Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, ik ben bang dat mijn sociaal leven hier weer zwaar aan gaat lijden
ligt aan jou jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het allemaal wel erg ingewikkeld gemaakt met contracten, dingen kopen etc? Ik heb het gevoel dat ik eerst 3 weken moet studeren om uit te vinden wat ze nou allemaal in het spel gestopt hebben
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt aan jou jazo moeilijk is het allemaal niet
Het feit dat er geen killcam is vind ik ook hinderlijk. Ik vind de multiplayer er ook niet heel mooi uit ziet voor wat ik nu gezien heb, maar ik wacht nog wel ff wat filmpjes af van na de release en dan zie ik wel verder. Black Ops komt er sowieso.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
De vage manier waarop je doodgaat (het beeld bevriest) is voor mij al een reden om MoH niet aan te schaffen.
Snipen is voor wussy'squote:Op zondag 10 oktober 2010 17:31 schreef Roces18 het volgende:
In cod hoop ik juist dat alle servers geen killcam hebben ^^
kut killcam verraad altijd mijn positie als sniper
Klopt hoe sommigen het doen wel ja. Beetje schuilen etc. Ik ga hardcore met mijn double golden plated desert eagle de strijd aan met elke klootzak.quote:
beetje jammer voor je dat quikscopen niet meer kanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn sniper alsof het een shotgun en een assault rifle is
Wie zegt dat dat niet kan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
beetje jammer voor je dat quikscopen niet meer kan
Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
Wie zegt dat ik aan het quickscopen ben?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je bent van ver weg vaak wel te zien omdat het gras dan wat verdwijnt. Je moet ook niet om je heen kijken want dan ziet iedere oplettende speler je. Als je dat doet lijkt het net of je op een pottenbakkersschijf ligt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Monco10 het volgende:
overigens, als je in het gras ligt wordt je toch altijd gezien, ik dacht dat je dan net onzichtbaar was?
Kan wel, maar het is moeilijker!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je goed verstopt in het gras ben je echt wel onzichtbaar voor de persoon die om zich heen kijkt. Dus juist op strategische plekken in de schaduw of bij een struik liggen. En met dat kleding customization ben je helemaal onzichtbaar. ik dan wel te verstaan.
geen noobs
Ik vind het accuraat genoeg om ermee naar de andere kant van elke map te schieten. Ik hoop dat bij black ops het hetzelfde blijft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
acog vind ik persoonlijk echt kut. Ziet er echt zo goedkoop uit en het is ook niet echt accuraat aimen.
Er is een heel filmpje op internet even zoeken:quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ik heb nog geen kelding customization gezien/gekregen, is dat een add-on die later komt?
of doel je gewoon op de sniper outfit die je krijgt bij het kiezen van een sniper wapen?
Centrygun komt weer terug ja, helaasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:48 schreef Roces18 het volgende:
trouwens komt die automatische tripod machinewapen weer terug? Wat kon ik daar heerlijk kills mee maken in capture the fag.
ps. ik heb hem net besteld bij mediaoffer, 47,65 met addiscount dan(3 minuten reclame kijken voor 5 euro korting)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |