Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lol![]()
tuurlijk![]()
Nee maar Black ops gaat wel hard worden.
Precies,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..![]()
maar goty, je vergeet andere titels die het meer verdienen imo![]()
Zowiezo een erg goede game was dat. veel gespeeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
bc2, reach , masseffect2, alan wakequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Precies,
maar ik niet zo snel weten wat de GOTY zou moeten worden van dit jaar..
BC2, Halo Reach, RDR, FIFA 11 ??????
vind btw fifa 11 echt heel goed.
Idd, daar kan ik me wel in vinden..quote:
quote:
Mass effectquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef Xblister het volgende:
[..]
Idd, daar kan ik me wel in vinden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mass effect![]()
Hoelang heb je dat eigenlijk gespeeld?
10 uur ofzo?
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mass effect![]()
Hoelang heb je dat eigenlijk gespeeld?
10 uur ofzo?
Ik ben eens, maar....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd
quote:onderschijden
Kwaliteit is een persoonlijke kwestie. Niet iets wat je iemand anders door de strot kan duwen. Ik vond ME2 10x niks en dat heeft geen fuck met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jonge ga fietsen man, ik weet dat het moeilijk voor je is om kwaliteit de onderschijden..maar echt, mass effect.. veel beters is er niet geweest laatste tijd
Hoe zou dat nou komen?, omdat misschien gewoon een goed spel leveren waar je heel veel speel plezier aan hebt. Dat is de 60 euro wel waard wat de meeste spellen niet waard zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, ik zie dat men zich al weer voorbereid heeft op een ritje met de hype train.
Hoe COD dat iedere keer voor elkaar krijgt, is mij een raadsel
zit er wel in. maar niet bij ffa gamesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze de tactical insertion eruit zouden halen, maar die lijkt er ook weer in te zitten. Laat de boosters maar weer komen
Ah, das dan wel weer positief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
zit er wel in. maar niet bij ffa games
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
ffa vind ik sowieso kut omdat er geen hardcore ffa is, en ik speel alleen hardcore.
Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kuttenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef mash_ het volgende:
Het gaat er om dat er vooral bij ffa boosters zaten. en dat nu niet meer kanbtw al die wager matcheszijn ook ffa:)
Dat welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het ook leuk om die boosters te kutten.
Tot een ragequit van de boosters tot gevolg. En dan die boosters naar elke lobby blijven volgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat welhet was zo voorspelbaar waar ze zouden gaan zitten. er heen rennen en meteen 3 kills
quote:
Ja dat is kut danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:16 schreef KoningStoma het volgende:
Niet bij de intertoys (enige winkel met games) hier. Daar staat echt zon nsber zich aan de regeltjes te houden
Ik heb zo iets van: het word een soort mw2 maar dan zonder alle irri dingen van mw2. + vette nieuwe gamemodes en anderen toevoegingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Nog steeds een tough call dit, het blijft er beetje uitzien als knaken-versie van MW2, maar ja, aan de andere kant...MoH gaat ook niet iedereen spelen en die BC2-feel van de multiplayer gaat mij denk ook tegenvallen...
Maar ja, aan de andere kant MW2 ook wel weer zoo veel gespeeld dat ik niet echt weet of ik al weer zin heb in black ops, haha...
Precies, de single player ziet er fuckin vet uit. Zal wel kort zijn zoals gewoonlijk maar wel ontzettend nicequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik Koop hem ook zowiezo voor de single player!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |