Singleplayerquote:Main platforms: Xbox 360, PS3 and PC. Multiplayer is available on Xbox LIVE (Xbox 360), PSN (PS3) and Steam. Xbox LIVE requires Gold Membership.
•Deathstreaks have been removed.
•There are 5 Prestige levels.
•Prestige players can access the "Prestige playlists" where only the best of the best are playing.
•Highest level of rank is level 50 and prestige mode is still in online ranks.
•Vehicles will return, but they will be very different than those in world at war some are now killstreaks as opposed to map items, such as the chopper gunner.
•Some campaign levels will be based off multiplayer maps instead of the typical vice-versa. This change is because some multiplayer maps had been made before the campaign was finalized.
•The PC version of Call of Duty: Black Ops will feature dedicated servers.
•Players can now record, manage, edit and upload in-game video clips to their file share via "theatre mode."
•Matchmaking is being changed so that it is easier for friends to play together. In-game currency
•In-game currency will be used to purchase weapons and upgrades.
•In the Black Ops rank system, the player must level up to unlock weapons for purchase. there are 50 levels and 5 prestige.
•Split screen online for the Xbox 360 has been implemented.
•Unlike in World at War, submachine guns will have full movement speed while aiming down the sights, as they did in most other Call of Duty games.
COD7 Black Ops features a brand new in-game currency: CoD Points. You still unlock weapons, equipment, abilities and customization through leveling up, but you have to purchase them before you can use them. As you play the game and earn experience points, you also earn CoD Points.
You choose the way you play the game; not interested in the Red Dot Sight? Skip over it and buy the ACOG Sight instead - the same idea goes for Perks and Killstreaks. When you reach level 4, all Perks become available for purchase. Killstreaks work the same way, but they are unlocked at level 10.
This system allows you to purchase what you want, when you want it, but you just have to make sure that you have the money. Earning money through regular gameplay is not the fastest way, but you do have two alternatives: Wager Matches and
mijn class word denk ikquote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Parvus het volgende:
Iemand al een idee wat z'n perks instellingen gaan worden?
Vind het kut dat Ninja en Marathon niet meer samen gaan. Uit Tier 1 weet ik het eigenlijk niet. Tier 2 wordt dan sowieso Sleight of Hand en Tier 3 vooral Ninja en soms misschien Marathon
Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen
Ja ik denk dat ik dit ga gebruiken. zou zo maar kunnen dat het anders word als ik het wapen echt geprobeerd hebquote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.
beetje rond zitten neuzen..quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen
Ohquote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit hardcore. De FAL is gewoon het fijnst.
jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt?quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Monco10 het volgende:
Ik hoop op meerdere multiplayer levels met superdichte jungles en valleien ten tijde van de vietnamoorlog maar ik ben nu al bang dat het weer vooral levels met steden en dorpen zullen zijn.
Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt?
Campersquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
Mw2 een 'meesterwerk' noemen!quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
roep dat nou maar niet te vroegquote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2
Want? Als ik zo alle filmpjes etc zie lijkt het me gewoon leukerquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
roep dat nou maar niet te vroeg
Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Thas het volgende:
MW2 had ik gepreorderd en gespeeld vanaf dag 1, bij Black Ops wordt dat toch afwachten.
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee, downloaden en op een schaduwnetwerk oid spelen. Al heeft Treyarch beloofd dat er na de release mod tools zullen uitkomen, zie ik ze er best voor aan om dat opeens te annuleren.
Snap dan ook niet dat mensen dit zo kopen (voor de PC dan he), volgens mij heb je dan nog nooit een goede online fps gespeeld à la Counter-strike, Team Fortress, COD4, of zelfs iets van de jedi knight serie. Imo help je met het kopen van zoiets de pc-shooters naar de fillistijnen
Hij koopt het niet op de pc omdat er betere shooters zijn op de pc.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc?
Nou ik kan me er geen 1 bedenkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef afro het volgende:
[..]
Hij koopt het niet op de pc omdat er betere shooters zijn op de pc.
en op de consoles zijn bijna geen top shooters dus koopt hij het daarvoor omdat hij dan wel een goede shooter heeft
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc?
Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launchquote:Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee
Het zegt al veel dat die games zo lang na de launch nog zo enorm veel online gespeeld wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik kan me er geen 1 bedenkendie genen die hij zegt vind ik niet beter.
Nee dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef afro het volgende:
[..]
Hij koopt het niet op de pc omdat er betere shooters zijn op de pc.
en op de consoles zijn bijna geen top shooters dus koopt hij het daarvoor omdat hij dan wel een goede shooter heeft
Sorry hoor, maar dat 2x vragen, duurde dat niet langer dan google.com -> "black ops" co-opquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zoals hiervoor gevraagd, zit er een special ops mode in black ops?
quote:Treyarch’s confirmed to Gamertag Radio there won’t be any campaign co-op for Call of Duty: Black Ops.
“There’s no campaign co-op this year,” said executive producer Dan Suarez.
Instead, local co-op will come with split-screen combat training and split-screen multiplayer.
Omdat het door veel spelers gespeeld word hoeft het nog niet beter te zijn dan black ops, en ja al die spellen die jij opnoemde heb ik gespeeld, ook de starwars spellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch
Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel.
[..]
Het zegt al veel dat die games zo lang na de launch nog zo enorm veel online gespeeld worden
En heb je die spellen ook gekocht?
[..]
Nee dusIk koop het sowieso niet voor de console, omdat ik liever met muis/toetsenbord speel en als het goed is (en er dus mod tools uitgebracht gaan worden zoals beloofd) er uiteindelijk veel meer variatie mogelijk zal zijn op de pc
Er zullen ongetwijfeld nieuwe irritante dingen in het spel zitten. Maar ach wat boeit het... als ik maar kan schietenquote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2
Dankuquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat 2x vragen, duurde dat niet langer dan google.com -> "black ops" co-op?
Maar om even wat karma op te doen;
3e hit geeft
[..]
En dat idee had je voor de release van MW2 nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat het door veel spelers gespeeld word hoeft het nog niet beter te zijn dan black ops, en ja al die spellen die jij opnoemde heb ik gespeeld, ook de starwars spellenerg mee vermaakt allemaal. vooral cs. maar dat was 1.6 van heel veel jaar terug en toen was er echt niks anders
Nu weet ik zeker dat ik me meer vermaak met blackops dan met 1 van die spellen die jij noemde. gewoon door alle verniewingen en de irri dingen zijn er uit gehaald.
Daar heb/ vermaak ik me meequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Thas het volgende:
[..]
En dat idee had je voor de release van MW2 niet?
Of heb je je daar ook veel meer mee vermaakt
Lijkt me leuk in co-op maar nogal saai singleplayerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)/198-combat-training
wat meer info over combat training
Dat is toch allemaal oud nieuws?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)/198-combat-training
wat meer info over combat training
nee, meeste was wel al bekend ja, maar werd op de officele site als nieuws gepostquote:Op woensdag 22 september 2010 07:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal oud nieuws?
je weet het nog nieeeeet..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? Als ik zo alle filmpjes etc zie lijkt het me gewoon leuker
Op welk platform en hoezo als ik het vragen magquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat ik hem toch wel haal, de beta van de multiplayer van MoH was tergend slecht
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Thas het volgende:
MW2 had ik gepreorderd en gespeeld vanaf dag 1, bij Black Ops wordt dat toch afwachten.
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee, downloaden en op een schaduwnetwerk oid spelen. Al heeft Treyarch beloofd dat er na de release mod tools zullen uitkomen, zie ik ze er best voor aan om dat opeens te annuleren.
blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch
Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef mash_ het volgende:
it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.
Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
De vraag was (die quotte ik ook) "Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc? "quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.
Eerst zeg je dat je hoopt op custom maps, dus dat mod toold uitkomt.
Dan zeg je dat dat zorgt voor een kortere levensduur van een spel.
Daarnaast zou jij een fps met mp functie dus weigeren, aangezien er geen mogelijkheden zijn om het aan te passen? Omdat het de levensduur verkort?
Ik zal mijn mening wel niet vermelden aangezien ik denk dat het over een misverstandje gaat.
wtfquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef mash_ het volgende:
Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
![]()
Heb ik het voor niks geleerd.
idd, valt niks te leren aan hoor. beetje geluk en goed richtenquote:
Sarcasme ftw.quote:
mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef mash_ het volgende:
Pro Perks
Most of the Pro Perks are still unknown, but luckily more information has been revealed on Hardline Pro and Sleight of Hand Pro. Care Package users are going to be pleased; if you don't like what's inside a Care Packge, just randomly swap the reward with the Hardline Pro perk. See the example picture below.
Sleight of Hand Pro was already confirmed to allow faster ADS (aim-down-sight), but it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.
Quickscoping
Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4
Spam.quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef mash_ het volgende:
oh en: http://www.blackopsmovies.com/singleplayer/achievements--tophies de achievements
Er is wel een co op. maar niet zo als bij mw2, maar je kan tegelijk online spelen met splitscreen. dus is wel een co op. zombies is nooit officeel bevestigd maar zijn wel hele sterken geruchtenquote:Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat coop en nazi zombies bij die beschrijving, maar treyarch heeft al gezegd dat die dingen er niet in zouden zitten... toch?
Move lijkt me niks met FPS.quote:Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ga jij de move nou maar kopen, fps kan je toch niks van.
Ik hoop het. Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Met socom 4 word het best vetMaar dat is een ander topic!
een stuk langzamer inscopen. kijk maar filmpjes op utube ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeld
quote:CoD: Black Ops Zombies confirmed
Official guide helps you "fight back the relentless Nazi Zombie horde"
Call of Duty: Black Ops' Nazi Zombie mode has seemingly been confirmed, via an announcement of the game's official strategy guide given to CVG.
CVG's sneak peak at BradyGames' guide claims it'll offer "a complete walkthrough to the gritty Cold War-era Campaign mode, tips and tricks to rank up in Multiplayer, how to excel in Co-Op, or fight back the relentless Nazi Zombie horde".
The guide also promises "tactics for every type of Co-Op, Team-Based, and Head-to-Head play mode." That's that confirmed then.
Developer Treyarch first hinted at a Zombie Mode earlier this year - before seemingly shooting down the claims.
Then, writing this weekend on Twitter, Treyarch community boss Josh Olin promised fans that a co-op reveal is coming.
When asked if he knew what it was, he wrote, "I do... But it's not something I want to spoil ahead of time."
When fans pressed him on whether or not it was a Zombie Mode, he wrote: "If Zombies have anything to do with our top-secret Co-Op mode, then it's a safe bet there will be a trailer for it eventually..."
BradyGames' official Call of Duty: Black Ops guide is due out alongside the game on Tuesday, November 9.
Ja dat is serieus wel gayquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef -SG- het volgende:
jammer dat de riot shield er niet inzit
Mwa het is wel logischquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat is serieus wel gay. Hoeveel lol we daar wel niet mee gehad hebben
Hehe das waar maar had het er gewoon ingelaten voor de lulzquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa het is wel logischgebruikte ze nou niet echt in die oorlog waar black ops over gaat.
achja ik vond het ook best leuk om mee te spelen. en dan met trowing knife. maar echt missen zal ik het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe das waar maar had het er gewoon ingelaten voor de lulz
Of een Scar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een striker?
Dank Uquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/killstreaksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef RijstNatie het volgende:
Ze hebben toch wel die Nuke eruit gehaald bij 25 kills he?
wie is dat lekkere wijf in je avatar?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/killstreaks
wolvendagenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wie is dat lekkere wijf in je avatar?
Op die trailer zag het er wellang uit. Maar het zag er ook uit alsof die midden op een weg ontplofte, zonder iemand erbij. Dus dan zou je bijna zeggen dat er een timer op zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef Parvus het volgende:
Is er al bekend of dat gare RC autootje ook een timer heeft? Of kan je nog steeds eindeloos over de map rijden?
Geen Barrettquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list
Commandoquote:Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen Barrett
Geen Scar-H
Mijn twee favoriete wapens...
Gelukkig zit de FAL er nog inquote:Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen Barrett
Geen Scar-H
Mijn twee favoriete wapens...
Hadden ze blijkbaar nog niet in de Cold War, ik mistte hem ook alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:
Ik mis de ACR?
Verder, tel ik de dagen af hier!
Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:
Ik mis de ACR?
Verder, tel ik de dagen af hier!
Acr was wel leuk wapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan niet
Red dot customizen. Nice.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker winkelen in Black Ops
Alleen daarom zou het al de GOTY van 2010 moeten zijn
www.mediaoffer.nlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
www.zhgaming.nlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
\quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker winkelen in Black Ops
Alleen daarom zou het al de GOTY van 2010 moeten zijn
Ga halo spelen manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:07 schreef Xblister het volgende:
[..]
\
Black ops goty laat me niet lachen man
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lol![]()
tuurlijk![]()
Nee maar Black ops gaat wel hard worden.
Precies,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..![]()
maar goty, je vergeet andere titels die het meer verdienen imo![]()
Zowiezo een erg goede game was dat. veel gespeeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
bc2, reach , masseffect2, alan wakequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Precies,
maar ik niet zo snel weten wat de GOTY zou moeten worden van dit jaar..
BC2, Halo Reach, RDR, FIFA 11 ??????
vind btw fifa 11 echt heel goed.
Idd, daar kan ik me wel in vinden..quote:
quote:
Mass effectquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef Xblister het volgende:
[..]
Idd, daar kan ik me wel in vinden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mass effect![]()
Hoelang heb je dat eigenlijk gespeeld?
10 uur ofzo?
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mass effect![]()
Hoelang heb je dat eigenlijk gespeeld?
10 uur ofzo?
Ik ben eens, maar....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd
quote:onderschijden
Kwaliteit is een persoonlijke kwestie. Niet iets wat je iemand anders door de strot kan duwen. Ik vond ME2 10x niks en dat heeft geen fuck met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd
Hoe zou dat nou komen?, omdat misschien gewoon een goed spel leveren waar je heel veel speel plezier aan hebt. Dat is de 60 euro wel waard wat de meeste spellen niet waard zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, ik zie dat men zich al weer voorbereid heeft op een ritje met de hype train.
Hoe COD dat iedere keer voor elkaar krijgt, is mij een raadsel
zit er wel in. maar niet bij ffa gamesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze de tactical insertion eruit zouden halen, maar die lijkt er ook weer in te zitten. Laat de boosters maar weer komen
Ah, das dan wel weer positief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
zit er wel in. maar niet bij ffa games
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
ffa vind ik sowieso kut omdat er geen hardcore ffa is, en ik speel alleen hardcore.
Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kuttenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef mash_ het volgende:
Het gaat er om dat er vooral bij ffa boosters zaten. en dat nu niet meer kanbtw al die wager matcheszijn ook ffa:)
Dat welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kutten.
Tot een ragequit van de boosters tot gevolg. En dan die boosters naar elke lobby blijven volgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat welhet was zo voorspelbaar waar ze zouden gaan zitten. er heen rennen en meteen 3 kills
quote:
Ja dat is kut danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:16 schreef KoningStoma het volgende:
Niet bij de intertoys (enige winkel met games) hier. Daar staat echt zon nsber zich aan de regeltjes te houden
Ik heb zo iets van: het word een soort mw2 maar dan zonder alle irri dingen van mw2. + vette nieuwe gamemodes en anderen toevoegingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Nog steeds een tough call dit, het blijft er beetje uitzien als knaken-versie van MW2, maar ja, aan de andere kant...MoH gaat ook niet iedereen spelen en die BC2-feel van de multiplayer gaat mij denk ook tegenvallen...
Maar ja, aan de andere kant MW2 ook wel weer zoo veel gespeeld dat ik niet echt weet of ik al weer zin heb in black ops, haha...
Precies, de single player ziet er fuckin vet uit. Zal wel kort zijn zoals gewoonlijk maar wel ontzettend nicequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik Koop hem ook zowiezo voor de single player!
Heb je die verneukte BETA gespeeld van MoH?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom?
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom?
Én er zal minder gezeik zijn met noob perks enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:55 schreef Parvus het volgende:
Ik koop hem enkel voor de multiplayer. Ik heb aan Modern Warfare 2 online, ondanks dat het me 3 controllers en 2 headsets heeft gekost, wel echt lol gehad. Dat zal met Black Ops vast ook wel zo zijn.
fanboi muchquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.
Vond de PC Multiplayer bèta van MoH erg zwak. CoD proberen na te doen op een BF2 engine, het werkt niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.
Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:
Iemand in mijn steam heeft staan:
In-non steam game
Black ops beta
Hoe kan dit? Er is toch geen beta?
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.
Proquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden
ligt aan jou jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het allemaal wel erg ingewikkeld gemaakt met contracten, dingen kopen etc? Ik heb het gevoel dat ik eerst 3 weken moet studeren om uit te vinden wat ze nou allemaal in het spel gestopt hebben
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt aan jou jazo moeilijk is het allemaal niet
Het feit dat er geen killcam is vind ik ook hinderlijk. Ik vind de multiplayer er ook niet heel mooi uit ziet voor wat ik nu gezien heb, maar ik wacht nog wel ff wat filmpjes af van na de release en dan zie ik wel verder. Black Ops komt er sowieso.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
De vage manier waarop je doodgaat (het beeld bevriest) is voor mij al een reden om MoH niet aan te schaffen.
Snipen is voor wussy'squote:Op zondag 10 oktober 2010 17:31 schreef Roces18 het volgende:
In cod hoop ik juist dat alle servers geen killcam hebben ^^
kut killcam verraad altijd mijn positie als sniper
Klopt hoe sommigen het doen wel ja. Beetje schuilen etc. Ik ga hardcore met mijn double golden plated desert eagle de strijd aan met elke klootzak.quote:
beetje jammer voor je dat quikscopen niet meer kanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn sniper alsof het een shotgun en een assault rifle is
Wie zegt dat dat niet kan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
beetje jammer voor je dat quikscopen niet meer kan
Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
Wie zegt dat ik aan het quickscopen ben?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je bent van ver weg vaak wel te zien omdat het gras dan wat verdwijnt. Je moet ook niet om je heen kijken want dan ziet iedere oplettende speler je. Als je dat doet lijkt het net of je op een pottenbakkersschijf ligt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
Kan wel, maar het is moeilijker!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.
geen noobs
Ik vind het accuraat genoeg om ermee naar de andere kant van elke map te schieten. Ik hoop dat bij black ops het hetzelfde blijft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
acog vind ik persoonlijk echt kut. Ziet er echt zo goedkoop uit en het is ook niet echt accuraat aimen.
Er is een heel filmpje op internet even zoeken:quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?
of doel je gewoon op de sniper outfit die je krijgt bij het kiezen van een sniper wapen?
Centrygun komt weer terug ja, helaasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef Roces18 het volgende:
trouwens komt die automatische tripod machinewapen weer terug? Wat kon ik daar heerlijk kills mee maken in capture the fag.
ps. ik heb hem net besteld bij mediaoffer, 47,65 met addiscount dan(3 minuten reclame kijken voor 5 euro korting)
Merci.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is een heel filmpje op internet even zoeken:
En hiermee lukt het je echt wel om per map je kleding af te stemmen op het gras etc.
Ik om precies te zijn 339quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Roces18 het volgende:
yay sentrygunzeker zo'n 6000 kills meegemaakt in modern warfare 2
Vooral bij Capture the fag kon je hem mooi op gebouwen zetten, waar veel mensen niet bij wisten te komen. En dan ga je er naast zitten ofzo in het geval er nog iemand komt, en ondertussen speur je de omgeving af voor slacht-offersquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik om precies te zijn 339![]()
Als ik dat ding had kwam die alleen uit carepackages
Het grote verschil van killstreaks nu is dat de kills die je maakt met je killstreak niet mee tellen voor je volgende killstreak.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens maximale killstreak is toch 15?,
Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
En nu speel ik op de ps3 en is 15 wel zat
11!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens maximale killstreak is toch 15?,
Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
En nu speel ik op de ps3 en is 15 wel zat
Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDRquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef Roces18 het volgende:
Maar in hoeverre is die auto-aim er? Want de enigste soort shooter die ik op de ps3 heb gespeeld is RDR en daar had je gewoon auto-aim. Zonder die auto aim zal ik ook echt niks raken. Is er geen filmpje dat laat zien hoe het werkt ofzo?
ja heerlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDR
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten
Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio hadquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten
hahaha volgens mij gaat dat echt gebeuren met mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Alle keren dat ik een enemy zag lopen en zo'n beetje alles raakte behalve de enemy![]()
Gelukkig zijn die tijden voorbij
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio had
uiteraard, maar ik speel alleen tdm en eigenlijk nooit sabotage, demolition, s&d, etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.
Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.
Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
Nova Gas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag trouwens dat je gasmaskers kon kiezen in je outfit, betekent dit dat er een of andere giftige gas komt waardoor je duizelig word?
Ja zeker wel, maar in modern warfare 2 was hij ook al goed alleen accuracy was niet echt voldoende vond ik zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alle filmpjes zie op internet. lijkt dit wapen echt heel goed
neequote:
Precies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.
Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.
Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
Vlammenwerper natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Bij jou wel, met je gemodde controllerquote:
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begintquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begint
zal ook wel met reloadtime te maken hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelen
\quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan heb ik dus een hekel aan spelers zoals jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ga altijd alleen maar puur voor de kill. Ik doe nooit TDM.
Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef Roces18 het volgende:
http://g4tv.com/videos/49(...)layer-Map-Exclusive/
jungle map gameplay
We hebben iig gungame, dat speelde ik vroegah altijd op CSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.
Bedankt voor de spoiler, aap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag net een hele lijst met achievements
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zombies dus![]()
Want 9 november telt niet als 'eind van dit jaar'?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:25 schreef Tisar.Walker het volgende:
Zag net de trailer van de game in de rust van Nederland - Zweden. Ik dacht dat de game pas eind van dit jaar uit kwam.
Maar het is iets minder dan een maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Verstandskies eruit is zwaar kut, mijne moeten er binnenkort ook aan gaan geloven. Maar wel relaxt dat je dan 2 volle dagen kan gamenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kwam er net achter dat m'n verstandskies er uit moet op de dag dat Black Ops uitkomt. Mooi dat ik de 10e en 11e ook al vrij had gevraagd![]()
Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.
ja en dat als je op zon knopje klikt ofzo dat je dan een granaat kan gooienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ook cool is in dit spel is dat je kan lopen en schieten
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024quote:Call of Duty: Black Ops on GTTV, this THURSDAY night on Spike. Exclusive new single player, multiplayer, and more....
dan zal ik morgenochtend ofzo wel wat postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrongquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ga echt met alleen Russische wapens knallen, dus Ak- 47, Ak-74, Dragunov, RPK, Makarov.
Gewoon omdat Rusland
famasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
AK-74u zit er weldegelijk inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
mmkayquote:
Famas is Frans.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
*modded controller....*quote:
Maar ik vind het nog steeds leuk om met je te spelen hoorquote:
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
P90 gaat nog wel, FAL vind ik kut door de semi automatic en F2000 is helemaal om te huilen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
Oh. oke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenPlus het feit, zolang ik niet tegen je speel ik er absoluut geen last van heb, eerder grappig om te zien en te horen
Film je triggerfinger in actie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
Jij bent echt een waardeloze trollquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Roces18 het volgende:
Jullie zijn allemaal pussys met jullie belgische wapens. Ik neem mijn AUG HBAR en ik own jullie een voor een met mijn ogen dicht
nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
Met een lengte van 790mm en een geladen massa van 3,8 kg heb ik een bereik van 2700 meter maximaal en doorzeef ik jou met 42 patronen binnen 5 seconden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
hih, dan doe ik datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
Je loogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |