Merci.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is een heel filmpje op internet even zoeken:
En hiermee lukt het je echt wel om per map je kleding af te stemmen op het gras etc.
Ik om precies te zijn 339quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Roces18 het volgende:
yay sentrygunzeker zo'n 6000 kills meegemaakt in modern warfare 2
Vooral bij Capture the fag kon je hem mooi op gebouwen zetten, waar veel mensen niet bij wisten te komen. En dan ga je er naast zitten ofzo in het geval er nog iemand komt, en ondertussen speur je de omgeving af voor slacht-offersquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik om precies te zijn 339![]()
Als ik dat ding had kwam die alleen uit carepackages
Het grote verschil van killstreaks nu is dat de kills die je maakt met je killstreak niet mee tellen voor je volgende killstreak.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens maximale killstreak is toch 15?,
Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
En nu speel ik op de ps3 en is 15 wel zat
11!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens maximale killstreak is toch 15?,
Op PC haalde ik pas 5 nukes en dat vond ik al moeilijk altijd dood bij de 23 enzo.
En nu speel ik op de ps3 en is 15 wel zat
Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDRquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef Roces18 het volgende:
Maar in hoeverre is die auto-aim er? Want de enigste soort shooter die ik op de ps3 heb gespeeld is RDR en daar had je gewoon auto-aim. Zonder die auto aim zal ik ook echt niks raken. Is er geen filmpje dat laat zien hoe het werkt ofzo?
ja heerlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Black Ops met de auto-aim van RDR
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten
Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio hadquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oefening baart kunst, het zal even wennen zijn maar na een tijdje wordt het 2de natuur. Als ik jou was zou ik ergens COD4, WAW of MW2 tweedehands op de kop tikken en alvast gaan oefenen. Anders wordt je straks echt omvergeschoten
hahaha volgens mij gaat dat echt gebeuren met mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Alle keren dat ik een enemy zag lopen en zo'n beetje alles raakte behalve de enemy![]()
Gelukkig zijn die tijden voorbij
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik ook begonnen. Moet wel zeggen dat het spelen van de SP een beetje helpt qua skills. Maar het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik eindelijk een positieve K/D-ratio had
uiteraard, maar ik speel alleen tdm en eigenlijk nooit sabotage, demolition, s&d, etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.
Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.
Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
Nova Gas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag trouwens dat je gasmaskers kon kiezen in je outfit, betekent dit dat er een of andere giftige gas komt waardoor je duizelig word?
Ja zeker wel, maar in modern warfare 2 was hij ook al goed alleen accuracy was niet echt voldoende vond ik zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alle filmpjes zie op internet. lijkt dit wapen echt heel goed
neequote:
Precies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.
Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.
Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
Vlammenwerper natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Bij jou wel, met je gemodde controllerquote:
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begintquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begint
zal ook wel met reloadtime te maken hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelen
\quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan heb ik dus een hekel aan spelers zoals jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ga altijd alleen maar puur voor de kill. Ik doe nooit TDM.
Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef Roces18 het volgende:
http://g4tv.com/videos/49(...)layer-Map-Exclusive/
jungle map gameplay
We hebben iig gungame, dat speelde ik vroegah altijd op CSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een game mode maken dat je netzoals bij counterstrike, zo kan slingeren. Zo'n ouderwetse snipe map van vruger. En gravity low zetten. Kei hoog springen.
Bedankt voor de spoiler, aap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag net een hele lijst met achievements
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zombies dus![]()
Want 9 november telt niet als 'eind van dit jaar'?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:25 schreef Tisar.Walker het volgende:
Zag net de trailer van de game in de rust van Nederland - Zweden. Ik dacht dat de game pas eind van dit jaar uit kwam.
Maar het is iets minder dan een maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Verstandskies eruit is zwaar kut, mijne moeten er binnenkort ook aan gaan geloven. Maar wel relaxt dat je dan 2 volle dagen kan gamenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kwam er net achter dat m'n verstandskies er uit moet op de dag dat Black Ops uitkomt. Mooi dat ik de 10e en 11e ook al vrij had gevraagd![]()
Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Cool, je moet met Frank Woods gedwongen Russisch roulette spelen in Vietnamees strafkamp!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Willen jullie even stoppen met deze spoilers te posten? Thanks.
ja en dat als je op zon knopje klikt ofzo dat je dan een granaat kan gooienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ook cool is in dit spel is dat je kan lopen en schieten
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024quote:Call of Duty: Black Ops on GTTV, this THURSDAY night on Spike. Exclusive new single player, multiplayer, and more....
dan zal ik morgenochtend ofzo wel wat postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/27257656024
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrongquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ga echt met alleen Russische wapens knallen, dus Ak- 47, Ak-74, Dragunov, RPK, Makarov.
Gewoon omdat Rusland
famasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
AK-74u zit er weldegelijk inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
mmkayquote:
Famas is Frans.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ak-74 zit misschien niet eens in het spel dunkt me, aangezien het grootste deel van het spel zich daarvoor afspeelt? correct me if I'm wrong
[..]
famas
*modded controller....*quote:
Maar ik vind het nog steeds leuk om met je te spelen hoorquote:
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
P90 gaat nog wel, FAL vind ik kut door de semi automatic en F2000 is helemaal om te huilen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen met Belgische wapens knallen
Oh. oke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, dan hebben we geen reden meer om daarop te bitchenPlus het feit, zolang ik niet tegen je speel ik er absoluut geen last van heb, eerder grappig om te zien en te horen
Film je triggerfinger in actie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je een 360 graden foto van mn controller hebben ofzo? Of een filmpje? Of beide? Of een gipsafdruk van mijn controller? Of een compleet sporenonderzoek?
Jij bent echt een waardeloze trollquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Roces18 het volgende:
Jullie zijn allemaal pussys met jullie belgische wapens. Ik neem mijn AUG HBAR en ik own jullie een voor een met mijn ogen dicht
nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
Met een lengte van 790mm en een geladen massa van 3,8 kg heb ik een bereik van 2700 meter maximaal en doorzeef ik jou met 42 patronen binnen 5 seconden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze troll
hih, dan doe ik datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
volgende die post moet een nieuw topic aanmaken haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |