) zag je laatst met fifa ook weer
pi_87311837
Niet bij de intertoys (enige winkel met games) hier. Daar staat echt zon nsber zich aan de regeltjes te houden :(
pi_87321609
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 03:16 schreef KoningStoma het volgende:
Niet bij de intertoys (enige winkel met games) hier. Daar staat echt zon nsber zich aan de regeltjes te houden :(
Ja dat is kut dan :P ik zit echt heel dichtbij een free recordshop, media martk, bart smit en toy nog wat :P
als 1 winkel hem verkoopt. verkopen ze allemaal omdat ze het anders niet eerlijk vinden :P
pi_87323612
Nog steeds een tough call dit, het blijft er beetje uitzien als knaken-versie van MW2, maar ja, aan de andere kant...MoH gaat ook niet iedereen spelen en die BC2-feel van de multiplayer gaat mij denk ook tegenvallen...

Maar ja, aan de andere kant MW2 ook wel weer zoo veel gespeeld dat ik niet echt weet of ik al weer zin heb in black ops, haha...
Jack does it in real time...
pi_87324157
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Nog steeds een tough call dit, het blijft er beetje uitzien als knaken-versie van MW2, maar ja, aan de andere kant...MoH gaat ook niet iedereen spelen en die BC2-feel van de multiplayer gaat mij denk ook tegenvallen...

Maar ja, aan de andere kant MW2 ook wel weer zoo veel gespeeld dat ik niet echt weet of ik al weer zin heb in black ops, haha...
Ik heb zo iets van: het word een soort mw2 maar dan zonder alle irri dingen van mw2. + vette nieuwe gamemodes en anderen toevoegingen :) dus word denk ik leuker dan mw2. en daar vermaakte ik me al heel erg mee. dus dan moet het hiermee alleen maar erger worden :P
pi_87353711
ik Koop hem ook zowiezo voor de single player!
pi_87353846
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik Koop hem ook zowiezo voor de single player!
Precies, de single player ziet er fuckin vet uit. Zal wel kort zijn zoals gewoonlijk maar wel ontzettend nice :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87353913
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87353964
Ik koop hem enkel voor de multiplayer. Ik heb aan Modern Warfare 2 online, ondanks dat het me 3 controllers en 2 headsets heeft gekost, wel echt lol gehad. Dat zal met Black Ops vast ook wel zo zijn.
pi_87353982
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom? :?
Heb je die verneukte BETA gespeeld van MoH? :')

BTW nog een maand en dan is het weer knallen *O*
pi_87354028
quote:
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:55 schreef Parvus het volgende:
Ik koop hem enkel voor de multiplayer. Ik heb aan Modern Warfare 2 online, ondanks dat het me 3 controllers en 2 headsets heeft gekost, wel echt lol gehad. Dat zal met Black Ops vast ook wel zo zijn.
Én er zal minder gezeik zijn met noob perks enzo :Y

Ik hoop dat ie over ongeveer twee weken op internet staat. Met die offline mode kan ik dan oefenen p[ mn gebande xbox ~O>
pi_87354321
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

fanboi much :')

quote:
Vond de PC Multiplayer bèta van MoH erg zwak. CoD proberen na te doen op een BF2 engine, het werkt niet.
pi_87354394
[quote]Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

[..]

zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:28:56 #166
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87354785
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:

_O- :')
Roll with the fastest
pi_87355545
ik koop hem omdat moh echt een te slecht spel is. heb de beta gespeeld :r
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:11:46 #168
286575 Roces18
Chef de party
pi_87355817
goedkoopste pre-order nog steeds in nederland dan 49 toch ofzo? fucking duur (ps3)
pi_87358215
Iemand in mijn steam heeft staan:

In-non steam game
Black ops beta

Hoe kan dit? Er is toch geen beta?
pi_87358277
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:
Iemand in mijn steam heeft staan:

In-non steam game
Black ops beta

Hoe kan dit? Er is toch geen beta?
Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)
pi_87358329
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:23 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.
pi_87358399
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:

[..]

pi_87358406
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:

[..]

Pro :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:53:55 #175
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_87384586
Ongeveer wat we al wisten maar dan samengevoegd.
Heb er echt zin. ^O^
pi_87384690
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:07:54 #177
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_87384907
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden :')
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen. :')

Die 19 dagen van MW2 zullen er wel aangaan. :N
pi_87385119
Ligt het aan mij of wordt het allemaal wel erg ingewikkeld gemaakt met contracten, dingen kopen etc? Ik heb het gevoel dat ik eerst 3 weken moet studeren om uit te vinden wat ze nou allemaal in het spel gestopt hebben :P
pi_87385615
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het allemaal wel erg ingewikkeld gemaakt met contracten, dingen kopen etc? Ik heb het gevoel dat ik eerst 3 weken moet studeren om uit te vinden wat ze nou allemaal in het spel gestopt hebben :P
ligt aan jou ja :P zo moeilijk is het allemaal niet
pi_87385655
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef mash_ het volgende:

[..]

ligt aan jou ja :P zo moeilijk is het allemaal niet
Ik hoop het :P

En ik zit nog steeds te twijfelen of ik eerst nog MoH ga kopen of dat ik het bij Black Ops hou. Ik haat dilemma's :P
pi_87385970
De vage manier waarop je doodgaat (het beeld bevriest) is voor mij al een reden om MoH niet aan te schaffen.
pi_87387155
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
De vage manier waarop je doodgaat (het beeld bevriest) is voor mij al een reden om MoH niet aan te schaffen.
Het feit dat er geen killcam is vind ik ook hinderlijk. Ik vind de multiplayer er ook niet heel mooi uit ziet voor wat ik nu gezien heb, maar ik wacht nog wel ff wat filmpjes af van na de release en dan zie ik wel verder. Black Ops komt er sowieso.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:31:58 #183
286575 Roces18
Chef de party
pi_87388852
In cod hoop ik juist dat alle servers geen killcam hebben ^^

kut killcam verraad altijd mijn positie als sniper
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:33:49 #184
286575 Roces18
Chef de party
pi_87388908
zomenteen maar even heel het internet af voor de goedkoopste ps3 aanbieding, als iemand een tip heeft hoor ik het graag. moet wel uit nederland, extra packs neem ik toch niet dus uk mag ook van mij.
pi_87389086
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:31 schreef Roces18 het volgende:
In cod hoop ik juist dat alle servers geen killcam hebben ^^

kut killcam verraad altijd mijn positie als sniper
Snipen is voor wussy's
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:41:45 #186
286575 Roces18
Chef de party
pi_87389176
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Snipen is voor wussy's
Klopt hoe sommigen het doen wel ja. Beetje schuilen etc. Ik ga hardcore met mijn double golden plated desert eagle de strijd aan met elke klootzak. ~O>
pi_87389229
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Snipen is voor wussy's
Ik gebruik mijn sniper alsof het een shotgun en een assault rifle is :W
pi_87389283
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
pi_87390814
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn sniper alsof het een shotgun en een assault rifle is :W
beetje jammer voor je dat quikscopen niet meer kan *O*
pi_87390919
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet kan?
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:57:07 #191
286575 Roces18
Chef de party
pi_87391498
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.

geen noobs :')
pi_87391742
quote:

[..]

Wie zegt dat ik aan het quickscopen ben? *O*

Acog scoopje O+

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
Je bent van ver weg vaak wel te zien omdat het gras dan wat verdwijnt. Je moet ook niet om je heen kijken want dan ziet iedere oplettende speler je. Als je dat doet lijkt het net of je op een pottenbakkersschijf ligt.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:20 #193
286575 Roces18
Chef de party
pi_87391769
acog vind ik persoonlijk echt kut. Ziet er echt zo goedkoop uit en het is ook niet echt accuraat aimen.
pi_87391802
quote:

[..]

Kan wel, maar het is moeilijker!
pi_87391804
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.

geen noobs :')
ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?

of doel je gewoon op de sniper outfit die je krijgt bij het kiezen van een sniper wapen?
pi_87392159
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
acog vind ik persoonlijk echt kut. Ziet er echt zo goedkoop uit en het is ook niet echt accuraat aimen.
Ik vind het accuraat genoeg om ermee naar de andere kant van elke map te schieten. Ik hoop dat bij black ops het hetzelfde blijft. O+
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:47:22 #197
286575 Roces18
Chef de party
pi_87393236
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Monco10 het volgende:

[..]

ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?

of doel je gewoon op de sniper outfit die je krijgt bij het kiezen van een sniper wapen?
Er is een heel filmpje op internet even zoeken:
En hiermee lukt het je echt wel om per map je kleding af te stemmen op het gras etc.

Wat betreft die acog , van mij part doen ze die weg. Niks voor de hele lange afstanden meer voor semi lange afstanden en dan is hij niet accuraat genoeg is mijn ervaring.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:48:31 #198
286575 Roces18
Chef de party
pi_87393279
trouwens komt die automatische tripod machinewapen weer terug? Wat kon ik daar heerlijk kills mee maken in capture the fag.

ps. ik heb hem net besteld bij mediaoffer, 47,65 met addiscount dan(3 minuten reclame kijken voor 5 euro korting) *O*
pi_87393551
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef Roces18 het volgende:
trouwens komt die automatische tripod machinewapen weer terug? Wat kon ik daar heerlijk kills mee maken in capture the fag.

ps. ik heb hem net besteld bij mediaoffer, 47,65 met addiscount dan(3 minuten reclame kijken voor 5 euro korting) *O*
Centrygun komt weer terug ja, helaas :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:57:15 #200
286575 Roces18
Chef de party
pi_87393630
yay sentrygun :D zeker zo'n 6000 kills meegemaakt in modern warfare 2
pi_87393639
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Er is een heel filmpje op internet even zoeken:
En hiermee lukt het je echt wel om per map je kleding af te stemmen op het gras etc.

Merci.

Maar zitten zulke kleding opties ook in MW2 ?
pi_87393924
Nope mw2 heeft dat niet!
pi_87394051
Gewoon ff cold blooded pro pakken en knifen die bitch. >:)

-edit-
sentry gun gaat het dus over
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:00:32 #204
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_87402827
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Roces18 het volgende:
yay sentrygun :D zeker zo'n 6000 kills meegemaakt in modern warfare 2
Ik om precies te zijn 339 :')

Als ik dat ding had kwam die alleen uit carepackages :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:08:36 #205
286575 Roces18
Chef de party
pi_87410206
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik om precies te zijn 339 :')

Als ik dat ding had kwam die alleen uit carepackages :D
Vooral bij Capture the fag kon je hem mooi op gebouwen zetten, waar veel mensen niet bij wisten te komen. En dan ga je er naast zitten ofzo in het geval er nog iemand komt, en ondertussen speur je de omgeving af voor slacht-offers :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:09:28 #206
286575 Roces18
Chef de party
pi_87410226
Trouwens maximale killstreak is toch 15?,

Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
En nu speel ik op de ps3 en is 15 wel zat :P
pi_87410367
Bij MW2 was de max. killstreak 25, weet niet wat het nu zal zijn. :)

Je 'capture the fag' typo van je post ervoor is wel hilarisch trouwens, capture the fag zou pas een mooie nieuwe gamemode zijn. _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:20:04 #208
286575 Roces18
Chef de party
pi_87410427
kan wel een mailtje sturen naar activision, of ze een homo willen laten rennen en dat we we er dan met 20 mensen achteraan mogen rennen. Wie hem vangt krijgt een nuke killstreak
pi_87412323
De noob met de meest mieterige perks en wapens wordt dan de fag en iedereen mag hem vangen. :D
pi_87412920
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:

Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
Het grote verschil van killstreaks nu is dat de kills die je maakt met je killstreak niet mee tellen voor je volgende killstreak.

dus net zoals uit een carepacked van mw2
pi_87413338
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:

11! :D

* 3 Kills – Spy Plane: Shows enemies on the mini-map. Can be shot down
* 3 Kills – RC-XD Explosive RC Car: Remote controlled car strapped with explosives
* 4 Kills – Counter Spy Plane: Temporarily disables enemies mini-map
* 4 Kills – SAM Turret: Airdrop a placeable SAM turret that destroys aircraft
* 5 Kills – Care Package: Airdrop a random killstreak or ammo crate
* 5 Kills – Napalm Strike: Airstrike that covers an area in napalm
* 6 Kills – Sentry Gun: Airdrop a placeable Sentry Gun
* 6 Kills – Mortar Team: Target 2 locations to bombard with Mortar Strikes
* 7 Kills – Attack Helicopter: Call in a support helicopter
* 7 Kills – Valkyrie Rockets: Launcher with remote controlled rockets
* 8 Kills – Blackbird: Shows enemy position and direction on the mini-map. Cannot be shot down
* 8 Kills – Rolling Thunder: Carpet bombing airstrike
* 9 Kills – Chopper Gunner: Be the gunner of an attack helicopter
* 11 Kills – Attack Dogs: Attack dogs that hunt the enemy down
* 11 Kills – Gunship: Pilot an attack helicopter
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:36:17 #212
286575 Roces18
Chef de party
pi_87416222
O beter 11

Want 11 achter elkaar is wel te doen maar als je killstreaks niet meetellen is het wel moeilijker. Maar met een beetje campen (noob :P :D ) moet dat wel lukken.

Maar in hoeverre is die auto-aim er? Want de enigste soort shooter die ik op de ps3 heb gespeeld is RDR en daar had je gewoon auto-aim. Zonder die auto aim zal ik ook echt niks raken. Is er geen filmpje dat laat zien hoe het werkt ofzo?
pi_87416351
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef Roces18 het volgende:
Maar in hoeverre is die auto-aim er? Want de enigste soort shooter die ik op de ps3 heb gespeeld is RDR en daar had je gewoon auto-aim. Zonder die auto aim zal ik ook echt niks raken. Is er geen filmpje dat laat zien hoe het werkt ofzo?
Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDR :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:44:58 #214
286575 Roces18
Chef de party
pi_87416514
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDR :')
ja heerlijk :P

nee, maar is het niet zwaar lastig om een beetje snel en accuraat te aimen? ik ben namelijk echt de muis gewend..
pi_87416605
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten :{
pi_87416713
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten :{
:Y
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:56:32 #217
62913 Blik
The one and Only!
pi_87416871
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio had
pi_87416983
Alle keren dat ik een enemy zag lopen en zo'n beetje alles raakte behalve de enemy :')

Gelukkig zijn die tijden voorbij *O*
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:13:42 #219
286575 Roces18
Chef de party
pi_87417468
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Alle keren dat ik een enemy zag lopen en zo'n beetje alles raakte behalve de enemy :')

Gelukkig zijn die tijden voorbij *O*
hahaha volgens mij gaat dat echt gebeuren met mij :'( :D Begin maar eerst een beetje met een lmg ofzo aan de gang zodat ik genoeg kogels heb. Lekker sprayen.
pi_87419270
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio had
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.

Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.

Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
pi_87422594
Ik ga altijd alleen maar puur voor de kill. Ik doe nooit TDM.
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:39:36 #222
62913 Blik
The one and Only!
pi_87422704
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.

Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
uiteraard, maar ik speel alleen tdm en eigenlijk nooit sabotage, demolition, s&d, etc.
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:41:50 #223
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87422796
mij maakt het niet zoveel uit wat ik speel, pas me altijd wel aan
pi_87423185
Bij S&D pas ik me aan aan de doelen, voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ben meer bezig met challenges halen :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87423224
ik haat het wel als je domination speelt en je als enige van ej team bezig bent met de punten innemen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:55:43 #226
286575 Roces18
Chef de party
pi_87423367
Ik zag trouwens dat je gasmaskers kon kiezen in je outfit, betekent dit dat er een of andere giftige gas komt waardoor je duizelig word?
pi_87423409
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag trouwens dat je gasmaskers kon kiezen in je outfit, betekent dit dat er een of andere giftige gas komt waardoor je duizelig word?
Nova Gas.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:17:09 #229
286575 Roces18
Chef de party
pi_87424217
ok even kijken,

maar wat is infinity ward nu aan het doen dan? Ze zijn weg bij activision ? En nu wat? Gaan ze zelf iets maken ofzo? :?
pi_87424342

Als ik alle filmpjes zie op internet. lijkt dit wapen echt heel goed _O_
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:24:24 #231
286575 Roces18
Chef de party
pi_87424528
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alle filmpjes zie op internet. lijkt dit wapen echt heel goed _O_
Ja zeker wel, maar in modern warfare 2 was hij ook al goed alleen accuracy was niet echt voldoende vond ik zelf.

Ik word echt weer zo'n achievement whore net zoals in modern warfare 2 *O* :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:26 #232
286575 Roces18
Chef de party
pi_87424694

lol :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:29:41 #233
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87424747
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]

is dat niet gewoon een sentry gun?
pi_87424813
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef -SG- het volgende:

[..]

is dat niet gewoon een sentry gun?
nee :) die mini gun kan je uit een carepacked krijgen. en in de wager matches kan je ze tegen komen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:32:36 #235
286575 Roces18
Chef de party
pi_87424860
Dat is zo'n baby mini-gun die je kan dragen net zoals in GTA san andreas enzo
pi_87426741
Ik wil FAL gameplay ;(
pi_87433361
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Precies.
Mijn K/D ratio is iets van 0,3 (ik ben fucking slecht :') ).
Maar als ik Demoliton speel ben ik echt heel vaak Dominator (most points captured).
pi_87434026
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]

Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel ;( ?
pi_87435011
Mijn FN Fal
pi_87435614
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel ;( ?
Vlammenwerper natuurlijk.
Continous fire rate ftw :') :P
pi_87438346
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn FN Fal
Bij jou wel, met je gemodde controller ;)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:09:16 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_87446929
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begint
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:07:49 #245
286575 Roces18
Chef de party
pi_87452286
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begint
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelen
pi_87455261
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelen
zal ook wel met reloadtime te maken hebben denk ik :)
pi_87455278
ben benieuwd ik hoop dat hij beter is dan MOH want dat zuigt een beetje
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:19:19 #249
286575 Roces18
Chef de party
pi_87458660
quote:
\

yay ik krijg straks dus een trap in me gezicht , in mijn unit zitten verraders en ik ga rijden op een chinees scootertje :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:23:29 #250
286575 Roces18
Chef de party
pi_87463147
we moeten wel #5 halen voordat hij uitkomt heh
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:34:18 #251
286575 Roces18
Chef de party
pi_87463557
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:37:56 #252
286575 Roces18
Chef de party
pi_87463674
pi_87464726
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ga altijd alleen maar puur voor de kill. Ik doe nooit TDM.
Dan heb ik dus een hekel aan spelers zoals jij *O*
pi_87465126
vette filmpjes _O_
pi_87465818
quote:
Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp! :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:58:30 #256
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87466309
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef Roces18 het volgende:
http://g4tv.com/videos/49(...)layer-Map-Exclusive/

jungle map gameplay
Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.
pi_87467653
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef -SG- het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.
We hebben iig gungame, dat speelde ik vroegah altijd op CS :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87468633
Gungame is inderdaad tof! Wat ik ook mis is een snipe only mode, of knive oid. Awp_map anyone hehe?
pi_87472936
Zag net de trailer van de game in de rust van Nederland - Zweden. Ik dacht dat de game pas eind van dit jaar uit kwam.

Maar het is iets minder dan een maand. _O_
pi_87476460
Ik zag net een hele lijst met achievements, je kan ook Fidel Castro doodmaken in campaign! :D
pi_87477189
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag net een hele lijst met achievements
Bedankt voor de spoiler, aap.
pi_87477393
Heb achievements gegoogled en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Zombies dus *O*
pi_87478108
Niet verwacht dat ik al zo vroeg de commercial op de buis mocht zien.
pi_87485468
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:25 schreef Tisar.Walker het volgende:
Zag net de trailer van de game in de rust van Nederland - Zweden. Ik dacht dat de game pas eind van dit jaar uit kwam.

Maar het is iets minder dan een maand. _O_
Want 9 november telt niet als 'eind van dit jaar'? ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:31:34 #265
286575 Roces18
Chef de party
pi_87486578
De singleplayer storyline is iets als dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:56:34 #266
286575 Roces18
Chef de party
pi_87487148
nog 34 posts :D
pi_87493059
Cool, kan niet wachten.

Ik zal eens op de dag dat die uitkomt een vrije dag aanvragen. Even op de dag zelf kopen en uitproberen.
pi_87497005
Kwam er net achter dat m'n verstandskies er uit moet op de dag dat Black Ops uitkomt. Mooi dat ik de 10e en 11e ook al vrij had gevraagd :') *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:11:41 #269
286575 Roces18
Chef de party
pi_87499187
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kwam er net achter dat m'n verstandskies er uit moet op de dag dat Black Ops uitkomt. Mooi dat ik de 10e en 11e ook al vrij had gevraagd :') *O*
Verstandskies eruit is zwaar kut, mijne moeten er binnenkort ook aan gaan geloven. Maar wel relaxt dat je dan 2 volle dagen kan gamen :D Vraag de 12e vrij en je hebt 5 dagen ::P
pi_87500527
als je toch vrij wilt vragen voor een game... doe het dan al de 8e. dan is die toch wel al te kopen in heel veel winkels. is altijd zo met nieuwe games
pi_87500670
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp! :D
Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:58:34 #272
286575 Roces18
Chef de party
pi_87500943
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Berend. het volgende:

[..]

Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_87501002
Wat ook cool is in dit spel is dat je kan lopen en schieten :Y
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:25:17 #274
286575 Roces18
Chef de party
pi_87501974
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ook cool is in dit spel is dat je kan lopen en schieten :Y
ja en dat als je op zon knopje klikt ofzo dat je dan een granaat kan gooien
pi_87504538
Ik ga echt met alleen Russische wapens knallen, dus Ak- 47, Ak-74, Dragunov, RPK, Makarov.

Gewoon omdat Rusland *O*
pi_87504677
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen O+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:51:27 #277
286575 Roces18
Chef de party
pi_87504767
doe maar stoer hoor, als ik jullie allemaal van achter met een mes vermoord met een uav jammer etc. Dan zijn jullie nergens. noobjes ;) :D
pi_87505564
Iemand een idee of Black Ops op steam komt? Kan hem nog niet pre-orderen daar.
sorry als het al is gevraagd
Je hoeft niet te zeggen: Bij steam is ie toch te duur en steam is kut, want ik vind het gewoon chill om 'm te pre-loaden en meteen te kunnen knallen :D

Alvast bedankt!
pi_87505903
quote:
Call of Duty: Black Ops on GTTV, this THURSDAY night on Spike. Exclusive new single player, multiplayer, and more....
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:32:49 #280
286575 Roces18
Chef de party
pi_87506263
quote:
dan zal ik morgenochtend ofzo wel wat posten ;)
pi_87506686
Zaterdagmorgen bedoel je.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:52:58 #282
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87513005
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ga echt met alleen Russische wapens knallen, dus Ak- 47, Ak-74, Dragunov, RPK, Makarov.

Gewoon omdat Rusland *O*
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
famas _O_
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_87513038
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]

famas _O_
AK-74u zit er weldegelijk in ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:54:47 #284
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87513112
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

AK-74u zit er weldegelijk in ;)
mmkay
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:23:54 #285
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_87514906
Ik heb nu al zin in dit spel. Aangezien MOH niet echt leuk is ofzo :P en MW2 een supervette SP had! :D
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_87515506
quote:

[..]

[..]

famas _O_
Famas is Frans. :P Van de winter nog soldaten mee zien lopen toen ik skien was, leerden hele pelotons skien in dat gebied. :D

Wel een bazenwapen, echte killer in MW2! _O_
pi_87516113
quote:

famas _O_
FN FAL o|O

fuckin fal O+
pi_87519365
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

FN FAL o|O

fuckin fal O+
*modded controller....*
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87519374
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

FN FAL o|O

fuckin fal O+
Maar ik vind het nog steeds leuk om met je te spelen hoor ;)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87520426
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek? :D
pi_87520769
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek? :D
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchen :P Plus het feit, zolang ik niet tegen je speel ik er absoluut geen last van heb, eerder grappig om te zien en te horen :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87520879
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
P90 gaat nog wel, FAL vind ik kut door de semi automatic en F2000 is helemaal om te huilen...

Jammer dat Black Ops zich afspeelt voordat de Minimi is ontwikkeld. Alleen die naam maakt hem al baas :')

*O*
pi_87521081
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchen :P Plus het feit, zolang ik niet tegen je speel ik er absoluut geen last van heb, eerder grappig om te zien en te horen :)
Oh. oke. ;(
pi_87522627
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Film je triggerfinger in actie.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:42:36 #295
286575 Roces18
Chef de party
pi_87525723
Jullie zijn allemaal pussys met jullie belgische wapens. Ik neem mijn AUG HBAR en ik own jullie een voor een met mijn ogen dicht
pi_87526426
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Roces18 het volgende:
Jullie zijn allemaal pussys met jullie belgische wapens. Ik neem mijn AUG HBAR en ik own jullie een voor een met mijn ogen dicht
Jij bent echt een waardeloze troll :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:10:57 #297
286575 Roces18
Chef de party
pi_87526496
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:

[..]

niet
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:13:44 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_87526577
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Met een lengte van 790mm en een geladen massa van 3,8 kg heb ik een bereik van 2700 meter maximaal en doorzeef ik jou met 42 patronen binnen 5 seconden. *O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:14:11 #299
286575 Roces18
Chef de party
pi_87526597
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
pi_87527560
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
hih, dan doe ik dat