Nova Gas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag trouwens dat je gasmaskers kon kiezen in je outfit, betekent dit dat er een of andere giftige gas komt waardoor je duizelig word?
Ja zeker wel, maar in modern warfare 2 was hij ook al goed alleen accuracy was niet echt voldoende vond ik zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alle filmpjes zie op internet. lijkt dit wapen echt heel goed
neequote:
Precies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
In Black Ops kun je ook tegen bots oefenen, zodat je ook de maps beter kent.
Die hele K/D Ratio kan me trouwens gestolen worden. Ik wil gewoon leuke potjes spelen en als ik objective based game modes doe ga ik daarvoor.
Als ik ergens een hekel aan heb is het bij bv demolition iemand puur en alleen voor kill gaat. Ga dan TDM spelen!
Vlammenwerper natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Bij jou wel, met je gemodde controllerquote:
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begintquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als dat wapen al geen eens de volle waardering voor fire rate krijgt, welk wapen dan wel?
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien krijgt die niet de volle fire rate omdat die even moet opstarten voordat die echt met vuren begint
zal ook wel met reloadtime te maken hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk juist omdat hij gauw overhit raakt? Waardoor die eerst moet afkoelen
\quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |