http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024quote:Call of Duty: Black Ops on GTTV, this THURSDAY night on Spike. Exclusive new single player, multiplayer, and more....
dan zal ik morgenochtend ofzo wel wat postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrongquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ga echt met alleen Russische wapens knallen, dus Ak- 47, Ak-74, Dragunov, RPK, Makarov.
Gewoon omdat Rusland
famasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
AK-74u zit er weldegelijk inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
mmkayquote:
Famas is Frans.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
*modded controller....*quote:
Maar ik vind het nog steeds leuk om met je te spelen hoorquote:
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
P90 gaat nog wel, FAL vind ik kut door de semi automatic en F2000 is helemaal om te huilen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
Oh. oke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenPlus het feit, zolang ik niet tegen je speel ik er absoluut geen last van heb, eerder grappig om te zien en te horen
Film je triggerfinger in actie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
Jij bent echt een waardeloze trollquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Roces18 het volgende:
Jullie zijn allemaal pussys met jullie belgische wapens. Ik neem mijn AUG HBAR en ik own jullie een voor een met mijn ogen dicht
nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
Met een lengte van 790mm en een geladen massa van 3,8 kg heb ik een bereik van 2700 meter maximaal en doorzeef ik jou met 42 patronen binnen 5 seconden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
hih, dan doe ik datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |